Jump to content

Vreau sa-mi cumpar un E39


Itarachiu

Recommended Posts

Dupa cum spune si titlul, m-am hotarat sa-mi cumpar un E39 2001> (facelift-ul) cu motorul pe benzina (motorina nu mai este o optiune pentru mine). As merge pe modelul 525i, 530i este prea mare pentru mine iar eu nu sunt genul sa rup masini, imi place sa ma plimb la drumuri lungi mai mult de cand in oras(sunt din Constanta). Vreau sa ma duc sa o cumpar din Germania din cateva motive, 1) Vreau neaparat masina sa aiba sub 150k km REALI, nu 150k d-aia de pe autovit, o sa ma coste ceva una cu km putini in jur de 7-8k euro si 2) Sansa sa prind o masina mai 'decenta' / 'intretinuta' este mai mare decat una de pe autovit la 4k euro. Mai dau si nemtii buleli da nah... pe autovit nu am gasit nimic sub 200k si alea care au 200k au de fapt 200k * 2 ba chiar 3.

 

Am urmatoarele intrebari:

1) Se merita chiar si un 520i, 523i? Vad ca este tot in 6 pistoane (sub 4 nu mai este o optiune), e ok pentru caroseria ei? Isi poate taraii hoitul in conditii ok?

2) Sunt chiar atat de nebun ca o sa dau 8-10k (drum, inmatriculare, etc) pe un e39 vechi de 16-17 ani. Repet! Sa aibe sub 150k km! Pentru mine masina aia e un tank, asta e tot ce stiu de ea, am codus 525D si 530D, am ramas surprins cad de bine merg masinile astea. Sunt usor de lucrat la ele, iar pentru mine masinuta asta inca arata ca o masina, poate sunt eu mai batran(29 de ani lol) si imi plac lucrurile mai vechi?!

3) Vreau neaparat sa fie automata, cum stau cutiile automate pe motoarele astea?

4) Daca cineva are un E39 intretinut cu km putini, as dorii sa stiu cat de des vizitezi service-ul. Acuma nah, are si ea o varsta normal ca o sa mai stau cu ea prin service, cam cat de des...

 

 

E60 iese din discutie, o catastrofa din punct de vedere tehnic + ca nu-mi place interiorul.

Ca o paranteza asa, am avut E46 in 2010 pana in 2016, un 318D (gunoi) de 200k km pe bord + inca 200k km da-ti inapoi, i-am facut 130k km si singurul lucru care mi-a picat a fost pompa de injectie, reconditionata vreo 400 de euro m-a ciupit, restul consumabile. Astea da masini!

 

Sper ca am postat pe categoria potrivita. Orice alta informatie legata de acest model este bine venita, la ce sa ma astept, etc! Multumesc!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

E39 e un model fain numai ca oricum ai lua-o are 20 ani si unele piese chiar daca nu sunt rulate sunt uzate de la trecerea timpului. Eu as lua un E60 dupa 09.2005 cu cheie tip cartela intretinut, problemele E60 vin de la ingrijirea precara precum si a rulajului de minim 400-500k la care au ajuns. Una ingrijita si cu km pana la 250k reali nu-ti face probleme! Edited by matose
Link to comment
Share on other sites

 

Urmaresc masina asta de ceva vreme, cam sare de bugetul meu, dar e si ea pe lista.

 

Tu vrei masina de 20 de ani cu mai putin de 150k km?

 

Da. Parintii mei au un chevrolet kalos din 2002, are 60 de mii de km, au cumparat-o de noua din reprezenta. Iar acuma o sa-mi zici ca la nemtii fac x km pe an. OK!

Link to comment
Share on other sites

Ai grija cu E39 pe cu motor 2,5 pe benzina. Am avut unu si invatasem toate benzinariile din zona.

La cum mergeam eu imi lua 17/18 la suta lejer.

 

Ce oras? Cat de agresiv mergeai?

Eu locuiesc in Constanta, merg foarte putin ziua, mai mult noaptea. Cu un E46 318D noaptea scoteam si 7. Daca imi scoate 12-13 pe zi si 9-10 seara e ok! Repet eu nu sunt genul sa ma "grabesc" cu masina.

EDIT: D-asta am postat aici si intreb, eu as merge pe 525i pentru ca motorul asta e cea mai mica optiune pentru hoitul masinii. Daca si 520i nu ezita cand pleci cu ea de la semafor, as lua in calcul si 520i. Am avut E46 318D si era extrem de puturos in treapta 1 la semafor, abea pleca de pe loc... treceau matizurile pe langa mine :))

Edited by Itarachiu
Link to comment
Share on other sites

 

 

Da. Parintii mei au un chevrolet kalos din 2002, are 60 de mii de km, au cumparat-o de noua din reprezenta. Iar acuma o sa-mi zici ca la nemtii fac x km pe an. OK!

Tu compari ascutitoarea cu masina?

Cine si-a luat e39, nu l-a luat pentru a se duce cu el pana la piata. Uita-te la masinile din ziua de azi, ca fac 100k/an in Germania. Fi si tu mai realist.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tu compari ascutitoarea cu masina?

Cine si-a luat e39, nu l-a luat pentru a se duce cu el pana la piata. Uita-te la masinile din ziua de azi, ca fac 100k/an in Germania. Fi si tu mai realist.

 

Pai sunt destul de realist, n-ai mai vazut oameni care au masini premium si fac km putini? Vezi mai rar... dar exista si oamenii aia. Daca te uiti pe mobile.de sunt CATEVA sub 150k iar din alea CATEVA sunt vreo 2-3 care chiar au km aia, mai sunt si petarde ca na... Oamenii o incearca. N-am zis ca sunt ieftine, daca vreau d-aia de "200k km" sunt pe autovit la 3k euro.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine sa stii toate benzinariile decat toate service-urile cu un diesel vechi de 20 ani.

Exact, n-am curaj sa cumpar masina la mana a 2-a diesel mai veche de 10 ani. Prefer sa mai scot ceva bani din buzunar la benzinarie. Oricum nu exista nici o economie nici cu diesel... Benzina e scumpa, motorina e un pic mai scumpa... oricum o dai amandoua sunt scumpe.

Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit pe forum!

 

E f buna alegerea ta, intr-adevar nu se mai fac masini ca e39 (am si eu una, daily car, si a trebuit sa merg pe diesel).

 

Eu nu as alege ceva mai jos ca 525i (520i ala de 2.2, o sa ti se para slab daca mergi cu el si mai sunt probleme cu consumul de ulei la ele).

 

Cutiile automate nu sunt excelente, dar isi fac treaba. Neaparat un schimb de ulei cutie cand o iei.

 

In rest ce sa zic, referitor la consum, ma gandesc ca nu o tii ca masina principala, ca asa da, o sa ti se para mare.

Un garaj pt dansa ar fi excelent, si folosita din cand in cand (cea postata de MuscleMike e grozava masina).

Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit pe forum!

 

E f buna alegerea ta, intr-adevar nu se mai fac masini ca e39 (am si eu una, daily car, si a trebuit sa merg pe diesel).

 

Eu nu as alege ceva mai jos ca 525i (520i ala de 2.2, o sa ti se para slab daca mergi cu el si mai sunt probleme cu consumul de ulei la ele).

 

Cutiile automate nu sunt excelente, dar isi fac treaba. Neaparat un schimb de ulei cutie cand o iei.

 

In rest ce sa zic, referitor la consum, ma gandesc ca nu o tii ca masina principala, ca asa da, o sa ti se para mare.

Un garaj pt dansa ar fi excelent, si folosita din cand in cand (cea postata de MuscleMike e grozava masina).

 

Ba da, ca masina principala, garaj din nefericire ne-au sarit de ele prin 2012, am avut... aia e. Masina postata de MuscleMike o urmaresc de ceva vreme... cam sare de buget. Mai astept o luna daca nu mai apare niciuna am sa ma duc dupa aia.

D-asta am postat intrebarea... Habar nu am cum sunt motoarele alea de 520i si din acest motiv mai intreb si eu p-aici p-acolo. Tot din motivul asta vreau E39, chiar daca e mai veche... este pur si simplu BMW. Interiorul il ador... exterioriul arata bad ass. Nici E60-u nu e rau la exterior arata mai exotica dar in schimb interioirul e gunoi.

Link to comment
Share on other sites

Eu in Medgidia cu e46 330xi manual scoteam consum combinat 12.5 - 14. L-am vandut pt ca nu imi placea 4x4 dar tractiune spate cu M54B25 sau M54B30 as lua oricand si la orice ora daca a fost ingrijit.

 

Prea mare pentru mine asa motor, nu sunt genul sa vreau atata... sunt mai minimalist. Un 2.5 imi este mult prea suficient.

Link to comment
Share on other sites

Ce oras? Cat de agresiv mergeai?

Eu locuiesc in Constanta, merg foarte putin ziua, mai mult noaptea. Cu un E46 318D noaptea scoteam si 7. Daca imi scoate 12-13 pe zi si 9-10 seara e ok! Repet eu nu sunt genul sa ma "grabesc" cu masina.

EDIT: D-asta am postat aici si intreb, eu as merge pe 525i pentru ca motorul asta e cea mai mica optiune pentru hoitul masinii. Daca si 520i nu ezita cand pleci cu ea de la semafor, as lua in calcul si 520i. Am avut E46 318D si era extrem de puturos in treapta 1 la semafor, abea pleca de pe loc... treceau matizurile pe langa mine :))

 

Am avut masina prin 2008 si la vremea aia stateam in Buc dar faceam drumuri dese la Cta. Masina era ff ok si nu am avut alte probleme in afara consumului. Masina nu o fortam cu demaraje aiurea dar mergeam mai sportiv.

Link to comment
Share on other sites

https://www.bmw.de/d...TIlMjU4MiUyNUFD

 

Poti cauta cu incredere si in reteaua de dealeri BMW; poti gasi si modele mai vechi dar cu km putini si in stare foarte buna;e adevarat, nu gasesti in fiecare zi aici un e39 in asemenea conditii, dar daca ai rabdare, vei gasi.

Eu in 2016 am luat un e90 325i din 2006, de la un dealer BMW din Austria, cu numai 62.000 de km. Cu un singur proprietar, istoric la zi complet si numai in reteaua BMW.Si cu garantie pt. un an. Ideea e ca exista masini mai vechi cu km putini, nu sunt doar legende.

Si apropo,prin vara am vazut in reteaua asta un e39 530i 2001,sub 100.000km parca si in jur de 10.000 de euro.

Vizavi de dilema ta intre 520i, 523i sau 525i, alege 525i.E alegerea cea mai buna.

Iar e39, este cu adevarat o masina extrem de robusta si fiabila. Exista in familie asa ceva de foarte multi ani, vorbesc in cunostiinta de cauza.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

https://www.bmw.de/d...TIlMjU4MiUyNUFD

 

Poti cauta cu incredere si in reteaua de dealeri BMW; poti gasi si modele mai vechi dar cu km putini si in stare foarte buna;e adevarat, nu gasesti in fiecare zi aici un e39 in asemenea conditii, dar daca ai rabdare, vei gasi.

Eu in 2016 am luat un e90 325i din 2006, de la un dealer BMW din Austria, cu numai 62.000 de km. Cu un singur proprietar, istoric la zi complet si numai in reteaua BMW.Si cu garantie pt. un an. Ideea e ca exista masini mai vechi cu km putini, nu sunt doar legende.

Si apropo,prin vara am vazut in reteaua asta un e39 530i 2001,sub 100.000km parca si in jur de 10.000 de euro.

Vizavi de dilema ta intre 520i, 523i sau 525i, alege 525i.E alegerea cea mai buna.

Iar e39, este cu adevarat o masina extrem de robusta si fiabila. Exista in familie asa ceva de foarte multi ani, vorbesc in cunostiinta de cauza.

Multumesc de raspuns, pai e normal sa coste atata si da si eu cred ca exista, sunt pe mobile.de doua e39-uri la 20k euro care au <10k km... am sa urmaresc si site-u ala e o idee buna si asta! Multumesc inca odata.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Revin dinou

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=287735452&colors=GREY&colors=SILVER&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=520&makeModelVariant1.modelGroupId=22&maxFirstRegistrationDate=2003&maxMileage=200000&minFirstRegistrationDate=2001&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=329d89cd-107d-3e4d-40bc-c499539e2397

 

Ce parere aveti?

 

I-am trimis si un email la dealer, l-am intrebat de carte de service, cati propietari a avut, daca are rugina, etc. Mi-a raspuns asa:

 

Hello,

I buyed the Car from a Doctor from Dortmund.

He driver the car 6 Years.

We have all Tüv papers where you can see all the KIlometers every 2 years.

The Service book is also aviable.

One owner changed the owners in the family

Because of that the car have 4 owner.

The car is in a very very good condition.

The insinde and outside is like a new car.

 

Kind regards

Onur Özkan

 

Masina se prezinta bine din poze, inclusiv uzura pentru kilometrii aia... Acest dealer vad ca are numai review-uri pozitive in ultimii 2 ani... acuma.......... sper sa fie adevarate. Niste pareri? Singurul lucru care ii lipeste este ca nu e 525i si ca vanzatorul acestei masini nu este samsar... nu halesc aceasta specie de indivizi.

Edited by Itarachiu
Link to comment
Share on other sites

Eu m as feri de turci.L ai intrebat tu de la cine a cumparat o?

Daca l traduci in romana(textul), zici ca i de pe autovit, fara manca ti as la sfarsit!

 

Asta i masina de luat!!! daca o mai are la vanzare

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186669-e39-530i-automat-97000km-import-dubai-uae/

Diferenta intre 525 si 530 este la consum max 1l/100.

As merge pe 530 all day!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am gresit cand am scris, "ca nu este samsar" vroiam sa zic "ca este samsar" nu mai pot edita, ma rog.

 

Masina cea din dubai este vreo diferenta la inmatriculare? Cineva zice pe postare ca este complicat cu actele. Chiar arata bine aia, si ma scuteste si de drum, cheltuieli in plus, timp... etc.

Link to comment
Share on other sites

Am gresit cand am scris, "ca nu este samsar" vroiam sa zic "ca este samsar" nu mai pot edita, ma rog.

 

Masina cea din dubai este vreo diferenta la inmatriculare? Cineva zice pe postare ca este complicat cu actele. Chiar arata bine aia, si ma scuteste si de drum, cheltuieli in plus, timp... etc.

Vb cu omu'.In mod normal ai de plata tva si taxe vamale.

p.s. nu stiu persoana, dar imi place masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.