Jump to content

Eroare filtru particule F30


StefanD23

Recommended Posts

Salutare,

 

De curand am fost sa fac schimbul de ulei la cutia de viteze la ZF Service Faur (o parere foarte buna apropo). Dupa schimbul de ulei mi-au facut si o diagnoza la masina si au gasit o singura eroare permanenta: COD 244800: “Info - particulate filter system: Limitate remaining distance of particulate filter available”

Eu nu am absolut nicio eroare in bord si nici nu simt ca trage greoi masina, de asemenea nici nu am intalnit regenerari dese.

 

Are cineva idee de ce am primit eroarea? A mai patit cineva?

O sa atasez si o poza.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu e eroare, e doar o atentionare care apare atunci cand lifetime-ul dpf-ul scade sub 50000km. Banuiesc, ca masina are peste 200000km.

Ca sa scapi de ea, pui ista pe masina si dai replace la dpf pentru ca acel counter sa inceapa iar de la 250k km.

Da, masina are 210.000 KM, multumesc mult, Alexandru! As vrea sa te mai intreb daca cunosti pe cineva care sa faca reset-ul acesta.

O seara frumoasa

Link to comment
Share on other sites

Bmw a ales sa faca aceasta setare pentru masinile sale si altii nu(VW)....de ce cred ca doar ei stiu,altii nu au facut asta desi mergeau pe aceeasi tehnologie si standard la momentul fabricatiei masinii.

Ce poti castiga sau pierde tu daca faci asta:

Castigi doar daca vrei sa vinzi maine masina si dai de un pafarici care nu stie ....uite frate cata viata mai are filtrul asta in el.Daca e coarda batrana face corelatia cu km din bord,presiunile din filtru si te-ai ars pe bot.Resetarea lui nu schimba cu nimic starea lui fizica de fapt....ramane acelasi filtru.Procedura se face doar cu un soft mai original ...Ista...si nu de oricine(trebuie sa aiba o minima experienta cu el sa nu strice draq ceva).

Poti sa stai si sa nu faci nimic....poate vinzi masina sau cand ajungi la termen daca e ok faci resetare,cureti / inlocuiesti cu altul nou sau DPF off cu riscurile de rigoare.Mai important este sa nu ai alte defectiuni la motor si sa-si faca el regenerarile cum trebuie.

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bmw a ales sa faca aceasta setare pentru masinile sale si altii nu(VW)....de ce cred ca doar ei stiu,altii nu au facut asta desi mergeau pe aceeasi tehnologie si standard la momentul fabricatiei masinii.

Ce poti castiga sau pierde tu daca faci asta:

Castigi doar daca vrei sa vinzi maine masina si dai de un pafarici care nu stie ....uite frate cata viata mai are filtrul asta in el.Daca e coarda batrana face corelatia cu km din bord,presiunile din filtru si te-ai ars pe bot.Resetarea lui nu schimba cu nimic starea lui fizica de fapt....ramane acelasi filtru.Procedura se face doar cu un soft mai original ...Ista...si nu de oricine(trebuie sa aiba o minima experienta cu el sa nu strice draq ceva).

Poti sa stai si sa nu faci nimic....poate vinzi masina sau cand ajungi la termen daca e ok faci resetare,cureti / inlocuiesti cu altul nou sau DPF off cu riscurile de rigoare.Mai important este sa nu ai alte defectiuni la motor si sa-si faca el regenerarile cum trebuie.

 

Salut,

Nici nu vreau sa aud de DPF off, nu vreau asa ceva, mi se pare o tiganie, la stilul de mers al masinii eu nu cred ca DPF-ul este infundat (nu prea circul in oras, mai mult drum intins, iar masina a rulat pana la 185k-190k doar in Germania)

Link to comment
Share on other sites

Asa este. Pana sa dai reset se fac mai multi pasi. Se curata filtrul,se verifica starea lui(daca o mai duce sau nu), se schimba senzorul de presiune DPF, se face o adaptare si apoi reset. Sa stie masina ca ai facut ceva in privinta asta. Ca idee acea atentionare este bazata pe estimare nu pe realitate. La unu merge mult si bine la altul moare prematur.Despre DPF zic
Link to comment
Share on other sites

Poti sa faci orice, eroarea/avertizare tot ramane , pt ca e bazata pe estimarea duratei de viata a filtrului de particule in principal in functie de km parcursi.

Ca nu e rau sa fa-I faci mentenanta, e alta poveste . Dar la 210k km, probabil nu vei scapa de avertizare, cel mult iti va arata in bord o durata de viata ramasa cu 1000-2000 km mai lunga - si asta dupa un drum lung afara . Cand vei circula in oras, durata de viata se scurta din nou.

Poti sa resetezi linistit si fa-I o mentenata, ca sa mai tragi de el cat e posibil.

Link to comment
Share on other sites

Eroarea aia iti da pe ISTA dupa ce counter-ul pt DPF scade sub 60k Km. Si mie mi-a aparut, dar ce am mai discutat si cu altii si de altfel cum zic si alti colegi e doar o atentionare si nu necesita o atentie deosebita. Si pe mine ma deranjeaza la ochi s-o vad acolo la fiecare scanare, dar asta e, m-am obisnuit s-o ignor. In principiu este un test pt DPF si daca presiunile dau bine, sunt in limite atunci poti continua cu DPF-ul chiar si dupa ce se epuizeaza de tot acel counter. Ii dai reset si inca mai poti merge cu el.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.