Jump to content

Filtru Particule


Cr!ss

Recommended Posts

Salut ! De doua zile s-a aprins in bord filtru de particule , s a mai confruntat cineva cu aceasta problema ? Si daca daca cum ati rezolvat o , va multumesc in avans e9ca4be8a0e4e18e110cbcc92bee0497.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Tin sa mentionez ca am

Mers si cu masina turata timp de 20 de min in treapta 3 sub 3000 de turatii,am mers cu ea si turata peste 3300, in treapta 3 si nimic

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Trimite filtru la o firma specializata in curatari.In momentul actual filtrul e supraincarcat si nu se mai poate regenera.Verifica si bujiile sa fie functionale dar ma indoiesc.

Salut si Multumesc de sfat , bujiile sunt ok le am

Schimbat de curand , pe beru sunt !

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

[salut ! De doua zile s-a aprins in bord filtru de particule , s a mai confruntat cineva cu aceasta problema ? Si daca daca cum ati rezolvat o , va multumesc in avans

 

Tin sa mentionez ca am

Mers si cu masina turata timp de 20 de min in treapta 3 sub 3000 de turatii,am mers cu ea si turata peste 3300, in treapta 3 si nimic

 

 

 

Salut! Am avut eu aceeasi problema in primavara.A fost vorba de senzorul de presiune(exhaust pressure sensor - Cod 13 62 7 805 152). Masina nu mai face regenerare cand e deteriorat senzorul asta. L-am schimbat, am facut regenerare si totul e ok. Sa nu stai mult cu masina asa ca sa nu colmatezi filtrul de particule si apoi ai cheltuiei mult mai mari.

Cu respect!

Link to comment
Share on other sites

Daca tot o pui pe tester sterge eroarea de la DPF si dupa aceea intra in setari si dai request dpf regeneration si fa ritualul ala de regenerare cu turatii. Dupa un anumit numar de km (200-250 mii) apare martorul in bord ca sa te faca sa schimbi filtrul (la reprezentanta se gandesc ei), iar din acest moment regenerarea comandata de ecu nu se mai face, decat daca ii stergi eroarea pe tester si ii dai request ca sa “pacalesti ecu” ca ai schimbat dpf-ul si e totul in regula.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca tot o pui pe tester sterge eroarea de la DPF si dupa aceea intra in setari si dai request dpf regeneration si fa ritualul ala de regenerare cu turatii. Dupa un anumit numar de km (200-250 mii) apare martorul in bord ca sa te faca sa schimbi filtrul (la reprezentanta se gandesc ei), iar din acest moment regenerarea comandata de ecu nu se mai face, decat daca ii stergi eroarea pe tester si ii dai request ca sa ââŹĹpacalesti ecuââŹÂ ca ai schimbat dpf-ul si e totul in regula.

Salut ! Si multumesc pt sfat , asa a si facut tipul ala , dupa am mers in orice treapta dar sub 3000 , intre 2000-3000 turatie mai exact si am

Mers 100 de km ca sa isi poata face regenerarea , va multumesc pt sfaturi , la mine asta a fost problema , prea multi km in oras si nu drum lung !

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.