Jump to content

Lecție pentru seria 3


Crsss3

Recommended Posts

Pai eu fara 4-5k lunar nu scap... de aici mirarea mea

La 1000 pe luna, nici nu ma apropiam de vreun diesel :rolleyes:

 

Pai unde umbli atata?

 

Cu exceptia de a avea jobul in alt oras, nu inteleg unde sa faci atatia km. Eu il am la 10 km de casa (marginea orasului) si nu fac mai mult de 1k pe luna...

 

Sa ma plimb aiurea iar nu-mi place, la ce trafic avem pe drumurile nationale, nu sunt interesat.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai unde umbli atata?

 

Cu exceptia de a avea jobul in alt oras, nu inteleg unde sa faci atatia km. Eu il am la 10 km de casa (marginea orasului) si nu fac mai mult de 1k pe luna...

 

Sa ma plimb aiurea iar nu-mi place, la ce trafic avem pe drumurile nationale, nu sunt interesat.

 

A deraiat discutia desigur. Parca vad ca daca unul face 5 k pe luna e semn de putere financiara. Cine munceste luni-vineri cu orar relativ fix nu prea vad unde sa faca mai mult de 1000 pe luna. Unii fac chiar mai putin, e de exemplu am 5 km pana la cabinet, adica 10 pe zi dus-intors. Asta inseamna 200 pe luna. Mai pun inca 20 pe zi doar de dragul socotelii, inseamna 600 pe luna. Daca sunt mai multe masini in familie, e clar ca nici astia nu ii faci.

De multe ori mai merg si cu metroul tocmai pentru ca am statia la 100 metri de casa si job-ul la 100 metri de gura de metrou de la Victoriei si e mai comod decat sa stau cu grija masinilor.

Probabil ca mine mai sunt foarte multi, probabil mai sunt si multi care merg cu masina doar in weekend. Asadar un rulaj de 10-15 mii pe an este absolut normal.

Ba unii fac si 6 7 mii pe an, mai ales daca merg doar la serviciu si la piata.

Sotia mea a mers in 10 ani cu un Audi tt circa 65 de mii de km. Deci da, se poate, pentru ca nu suntem in GErmania sa facem naveta 200 de km pe zi si poate nu toti suntem soferi de taxi sau ardem gazul de placere pe dn-urile perfecte ale patriei.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A deraiat discutia sigur, pai si de ce tot o duceti inspre derizoriu cum va duceti si viata de multe ori, va luati 6 masini cand aveti metrou la 50m de bloc si tramvai 24h/24 lucrati in Victoriei la Germanos si in weekend plecati de joi pana la predeal cu 30 la ora fiecare cu masina lui personala cand incapeati toti intruna singura?

Poate ca altii se zbat de colo colo sa faca si ei una alta, un ban, ca na, daca nu e fiul lui si fiul lui n-are loc la directori in birou, nici apartament in centru si in general se chinuie printre bossi cu n47 sa ajunga si el din punctul a in punctul b azi maine

Hai bine fac 3000-3500k , am program redus de munca, si ma duc des la manastiri, acum e bine?

Edited by BOASKA
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

A deraiat discutia sigur, pai si de ce tot o duceti inspre derizoriu cum va duceti si viata de multe ori, va luati 6 masini cand aveti metrou la 50m de bloc si tramvai 24h/24 lucrati in Victoriei la Germanos si in weekend plecati de joi pana la predeal cu 30 la ora fiecare cu masina lui personala cand incapeati toti intruna singura?

Poate ca altii se zbat de colo colo sa faca si ei una alta, un ban, ca na, daca nu e fiul lui si fiul lui n-are loc la directori in birou, nici apartament in centru si in general se chinuie printre bossi cu n47 sa ajunga si el din punctul a in punctul b azi maine

 

Eu mi-am luat chiar 8 masini, nu 6, nu vad unde e problema ta. Ia-o tu cu trenul la Predeal, fii un exemplu pentru noi toti. Saracul ala care face 60 de mii de km pe an se zbate si el de colo colo sa faca un ban, sa fie sanatos daca ii place sa se plimbe. Nu inteleg ce-i cu frustrarea asta, ca discutia in derizoriu tu ai dus-o cand te mirai de colegul care a facut 15 mii intr-un an.

ps: nu mai am n47, calmeaza-te si vezi-ti de cei 60 de mii pe an linistit.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai la 10k pe an nu se merita diesel, asta am dorit sa subliniez, si e vesnica discutie de pe forum, intrebarea era retorica, si a fost pusa sub forma de gluma, putin imi pasa de ce face cu masina cand nu o conduce

Tu in schimb te-ai dovedit iarasi un tip plin de sine, un pic narcisist care s-a bagat in discutie ca sa ne arate ca el, el e bine are bani munceste dar se si distreaza, are stil, hai pa, pai asta e modelul romanului care s-a implinit

Ok, nu mai postez, ma duc sa dau o tura prin parcare

Edited by BOASKA
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pai la 10k pe an nu se merita diesel, asta am dorit sa subliniez, si e vesnica discutie de pe forum, intrebarea era retorica, si a fost pusa sub forma de gluma, putin imi pasa de ce face cu masina cand nu o conduce

Tu in schimb te-ai dovedit iarasi un tip plin de sine, un pic narcisist care s-a bagat in discutie ca sa ne arate ca el, el e bine are bani munceste dar se si distreaza, are stil, hai pa, pai asta e modelul romanului care s-a implinit

Ok, nu mai postez, ma duc sa dau o tura prin parcare

 

Bravo, asa sa faci, fugi si plimba-te ca se strica media aia de 5 mii de km pe luna. Eu m-am bagat in discutie doar ca sa spun ca n47 este bun si nu prost, dar in schimb tu ai deraiat discutia la cat de putin merge omul cu masina si ai dat-o in frustrari de genul "va luati 6 masini cand aveti metrou la 50m de bloc si tramvai 24h/24 lucrati in Victoriei la Germanos si in weekend plecati de joi pana la predeal cu 30 la ora fiecare cu masina lui personala cand incapeati toti intruna singura?<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Poate ca altii se zbat de colo colo sa faca si ei una alta, un ban, ca na, daca nu e fiul lui si fiul lui n-are loc la directori in birou, nici apartament in centru si in general se chinuie printre bossi cu n47 sa ajunga si el din punctul a in punctul b azi maine". Care astea nu vad ce relevanta aveau referitor la subiectul n47. Plimbare placuta.

Edited by cavaliere
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

e bun n47, doar ca trebuie sa fii nebun sa iei un NFL la 5000 si un FL va fi unul varza la bani astia, si tinand cont de vechime si eventualele probleme probabil ar trebui renuntat la idee, mai ales ca se anunta si o taxa suplimentara pentru poluare, probabil va mai creste si taxa la primarie, la service nu gasesti programare sa schimbi distributia, si poti sa iei un mare kix cu tot felul de mecanici care uita sa monteze piesele corect si risti sa te trezesti cu un motor pe bugetul de 5000, au fost n cazuri pe forum de distributii montate gresit
Link to comment
Share on other sites

Sa vreau sa schimb un M47 pe un N47 e ca si cum ar trebui ca PERMANENT sa trebuiasca sa am 3000RON in torpedoul masinii chiar daca am facut distributia!

 

Adevarat ca, cei care au N47 "vad" ce nu vad altii, ca din 2006 in 2014 bmw a facut numai motoare fenomenale :nono: , care ocazional necesita o reparatie cat se poate esentiala, aproape capitala! :naughty:

 

Nu as da nici 2000 pe o masina cu probleme la distributie(!), nu merita riscul, parerea mea.

Nu este vorba de un detaliu de gen, program de revizie, e vorba de o potentiala problema care face motorul complet nefunctional aproape fara simptom. Nu este asta suficient de grav?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Sa vreau sa schimb un M47 pe un N47 e ca si cum ar trebui ca PERMANENT sa trebuiasca sa am 3000RON in torpedoul masinii chiar daca am facut distributia!

 

Adevarat ca, cei care au N47 "vad" ce nu vad altii, ca din 2006 in 2014 bmw a facut numai motoare fenomenale :nono: , care ocazional necesita o reparatie cat se poate esentiala, aproape capitala! :naughty:

 

Nu as da nici 2000 pe o masina cu probleme la distributie(!), nu merita riscul, parerea mea.

Nu este vorba de un detaliu de gen, program de revizie, e vorba de o potentiala problema care face motorul complet nefunctional aproape fara simptom. Nu este asta suficient de grav?

 

Cand schimbi distributia primesti si garantie de 100k si daca ti se rupe inainte de iesire te duci si ii pui la plata. Eu personal fac 15 hai maxim 20k pe an deci 5 ani iti iei gandul de la distributie. 3300 impartit la 5 da 660 lei impartit la 12 da 55 lei pe luna, nu cred ca este un pret atat de mare incat sa fuga toata lumea de motorul asta... bine.. mai sunt si exceptii, vedeti exemplarul cu cateva postari mai sus.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cand schimbi distributia primesti si garantie de 100k si daca ti se rupe inainte de iesire te duci si ii pui la plata. Eu personal fac 15 hai maxim 20k pe an deci 5 ani iti iei gandul de la distributie. 3300 impartit la 5 da 660 lei impartit la 12 da 55 lei pe luna, nu cred ca este un pret atat de mare incat sa fuga toata lumea de motorul asta... bine.. mai sunt si exceptii, vedeti exemplarul cu cateva postari mai sus.

 

Tu ai idee cat timp, nervi si altele pierzi sa te duci inapoi la un service sa-ti plateasca un motor distrus? Ok iti recuperezi banii daca se rupe in mers dar durerile de cap pe care le ai pana rezolvi o astfel de situatie te fac sa iti doresti sa fi avut un alt motor decat acesta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu ai idee cat timp, nervi si altele pierzi sa te duci inapoi la un service sa-ti plateasca un motor distrus? Ok iti recuperezi banii daca se rupe in mers dar durerile de cap pe care le ai pana rezolvi o astfel de situatie te fac sa iti doresti sa fi avut un alt motor decat acesta.

 

Sa fim seriosi, la cate distributii schimbate s-a intamplat sa se rupa in garantie? Da-mi tu un procent, 70%? 80%? Iti zic eu ca mai putin de 5% si asa cred ca e mult.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fara limita de timp?

 

Eu stiam ca e 2 ani sau 100k km.

 

Poate altii fac km aia in 2-3 ani.

 

2 ani sau 100k km. Atat am primit eu si atat se da. Colegulului ii scapa ceva cred :))

Iar procentajului distributiilor schimbate si rupte in perioada garantiei este 0 (cel putin pana acum), la service-ul unde am schimbat eu, si au facut cateva mii :)

Edited by Alexandru'
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu vad relevanta motorului N47 pe un topic dedicat achizitionarii unui bmw seria 3 cu un buget de 5000 euro; de fapt, eu ma repet, dar 5000 euro pe o masina de asemenea vechime/uzura este un pariu foarte riscant, dar fiecare pana la urma face ce e bine pentru el, atata timp cat nu ii deranjeaza/afecteaza pe cei din jur( iar din ce in ce mai multa lume este deranjata de masini masluite, cu filtre de particule anulate, eliminate, masini ce nu respecta norme de poluare, ce nu se incadreaza in parametrii tehnici dpdv directie, franare, lumini, si asta indiferent ca se numeste citroen, bmw, audi, fiat, etc).
Link to comment
Share on other sites

Are relevanta foarte mare pentru ca N47 echipeaza si seria 3 si despre asta e vorba pana la urma, nu prea are relevanta in legatura cu bugetul de 5mii dar nu este obligatoriu sa coste 9mii ca sa fie masina ok. Eu am testat un F30 la 8mii euro si era super intretinuta, mi-a aratat si factura ca a schimbat distributia in urma cu 20k km, omul avea nevoie de bani urgent pt familie deci se gasesc masini bune si la preturi sub pretul pietei. In cauza gaseste si e90 n47 si cu 5000 daca are rabdare si cauta zilnic.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu vad ca multi se mint singuri, sau vor sa ii mai abureasca si pe altii cu talentele lor ascunse de a gasi/realiza afaceri extraordinare, super achizitii, masini mai fiabile ca unele noi, cand de fapt sunt gata de casat.Masini ce au costat noi la vremea lor 35-45000 euro si au ajuns la 5000 inseamna ca sunt uzate moral/fizic, si vor necesita in mod constant bani, asta dupa un prim val de cheltuieli in primele luni. Si cum ii sugeram initiatorului, pasionat de o marca/model nu inseamna sa petreci timp lunar cautand piese/mecaici ieftini de incredere si sa mai repari cate ceva la masina, sunt in viata lucruri mai bune si constructive de facut cu timpul si banii.
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

la 5000 euro poti gasi o Octavia 2 cinstita, cu care sa iti faci treaba. Vreo 10 ani vechime, fara facelift, kilometri pe la 150k.

 

orice mecanic stie sa repare Octavia, pt ca masina nu e complexa, piesele nu sunt scumpe etc.

 

dar cu Octavia nu poti fi Bo$$.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

la 5000 euro poti gasi o Octavia 2 cinstita, cu care sa iti faci treaba. Vreo 10 ani vechime, fara facelift, kilometri pe la 150k.

 

orice mecanic stie sa repare Octavia, pt ca masina nu e complexa, piesele nu sunt scumpe etc.

 

dar cu Octavia nu poti fi Bo$$.

Off topic: mi a placut exprimarea „cinstita“ :))))

 

Mai auzisem la unu de vindea masini „istoric curat, fara retusuri“ (cam pleonasm, dar m a distrat).

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e vorba de a fi bo$$.

 

Prima mea masina a fost un e36, acum multi ani. Era NFL, dar surprinzator f bine statea si la tabla (fara rugina), si la toate capitolele. Bineinteles la standardele de atunci.

 

Varu-meu avea o Astra G mai noua cu 9-10 ani. Daca le puneai in curte una langa alta, nu ziceai ca e vreo diferenta intre ele, ca una e mult mai veche.

Ce vreau sa zic e ca design-ul la BMW si la marcile premium de obicei, e mult mai longeviv.

 

Iei o Skoda Octavia de 10 ani.. mai bine mai astepti si iei altceva mai nou, daca tot te indrepti catre non-premium, eu asa as face.

Link to comment
Share on other sites

Hai lasa modestia :)

 

Cand au aparut pisicile erau ozeneuri.

 

Eu cel putin cand am luat e 34 acum muuuuulti ani tin minte ca m a oprit politia, eram pe la foisoru de foc.A zis citez „dom‘ne eram curios cum

arata um bemveu din asta mare asa“ :))))))))

 

Iti dai seama nu mi mai incapeam in piele :)))))))))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ii pusesem si eu xenon, alarma Viper, comandasem pe eBay adaptoare pt boxe spate, amplificator, niste jante Rial.

 

Ideea e ca unul ingrijit, arata bine si astazi.

Da, arata bine.

Erau scumpe rau Viper atunci.

Cred ca la inceput multi dintre noi au fost bossi.

De ce zic asta?

Pai hai sa ti spun eu ce inteleg prin asta:)))

Sper sa nu mi pun forumu n cap!

Deci 1. folie( am avut fata plus spate)

2.muzica ba nene( woofer, subwoofer, boxe) am avut si din alea vreo 1.500 w rms

3.angel eyes/proiectoare/ xenoane ( si xenon am am avut)

4.jante maaaari( si acum se poarta) din alea n am avut ca mi place masina stock

5.sigla de capota bineinteles

6.alarma cu beep beep sau sa clipeasca si farurile

7.sapca n cap sau gluga( depinde de anotimp)

8.trapa batata sau deschisa( se mergea cu ea batata ca dadea bine) toate masinile mele au avut trapa

9.si mai trebuie o chestie...sa dati timpul inapoi 10-15 ani.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.