Jump to content

Nu mai iese din regenerare DPF


bmwiosif

Recommended Posts

Am scos masina pe autostrada si i-am dat request dpf regeneration, initial se schimba din active in not active dar dupa cativa km a ramas pe regeneration status : active si asa a ramas in jur de 150 km, am facut Bucuresti - Pitesti pe A3 cu 70 kmh si 2600 rpm iar cand am ajuns inapoi in Bucuresti pe tester imi arata tot ca este active.

 

Aveti idee daca a terminat regenerarea? Sau daca a inceput-o macar?

Link to comment
Share on other sites

Nu se mai poate regenera, se pare ca filtrul tau a ajuns la saturatie, da l jos si trimite l la verificat/curatat, daca nu o fi chiar colmatat!

 

nu cred ca mai scria regenerare activa daca nu putea sa intre in regenerare. el spune ca a ramas activ pe regenerat nu ca nu a intrat in regenerare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La un moment dat nu o sa-si mai faca, exact asa am patit eu..o scoteam la 2 luni sa-i dau o regenerare fortata si intotdeauna in 15 km si-o facea, ultima data am mers cam 50 km cu regeneration " active" si temperatura fluctua intre 350-450, nu reusea sa treaca de 450 grade. Nu am reusit de niciun fel sa-i mai fac regenerare si dupa o zi a inceput sa-mi de-a eroare dpf-ul pe idrive insa fara sa-mi ramana ceva aprins in bord, nu ma limita nu nimic, insa imi dadea eroarea asta de filtru particule incarcat.Era incarcat la maxim, nu am avut ce sa-i mai fac...
Link to comment
Share on other sites

Asta am in plan de saptamana viitoare. Stii vreun service testat in Bucuresti?

Sincer am mers la 2 din cele cateva BMW din Bucuresti. Nu ti le-as recomanda pe niciunul. Baietii sunt la mare japca la drumul mare, cu tupeu si nerusinare vestice si restul tacamului... E greu, aici m-ai prins. Caut si eu pe cineva privat, in bucuresti, in batatura caruia sa nu mai mai simt furat din prima secunda. Succes!

Link to comment
Share on other sites

La un moment dat nu o sa-si mai faca, exact asa am patit eu..o scoteam la 2 luni sa-i dau o regenerare fortata si intotdeauna in 15 km si-o facea, ultima data am mers cam 50 km cu regeneration " active" si temperatura fluctua intre 350-450, nu reusea sa treaca de 450 grade. Nu am reusit de niciun fel sa-i mai fac regenerare si dupa o zi a inceput sa-mi de-a eroare dpf-ul pe idrive insa fara sa-mi ramana ceva aprins in bord, nu ma limita nu nimic, insa imi dadea eroarea asta de filtru particule incarcat.Era incarcat la maxim, nu am avut ce sa-i mai fac...

 

Salut, aveai erori la bujii sau orice fel de eroare la motor de nu-si mai facea regenerarea singurica? Sau care era problema? Si ce ai facut pana la urma, i-ai dat dpf off?

Link to comment
Share on other sites

Nu aveam nici-o problema pentru care sa nu-si faca regenerare, pur si simplu nu a mai patut, da i-am dat dpf off, eram programat sa fac evacuarea fara sa umblu la dpf, iar cu o sapt inainte de data programarii am sunat sa spun ca vreau si dpf off, nu am vrut sa imi mai bat capul cu curatare sau dpf aftermarket, oricum nu eram dispus sa dau 6000 sau 8000 lei cat era.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.