Jump to content

Filtru particule - Warning


Kosmog

Recommended Posts

Salutare,

 

DupĂŁ un drum se aproximativ 150km (autostrada + sate) am primit warning la filtru de particule. Mașina are 250000km. Din ce am citit pe forum/google, la km ĂŁștia ĂŽnseamnĂŁ ca e pe ducĂŁ, așa ca pornesc deja cu gândul ca ĂŽmi trebuie altul.

 

Se poate monta unul aftermarket (de la alt producĂŁtor) ? Am vĂŁzut ca ar fi inte 1500 și 3000 RON comparativ cu cel de la Bmw care e peste 6000(cred).

Ce service ĂŽmi recomandați?

 

Sa ĂŽncerc totuși o curĂŁțare? DacĂŁ da, unde ați fĂŁcut și ce preț a avut ?

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil DPFul si-a trait viata, sunt 250.000 km...unul aftermarket, te va tine cam cati bani platesti. Nu se compara unul AM cu unul ORIGINAL.

Eu am renuntat la el, am fost la CompleteChip...dpf off si stage 1, efectiv e alta masina.

Decizia e a ta: te risti cu AM si mergi un an, maxim 2, dai gaura in buget si cumperi ORIGINAL sau il scoti si ai terminat balciul.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by montela1980
  • Like 4
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil DPFul si-a trait viata, sunt 250.000 km...unul aftermarket, te va tine cam cati bani platesti. Nu se compara unul AM cu unul ORIGINAL.

Eu am renuntat la el, am fost la CompleteChip...dpf off si stage 1, efectiv e alta masina.

Decizia e a ta: te risti cu AM si mergi un an, maxim 2, dai gaura in buget si cumperi ORIGINAL sau il scoti si ai terminat balciul.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ai renuntat la el si eu cand ma plimb pe jos cu copiii de mana iti inhalez noxele. Sfatul bun e sa isi ia fiecare ce masina isi permite sa intretina ! sper la un moment dat sa intre la penal genul asta de modificari, si pt cei care le fac si pt aia care le cer.

Edited by florea2
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atunci anularea iese din discuție. Deci curĂŁțare sau schimbare. Mai fac azi un drum lung și ĂŽncerc sa merg mai turat cu ea. Poate se rezolva de la sine. Activez și Water Temp ĂŽnainte de plecare. Poate e problema acolo și nu-l lasĂŁ sa se regenereze Edited by Kosmog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e o regula sa fie terminat la km astia.

Cel mai probabil ai o problema la una din componentele care trebuie sa fie ok pt a porni regenerarea si din aceasta cauza nu si-a mai facut regenerare pana s-a infundat.

Mergi la cineva care se pricepe sa puna un tester si sa iti zica exact care este problema, schimbi piesa si ii faci o regenerare fortata.

 

Ex. la E87 am patit de era shut off valve defect, am schimbat piesa + regenerare fortata si aia a fost masina are 265.000 km acum.

Link to comment
Share on other sites

Ai renuntat la el si eu cand ma plimb pe jos cu copiii de mana iti inhalez noxele. Sfatul bun e sa isi ia fiecare ce masina isi permite sa intretina ! sper la un moment dat sa intre la penal genul asta de modificari, si pt cei care le fac si pt aia care le cer.

Fara sa il consideri un *atac* la persoana ta, crezi ca un dpf off+stage 1 facut ca la carte, nu la coltul blocului costa putin ? Zici ca am recurs la varianta asta din ratiuni economice ? Crezi ca masina e fumigena ?

Inainte sa faci unele afirmatii, e bine sa fii informat :D

In oras, cand am treaba prefer sa merg pe jos de cele mai multe ori, imi place miscarea. Seara cand ies la plimbare, lumina farurilor scoate la iveala un *fum* indiferent de zona(centru, zona industriala, zona parcuri), un fel de ceata. Nu cred ca eu sunt criminalul, ucigasul din umbra al plamanilor tai, al copiilor...sa nu comparam o masina la care s-a lucrat bine, care e intretinuta cu o *cazatura* non euro, euro 1,2(desigur, sunt si exceptii) care da fum constant, sa nu mai pun la socoteala masinile institutiilor publice, pentru ca nu as mai termina.

Eu am venit cu o propunere, buna din punctul meu de vedere. Daca initiatorul o baga in seama, e bine, daca nu, la fel. Nu e cazul de off topic si acuzatii :).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Fara sa il consideri un *atac* la persoana ta, crezi ca un dpf off+stage 1 facut ca la carte, nu la coltul blocului costa putin ? Zici ca am recurs la varianta asta din ratiuni economice ? Crezi ca masina e fumigena ?

Inainte sa faci unele afirmatii, e bine sa fii informat :D

In oras, cand am treaba prefer sa merg pe jos de cele mai multe ori, imi place miscarea. Seara cand ies la plimbare, lumina farurilor scoate la iveala un *fum* indiferent de zona(centru, zona industriala, zona parcuri), un fel de ceata. Nu cred ca eu sunt criminalul, ucigasul din umbra al plamanilor tai, al copiilor...sa nu comparam o masina la care s-a lucrat bine, care e intretinuta cu o *cazatura* non euro, euro 1,2(desigur, sunt si exceptii) care da fum constant, sa nu mai pun la socoteala masinile institutiilor publice, pentru ca nu as mai termina.

Eu am venit cu o propunere, buna din punctul meu de vedere. Daca initiatorul o baga in seama, e bine, daca nu, la fel. Nu e cazul de off topic si acuzatii :).

 

On topic, eu sunt de parere ca atunci cand ai o problema la filtru de particule sa mergi sa il inlocuiesti, daca nu se poate remedia altfel. Varianta cu anularea functiei lui (indiferent de considerente) afecteaza pe cei din jurul nostru.

 

Desigur e parerea mea, poate si a altora, sper ca initiatorul sa o ia in calcul.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ĂncĂŁ nu am ajuns la un service ca sa ii facĂŁ o diagnoza. Ieri am primit warningul in bord.

Vãd ce se Întâmpla azi dupã un drum mai lung. Poate se rezolva de la sine

Chiar daca dpf-ul e inca bun , daca nu il inregistrezi ca dpf nou , nu o sa iti dispara eroarea din bord .

Link to comment
Share on other sites

Prima data fa o diagnoza,apoi da dpf ul jos si incerca sa l cureti.Eu l am curatat la Andy Popescu, la podul de pe Splai-Berceni(departe de mine sa i fac reclama).Am zis ca pot sa pierd 500 lei inainte sa l schimb.Trebuie sa te duci cu el desfacut, si ti spune inainte daca se merita sa faci curatarea sau nu! Aveam 15mbar la ralanti inainte si aproape 4mbar dupa curatare(eu am 165k).Incarcarea dpf ului apare invariabil la mersul preponderent in oras!

Daca ti spune ca faci curatarea de pomana, schimba ti dpf ul!

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Fara sa il consideri un *atac* la persoana ta, crezi ca un dpf off+stage 1 facut ca la carte, nu la coltul blocului costa putin ? Zici ca am recurs la varianta asta din ratiuni economice ? Crezi ca masina e fumigena ?

:offtopic:

Montela, DPF OFF te situeaza in pseudo-ilegalitate (doar legea lipseste ca sa fii complet in ilegalitate).

 

Atat timp cat ai alterat sistemul de filtrare al noxelor, poluezi!!

Excluzand situatia in care tu fiind atat de informat.. sa te pazesti sa nu te fure nemtii, sa vada ca masina ta polueaza mai putin fara DPF-ul pus de ei.

In rest, ai grija, pe viitor la RAR.

 

(Numai noi romanilor ne place sa o scaldam..)

 

Un sfat, data viitoare cand sugerezi DPF OFF nu uita sa mentionezi ca asta inseamna ilegalitate.

 

:offtopic:

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

crezi ca un dpf off+stage 1 facut ca la carte, nu la coltul blocului costa putin ?

 

Zici ca am recurs la varianta asta din ratiuni economice ?

Da si Da.

sa nu comparam o masina la care s-a lucrat bine, care e intretinuta cu o *cazatura* non euro

Cu filtrul de particule dat jos, care inglobeaza si catalizatorul, esti fix cu o cazatura non-euro.

Imi place ca vezi fum seara, dar nu e de la tine, e de la altii, de parca poluarea se rezuma strict la fum, si tu vezi fumul din spatele tau in timpul mersului, in sarcina. Sper sa se ajunga mai repede sa se faca ITP pe bune si sa dispara toate cazanele astea cu dpf off si cip-cirip tiuning facut "pe bune" si "nu din ratiuni economie" fiindca, bineinteles, tu iti permiteai sa intretii masina aia si sa pui un dpf nou, doar ca ai ales sa-l scoti, la o fractiune de pret pt ca ... se poate, corect?

Edited by LYM
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Update: Dupa un alt drum de aprox 180km (dintre care ultima parte ~30km pe autostrada) in care am mers turat 2500+, viteza in mare parte peste 80 km/h, inca apare warning-ul. Probabil trebuie resetat din calculator si vazut apoi daca mai apare.

Temperatura a fost in 99% din timp la 90 grade. Rareori urca la 91-92 sau scadea la 87-88.

 

Stiti pe cineva din bucuresti pentru diagnoza la domiciliu? Presupun ca ai nevoie doar de un device care se conecteaza la mufa obd si de un laptop

Link to comment
Share on other sites

In calculatorul masinii durata dpf-ului e setata la 250k km, deci cand atinge pragul ala iti apare warning ca trebuie schimbat, insa el posibil inca sa functioneze. Daca nu ai ERORI care sa afecteze functionarea lui, atunci inregistreaza schimbul in computer si aia e, o sa reseteze counterul pt inca 250k km.

 

Iti trebuie pe cineva cu cablu de diagnoza si ISTA pt reset.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da si Da.

 

Cu filtrul de particule dat jos, care inglobeaza si catalizatorul, esti fix cu o cazatura non-euro.

Imi place ca vezi fum seara, dar nu e de la tine, e de la altii, de parca poluarea se rezuma strict la fum, si tu vezi fumul din spatele tau in timpul mersului, in sarcina. Sper sa se ajunga mai repede sa se faca ITP pe bune si sa dispara toate cazanele astea cu dpf off si cip-cirip tiuning facut "pe bune" si "nu din ratiuni economie" fiindca, bineinteles, tu iti permiteai sa intretii masina aia si sa pui un dpf nou, doar ca ai ales sa-l scoti, la o fractiune de pret pt ca ... se poate, corect?

Esti atat de prost informat, incat nici nu stiu ce sa iti explic.

1.In carcasa dpf ului vei gasi 2 *faguri*(poate asa pricepi) unul e dpf, altul e catalizatorul. In momentul in care faci dpf off, se scoate doar dpf-ul, catalizatorul ramane. Nu ma apuc sa iti explic, pentru ca cel mai probabil nu esti capabil sa faci diferenta intre catalizator si dpf, ce roluri are fiecare.

2. Uita-te pe o pagina de fb al oricarui tuner ce se respecta, care are si dyno, un stand care masoara puterea masinii, inainte si dupa resoftare, si o sa vezi ce inseamna *cip cirip tuning*.

Deja cred ca esti extenuat din punct de vedere cognitiv, prea multe informatii pe care sigur nu esti capabil sa le asimilezi, dar din datoria de a-ti da totusi o explicatie si din dorinta de a te scoate din *noaptea mintii* in care te afli, o sa continui.

3.Daca te duci la coltul blocului, masina nu o sa traga mai bine(imposibilitatea masurarii masinii, efectuarea de log-uri pentru verificare starii de *sanatate* a masinii si deci nu stii de unde pleci si care sunt rezultatele dupa resoftare) iar dpf off nu va fi facut cum trebuie(99% din cazuri) si astfel vei avea fum pentru ca masina va initia regenerari aiurea, vei avea fum in spate si implicit o *cazatura* de masina.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 5
  • Downvote 15
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, sa demontezi si restul de piese care ti se mai strica. Nu-ti mai incorda asa neuronul, sa nu plesneasca.

Somn usor, si data viitoare sa-ti iei Logan, poate la ala iti permiti intretinerea.

 

Stii pe cineva? Mersi!

Ai PM.

Edited by LYM
  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.