Jump to content

Bmw 320d , 163 cp, fum la ralanti.


Recommended Posts

Poate tu ai filtru de particule pe ea .. si aia e altceva.. la mine face tot timpul aproape. Numa cateodata nu si atunci putin timp.. in rest face tot timpul la relanti.

Eu asa ma gandesc ca cantitate de motorina injectata e prea mare pe inj 3 , si aata ar fi problema fumului la relanti, in accelerare nu este deloc fum si corectiile sunt aprpape de 0 pe toate. In relanti cand creste la 1.2 atunci apare fumul, pe la 0.7-0.8 inca este foarte greu vizibil dar este . Sub valoarea asta adica pe la 0.4-0.5 nu exista fum deloc. Cand sunt valorile astea pe injectorul respectiv.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Edited by valex9812
Link to comment
Share on other sites

Update :Injectorul care avea corectie + 4 pe masina e la service, debite prea mici zic baietii , asta nu o inteleg, deci ma gandesc ca cantitatea de motorina injectata este prea mica ( prea multa motorina = fum negru ) . Deci prea putina motorina ? Adica sa fie infundat ma gandesc ca astia ar fi termenii populari, sa rezulte o cantitate de motorina prea mica pe cyl , o cantitate mai mare de aer ,amestec sarac si de acolo fum mai albastrui si miros urat de motorina nearsa ? Intreb ca nu ma pricepðŸËâ . Sau celalalt innector il corecteaza pe acela si baga mai mult :| complicate treburile astea ..

 

Deci inj 3 : +1

Inj 1: corecteaza cu mai mult ca restu adica, -0.6 ( acesta fiind reconditionat cu factura blabla si schimbat deci e in parametri ) de769659bc4400f0133cb13d534488eb.jpg

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am aici o testare. Prima problema a injectoarelor . Problema injector cyl 1 inainte de inlocuire . Cu corectia: Cyl 1 3.5

Cyl 3 : 0.46

Cyl 2 : -2:15

Cyl 4 : -2.13

 

Dupa inlocuire sta cam asa : Cyl 1 : -0.47

Cyl 3 : +0.96

Cyl 2 : -0.25

Cyl 4 : -0.19

 

Asta in vara , acum cyl 3 e undeva la 1.3/1.4 si cyl 1 observ ca compenseaza cu -1 si restu cu cate -0.2/-0.3. Deci sa schimb 3 ? Asta e singura varianta din ce inteleg eu... vroiam doar sa atiu daca sunt colegi care s.au mai lovit sa imi zica experientele lor, mai invat si eu de pe acolo :D

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

In momentul in care faci verificarea cu Ista ĂŽți arata acolo limitele care sunt undeva la plus minus 5, tu ai corectii mici, nu asta e problema. Ai dpf off, catalizatorul oare mai este sau e scos si acela, e normal sa miroase a tractor in aceste condiții?

Edited by Ali
Link to comment
Share on other sites

In momentul in care faci verificarea cu Ista ĂŽți arata acolo limitele care sunt undeva la plus minus 5, tu ai corectii mici, nu asta e problema. Ai dpf off, catalizatorul oare mai este sau e scos si acela, e normal sa miroase a tractor in aceste condiții?

Nu e chiar asa.

+/-5 este chiar o extrema la care nu vrei sa ajungi cu nici un injector!

Corectie de +/-2 pe ISTA e mai realist ca si uzura.. sau cel putin de scos si testat pe banc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar asa.

+/-5 este chiar o extrema la care nu vrei sa ajungi cu nici un injector!

Corectie de +/-2 pe ISTA e mai realist ca si uzura.. sau cel putin de scos si testat pe banc.

 

Asa o fi, sa zicem, eu am facut test la un X5 care avea 3.2 corectie pe 2 injectoare, totul era ok, dar era cu toate cele pe el, ma refer la dpf si cat.

X3 al unui prieten, motor de 2.0d, fara filtru si catalizator miroase in spate ca la un tractor vechi.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Am aproximativ aceeasi problema, pe acelasi motor. In cazul meu, DPF-ul sigur este gaurit pentru ca am finala afumata, iar ista spune ca am undeva la 6 Milibari la relanti, deci clar a mai ramas ceva din monolitul dpf-ului. Valorile injectoarelor, la cald, ce-i drept, sunt aproape ideale. O sa sa schimb si filtrul epurator zilele astea, ceea ce-ti recomand si tie inainte sa intri mai adanc in problema.

Link to comment
Share on other sites

Astazi verific si eu injectoare . Injectoru 3 avea +1. Azi verificate la rece . Injectoru 2 se dupa +1 si injectorul 3 e ok. Stau cu un injector reconditionat si habar n.am ce sa fac. Valori la cald erau bune -0.3 +0.2

+0.3 -0.2 . Nu ztiu ce sa mai cred cu inpa asta sau ista. Fac un test de retur , e mai relevant ?. De obicei injectoru 3 facea probleme dupa 100-200 de km parcursi , atunci se ducea corectia pe + 1. Sau dupa ce fac 40-50 de km regim de viteza. Si apoi la relanti urca la +1

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.