Jump to content

530D sau 535D?


Andrei666

Recommended Posts

Sunt interesat de BMW seria 5 F10/11 la criteriile:

diesel,2015+, maxim 130.000 KM, iar motorizare, as ĂŽnclina mai mult spre 535D, pentru surplusul de putere și aspect, ĂŽnsĂŁ am auzit pareri contra, turbina predispusa, costuri etc.

Nu as vrea sa am bĂŁtĂŁi de cap, de aceea va cer pĂŁrerea pentru a face o alegere corecta dintre 530D și 535D, va mulțumesc.

Edited by Andrei666
Link to comment
Share on other sites

530d pare ceva mai fiabil, probabil si pt ca de obicei sunt exploatate mai lejer; 535d te indeamna mai mult sa o calci.

 

oricare dintre cele 2 daca masina are istoricul de service complet si a fost bine ingrijita; F10 e o masina destul de scump de intretinut, indiferent ce model cumperi (520, 525,530,535,550), sa ai bani pregatiti pentru intretinere dupa 180-200k km; dar merita, este o masina foarta reusita

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

530d, 10000000000000000000000000%

Citeste despre problmele 535d-ului:

1. cuzinetii care se invart = viborchen rupt sau daca nu ajungi acolo = șpan ĂŽn motor = motor daunĂŁ total;

2. poma de ulei care cedeaza destul de repede = șpan in motor = dauna totala motor.

Personal sunt proprietar de 525d xDrive F11 si ma declar foarte multumit de el cu toate ca in ultimul an am bagat pe undeva pe la 5000 euro in el ca sa fie masina 100% sigura in orice moment i orinde as vrea sa plec acum cu el cu 2 copii calare pe cap.

Mai vrei 535 pentru plusul de cai? Succes!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am abuzat un F10 530D timp de 4 ani si 120.000KM. Am vandut-o la 267.000 parca si motorul era impecabil. Masina avea din a 2-a saptamana de achizitie un power box ce ridica puterea motorului la 292HP (nu i-am masurat, dar l-am demontat pentru o luna de zile si diferenta era clara). Asa ca si eu votez pentru 530D.
Link to comment
Share on other sites

As lua 530D pt ca e mai fiabil si cei 258 de caluti pe care ti-i ofera sunt mai mult decat suficienti. In oras vei folosi doar 160 de cai si doar cand ii dai in gura gen vei folosi toti caii. 535D este mai puternic, dar multe motoare cedeaza pt ca sunt un pic prea fortate,vezi ce zic colegii.

 

Un 530D cu ceva dotari din 2015 sub 130K km are si un pret pe masura si intretinerea nu e chiar ieftina, insa masina e ft misto de condus! Spor la achizitie si anunta-ne ce ai luat.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca stai cu frici de astea ia un 520 ca-i crapa distributia clar si stii macar cat cosdta ....

 

IN alta ordine de idei ..daca iei o masina pana in km aia 130k ia ce iti place , ce are dotari si arata bine indif ca e 530 sau 530 d . Daca te iei dupa ce scrie pe forum ar trebui sa intrebi cati din cei care te sfatuiesc sa nu iei o anumita masina au si avut-o efectiv si au trecut prin situatiile descrise . Sfatul meu ca posesor de 4.0 d e cel de mai sus . Masina mea are 110k km si nu am luat-o cu vreo frica de gen . Mi-am dorit masina si punct . Cat despre cati cai iti sunt suficienti e o discutie atat de personala incat intrebarea e cati cai iti trebuie tie si atat . Cat vrea ,...buzunarul tau . Super pragmatismul asta cu 3 cai sa mergi in acelasi trafic cu ala cu 300 cai e fix un anume fel de gandire . Poate si eu am gandit asa candva . Acum am 313 hp si doresc 500 . Mult succes in achizitie , clara , ferma si libera de gandiri pragmatice si super economice cu o proiectie pe 2-5 ani in avans. Exista o diferenta clara intre masini la 100k si la 250 k , asta o pot spune eu care am avut ambele variante . Va recomand sa va asteptati clar la 250k sa cada pompa de inalte cu span in ea si alte povesti . Orice masina e diferita si exploatarea ei difera. CAnd am luat 6 toata lumea cu povesti ca motorul , ca span ,ca invarte ,ca mama masii, ca au auzit pe unul care , de la bavaria da ca am avut niste motoasre etc etc , nu m-am gandit o clipa la asta si am ales masina ca fiind ce imi doresc si atat . Am verificat istoric , tehnic si GO . Pe forum ai sa intalnesti inclusiv conceptia ca daca ai prea multe optiuyni nu e bine ca iti asumi riscul sa se strice :))) . Iti spun ca am avut un f10 cu mult mai multe sisteme ca seria 6 , la care acum le simt lipsa si nu s-a stricat nimic si daca se strica SE INLOCUIA . Cumpara masina cu capul si cu bugetul de care dispui nu te gandi la eventuale reparatii ./../.in viitor . Orice alegi sunt motoare bune , la km aia esti safe pe partea de cuzineti , schimbi uleiul la timp , eventual pompa de ulei (motivul principal pt care pot exista probleme ) si important e sa fie masina fata de care ai tu cea mai mare atractie , nicidecum o ratiune nu iau 535 ca imi pica motorul :)))

Edited by Myx
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

cu toate ca in ultimul an am bagat pe undeva pe la 5000 euro in el ca sa fie masina 100% sigura in orice moment i orinde as vrea sa plec acum cu el cu 2 copii calare pe cap.

Mai vrei 535 pentru plusul de cai? Succes!

 

pai 5000 cat ai bagat tu in un 525 D vs un motor tot pe acolo e , doar ca are 535 .undeva e un nonsens . Tu din ce stiu ai un seria 6 , s-a stricat motorul sau te confund cumva ?

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Probleme cu pompa de ulei au fost si la 2.0 si la 3.0, la fel si cu distributia si cu altele. Nu te framanta atat.

Ia masina care iti place si traieste-ti viata. Daca este sa pice o sa se intample oricat de grijuliu ai fi.

S-a mai dezbatut subiectul aici pe forum si poti vedea acolo mai multe pareri. Succes !

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca stai cu frici de astea ia un 520 ca-i crapa distributia clar si stii macar cat cosdta ....

 

IN alta ordine de idei ..daca iei o masina pana in km aia 130k ia ce iti place , ce are dotari si arata bine indif ca e 530 sau 530 d . Daca te iei dupa ce scrie pe forum ar trebui sa intrebi cati din cei care te sfatuiesc sa nu iei o anumita masina au si avut-o efectiv si au trecut prin situatiile descrise . Sfatul meu ca posesor de 4.0 d e cel de mai sus . Masina mea are 110k km si nu am luat-o cu vreo frica de gen . Mi-am dorit masina si punct . Cat despre cati cai iti sunt suficienti e o discutie atat de personala incat intrebarea e cati cai iti trebuie tie si atat . Cat vrea ,...buzunarul tau . Super pragmatismul asta cu 3 cai sa mergi in acelasi trafic cu ala cu 300 cai e fix un anume fel de gandire . Poate si eu am gandit asa candva . Acum am 313 hp si doresc 500 . Mult succes in achizitie , clara , ferma si libera de gandiri pragmatice si super economice cu o proiectie pe 2-5 ani in avans. Exista o diferenta clara intre masini la 100k si la 250 k , asta o pot spune eu care am avut ambele variante . Va recomand sa va asteptati clar la 250k sa cada pompa de inalte cu span in ea si alte povesti . Orice masina e diferita si exploatarea ei difera. CAnd am luat 6 toata lumea cu povesti ca motorul , ca span ,ca invarte ,ca mama masii, ca au auzit pe unul care , de la bavaria da ca am avut niste motoasre etc etc , nu m-am gandit o clipa la asta si am ales masina ca fiind ce imi doresc si atat . Am verificat istoric , tehnic si GO . Pe forum ai sa intalnesti inclusiv conceptia ca daca ai prea multe optiuyni nu e bine ca iti asumi riscul sa se strice :))) . Iti spun ca am avut un f10 cu mult mai multe sisteme ca seria 6 , la care acum le simt lipsa si nu s-a stricat nimic si daca se strica SE INLOCUIA . Cumpara masina cu capul si cu bugetul de care dispui nu te gandi la eventuale reparatii ./../.in viitor . Orice alegi sunt motoare bune , la km aia esti safe pe partea de cuzineti , schimbi uleiul la timp , eventual pompa de ulei (motivul principal pt care pot exista probleme ) si important e sa fie masina fata de care ai tu cea mai mare atractie , nicidecum o ratiune nu iau 535 ca imi pica motorul :)))

Myx hai cĂŁ și tu ai dat-o in lambada acum...nu e rațional sĂŁ cumperi ce vrei/dorești/visezi fĂŁrĂŁ a ține cont de costurile de ĂŽntreținere/probleme specifice ĂŽn ceea ce privește fiabilitatea.."ia ce ĂŽți poftește inima c-apoi vezi tu cu miile alea de euro de le poate ĂŽnghiți mașina".

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

pai 5000 cat ai bagat tu in un 525 D vs un motor tot pe acolo e , doar ca are 535 .undeva e un nonsens . Tu din ce stiu ai un seria 6 , s-a stricat motorul sau te confund cumva ?

Ma confunzi cu siguranta! 525dX F11 2013 in proprietate...banii aia au intrat in toatĂŁ maĂâ˘ina pana acum, nu doar in motor...Ăâ˘i au fost destule Ăâ˘i doar BMW! Ideea era ca un motor cu probleme Ăâ˘tiute, Ăâ˘i atât de grave, cum este cazul celor 3.0 biturbo, cred ca nu e un must sau o prioritate pentru nimeni. DistribuĂâşia lui N47 o faci o data Ăâ˘i cam aia e pentru mult timp. Pompa de ulei, deci spamul despre care vorbeam mai devreme, e o problema pe care BMW nu a rezolvat-o in nici un fel prin schimbarea pompei iar cea a cuzinetilor nici atât! Ce naibi...serios vorbind, dacĂŁ ma aude unchiuââŹâ˘, inginer mecanic de 74 de ani, vorbind ca BMW produce azi astfel de motoare face infarct de la criza de ras! PĂŁrerea mea Ăâ˘i atât!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Probabil se refera la evacuarile stanga/dreapta care-i dau un plus de sportivitate..

Problema cu ââŹĹce e mai fiabil, etcââŹÂ este cum s-a mai spus, sunt foarte putini cei care posteaza sa spuna cat de om e masina si ca are 0 probleme, omul posteaza cand i se strica ceva, si eu fac parte din categoria asta, am motor de 3 litri tri-turbo, recunoscut ca fiind cu probleme, poate asa e, poate nu, dar eu personal n-am avut probleme cu motorul, de exploatat a fost cat a putut duce cand situatia a permis, o am de 2 ani, iar de aproximativ unul si jumatate are optimizare de soft (400+ Cp si 800+ Nm). Am intretinut-o foarte bine, intr-adevar, iar asta cred ca este cel mai important, nu am stat cu vreo frica de genul, hai sa schimb distributia ca pica, sau nu stiu care turbina..

Daca esti aici sa te iei strict dupa criteriul, ce motor ââŹĹspune lumeaââŹÂ ca are mai multe probleme, apuca-te si numara posturile cu belele serioase: 2.0d, 3.0d (toate configuratiile), etc..

Daca vrei sa faci o alegere ok, cauta o masina intretinuta bine, dovedit, fii optimist si pregatit sa o intretii la cel putin acelasi nivel, bafta!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va mulțumesc tuturor foarte mult pentru rĂŁspunsuri!! Și am revenit cu un update

 

Inițial mi ar fi plĂŁcut un X5, dar nu am vrut sa ma ĂŽntind mai mult decât mi e plapuma, apoi m am gândit mai bine și am luat ĂŽn considerare F10/F11, dar eram indecis ĂŽntre 530D și 535D, de aceea v am cerut un sfat.

 

Ulterior, ĂŽn urma la ce s a discutat aici, inclinasem mai mult spre 530D, dar ĂŽn final mi s a prezentat o oferta foarte bunĂŁ(de la fratele meu) la un 325D kombi 3L 204 Hp din 2010, cunosc masina, condițiile, și ce s a investit, am condus o de multe ori, și sunt mulțumit de ea, iar cu siguranțĂŁ pe viitor ĂŽmi creez o idee mai buna la urmĂŁtoarea masina.

 

Am sa postez câteva link-uri cu imagini pentru care doriți sa vedeti masina, ĂŽncĂŁ odatĂŁ va mulțumesc și sigur am sa revin pe viitor.

 

https://ibb.co/sK4Tf9J

https://ibb.co/8cR5NYN

https://ibb.co/f00ZmJK

https://ibb.co/KqgpnvZ

https://ibb.co/8b5zmSP

https://ibb.co/gFj3RMf

Edited by Andrei666
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Deci de la o masina de 35 de mii si 4 ani vechime, ai ajuns sa iei una de 10 ani cu un sfert de pret.

Bine ca ai rezolvat dilema majora cu care te confruntai.

Am rezolvat dilema in sensu ca aveam nevoie de o mașinĂŁ mai capabila, și m am axat pe BMW

 

Prioritatea mea e sa iau ceva bun la o oferta buna, mai presus de toate, iar eu m am decis dintre o mașinĂŁ pana ĂŽn 10k sau una la 30k+- cu multe condiții an/km buni

 

Iar ĂŽn final eram decis spre 530d/535d, dar am tot așteptat dupĂŁ una anume sa aibĂŁ dotĂŁrile pe care mi le am dorit eu, si ĂŽntre timp mi s a prezentat oferta asta, care mi a fost mai avantajoasa din multe puncte de vedere.

 

Iar prin experienta asta o sa ĂŽmi fac o idee mult mai buna cu ceea ce mi as dori sa aibĂŁ viitoarea masina.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Deci de la o masina de 35 de mii si 4 ani vechime, ai ajuns sa iei una de 10 ani cu un sfert de pret.

Bine ca ai rezolvat dilema majora cu care te confruntai.

Unde mai pui ca e un e91 cu bec in far, textil si bord de logan.

Degeaba si-au pierdut unii de pe aici timpul sa scrie romane.

Bine ca ti-ai luat masina mult dorita. Totusi, nu ti se pare ca ai coborat cam mult de la ceea ce doreai initial ?

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat dilema in sensu ca aveam nevoie de o mașinĂŁ mai capabila, și m am axat pe BMW

 

Prioritatea mea e sa iau ceva bun la o oferta buna, mai presus de toate, iar eu m am decis dintre o mașinĂŁ pana ĂŽn 10k sau una la 30k+- cu multe condiții an/km buni

 

Iar ĂŽn final eram decis spre 530d/535d, dar am tot așteptat dupĂŁ una anume sa aibĂŁ dotĂŁrile pe care mi le am dorit eu, si ĂŽntre timp mi s a prezentat oferta asta, care mi a fost mai avantajoasa din multe puncte de vedere.

 

Iar prin experienta asta o sa ĂŽmi fac o idee mult mai buna cu ceea ce mi as dori sa aibĂŁ viitoarea masina.

 

Pai pana la urma se pare ca oferta buna a fost din punct de vedere al pretului mic. Daca dotari pe care ti le-ai dorit inseamna halogenul de la e90ul luat, atunci da, era cam imposibil sa gasesti asta pe un f10 din 2015.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma bĂŁieți nu fiți hateri, sfaturile și pĂŁrerile au fost și sunt binevenite, dar ĂŽn loc sa va bucurați pentru mine ca am tras cu BMW, și vorba aia, sunt pe calea cea buna voi mai rĂŁu va luați de mine...

 

Intradevar nu e ceea ce am vrut inițial, dar dacĂŁ tot s a prezentat oferta asta eu zic ca e bine asa, dacĂŁ vouĂŁ când v a placut BMW ați sĂŁrit direct ĂŽntr-un X7, bravo și jos pĂŁlĂŁria, dar cu ocazia asta eu prefer sa urc treptat la ceva mai pretențios

 

Mi e și teama sa ma gandesc care ar fi fost pĂŁrerea voastrĂŁ dacĂŁ mi as fi luat vreun Audi și vi l prezentam pe aici ;D

Link to comment
Share on other sites

Ma bĂŁieți nu fiți hateri, sfaturile și pĂŁrerile au fost și sunt binevenite, dar ĂŽn loc sa va bucurați pentru mine ca am tras cu BMW, și vorba aia, sunt pe calea cea buna voi mai rĂŁu va luați de mine...

 

Intradevar nu e ceea ce am vrut inițial, dar dacĂŁ tot s a prezentat oferta asta eu zic ca e bine asa, dacĂŁ vouĂŁ când v a placut BMW ați sĂŁrit direct ĂŽntr-un X7, bravo și jos pĂŁlĂŁria, dar cu ocazia asta eu prefer sa urc treptat la ceva mai pretențios

 

Mi e și teama sa ma gandesc care ar fi fost pĂŁrerea voastrĂŁ dacĂŁ mi as fi luat vreun Audi și vi l prezentam pe aici ;D

 

Calm down. Nu e nimeni hater dar colegii ziceau ca ai cerut pareri despre o masina de 30k euro ca sa-ti iei ceva de 10k. Pana la urma tu trebuie sa fii multumit de masina, nu eu, nici ceilalti colegi. Daca pe tine asta te satisface, foarte bine. Fa-i un topic de prezentare pe forum si posteaza acolo ce si cum despre masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Eu sunt complet de acord cu @Myx

On 11/3/2019 at 10:25 PM, Myx said:

daca stai cu frici de astea ia un 520 ca-i crapa distributia clar si stii macar cat cosdta ....

 

IN alta ordine de idei ..daca iei o masina pana in km aia 130k ia ce iti place , ce are dotari si arata bine indif ca e 530 sau 530 d . Daca te iei dupa ce scrie pe forum ar trebui sa intrebi cati din cei care te sfatuiesc sa nu iei o anumita masina au si avut-o efectiv si au trecut prin situatiile descrise . Sfatul meu ca posesor de 4.0 d e cel de mai sus . Masina mea are 110k km si nu am luat-o cu vreo frica de gen . Mi-am dorit masina si punct . Cat despre cati cai iti sunt suficienti e o discutie atat de personala incat intrebarea e cati cai iti trebuie tie si atat . Cat vrea ,...buzunarul tau . Super pragmatismul asta cu 3 cai sa mergi in acelasi trafic cu ala cu 300 cai e fix un anume fel de gandire . Poate si eu am gandit asa candva . Acum am 313 hp si doresc 500 . Mult succes in achizitie , clara , ferma si libera de gandiri pragmatice si super economice cu o proiectie pe 2-5 ani in avans. Exista o diferenta clara intre masini la 100k si la 250 k , asta o pot spune eu care am avut ambele variante . Va recomand sa va asteptati clar la 250k sa cada pompa de inalte cu span in ea si alte povesti . Orice masina e diferita si exploatarea ei difera. CAnd am luat 6 toata lumea cu povesti ca motorul , ca span ,ca invarte ,ca mama masii, ca au auzit pe unul care , de la bavaria da ca am avut niste motoasre etc etc , nu m-am gandit o clipa la asta si am ales masina ca fiind ce imi doresc si atat . Am verificat istoric , tehnic si GO . Pe forum ai sa intalnesti inclusiv conceptia ca daca ai prea multe optiuyni nu e bine ca iti asumi riscul sa se strice :))) . Iti spun ca am avut un f10 cu mult mai multe sisteme ca seria 6 , la care acum le simt lipsa si nu s-a stricat nimic si daca se strica SE INLOCUIA . Cumpara masina cu capul si cu bugetul de care dispui nu te gandi la eventuale reparatii ./../.in viitor . Orice alegi sunt motoare bune , la km aia esti safe pe partea de cuzineti , schimbi uleiul la timp , eventual pompa de ulei (motivul principal pt care pot exista probleme ) si important e sa fie masina fata de care ai tu cea mai mare atractie , nicidecum o ratiune nu iau 535 ca imi pica motorul :)))

Masina nu o alegi pt cat e de fiabila pt ca atunci toti ne-am lua Logan 1.5 Dci

Eu sunt unul dintre cei care a luat cu sufletul ( un e60 535 ) si in 2 ani jumatate si aproape 50k km nu sa stricat absolut dar absolut nimic la ea.

Masina a , avut stage 2 si sa vandut la 320 000km.

Deci tine foarte mult de cum a fost intretinuta si de cum o vei intretine tu.

535 este acelasi motor cu 530 in principiu. Sunt putine chestii care difera la el ( aici nu includem logic ca are o turbina in plus )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.