Jump to content

Presiune diferentiala DPF


iMirel94

Recommended Posts

Salut,

 

DPF-ul de pe masina mea este cam terminat. In carly la presiunea diferentiala imi arata 1020 hPa la relanti. Nivelul de cenusa este in parametri (2.8gr), isi face regenerare, dupa regenerare nivelul de funigine e sub (1-2-3g). Am si toba neagra, dar am zis ca o sa fac un test si anume, eu cand spal masina (o spal cam des) mai dau si pe toba cu apa si cred ca din cauza umezelii se innegreste. Am facut in vara un drum de grecia (4000km dus-intors) si am plecat cu toba neagra, cand m-am intors din Grecia toba era alba, funigine 1g si cenusa 1.5g. Presiunea tot in zona de 1015-1020hPa. I-am facut o curatare prin metoda de coacere si dupa ce l-am pus aveam 4mbar la relanti (diagnoza a fost facuta cu alta aplicatia, nu stiu cum se numea). Inainte de curatare turbo imi "fluiera" dupa nu a mai scos nici-un sunet exact ca acum. Presiunea aia diferentiala mi se pare foarte mare, n-am incercat si cu alta aplicatie sa fac dar in carly imi arata 1022kPa la relanti. Nu am avut niciodata martorul aprins. Masina are momentan 189.000 km

 

Ce ziceti sa fac, sa cumpar unul AM de la Odorheiu-Secuiesc?

Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat unul de acolo si a tinut vreo 5k km.

 

Apoi service-ul care colaboreaza cu ei a dat-o de mai multe ori la intors ca e de la masina. retrimis filtrul la Odorhei, ei l-au bagat in cuptor si pus apoi pe masina reparata din nou. Apoi iarasi probleme, iarasi bani dati pt masina etc.

 

In final, cei de la service au zis ca e totul OK, masina scotea fum negru la greu dar fara erori pe bord. Un fel de DPF off dar sigur nu e o manarie de la service pt ca fumul a inceput dupa un drum lung de vreo 2k km care presupun ca a topit/crapat ceramica din DPF.

 

Apoi am vandut masina si merge si azi. Dar nu stiu detalii despre cum mai merge acum

Link to comment
Share on other sites

Sunt si filtre DPF aftermarket bune dar evident ca nu sunt cele mai ieftine.

Pe scurt, cele ieftine au inauntru Cordierite.

Cele OE sau aftermarket scumpe, SIC.

 

Mai multe detalii aici http://www.eurocats.co.uk/2016/02/18/discussing-ceramic-dpf-substrates-sic-vs-cordierite/

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Parametrul ala cu grame de cenusa nu exista in programul de diagnoza oficial (ISTA). Ce vezi tu acolo sunt niste estimari. Nu ai ce face cu carly la DPF.

Pune ista pe masina si fa un test de contrapresiune la dpf si apoi iti faci o parere clara. Asa...cu carly iti pierzi vremea, e bun si ala, dar nu in cazul asta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.