Jump to content

Limp mode e91 320D


Recommended Posts

Am avut probleme cu turbina , respectiv axul rupt catre evacuare , fara pierdere de ulei. Am remediat problema prin schimbarea miezului cu totul ,dar masina nu are putere in continuare .

Pana sa remediez problema , singura eroare care o aveam era pe actuatorul turbinei.Acum , eroarea pe actuator ,a disparut .

Presiunea pe DPF , la relanti ,fluctueaza intre 30 si 38 si se activeaza regenerarea imediat ce misc roata , dar nu o pot duce pana la sfarsit pentru ca ,in mers, nu pot merge mai tare de 30 km/h (parca o tine ceva pe loc) .

Pana sa se strice turbina, presiunea la relanti era 8-10 . Tinand cont ca eu am mai mers cu masina cam 130 de km, banuiesc ca de aici s-a umplut de cenusa .

 

Intrebarile sunt :

 

1)daca actuatorul turbinei este stricat, e posibil sa nu memoreze eroare, el fiind electronic ?

 

2)daca masina intra in limp mode din cauza DPF-ului , e posibil sa nu ma anunte de asta prin cod eroare ?

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Ai facut un check la actuator din ista? Se misca cum primeste comanda?

La ce presiune ai in dpf-ul ala...bucura-te ca nu ti-a ajuns turbina in portbagaj :D

Cand masina intra in limp mode te atentioneaza. La tine probabil masina se comporta ciudat din cauza dpf-ului blocat.

Nu o mai lasa sa-si faca regenerare pentru ca vei topi fagurele.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca el se referea mai degraba, daca DDE-ul returneaza eroare in caz de defectiune la actuator, nu daca actuatorul memoreaza ceva.

Da, primesti eroare daca sunt probleme cu el. Scoate mufa, pune contactul, apoi un scan cu ista si te vei convinge :D

Edited by Alexandru'
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Alexandru , am facut test dar totusi se compotra ciudat . Pe loc , oricat as accelera, nu se misca. Cu motorul oprit, se misca , in sensul ca isi face cursa jos-sus .Daca misc masina , cand ajung la aprox. 2000 turatii, imi arata ca se misca putin, dar totusi motorul nu are putere.

Si inca o chestie,actuatorul se incinge foarte tare, in 5 minute de motor pornit ...nu pot sa tin mana pe el, pe plasticul de sus ma refer .Dupa ce opresc motorul, actuatorul mai bazaie 2 minute .

 

Legat de presiune, nu ai citit cu atentie,pana sa se rupa axul nu avea presiunea aia .

Stiu ca da eroare actuatorul, daca are mufa scoasa.

Link to comment
Share on other sites

Ai facut tu schimbarea miezului turbinii si reglarea?

Daca nu ai facut-o tu, ti s-a dat garantie pe lucrare?

Daca nu, foarte probabil turbina nu functioneaza cum trebuie.

 

Daca filtru DPF e si colmatat, iar tubina nu e reglata nu o sa poti face mare lucru decat sa repari/schimbi turbina si sa cureti pe banc filtrul.

 

Intrebarile care ti le pui nu prea au legatura cu modul cu se abordeaza problema, fara suparare.

 

E posibil sa intre in limp mode, fara cod de eroare pe filtru, din alte cauze. Felul cum ai pus intrebarea 2 e ciudat.. ca si intrebarea 1..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

@bimmer90f30 , intrebarile mele se refera strict la urmatoarele informatii :

 

1) I s-a intamplat cuiva ca ,actuatorul turbinei ,sa fie defect si sa nu apara eroare pe tester .

 

2) Cand motorul intra in "limp mode" , e obligatoriu sau nu sa ai si o eroare legata de aceasta stare? Sau doar lipsa puterii iti confirma asta.

 

Mai bine de atat nu stiu sa intreb !

Link to comment
Share on other sites

1 . actuatorul poate sa fie defect fara sa dea eroare .aici ma refer la faptul ca nu mai lucreaza in parametrii , nu ca e mort cu totul. in general buna functionare a actuatorului reiese din testele de air mass, charge press , smooth running etc.

2. nu stiu cum se manifesta la limp mode , nu am patit . dar sunt destule erori care spun ca ar putea sa duca la limp mod si nu se intampla. nu am vazut eroare de limp mode in softurile de diagnoza.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@bimmer90f30 , intrebarile mele se refera strict la urmatoarele informatii :

 

1) I s-a intamplat cuiva ca ,actuatorul turbinei ,sa fie defect si sa nu apara eroare pe tester .

 

2) Cand motorul intra in "limp mode" , e obligatoriu sau nu sa ai si o eroare legata de aceasta stare? Sau doar lipsa puterii iti confirma asta.

 

Mai bine de atat nu stiu sa intreb !

Ok.

(Poate ca acum ai incercat sa pui intrebarile mai bine..)

 

Intrebarile au legatura una cu cealalta si aceiasi problema (turbina) si pot primi si raspunsuri separate.

 

1. DA, desigur actuatorul poate sa nu fie foarte, foarte bine reglat pe trubina si ca atare sa nu dea acel boost precis necesar motorului/masinii.

(Pentru cineva care intra frecvent pe forum ma gandeam ca ai fi putut sti ce am spus mai sus)

 

2. NU, nu este obligatoriu sa ai eroare in bord cand tu simti ca masina nu trage! (Ar fi culmea (..interesant) ca pentru orice ar face mecanicii, sau propietarii (mai putin religios dpdv mecanic..) pe la masina aceasta sa arunce coduri.. Nu ar mai conduce nimeni bmw.. de stresul codurilor) evident ca sunt niste parametri (calitatea carburantului, filtre neschimbate, ..injectoare cu tolerante si mai mici, senzor MAF.. ne-adaptabil..) intre care motorul functioneaza corespunzator si necorepunzator (adica limp mode..) dar aici problema turbinei neincadrandu-se..

 

LIMP MODE in bord avertizat este modul de urgenta in care soferuleste avertizat de o problema serioasa la motor. Si oprire in cel mai scurt timp. Din nou, problema ta nu se incadreaza la capitolul asta.

 

La tine foarte probabil turbina nu este reglata coerspunzator. Cursa facuta de tija actuatorului nu misca paletele in functie de volumul de gaze de pe evacuare si de aici lipsa puterii.

 

(Poate topicul ar trebui sa se numeasca "Problema Turbina.." daca o sa afli ca turbina e problema.

 

Sa fiu tu as pune turbina pe banc apoi m-as "uita" cu ISTA dupa starea DPFuluu daca boostul nu reapare cu turbina reglata.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

@seaman , mersi, ai inteles perfect intrebarile mele .

 

@bimmer90f30 , 1) ,stiam asta ,voiam o confirmare . Dar sa stii ca nu tine de reglaj.Cand nu e reglat ,il simti ca intra mai tarziu sau prea devreme. Al meu nu intra deloc + ca are niste sunete ciudate.

 

2) Mie chiar mi s-ar parea normal ca, daca calculatorul masinii a decis sa puna masina il limp mode(din diferite motive) , sa ma anunte si pe mine .

 

Multumesc tuturor , o sa schimb actuatorul ! Apoi o sa curat DPF-ul .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.