Jump to content

Probleme ciudate DPF e87


Roscut Dragos

Recommended Posts

Salutare colegii! Sunt un nou posesor de bmw 118d E87 motor n47 - 143cp - 2008.

Am cumparat masina de aproximativ o luna. Masina a avut turbina reconditionata (am spus si asta ca poate o fi afectat cu ceva).

Ideea este in felul urmator:

La doua saptamani dupa ce am luat masina mi s-a aprins filtrul de particule. Am fost cu ea la un service am pus diagnoza si a aparut ca fiind defecta sonda de oxigen de pe filtrul de particule. Am schimbat soda. In acel moment filtrul de particule avea incarcare 37 milibari. Dupa ce am schimbat sonda am mers cu ea pe autostrada la o regenerare facuta de diagnoza. Dupa aproximativ 50 kilometrii filtrul de particule arata o incarcare de 70mbari ceea ce mi s-a parut imposibil. Am pus alt senzor de incarcare si imi arata 8mbari ... totul frumos, fericit am cumparat una noua si a ramas acolo.

 

Dupa o alta saptamana de mers cu masina mi s-a aprins filtrul de particule in bord iarasi (CC-ID 49) .... suparat tare am fost la acelasi service, o punem pe tester ... absolut nici o eroare ci doar particulate filter malfunction ce se stergea dar la o alta scanare aparea iarasi.

Am zis sa incerc si la reprezentanta bmw poate acolo am vreo sansa sa gasesc unde este problema. Mers la baieti pus tester acelasi lucru .... doar eroarea de filtru care se stergea.

Cineva de acolo mi-a recomandat un leac mai babesc sa scot furtunul care intra in senzorul de particule sa il astup cu ceva si sa merg cu ea asa o zi ca sa-si faca regenerare. Zis si facut am bagat un surub pe futrun am mers la drum intins, urmatoarea zi am pus la loc furtunul si nu s-a mai aprins filtrul.

 

Dar asta doar pentru o saptamana pentru ca urmatoarea saptamana iarasi mi s-a aprins. Repet povestea cu furtunul mers la drum lung si iarasi s-a stins eroarea din bord ....

 

Sincer nu pot sa imi dau seama din ce ar putea fi .. senzorul l-am schimbat, sonda de oxigen schimbata ...

 

Acum astept sa se raceasca motorul si sa verific furtunul care intra in senzorul de presiune poate poate o fi ala stricat ....

 

A mai patit cineva asa ceva? Care credeti ca ar putea fi rezolvarea?

Link to comment
Share on other sites

N-am dat niciun minus, daca la mine te referi.

Intreb pentru ca la e60-ul sotiei, l-am curatat acum 3 ani, iar masina e tavalita zi de zi prin oras de ea. Sambata am pus ista pe ambele masini sa vad ce s-a mai intamplat, iar dpf-ul ei avea 8mbar presiune la relanti si 20 la 2000rpm unde maxim e 75mbar, ultima regenerare in urma cu vreo 400km, deci e mai mult decat perfect. Senzorul de presiune e schimbat anul trecut cu unul nou OE.

Multumesc oricum pentru lamurire.

Link to comment
Share on other sites

Pt ca un filtru dus nu mai are capacitatea sa-si faca o regenerare eficienta .

Nu e nevoie sa dai minus - expune-ti parerea daca ai ce sa spui.

 

Eu ti-am dat minus pentru ca ai sarit din prima cu schimbatul. Daca postam cand mi s-a aprins prima oara tot asa spuneai. Intai sa vad eu ca e dus complet si ca nu isi mai revine chiar dupa regenerarile cu diagnoza sau cu babeasca si atunci il schimb.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N-am dat niciun minus, daca la mine te referi.

Intreb pentru ca la e60-ul sotiei, l-am curatat acum 3 ani, iar masina e tavalita zi de zi prin oras de ea. Sambata am pus ista pe ambele masini sa vad ce s-a mai intamplat, iar dpf-ul ei avea 8mbar presiune la relanti si 20 la 2000rpm unde maxim e 75mbar, ultima regenerare in urma cu vreo 400km, deci e mai mult decat perfect. Senzorul de presiune e schimbat anul trecut cu unul nou OE.

Multumesc oricum pentru lamurire.

 

Filtrul tau e probabil spart - nu ajungi la 20mbar la 2000 rpm la o masina de varsta celei a tale cu filtru neschimbat. Si mai si faci tavaleala in oras si nu-si face regenerare decat la 400 km.

Si nu vreu sa spun ca e spart de tine , ci ca a "puscat" . Are gaura in el . Am avut E60, in aceeasi situatie.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am dat minus pentru ca ai sarit din prima cu schimbatul. Daca postam cand mi s-a aprins prima oara tot asa spuneai. Intai sa vad eu ca e dus complet si ca nu isi mai revine chiar dupa regenerarile cu diagnoza sau cu babeasca si atunci il schimb.

 

Eu nu am sarit - ti-am explicat ca ai un filtru vechi, care nu o sa se comporte cum vrei tu . Dar se pare ca doresti raspunsurile care iti convin doar.

Apropo' , esti cam aprig pt 3 posturi pe forum si probabil zero experienta cu BMW.

Baga la cutiuta, ca primele generatii de filtrele de particule ale BMW au fost "crap" - asta pana prin 2010.

Toata lumea vrea ca filtrele de particule sa fie ca noi, la masini peste 10 ani si nu se stie cati km. Nu se poate .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Schimbat filtrul de particule . La varsta masinii, filtrul e cam dus. Poti incerca si o curatare , dar nu o sa tina.

 

Tin sa te anunt domnule coleg ca am rezolvat problema. Si nu am rezolvat prin niciuna din metodele enumerate de tine mai sus.

 

Problema era de la senzorul de presiune diferentiala cel care vine prins langa mufele celorlalti senzori de pe filtru. Am cumparat hella aftermarket si nu functiona corect. Insa cu unul original se pare ca isi face treaba perfect.

Imi pare rau sa-ti dezamagesc cunostintele tale de expert.

 

Se pare ca am avut dreptate in legatura cu minusul ala. Daca as putea ti-as mai da inca 10 :-)

Edited by Roscut Dragos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.