Jump to content

E90 LCI 318 d Probleme Relantiu


Molnarjoe

Recommended Posts

BunA.

Am o pb cu BMW e90 Lci 318d. Dimineata cand pornesc motorul, relantiul sta constant la 800 rpm. Merg cu masina 2 km si ajung in trafic bara la bara. In acest moment relantiul nu mai este uniform. Joaca intre 800-900 rpm, se simte in toata masina...dupa o perioada nu se mai simte.

 

Ce este ciudat ca nu face tot timpul(nu in fieacre zi). Aveti idee ce poate fi?

Link to comment
Share on other sites

Filtru de motorina a fost schimbat in primavara. O sa vad dupa ce alimentez din nou... alimentez de la Mol.

 

Cu motorina de la Petrom mi sa aprins check engine. Sa stins dupa ce am incetat sa alimentes de la Petrom.

 

Dar problema cu relantiul a mai aparut tor asa candva anul trecut. Dupa care a disparut acum din nou.

 

Mie cam greu sa ii arat la un mecanic, problema nefiind constanta.

 

Are rost oare sa ma duc la un tester?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

BunA.

Am o pb cu BMW e90 Lci 318d. Dimineata cand pornesc motorul, relantiul sta constant la 800 rpm. Merg cu masina 2 km si ajung in trafic bara la bara. In acest moment relantiul nu mai este uniform. Joaca intre 800-900 rpm, se simte in toata masina...dupa o perioada nu se mai simte.

 

Ce este ciudat ca nu face tot timpul(nu in fieacre zi). Aveti idee ce poate fi?

salut,

cum ai rezolvat problema trepidatiei la relanti...pentru ca si eu ma confrumt cu aceeasi problema, am verificat injectoarele pe banc si sunt ok, am curata tot ce se poate curata de la egr pana la clapeta, corp clapeta, am dat jos si supapa de pe pompa de injectie si am suflat-o si tot asa face masina in sensul ca...dupa o stationare de o ora, doua...trepidatia la relanti (mentionez ca face doar la relanti) incepe dupa 10-15 min de mers,apoi daca se incalzeste bine masina nu mai face pot sa stationez si o ora cu motorul pornit.motorul este N47D20C 318d e91/2012.

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut,

s-ar paarea ca am gasit problema...era din cauza egr-ului..si anume ramanea blocat....eu initial l-am curatat...dar capacul nu l-am dat jos sa verific si mecanismul...in consecinta l-am uns cu 5w30 si de cateva zile masina merge normal. am comandat unul nou si am sa il schimb singur pt ca este extrem de simplu.

partea mai putin buna a acestei experiente, pe care vreau sa v-o impartasesc este ca eram cat pe ce sa reconditionez toate injectoarele (sa schimb diuzele..ca 1700 de lei)..bineinteles la recomandarea 'specialistilor' dupa ce le-am verificat pe stand...ceea cee poate nu era rau dar nici necesar...altii mi-au dat jos galaria de admisie motivand ca sigur e o clapeta blocata....si cand au dat-o jos..surpriza...ele nu mai erau acolo...samd..in concluzie mare grija pe unde ajungeti cu masinile pentru ca cunostintele acestor 'specialisti' sunt invers proportionale cu pretentiile finaciare.

Link to comment
Share on other sites

salut,

s-ar paarea ca am gasit problema...era din cauza egr-ului..si anume ramanea blocat....eu initial l-am curatat...dar capacul nu l-am dat jos sa verific si mecanismul...in consecinta l-am uns cu 5w30 si de cateva zile masina merge normal. am comandat unul nou si am sa il schimb singur pt ca este extrem de simplu.

partea mai putin buna a acestei experiente, pe care vreau sa v-o impartasesc este ca eram cat pe ce sa reconditionez toate injectoarele (sa schimb diuzele..ca 1700 de lei)..bineinteles la recomandarea 'specialistilor' dupa ce le-am verificat pe stand...ceea cee poate nu era rau dar nici necesar...altii mi-au dat jos galaria de admisie motivand ca sigur e o clapeta blocata....si cand au dat-o jos..surpriza...ele nu mai erau acolo...samd..in concluzie mare grija pe unde ajungeti cu masinile pentru ca cunostintele acestor 'specialisti' sunt invers proportionale cu pretentiile finaciare.

 

Cum este procedura prin care ai dat jos egr-ul? Unde se afla?

Link to comment
Share on other sites

Cum este procedura prin care ai dat jos egr-ul? Unde se afla?

Initial am desfacut cele doua suruburi...i-am scos mufa..l-am tras afara din locas l-a curatat cu un spray si l-am motat la loc. dupa ce am mai facut investigatii...clapeta, corp clapeta, galerie admisie, injectoare...fara nici un rezultat m-am intors din nou la EGR pt ca am corelat oscilatile la relati cu faptul ca acestea apareau imediat dupa ce acceleram masina in jur de 3-4000 de ture. am oprit masina am dat, de acesta data doar capacul de plastic jos si am constatat ca mecanismul era blocat.l-am curatat si deblocat, am sters eroarea si cam atat.

'unde se afla egr-ul?'...????...nu inteleg intrebarea....pt ca e ca si cum m-ai intreba unde e Iasi-ul...eu locuind in Iasi.(https://www.youtube.com/results?search_query=f30+egr+clean+).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

 

Am si eu o problema asemanatoare, BMW 316D 2009 LCI. Trepideaza la relantiu iar in mers nu trage chiar cum trebuie.

In weekend am fost plecat cu masina, vreo 400-500 km. La un moment am simtit trepidatia oprit la semafor, pana am ajuns cu ea in parcare a disparut.

Ulterior la drumul de intoarcere spre casa a aparut iar si de atunci nu a mai disparut, simt ceva si in schimbatorul de viteze, o vibratie.

Am fost cu ea la mecanic, pe tester nu da nimic, nici o erroare. A facut o tura cu ea si mi-a spus si el acelasi lucru, masina nu trage cum trebuie, parca merge in 3 pistoane.

Mi-a dat ca varianta sa verific injectoarele si volanta, nu stiu ce sa zic de volanta atata timp cat masina nu trage bine...

A trecut cineva prin asa ceva?

Tin sa mentionez ca EGR-ul l-am schimbat prin vara.

 

Saptamana trecuta i-am facut schimbul de ulei iar un mecanic foarte priceput mi-a pus cam 500 ML de ulei in pus in motor. Am verificat joja cand am ajuns in parcare ( avand incredere ca-i mecanic..). Am mers asa vreo 20 KM pana acasa si inapoi la service. Sa fie asta cauza?

I-am schimbat si filtrul de motorina, sa fie pus gresit?

Link to comment
Share on other sites

Nu are nici o treaba trepidatul cu uleiul in exces din motor,filtrul de motorina nu ai cum sa-l montezi gresit,cel mai bine cauta pe cineva priceput sa faca o diagnoza serioasa.Ar fi bine sa verifici injectoare ,presiunea pe rampa de injectie. Edited by ADRIAN HD
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu are nici o treaba trepidatul cu uleiul in exces din motor,filtrul de motorina nu ai cum sa-l montezi gresit,cel mai bine cauta pe cineva priceput sa faca o diagnoza serioasa.Ar fi bine sa verifici injectoare ,presiunea pe rampa de injectie.

Am fost la un alt service, specializat pe injectoare. Cel de acolo mi-a spus ca nu e de la injectoare, cel mai probabil e volanta.

La volanta cand calci ambreiajul nu ar trebui sa dispara ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.