Jump to content

Lecție pentru seria 3


Crsss3

Recommended Posts

1) Masina sa o iei direct din Germania , de la vanzator neamt (e foarte important asta , fara "Ali", "Boris" ...etc)

 

2)Decat sa iei o masina la 200k si mai scumpa, mai bine o iei la 300-350k si mai ieftina .Deja pana la km astia , au fost rezolvare toate posibilele probleme.

Mai pregatesti 1000 eur pentru investit in ea si iesi mai bine .

 

3)Daca masina nu a luat foc la neamt in 350k , nu o sa ia nici la tine , stai linistit .

 

4)Tuv-ul sa fie cat mai recent .

 

Cu 5000 eur , chiar o sa iti iei un 3-ar decent din Germania , 2007-2008 si o sa vezi diferenta intre o masina vanduta in Romania si una vanduta in Germania .

Bafta!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

N-o sa vezi veci? Si fara webasto in cate minute se incalzeste m47? Eu la toate 4 n47 avute si toate fara webasto, dupa cateva minute aveam caldura in masina. De ce sa vorbim doar de dragul contrazicerii?

Fiabilitatea este foarte buna la n47, vezi cate milioane s-au vandut pe atatea modele. Ca posteaza cativa pe forumuri ( cand zic cativa poate inseamna si cateva zeci sau sute), asta e insignifiant raportat la cate s-au vandut in aproape 7-8 ani de fabricatie.

m47 e tractor pe langa n47, orice ati s-ar spune pe forumuri. Si distributia aia repet, nu e mare branza sa o schimbi si nici nu costa nu stiu cat. Dar vad ca uitam aici de celebrele clapete aspirate in motor la m47, curios ca doar avantajele le vedem cand vrem.

Sunt curios din cei care considera m47-le un motor mai bun decat n47, cati au avut si n47. Cred ca niciunul. Astept sa posteze si un posesor obiectiv de ambele modele, ca sigur mai sunt pe forum si din aceasta categorie.

Zi mi si mie te rog cati km ai cu n47 ele?

Link to comment
Share on other sites

In topicul asta am vazut unul care spune ca distributia la o masina este cel mai important lucru. Doamne fereste. N47 este net superior M47, o spun din ce am testat si ce detin, nu stau acum sa intru in detalii. Pana si designul exterior, navigatia si multe altele au fost imbunatatite, nu numai motorul. Si cine a spus ca distributia la M47 nu necesita schimbare? E si aia la fel de slaba doar ca te costa mai putin sa o schimbi pt ca este mai accesibila. Daca voi aveti M47 atunci este normal sa le laudati dar eu personal nu dau 2 bani pe motorul ala. Parerea mea.

 

Pentru cel ce a deschis topicul: ia-ti un BMW E90 cod motor N47D20C, gasesti si la 7 mii cu distributia schimbata daca stai sa cauti

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Motor ca M47 nu se va mai fabrica, dau faliment cu piesele de schimb, nu ai stres cu acest tip de motor niciodata, nu stai cu frica in cur ca ramai in drum, de tras trage f. bine, consum bun, intretinere usoara. Are 3 probleme specifice dupa 100k. bujii+ releu,termostate, fulie, curatare EGR. si 1 turbina dupa 250k. in rest e tanc.Toate adunate nu fac cat 1 distributie la N47, nu mai vorbim pe racitor, galerie, pompa de ulei,cuzineti, clapete de plastic.... Edited by calinus68
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

N-o sa vezi veci? Si fara webasto in cate minute se incalzeste m47? Eu la toate 4 n47 avute si toate fara webasto, dupa cateva minute aveam caldura in masina. De ce sa vorbim doar de dragul contrazicerii?

Fiabilitatea este foarte buna la n47, vezi cate milioane s-au vandut pe atatea modele. Ca posteaza cativa pe forumuri ( cand zic cativa poate inseamna si cateva zeci sau sute), asta e insignifiant raportat la cate s-au vandut in aproape 7-8 ani de fabricatie.

m47 e tractor pe langa n47, orice ati s-ar spune pe forumuri. Si distributia aia repet, nu e mare branza sa o schimbi si nici nu costa nu stiu cat. Dar vad ca uitam aici de celebrele clapete aspirate in motor la m47, curios ca doar avantajele le vedem cand vrem.

Sunt curios din cei care considera m47-le un motor mai bun decat n47, cati au avut si n47. Cred ca niciunul. Astept sa posteze si un posesor obiectiv de ambele modele, ca sigur mai sunt pe forum si din aceasta categorie.

 

Ce cĂŁldurĂŁ simți tu, e de la rezistentele de cĂŁldurĂŁ de pe conductele de clima. Nu e de la motor. E ceva gen feon și se simte ĂŽn primul km, depinde de gerul de afara.

 

În rest, nu as da 1 M47 pe 10 N47. Abia ce l-au mai rectificat cu urmașul B47.

 

La N47 e anul si o noua problema grava aflata. BineĂŽnțeles ca depinde de nr de km, probabil ĂŽn primii 100-150-200k km, multe nu s-au manifestat.

 

Oricum inițiatorul și-a fĂŁcut o pĂŁrere, și cum bineĂŽnțeles nu mai gĂŁsești N47 sub 250k km, mai bine evita coșmarul asta de motor, care dacĂŁ ĂŽți face probleme devine sac fĂŁrĂŁ fund (de 3 probleme mari și late știu doar eu, confirmate de n ori pe forumul asta, ce naiba tot discutam atâta).

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Motor ca M47 nu se va mai fabrica, dau faliment cu piesele de schimb, nu ai stres cu acest tip de motor niciodata, nu stai cu frica in cur ca ramai in drum, de tras trage f. bine, consum bun, intretinere usoara. Are 3 probleme specifice dupa 100k. bujii+ releu,termostate, fulie, curatare EGR. si 1 turbina dupa 250k. in rest e tanc.Toate adunate nu fac cat 1 distributie la N47, nu mai vorbim pe racitor, galerie, pompa de ulei,cuzineti, clapete de plastic....

Bravo calinus, doar l ai avut acest m47, eu inca il conduc, bine zis, tanc! Ce ai acum?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La m47 o schimbi in visurile tale, nu stiu cine ti a bagat prostie mai mare in cap, in alta ordine de idei, as vrea sa vad si eu un n47 daca ajunge la 400k km, dar nu prea cred, nu mai vorbi daca nu ai un minim de cunostinte!

 

Ajunge lejer la 400k km daca este intretinut de unul care chiar ii pasa de masina lui nu de unul ca tine care nu cunoaste nici macar principiul de functionare al unui motor. Mi-a trecut prin mana un N47 cu 280k km de la un prieten, a avut distributia schimbata la 150k si acum trebuie schimbata din nou deci 3000 lei pentru 150k km poate este o suma de spetiat pentru tine insa nu este deloc mult pentru unul care este pasionat de masina lui per ansamblu nu doar sa se suie bemveu si sa ii dea blana. Masina de care vorbesc a fost cumparata de noua de catre el si a schimbat doar distributia 1 data, intercooler si calorifer habitaclu si bujii+ releu + revizii la fiecare 10k km , masina are acum 280k si nu mananca gram de ulei si este bestiala din toate punctele de vedere.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De frica motoarelor astea N 47 am trecut la Audi 2014 2l 177cp, dar tot ma mananca in cur in primavara sa-mi iau un f10 de 3l cu 1 turbina ala de 256cp.

 

Ia-ti F10 si pune pe el un M47 daca iubesti motorul ala asa mult😂

Sunteti depasiti de vremuri astia care fugiti de N47 , v-ar sta bine intr-un 3ar cu 700k km

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

La m47 o schimbi in visurile tale, nu stiu cine ti a bagat prostie mai mare in cap, in alta ordine de idei, as vrea sa vad si eu un n47 daca ajunge la 400k km, dar nu prea cred, nu mai vorbi daca nu ai un minim de cunostinte!

 

Aproape toate n47 din 2008 au real 400 de mii de km, chiar daca in bord au maxim 200 250 de mii.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bmwlido, Nu e vorba de iubit, e vorba ca oamenii fug de ele ca de draq.

 

Și pur și simplu de stress, care e mult mai mare la n47. Și nu e doar distribuția problema, are destule.

 

Să-și ia fiecare ce vrea, pana la urma pe mine ma doare undeva, poate unul vrea euro 5 și nu are de ales decât N47.

 

Uite aici, postul asta din 2015, omul schimba motorul pentru a doua oara. Viva N47: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129412-diverse-probleme-cu-motoarele-n47/page__view__findpost__p__2248918

 

Postul #226, nu știu dacă duce link-ul unde trebuie.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ia-ti F10 si pune pe el un M47 daca iubesti motorul ala asa mult

Sunteti depasiti de vremuri astia care fugiti de N47 , v-ar sta bine intr-un 3ar cu 700k km

 

in primul rand as dori sa stiu ce masina conduceai acum 10ani sau probabil aveai probleme in a diferentia sireturile de macaroane

 

bucsi, injectoare, ulei papat, turbine rectificate, volante, relee, bujii, egr, si mai st destule pe langa distributie, ce motor e ala daca mananca ulei pe paine

Edited by BOASKA
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut și M47,și N47. Am fost foarte mulțumit de N47,mai silențios,mai econom,și o idee mai sprinten. Dar atenție, o luasem la 250k dar avea motorul schimbat, cu o facturĂŁ de vreo 5k euro.

Am in prezent M47,care e o idee mai gurmand ca succesorul sĂŁu și mai zgomotos. E resoftat la 200cp de câțiva ani,și sunt foarte mulțumit de el. Nu a generat costuri aiurea, ĂŽn afara de bujii,releu, recondiționat turbo.

 

Concluzia o trageți singuri.

Oricum, toatĂŁ economia de la N47 cu motorina, e anulatĂŁ de schimbul distribuției.E o iluzie😂

Edited by Cristian.O
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Ce cĂŁldurĂŁ simți tu, e de la rezistentele de cĂŁldurĂŁ de pe conductele de clima. Nu e de la motor. E ceva gen feon și se simte ĂŽn primul km, depinde de gerul de afara.

 

Ăn rest, nu as da 1 M47 pe 10 N47. Abia ce l-au mai rectificat cu urmașul B47.

 

La N47 e anul si o noua problema grava aflata. BineĂŽnțeles ca depinde de nr de km, probabil ĂŽn primii 100-150-200k km, multe nu s-au manifestat.

 

Oricum inițiatorul și-a fĂŁcut o pĂŁrere, și cum bineĂŽnțeles nu mai gĂŁsești N47 sub 250k km, mai bine evita coșmarul asta de motor, care dacĂŁ ĂŽți face probleme devine sac fĂŁrĂŁ fund (de 3 probleme mari și late știu doar eu, confirmate de n ori pe forumul asta, ce naiba tot discutam atâta).

 

Stiu si eu de la ce simt caldura, dar ideea era alta, ca si daca se incalzeste motorul in sine cu 3 4 5 minute mai tarziu, inauntru nu simti diferenta pt ca ai caldura oricum. Deci care e dezavantajul? Oricum consumul e mai mic decat la m47, din orice pozitie ai privi.

Mai zic odata, ce stii tu " de n ori " problemele alea confirmate pe acest forum, lasa-ma sa ma indoiesc de precaritatea masinilor. Eu am avut 4 n47 si nu cred ca am fost eu asa de norocos de nu s-a stricat niciunul. DAca masina are intretinere ca la carte, motorul este foarte fiabil.

Aventurile unora de pe forum nu sunt etalon si nici parerea celor care nu s-au dat jos din m47 niciodata.

Dar da, daca vorbim de categoria de posesor care se urca in masina si doar ii da talpa si i se pare mult 3000 de lei sa faca distributia odata la 150 de mii de km, atunci na, nu e pt el n47-le.

Ca fapt divers, unul din cele 4 avute avea distributia originala la 260 de mii si nu avea niciun zgomot suspect. Am schimbat-o la recomandarea mecanicului " ca e n47 tata mai bine s-o schimbi sa stai linistit", iar cand a demontat motorul, distributia era in stare foarte buna, fara sunete suspecte si intinzatoarele ok.

Cat despre pret, nu stiu pe ce lume traiesc unii, dar in anul aproape 2020, un e90 se gaseste in Germania cu 5000 fara probleme. Vorbim de o masina care face curand 9-10 ani. Mai ales daca e euro4 adica 2006-2009 pe acolo, cu siguranta e si mai ieftin.

Dar desigur, ca orice masina sh, poate necesita oricand diverse. Asta desigur daca se merge mult cu ea. Ca daca ai masina si faci 5000 pe an, desigur ca riscul sa se strice cate ceva e mai mic decat la unul care face 25 de mii pe an.

 

in primul rand as dori sa stiu ce masina conduceai acum 10ani sau probabil aveai probleme in a diferentia sireturile de macaroane

 

bucsi, injectoare, ulei papat, turbine rectificate, volante, relee, bujii, egr, si mai st destule pe langa distributie, ce motor e ala daca mananca ulei pe paine

 

La mine niciunul din cele 4 n47 nu a consumat ulei intre schimburi facute la 10 mii de km, cu uleiul Bmw luat cu 35 de lei litrul, ala nasol dupa spusele expertilor forumurilor.

La fel, injectoare, turbine rectificate, egr, nu stiu ce sunt alea, toate 4 masini au mers fara niciuna din acele probleme enumerate de tine.

CAt despre bucsi, sper ca ai scris din greseala, nu de alta, dar bucsi, amortizoare, volant alea se duc la orice masina in functie de stilul de mers. MAi ales volantul, ala sufera cel mai mult la plecarile de pe loc. Si cum bine stim ca posesorul de Bemveu 2.0 diesel se crede conducator de Ferrari, aici tind sa cred ca viata volantului este redusa mult de pilotul bolidului.

Ma rog, sa fim intelesi, nu mai am n47, dar zic sa fim obiectivi. Am avut si e46 cu m47 pe el si nu se compara motorul cu n47 orice ati zice voi.

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cavaliere, ce sa-ti zic, ai fost tu mai norocos. In timp ce la altii s-au rupt distributii in mers, vibrochen in mers, si mai nou, le-au luat foc in mers.

 

Uite aici omul asta a luat masina cu km si istoric REAL. Dupa care i s-a rupt vibrochenul. Daca tu nu vezi mai departe de propria ta masina (masini), atunci asta este, treci peste topicul asta. Singurul care nu e obiectiv esti tu. Discutam de probleme de proiectare, de fabricatie samd, la care N47 e campion din pacate.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129412-diverse-probleme-cu-motoarele-n47/page__st__225__p__2248918

 

 

Dau quote si la alt post, de pe aceeasi pagina:

 

Un N47 desfacut aici in oras. Proprietarul a acuzat o bataie in motor si ba tragea, ba nu tragea. Plus eroare in bord.

Unii au zis ca e distributia (ce puteau sa si spuna la ce renume are motorul asta), dar nu pareau simptome de distributie.

Rezultatul? Cuzineti topiti pe vibrochen la una din biele.

Motorul a avut doar ulei bmw. Chiar si schimbul facut in romania e tot cu ulei bmw adus din germania.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Cavaliere, banuiesc ca ai avut ambele motoare. Spune-mi si mie cu, cat consuma mai putin un N47 fata de un M47?

 

Eu am condus o saptamana un F30 ED 2014, nou-nout, 184 cp-biturbo sau twin-turbo, whatever; nimic impresionant ca si consum la N47. Condus exact cum conduc M47; doar pe Eco-Pro faci economie! Doar in modul sport simti puterea si cum sw aseaja la drum un E90 cu mai multi cai-putere. Asta e parerea mea.

 

..Cati din cei care au F30 aici ar scoate Eco-Pro? Foarte multi. Asa ca daca vrei sa simti un BMW inca sub c*r ar trebui sa fie un E90, dar fara primele modele cu N47 unde evident sunt sanse de rupere distributie mult mai mare.

 

Dar, aici am uitat, topicul nu este despre cum E90 fata de F30, nu? ;)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu si eu de la ce simt caldura, dar ideea era alta, ca si daca se incalzeste motorul in sine cu 3 4 5 minute mai tarziu, inauntru nu simti diferenta pt ca ai caldura oricum. Deci care e dezavantajul? Oricum consumul e mai mic decat la m47, din orice pozitie ai privi.

Mai zic odata, ce stii tu " de n ori " problemele alea confirmate pe acest forum, lasa-ma sa ma indoiesc de precaritatea masinilor. Eu am avut 4 n47 si nu cred ca am fost eu asa de norocos de nu s-a stricat niciunul. DAca masina are intretinere ca la carte, motorul este foarte fiabil.

Aventurile unora de pe forum nu sunt etalon si nici parerea celor care nu s-au dat jos din m47 niciodata.

Dar da, daca vorbim de categoria de posesor care se urca in masina si doar ii da talpa si i se pare mult 3000 de lei sa faca distributia odata la 150 de mii de km, atunci na, nu e pt el n47-le.

Ca fapt divers, unul din cele 4 avute avea distributia originala la 260 de mii si nu avea niciun zgomot suspect. Am schimbat-o la recomandarea mecanicului " ca e n47 tata mai bine s-o schimbi sa stai linistit", iar cand a demontat motorul, distributia era in stare foarte buna, fara sunete suspecte si intinzatoarele ok.

Cat despre pret, nu stiu pe ce lume traiesc unii, dar in anul aproape 2020, un e90 se gaseste in Germania cu 5000 fara probleme. Vorbim de o masina care face curand 9-10 ani. Mai ales daca e euro4 adica 2006-2009 pe acolo, cu siguranta e si mai ieftin.

Dar desigur, ca orice masina sh, poate necesita oricand diverse. Asta desigur daca se merge mult cu ea. Ca daca ai masina si faci 5000 pe an, desigur ca riscul sa se strice cate ceva e mai mic decat la unul care face 25 de mii pe an.

 

 

 

La mine niciunul din cele 4 n47 nu a consumat ulei intre schimburi facute la 10 mii de km, cu uleiul Bmw luat cu 35 de lei litrul, ala nasol dupa spusele expertilor forumurilor.

La fel, injectoare, turbine rectificate, egr, nu stiu ce sunt alea, toate 4 masini au mers fara niciuna din acele probleme enumerate de tine.

CAt despre bucsi, sper ca ai scris din greseala, nu de alta, dar bucsi, amortizoare, volant alea se duc la orice masina in functie de stilul de mers. MAi ales volantul, ala sufera cel mai mult la plecarile de pe loc. Si cum bine stim ca posesorul de Bemveu 2.0 diesel se crede conducator de Ferrari, aici tind sa cred ca viata volantului este redusa mult de pilotul bolidului.

Ma rog, sa fim intelesi, nu mai am n47, dar zic sa fim obiectivi. Am avut si e46 cu m47 pe el si nu se compara motorul cu n47 orice ati zice voi.

 

unii prefera siguranta altii schimba masinile ca pe sosete si se roaga sa nu cada ceva pana scapa de dansele....

nu ai unde sa gonesti in romania, nici nevoie de masina scumpa in acest tinut in care inca se circula cu caruta pe strada

mai avem si alte probleme in afara de schimbat distributii, piese garla, sac fara fund, multi bani....

scurt pe doi, eu nu am avut nici un e90 si nici nu voi avea ca nu imi place, comfort zero pentru gabaritul meu, si din 4 n47 cate mancau ulei? 4din 4 stiu, probabil ca ai vrut sa te convingi daca ai avut 4 la fel

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De curând am achiziționat și eu un e90 318 2.0d 143cp.Inainte de a cumpĂŁra mașinĂŁ m-am documentat despre modelul pe care ĂŽl doresc și da pot spune cĂŁ sânt multe pĂŁreri negative despre vestitul motor n47 dar pânĂŁ la urmĂŁ cred cĂŁ conteazĂŁ sĂŁ ne luĂŁm ce-a ce ne place.Cand cumperi o mașinĂŁ second-hand e loterie,nu ști ce cumperi nu cunoști cum a fost exploatatĂŁ având ĂŽn vedere cĂŁ e BMW habar nu ai cate liniuțe sau fĂŁcut sau cate drifturi. PĂŁrerea mea e cĂŁ nu conteazĂŁ marca mașini, daca ĂŽți place cumpĂŁrao și da trebuie la bugetul alocat achiziției sa mai deti cel puțin 1000e pentru schimbarea ulterioarĂŁ a uleiurilor și filtrelor,distribuție,frane,smd. PânĂŁ la urmĂŁ tine și de cum exploatezi mașinĂŁ dacĂŁ vrei drifturi și liniuțe cumpĂŁra un M,eu unul nu sânt de acord nici cu resoftare stage1,2,cel puțin aicea ĂŽn Austria daca mergi la o firma autotuning poți face stage1 dar ĂŽți va baga doar câți cp vor ei......vrei 100de cp in plus ,mergi la colț de bloc si ați baga Turcu sau Sârbu câți merge doar cĂŁ ĂŽncepând din acea zi incep și problemele. Cat despre achiziție BMW e90 aicea pe Austria poți gĂŁsi mașinĂŁ ĂŽn stare destul de bunĂŁ ĂŽncepând de la 5000e pânĂŁ la 14000e depinde de bugetul pe care ĂŽl deti. Nu cumpĂŁra de la turci și sârbi ferestre de Viena se falsifica multe cĂŁrți de mașinĂŁ și km dat-o ĂŽnapoi cu nemiluita,și nu ĂŽn ultimul rând uitate bine la persoana care ți-o vinde. Spor la achiziție și nu te grabi.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

in primul rand as dori sa stiu ce masina conduceai acum 10ani sau probabil aveai probleme in a diferentia sireturile de macaroane

 

bucsi, injectoare, ulei papat, turbine rectificate, volante, relee, bujii, egr, si mai st destule pe langa distributie, ce motor e ala daca mananca ulei pe paine

 

Auzi, tu ai probleme grave daca ai impresia ca la o masina cu peste 200k km cum sunt majoritatea N47 din ziua de azi trebuie schimbate bucsile (din cauza drumurilor de 2 bani), injectoarele ( din cauza motorinei de proasta calitate, volantul (piesa care se schimba la toate masinile si reprezinta un consumabil), bujii (care se ard la orice masina cit ca e BMW, logan sau “ferrari” ) inseamna ca tu nu ai detinut in viata ta o masina si nu stii ce costuri de intretinere necesita aceasta. Ce ai enumerat tu mai sus sunt niste cheltuieli pt orice masia si indiferent de motorizare. Eu nu am vazut N47 sa manance ulei.

 

 

Ce nu intelege romanul din pacate este ca masina costa si nu ma refer la pretul de achzitie, vrei sa-ti sui curu in BMW atunci platesti si o intreti cum trebuie. Nu iti permiti atunci nu iti cumperi si treci frumusel la Logan. BMW produce masini din ce in ce mai sofisticate, in special cele diesel si cu cat este o masina mai sofisticata cu atat cresc sansele sa pice ceva, e logic dar iti asumi riscul, nu vii plangand ca a trebuie reconditionata turbina in conditile in care schimbi vitezele pana in 1700rpm si ii faci reviziile la 30k km. Putini apreciaza cu adevarat aceste masini si motorizari si le exploateaza cum trebuie, marea majoritate isi suie curu in bemveu apasa pe start, da cu ea in gropi, alimenteaza pe la nu stiu ce benzinarie din lanul cu rapita, o tureaza si fac liniute cu un amarat de 2 litri diesel si dupa vine cu muci la nas ca vezi domne a picat bucsa, vezi domne a picat injectorul, vezi domne imi mananca ulei. Asta este crudul adevar, BMW nu e o masina pentru oricine, si nu orice laudator merita cu adevarat sa detina un BMW.

Edited by Bmwlido
  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Discutia o sa fie rezolvata in curand de autoritati. Cand n-o sa mai fie voie sa intri in oras cu Euro 4, sau o sa platesti o taxa din ce in ce mai mare pentru asta, M47 o sa dispara incet-incet din peisaj. Cine sta la tara probabil o sa mai mearga cativa ani cu el, dar in orasele mari lumea o sa treaca la euro5/6.

 

 

Pe de alta parte, asa e. Modelele mai noi sunt facute cu din ce in ce mai multe chestii care sunt perisabile. Galeria de admisie trebuie schimbata la 100k, chiar si articulatiile trebuie macar verificate la 150k. Cata lume face asta? Foarte putini, pentru ca intretinerea unei masini vechi devine din ce in ce mai scumpa. Ideea e sa impingi omul sa schimbe masina in cativa ani, nu s-o dea mostenire copiilor. Si in vest merge modelul asta foarte bine..

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.