Jump to content

retrofit navigatie F34


Recommended Posts

Buna seara,

 

De o saptamana am devenit (fericitul, sper) posesorul unui seria 3 F34 320d fabricat in anul 2014, luna a 6-a.

Pe langa clasica problema cu distributia pe care trebuie sa o rezolv asap, imi doresc foarte tare un upgrade la capitolul tehnologic al navigatiei.

 

Momentan masina este echipata cu acel display amarat de 6,5 inch, insa toate explicatiile pe care le-am gasit pe internet despre un posibil retrofit m-au derutat atat de tare incat cred ca e cel mai dificil lucru ever. Intr-adevar, momentan sunt super beginner in tot ceea ce tine de aceasta masina.

 

Ce am inteles pana acum este ca sunt doua tipuri de navigatie, business si pro. A mea fiind de 6,5 inch inseamna ca este business.

Vad ca sunt diverse versiuni, in functie de anul fabricatiei (CCC, CIC, NBT). Dupa GUI, cred ca este cea NBT, insa dupa ce am verificat specs-urile masinii pe un vin decoder, mi-a rezultat ca tipul head unit-ului este ENTRYNAV.

 

Nelamuririle mele sunt urmatoarele:

 

Care este legatura dintre tipul de navigatiei si head-unit?

Pentru HU ENTRYNAV este posibila doar schimbarea ecranului fara alte componente hardware?

Daca schimb ecranul cu unul de 8 inch, voi putea beneficia de toate feature-urile unei navigatii mari default sau vor exista unele lipsuri?

 

Multumesc frumos!

 

LE: rog un moderator sa mute topicul in categoria potrivita, abia acum vad unde am postat.

Edited by vStoian
Link to comment
Share on other sites

Nu poti beneficia de nimic in plus daca schimbi doar ecranul. Update la NBT Professional te-ar costa cel mai putin , dar ar fi de preferat NBT EVO ID5-6 - care e foarte scump si complicat.

Pune o unitate cu Android cu ecran mare , care chiar daca nu e la calitatea unitatii originale in privinta soft-ului , iti aduce optinuni pe care nu le ai nici la unitatile ID7 de ultima generatie - adica posibilitatea de a te conecta direct la internet si a rula orice aplicatie/media iti trece prin gand .

Costa mai putin chiar decat upgrade la NBT si pastreaza si partea originala a masinii.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cumpara de pe Aliexpress , cu livrare din Europe , ca sa nu platesti taxe . Instalarea e foarte simpla - plug and play . Ai trei mufe si de scos ecranul original si pus chinezaria . In Romania sunt sensibil mai scumpe.

In ultima varianta cu chip Snapdragon 4Gb memorie 64 stocaj , cu SIM 4G etc , e cu cateva clase peste orice CIC, NBT sau EVO ID 4-5-6 .

 

Asta e un exemplu :

 

https://www.aliexpress.com/item/33056810784.html?spm=a2g0o.detail.1000060.1.862a21dbSVCbX5&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.99734.0&scm_id=1007.13339.99734.0&scm-url=1007.13339.99734.0&pvid=ad270275-d5df-4b62-adbf-7751907871ca

 

In jur de 400 euro.

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Doar in meniul principal , nu in aplicatii . Merg in schimb butoanele de pe volan pt diferite interactiuni . In rest folosesti ecranul tactil .

Nu stiu exact cat de integrate sunt butoanele de pe volan, la varianta cu Android 9.0 . Am folosit doar un veche cu Android 4.4 . Peste vreo doua saptamani, cand ma intorc in tara, planuiesc sa cumpar si eu pt F10 .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.