Jump to content

Filtru particule - Warning


Kosmog

Recommended Posts

Ai dreptate, sa demontezi si restul de piese care ti se mai strica. Nu-ti mai incorda asa neuronul, sa nu plesneasca.

Somn usor, si data viitoare sa-ti iei Logan, poate la ala iti permiti intretinerea.

 

 

Ai PM.

Atat ai reusit sa spui...ti-am spus ca nu esti capabil sa asimilezi informatiile.

Din poza ta de avatar vad ca ai un e90 NFL, care e maxim 4000 euro si tu imi spui sa imi iau Logan ? Masina ta e mai ieftina decat impozitul, asigurarea si motorina pe un an la cele 2 masini ale mele, un 530xd si x5. Hai ca deja ma intind cu tine si nu cred ca meriti efortul. Asta e ultimul meu post la acest topic.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by montela1980
  • Like 4
  • Downvote 14
Link to comment
Share on other sites

Atat ai reusit sa spui...ti-am spus ca nu esti capabil sa asimilezi informatiile.

Din poza ta de avatar vad ca ai un e90 NFL, care e maxim 4000 euro si tu imi spui sa imi iau Logan ? Masina ta e mai ieftina decat impozitul, asigurarea si motorina pe un an la cele 2 masini ale mele, un 530xd si x5. Hai ca deja ma intind cu tine si nu cred ca meriti efortul. Asta e ultimul meu post la acest topic.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Eu sper doar ca nu le-ai "cipuit" pe ambele.... Si mai stiu si ca asa recomanda Dragos, unde cel mai probabil ai fost, mai ales daca masina are in jur de 200k. Ai facut bypass si la EGR, ca inteleg ca si ala tot degeaba e pus pe-acolo?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

M-a ajutat LYM cu o diagnoza prin ISTA. (Mersi din nou)

 

Ultima regenerare a fost in urma cu 40km, iar backpressure-ul este in parametrii.

 

Totusi, DPF-ul nu poate fi resetat prin ISTA+; optiunea este greyed out. Are cineva vreo idee?

 

Erorile:

 

00452A

00480A

004D4A

Edited by Kosmog
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cum sunt cele AM de la Odorheiu-Secuiesc. DPF-ul de pe masina mea este cam terminat. In carly la presiunea diferentiala imi arata 1020 hPa la relanti. Nivelul de cenusa este in parametri (2.8gr), isi face regenerare, dupa regenerare nivelul de funigine e sub (1-2-3g). Am si toba neagra, dar am zis ca o sa fac un test si anume, eu cand spal masina (o spal cam des) mai dau si pe toba cu apa si cred ca din cauza umezelii se innegreste. Am facut in vara un drum de grecia (4000km dus-intors) si am plecat cu toba neagra, cand m-am intors din Grecia toba era alba, funigine 1g si cenusa 1.5g. Presiunea tot in zona de 1015-1020hPa. I-am facut o curatare prin metoda de coacere si dupa ce l-am pus aveam 4mbar la relanti (diagnoza a fost facuta cu alta aplicatia, nu stiu cum se numea). Inainte de curatare turbo imi "fluiera" dupa nu a mai scos nici-un sunet exact ca acum. Presiunea aia diferentiala mi se pare foarte mare, n-am incercat si cu alta aplicatie sa fac dar in carly imi arata 1022kPa la relanti. Nu am avut niciodata martorul aprins. Masina are momentan 189.000 km
Link to comment
Share on other sites

M-a ajutat LYM cu o diagnoza prin ISTA. (Mersi din nou)

 

Ultima regenerare a fost in urma cu 40km, iar backpressure-ul este in parametrii.

 

Totusi, DPF-ul nu poate fi resetat prin ISTA+; optiunea este greyed out. Are cineva vreo idee?

 

Erorile:

 

00452A

00480A

004D4A

 

foarte ciudat, 00480A este eroare pe backpressure si daca ai eroarea asta filtru nu intra in regenerare, nu inteleg cum si-a facut regenerare acum 40 km si in acelasi timp ai si backpressure in parametrii.

 

00452A si 004D4A sunt coduri generale de eroare pe filtru de particule care iti spun ca trebuie inlocuit.

 

eu zic totusi sa il dai jos si sa incerci sa il cureti.

Link to comment
Share on other sites

foarte ciudat, 00480A este eroare pe backpressure si daca ai eroarea asta filtru nu intra in regenerare, nu inteleg cum si-a facut regenerare acum 40 km si in acelasi timp ai si backpressure in parametrii.

 

00452A si 004D4A sunt coduri generale de eroare pe filtru de particule care iti spun ca trebuie inlocuit.

 

eu zic totusi sa il dai jos si sa incerci sa il cureti.

Pai se poate sa se fi stricat unul din senzori ce masoara back-pressure si ca atare s-a infundat filtru (in realitate) cu senzori defecti: dand diferenta de presiune normala cand IN REALITATE nu e.

Practic masina nu are un sistem de control al senzorilor, sa avertizeze defectarea lor.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cum sunt cele AM de la Odorheiu-Secuiesc. DPF-ul de pe masina mea este cam terminat. In carly la presiunea diferentiala imi arata 1020 hPa la relanti. Nivelul de cenusa este in parametri (2.8gr), isi face regenerare, dupa regenerare nivelul de funigine e sub (1-2-3g). Am si toba neagra, dar am zis ca o sa fac un test si anume, eu cand spal masina (o spal cam des) mai dau si pe toba cu apa si cred ca din cauza umezelii se innegreste. Am facut in vara un drum de grecia (4000km dus-intors) si am plecat cu toba neagra, cand m-am intors din Grecia toba era alba, funigine 1g si cenusa 1.5g. Presiunea tot in zona de 1015-1020hPa. I-am facut o curatare prin metoda de coacere si dupa ce l-am pus aveam 4mbar la relanti (diagnoza a fost facuta cu alta aplicatia, nu stiu cum se numea). Inainte de curatare turbo imi "fluiera" dupa nu a mai scos nici-un sunet exact ca acum. Presiunea aia diferentiala mi se pare foarte mare, n-am incercat si cu alta aplicatie sa fac dar in carly imi arata 1022kPa la relanti. Nu am avut niciodata martorul aprins. Masina are momentan 189.000 km

Am eu pe masina de un an, sunt f multumit, isi fac treaba, cu conditia ca motorul sa fie ok tehnic!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutari colegi, si eu sunt norocos cu DPF warning. Merg asa cu masina de vreo 10000 km si nu a scazut puterea sau ceava de genul asta, masina este din 2011 si are 215000 km . Sfaturi va rog, daca nu o sa fac nimic inprivinta asfa ce se poate intampla ? Repet , merg asa de peste 10000 km .
Link to comment
Share on other sites

Prietena mea, prea frumoasa Ana, are un cazan de seria 1 118d. Il foloseste in oras si i se mai aprinde FP in bord. Cand se intampla asta, ii iau masina si bag un drum de 200 de km pe autostrada Buc - Slobozia - Buc, merg cu masina la 3000 ture, a 2 a zi un drum de Buc Ploiesti Buc si e ca noua, mai merge inca 6000 km cu ea in oras!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.