Jump to content

Lecție pentru seria 3


Crsss3

Recommended Posts

In vest merge pe naiba, e vorba de altceva. Toti au leasing operational, iau masina noua, o folosesc 3 ani, o dau inapoi si tot asa. In felul asta nu esti niciodata proprietar, si te doare la basca de masina, orice problema daca apare e pe garantie, si aia e.

 

Ma indoiesc ca o sa fie interzise masinile in oras (poate in centru da, la fel ca un marile orase ale europei). Si astfel o sa se faca un inel central delimitativ.

 

Plus de asta, Londra va interzice din 2020 in centrul orasului (care e mare, f mare), toate masinile cu motoare cu combustie interna. Vor avea acces doar electricele. Se gandeste Firea sa faca si ea asa, ramaneti si cu euro 5-6 pe dinafara.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

unii prefera siguranta altii schimba masinile ca pe sosete si se roaga sa nu cada ceva pana scapa de dansele....

nu ai unde sa gonesti in romania, nici nevoie de masina scumpa in acest tinut in care inca se circula cu caruta pe strada

mai avem si alte probleme in afara de schimbat distributii, piese garla, sac fara fund, multi bani....

scurt pe doi, eu nu am avut nici un e90 si nici nu voi avea ca nu imi place, comfort zero pentru gabaritul meu, si din 4 n47 cate mancau ulei? 4din 4 stiu, probabil ca ai vrut sa te convingi daca ai avut 4 la fel

 

Daca am zis ca nu a consumat nici unul ulei inseamna ca asa e. Eu nu am luat masini cu 500 de mii reali, au fost doar masini sub 60-100 k km reali. Si inchei discutia aici daca ma faci si minicinos, desi am specificat de cateva ori ca nu mai am n47. Ok, e bun m47, luati-va din alea, ele nu necesita revizii, bucse, amortizoare, "piese garla". Avem Bmw, dar plangem dupa o distributie de 3000 de lei.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai da, exact, deci in vest merge sistemul :)

 

La noi nu cred ca o sa poata interzice cineva in oras in urmatorii 10 ani masinile cu combustie. Masinile electrice sunt extrem de putine deocamdata, nu exista infrastructura, etc. Ar insemna sa nu mai intre nimeni (nici autobuzele!) in centru. Joac-o pe asta :)

 

In Londra e alta situatie. Ei aveau o taxa de acces in oras din 2008, iar in momentul de fata cele euro 6 sunt permise peste tot. In plus, din cate vad din 2020 o sa inaspreasca conditiile pentru masinile mai mari de 3.5 tone, dar o sa fie in continuare permis accesul cu euro 6. Ce ai citit tu cu electricele o sa fie din 2025, si nu e clar in momentul asta care o sa fie zona de interdictie. Iar cum noi suntem cu 10 ani in urma..

Link to comment
Share on other sites

Trendul cu interzicerea e la o perioada de 2 ani. Daca se interzice euro 3 in 2024, euro 4 va fi in 2026, euro 5 in 2028 (in bucuresti).

 

Asa ca nu mai visati voi interziceri, ca nu se stie ce vine de dupa colt si pentru urmatoarele masini.

 

Stai linistit ca autobuzele (si in general masinile institutiilor) sunt exceptate de la regula.

 

Iar daca Firea vrea doar euro 6 in centru si/sau electrice, o sa va vad eu pe aici cum plangeti ca v-a f****t.

Link to comment
Share on other sites

Auzi, tu ai probleme grave daca ai impresia ca la o masina cu peste 200k km cum sunt majoritatea N47 din ziua de azi trebuie schimbate bucsile (din cauza drumurilor de 2 bani), injectoarele ( din cauza motorinei de proasta calitate, volantul (piesa care se schimba la toate masinile si reprezinta un consumabil), bujii (care se ard la orice masina cit ca e BMW, logan sau “ferrari” ) inseamna ca tu nu ai detinut in viata ta o masina si nu stii ce costuri de intretinere necesita aceasta. Ce ai enumerat tu mai sus sunt niste cheltuieli pt orice masia si indiferent de motorizare. Eu nu am vazut N47 sa manance ulei.

 

 

Ce nu intelege romanul din pacate este ca masina costa si nu ma refer la pretul de achzitie, vrei sa-ti sui curu in BMW atunci platesti si o intreti cum trebuie. Nu iti permiti atunci nu iti cumperi si treci frumusel la Logan. BMW produce masini din ce in ce mai sofisticate, in special cele diesel si cu cat este o masina mai sofisticata cu atat cresc sansele sa pice ceva, e logic dar iti asumi riscul, nu vii plangand ca a trebuie reconditionata turbina in conditile in care schimbi vitezele pana in 1700rpm si ii faci reviziile la 30k km. Putini apreciaza cu adevarat aceste masini si motorizari si le exploateaza cum trebuie, marea majoritate isi suie curu in bemveu apasa pe start, da cu ea in gropi, alimenteaza pe la nu stiu ce benzinarie din lanul cu rapita, o tureaza si fac liniute cu un amarat de 2 litri diesel si dupa vine cu muci la nas ca vezi domne a picat bucsa, vezi domne a picat injectorul, vezi domne imi mananca ulei. Asta este crudul adevar, BMW nu e o masina pentru oricine, si nu orice laudator merita cu adevarat sa detina un BMW.

Daca ziceameu ma injurauu 100.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare, știu si ĂŽmi cer scuze pentru crearea unui topic asemĂŁnĂŁtor cu cele pana acum.

Vreau sa ĂŽmi achiziționez un seria 3, preferat 320d, din perioada 2006-8..Stiu câte ceva legat de distribuție, aer, citire dvd dar as vrea totuși sa ĂŽmi spuneți la ce sa ma aștept?

Am maxim 5mii €. Dați-mi un sfat 😁🏼

 

Salut, de ce BMW cu vechime 11-14 ani diesel si nu alta marca cu vechime de 3-4 ani benzina cu rulaj de 50-80 de mii km, mai ieftin de intretinut ? sau nevoia de a avea o anume Marca bate argumetele evidente ce tin de costuri pe termen mediu, plus timpul pierdut prin service-uri, etc.

 

 

 

doar o parere :) fiecare decidem ce facem cu banii si timpul nostru !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iar daca Firea vrea doar euro 6 in centru si/sau electrice, o sa va vad eu pe aici cum plangeti ca v-a f****t.

 

 

In momentul asta, in Bucuresti doar 18% din masini sunt Euro6 si tot 18% sunt Euro5. N-o sa dea nimeni o lege care sa permita accesul doar cu Euro 5 in centru in urmatorii 5 ani, pentru ca si-ar sui in cap majoritatea votantilor, si nu vrea nimeni asa ceva. Deci dupa cum spuneam, estimez ca o masina Euro6 o sa mai poata merge in oras inca 10 ani de-acum incolo.

Link to comment
Share on other sites

La dracu cu sanatatea noastra, stim cu totii ca astea cu Euro 8 Euro N sunt vrajeli si M47 e baza, basca fara DPF, e TANC, e CASA TATA, o sa vedeti voi cu euro 5 si 6 ca va arde si pe voi, nu conteaza ca voi poluati de cateva zeci de ori mai putin decat M47, tot asta e motor adevarat.

 

Recunosc ca ma distrez mai tare pe unele topice de aici decat pe site-uri dedicate divertismentului :).

 

LE: OnTopic: Si eu sunt curios, daca bugetul e 5000, de ce nu se cauta o masina mai noua de la alta marca si nu un bmw de 14 ani, dar fiecare dispune de banii lui cum doreste.

Edited by MikeOnline!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@mgi Exact asa am zis si eu.. euro 5 cam 8 ani.

 

Dar daca vrem zona 0, pollution free zone...ar trebui permise doar euro 6 diesel in centru, iar benzina.. poate sa se duca o norma sau doua in jos.

 

Si pentru celelalte, fara taxe, doar interzicere in centru (sub euro 6 in jos, diesel, si benzina sa zicem, sub euro 4) . Dar e foame de bani.

 

 

Sa ramanem totusi on topic...lasa taxele si interzicerile pentru celelalt topic.

 

 

@MikeOnline Nu mai visa cai verzi, pentru ca: 1) nimeni nu se gandeste la sanatatea ta, cu atat mai putin Firea... se gandeste doar cum sa mai bage bani la bugetul primariei.

2) N47 polueaza , citez, "de cateva zeci de ori mai putin decat M47" :))))))))) Hai ca e tare asta. :popcorn:

Fii serios, sunt atatea date disponibile pe net, documenteaza-te.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

@mgi Exact asa am zis si eu.. euro 5 cam 8 ani.

 

Dar daca vrem zona 0, pollution free zone...ar trebui permise doar euro 6 diesel in centru, iar benzina.. poate sa se duca o norma sau doua in jos.

 

Si pentru celelalte, fara taxe, doar interzicere in centru (sub euro 6 in jos, diesel, si benzina sa zicem, sub euro 4) . Dar e foame de bani.

 

 

Sa ramanem totusi on topic...lasa taxele si interzicerile pentru celelalt topic.

 

 

@MikeOnline Nu mai visa cai verzi, pentru ca: 1) nimeni nu se gandeste la sanatatea ta, cu atat mai putin Firea... se gandeste doar cum sa mai bage bani la bugetul primariei.

2) N47 polueaza , citez, "de cateva zeci de ori mai putin decat M47" :))))))))) Hai ca e tare asta. :popcorn:

Fii serios, sunt atatea date disponibile pe net, documenteaza-te.

 

Ai dreptate, N47 Euro 5 polueaza doar de aproximativ doua ori mai putin / km decat M47, care e TANC. :)

Link to comment
Share on other sites

Nici macar de doua ori, nu mai presupune si inventa situatii. Pune mana si documenteaza-te ca lumea.

 

Si ce legatura are cu subiectul?

 

Inhalati fratilor, ca voi ati ales infectul ala de bucuresti. Nu faptul ca o masina e euro 4 si cealalta euro 5 polueaza, ca oricum toate diesel rup cand vine vorba de particule scoase.

 

Ci numarul masinilor, e imens.. toti care stau in vreo garsoniera au cate 2 masini, sot-sotie.. inhalati linistiti.

Link to comment
Share on other sites

Asa va place sa f****ți oamenii la cap. Unde are bai prietene CO2 dublu M47 fata de N47? Ca eu vad la 520d e60 vs. F10 e 158 vs. 125 grame/km.

 

Vrei sa nu mai poluezi? Ia ĂŽn pana mea o benzinara mica, de 1 litru, eventual hybrid, dacĂŁ vrei sa faci ceva bine societĂŁții. Altfel lasĂŁ-ne.

Link to comment
Share on other sites

Dar da, daca vorbim de categoria de posesor care se urca in masina si doar ii da talpa si i se pare mult 3000 de lei sa faca distributia odata la 150 de mii de km, atunci na, nu e pt el n47-le.

 

Când îi mai văd pe unii cum se umflă în pene să dovedească ei că vezi doamne 3000 lei pentru ei e o nimica toată. Păi dacă dai 3000lei doar ca să nu stai cu morcovu în cur că ți se distruge motorul asta e chiar prostie, chiar dacă ai banii aia.

Adică BMW face un motor execrabil, cu numeroase defecte de fabricație, cu distribuția în piuneze, pusă în spatele motorului, mai și declară că distribuția e "life-time", și vin unii și îi iau apărarea că e normal să dai 3000 lei odată la 150k km. Pâi nu vezi nimic greșit în asta? în loc să fie trași la răspundere și să nu mai cumpere lumea mașini cu astfel de motoare, unii argumentează pro n47. Din cauza asta s-a stricat toată piața, și cam tot ce se face este "perisabil" datorită turmelor de cumpărători care oricum nu le pasă, totul ține 3, 4 ani, și apoi altul. Lucru care poate merge în țările dezvoltate, unde lumea își cumpăra doar în leasing, și o dau înapoi după 4, 5 ani, dar în Românica, unde omul strânge câteva mii de euro cu greu să-și ia un second de 10 15 ani..

 

Bineînțeles, dacă ai un motor cu transmisie pe curea, și e trecut în carte că trebuie să schimbi cureaua la 60k km, aduci da, îți asumi costul, pentru că ai știut asta de la bun început, dar să-mi iau un motor despre care producătorul minte zicând că e life time, despre care nici nu îi recunoaște defectele, mi se pare că sunt prostit pe față! Adică chiar accept să fiu mințit pe banii mei. Să trebuiască să schimb distribuția pe la nu știu ce mecanici, să-și bage ei degetele prin motor, că știu ei ce role trebuie schimbate, bla, bla că noua distribuție nu are defect, etc, o mai montează și rău, nu mersi.

Edited by m15a
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Când ĂŽi mai vĂŁd pe unii cum se umflĂŁ ĂŽn pene sĂŁ dovedeascĂŁ ei cĂŁ vezi doamne 3000 lei pentru ei e o nimica toatĂŁ. PĂŁi dacĂŁ dai 3000lei doar ca sĂŁ nu stai cu morcovu ĂŽn cur cĂŁ ți se distruge motorul asta e chiar prostie, chiar dacĂŁ ai banii aia.

AdicĂŁ BMW face un motor execrabil, cu numeroase defecte de fabricație, cu distribuția ĂŽn piuneze, pusĂŁ ĂŽn spatele motorului, mai și declarĂŁ cĂŁ distribuția e "life-time", și vin unii și ĂŽi iau apĂŁrarea cĂŁ e normal sĂŁ dai 3000 lei odatĂŁ la 150k km. Pâi nu vezi nimic greșit ĂŽn asta? ĂŽn loc sĂŁ fie trași la rĂŁspundere și sĂŁ nu mai cumpere lumea mașini cu astfel de motoare, unii argumenteazĂŁ pro n47. Din cauza asta s-a stricat toatĂŁ piața, și cam tot ce se face este "perisabil" datoritĂŁ turmelor de cumpĂŁrĂŁtori care oricum nu le pasĂŁ, totul ține 3, 4 ani, și apoi altul. Lucru care poate merge ĂŽn țĂŁrile dezvoltate, unde lumea ĂŽși cumpĂŁra doar ĂŽn leasing, și o dau ĂŽnapoi dupĂŁ 4, 5 ani, dar ĂŽn Românica, unde omul strânge câteva mii de euro cu greu sĂŁ-și ia un second de 10 15 ani..

 

BineĂŽnțeles, dacĂŁ ai un motor cu transmisie pe curea, și e trecut ĂŽn carte cĂŁ trebuie sĂŁ schimbi cureaua la 60k km, aduci da, ĂŽți asumi costul, pentru cĂŁ ai știut asta de la bun ĂŽnceput, dar sĂŁ-mi iau un motor despre care producĂŁtorul minte zicând cĂŁ e life time, despre care nici nu ĂŽi recunoaște defectele, mi se pare cĂŁ sunt prostit pe fațĂŁ! AdicĂŁ chiar accept sĂŁ fiu mințit pe banii mei. SĂŁ trebuiascĂŁ sĂŁ schimb distribuția pe la nu știu ce mecanici, sĂŁ-și bage ei degetele prin motor, cĂŁ știu ei ce role trebuie schimbate, bla, bla cĂŁ noua distribuție nu are defect, etc, o mai monteazĂŁ și rĂŁu, nu mersi.

 

Dar nu te obliga nimeni sa cumperi mizeria asta de n47, sunt restul de cateva milioane care le-au cumparat si merg cu ele. Pana la urma, nu inteleg ce e cu frustrarea asta generalizata?

Nu se umfla nimeni in pene pentru 3000 de lei, dar parca nici sa iei Bmw si sa iti chioraie matele nu e semn bun. Vezi ca la Vw o distributie pe curea e 2000 de lei si aia, ce faci, e proasta masina?

Cat despre "tine totul 3-4 ani", te cam contrazic zecile de mii de n47 care circula in Romania care sunt din 2008, deci fac acusica 12 ani.

Cat despre Romanul care strange cu greu cateva mii de euro sa ia second, pai nu il obliga nimeni sa ia Bmw. Dar stai ca romanul e fudul, de ce sa dea 5000 euro pe un Opel/Ford/Peugeot vechi de 4 ani, cu motor mic, cu km putini, mai bine ia Bemveu vechi de 15, cu cai multi obligatoriu ca sa ii dea gonetĂŁ, cu piele, xenon, pachet m. Asta e visul romanului rupt in cur despre care vorbim si pentru care 3000 de lei sa schimbe distributia e salariul pe 2 luni.

Asta ca fapt divers, ca daca vrei sa intretii un e90 ca la carte, vezi ca pana si niste amortizoare, discuri originale si placute, niste racorduri flexibile, niste flanse amortizor, niste bucse hidro, niste brate, niste niste niste, toate astea costa destul de mult. Dar asta ce sa insemne ca e masina proasta? Nicidecum, inseamna ca masina premium de noua, are preturi proportioanale la piese.

A, ca romanul ala rupt in cur se carpeste din dezmembrari si ia cele mai ieftine consumabile, piese, si alea rar, desigur, ca de ce sa schimbi preventiv, mai bine mergi cu tancul Bmw pana pica, pai atunci sa fie sanatos. Exista masini cu 5000 euro care nu se cheama Bmw si sunt mult mai noi si mai putin costisitoare la intretinere.

Pasiunea si dorinta de a avea Bmw costa din pacate pentru asteptarile multora care cred ca daca masina are sigla Bmw pe capota trebuie sa fie indestructibila.

Mai era cineva mai sus care se plangea ca trebuie schimbate bucsi, volant, amortizoare. De tot rasul, ce sa mai zici.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nicidecum, inseamna ca masina premium de noua, are preturi proportioanale la piese.

 

Absolut. Eu nu argumentez ĂŽmpotriva unei intretineri corespunzatoare. Sunt de acord ca preturile sunt proportionale cu pretul masinii, si la o marcĂŁ "premium" o sa fie mult mai mari decat la un autohtona.

 

Dar citeste si al dolea paragraf al meu. Atata timp cat sunt costuri "prevĂŁzute", normale ĂŽn intretinerea masinii, care tin de bucsi, amortizoare, consumabile, curele transmisii, etc, da, este normal sa platĂŁtesti.

Ce am vrut sa evidentiez e ca unii accepta minciuna, proasta fabricatie, dispretul aratat de producator catre cumparator, si o iau de buna, adica e normal sã fiu mintit - producatorul zice ca distributia e OK, e life-time, si eu sa stau sa ma plimb pe la mecanici sa fac operatiuni "neoficiale", ca sa repar eu pe banii mei o greseala de fabricatie. Asta nu mi se pare normal - si mi se pare o tâmpenie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@ MikeOnline!, nu-i frumos sa zici ca mai mult te distrezi aici decat mai stiu eu unde..

Tu insuti vii cu idei unice de genul cat mai mult polueaza una fata de alta.. fara sa iti dai seama ce inseamna "de doua trei ori mai mult"..

 

Sa zic eu, singurul care merita sa rada este cel care a deschis topicul iar noi astilaltii mai batrani forumisti o dam in poluare de parca nu putem dormi la noapte si maine se scufunda pamantul din cauza poluarii..

 

(Cati dintre voi/noi stiti/stim ca e daunatoare sanatatii masina pe benzina? Faptul ca nu vezi fumul nu inseamma ca tu nu ispiri noxe daunatoare sanatatii.)

 

Si da, batalia pentru incalzirea globala e data de/pentru eliminarea NOx-ului care nu e atat de daunator sanatatii cat mediului!

 

In topic, e bine de considerat ca daca vrei o masina ca sa platesti mai putine taxe statului trebuie sa fie mai noua.

 

In rest, TOATE MASINILE SUG BANI (exceptand Saab 900, evident :rolleyes: )!

 

Cum a pus bine in fraze BMWlido, sa ai BMW nu e ieftin; fie mai nou fie mai vechi. Ia-ti ce iti permiti si stii ca poti intretine, evident..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

bine ia-ti e90 sa te afirmi si tu si lasa-ne pe noi astia saracii, scoate-i filtrul de particule fa-i 300 cai, si pune leduri in usi in nas unde vrei

PS

Ma faci sa rad cu ifosele tale de 5000 e

Bmw mai, bazati, sincer e46-le il tin ca ma carat 10 ani prin toata lumea si a pornit mereu la sfert de cheie, ca toti muncitorii in constructii se dau acum fani fideli, si manaca cipsuri pe capota si scuipa seminte cand te depasesc deja imi e sila de marca asta si cred ca nu voi mai lua nici unul ca am avut si trei si cinci, il las pe Lido sa faca show cu e90 lui, si pe altii care la 5000 se cred avansati elite si oameni cu greutate

la ford distributia de fabrica a tinut 180k , si asta ca e cu start.stop ca altfel duce 240k ca la alte modele cu motorul asta....

Edited by BOASKA
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

bine ia-ti e90 sa te afirmi si tu si lasa-ne pe noi astia saracii, scoate-i filtrul de particule fa-i 300 cai, si pune leduri in usi in nas unde vrei

PS

Ma faci sa rad cu ifosele tale de 5000 e

Bmw mai (...)

 

 

Boaska, omul nu s-a laudat.

A zis ca intretinerea unui BMW costa si ca nu e pentru oricine.

Aici e problema, noi romanii, cei cu mai putini bani intrati in cont prin salariu.. ne e greu sa intelegem ca totusi BMW inca e masina de lux chiar daca o reparam des. Chiar daca nu le-a iesot distributia la unele modele (pentru ca au vrezut ca inventivitatea - mutand lantul si alte alea contrabalansuri de prin motor si distributie ieftina, din materiale din cat mai putin cost..), totusi le intra bani in cont, adica contul lor! Si nu conteaza ca sute sute de mii pe strazi.. tot ei sunt care se bucura.

Daca noi societatea consumatoare suntem orbi sau orbiti crezand ca daca avem o masina mai de fite nu o sa ne coste, ne mintim si e pacat.

 

Foarte bine ca tii la E46 care e matrasit (vazandu-o pe altii..) pentru ca nu mai conteaza.. pana se duce de tot tot BMW iso freaca palmele.

 

Alegeti intelept.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@ MikeOnline!, nu-i frumos sa zici ca mai mult te distrezi aici decat mai stiu eu unde..

Tu insuti vii cu idei unice de genul cat mai mult polueaza una fata de alta.. fara sa iti dai seama ce inseamna "de doua trei ori mai mult"..

 

Sa zic eu, singurul care merita sa rada este cel care a deschis topicul iar noi astilaltii mai batrani forumisti o dam in poluare de parca nu putem dormi la noapte si maine se scufunda pamantul din cauza poluarii..

 

(Cati dintre voi/noi stiti/stim ca e daunatoare sanatatii masina pe benzina? Faptul ca nu vezi fumul nu inseamma ca tu nu ispiri noxe daunatoare sanatatii.)

 

Si da, batalia pentru incalzirea globala e data de/pentru eliminarea NOx-ului care nu e atat de daunator sanatatii cat mediului!

 

In topic, e bine de considerat ca daca vrei o masina ca sa platesti mai putine taxe statului trebuie sa fie mai noua.

 

In rest, TOATE MASINILE SUG BANI (exceptand Saab 900, evident :rolleyes: )!

 

Cum a pus bine in fraze BMWlido, sa ai BMW nu e ieftin; fie mai nou fie mai vechi. Ia-ti ce iti permiti si stii ca poti intretine, evident..

 

Frumos sau nu, asa e. Rad citind postari de pe acest forum mai tare decat o faceam cand stateam pe 9gag. E amuzant sa vezi discutii serioase despre cum un motor vechi e mai bun ca unul mai nou; e amuzant pentru ca se discuta din punctul de vedere al proprietarului dupa 300k km...pe un forum al unei marci premium.

 

In mod normal, nu ar trebui sa existe discutii sau probleme privind intretinerea unei masini premium...3000 lei la 150k km nu ar trebui sa sperie un proprietar de masina premium; de-asta si spuneam mai sus ca nu inteleg de ce se cauta bmw la 5000 euro.

 

Imi mentin parerea ca M47 polueaza de, asa cum zis, aproximativ doua ori mai mult decat N47; eu am luat in calcul ED-ul de 163cp si faptul ca nu imi amintesc sa fi stat langa un M47 pornit si sa nu ma deranjeze.

 

Ca sa pun putine paie pe foc, stiu si eu doua N47 care mai au putin pana la 300k km si nu au avut distributia schimbata, n-au luat foc, nu li s-a topit nimic prin motor...practic, merg bine.

 

Discutia, insa, a deviat prea tare, dpmdv ar trebui sa recomandam OP alte masini in bugetul lui si sa ii atragem atentia ca un BMW diesel de 12-14-15 ani va cam manca bani.

Link to comment
Share on other sites

Imi mentin parerea ca M47 polueaza de, asa cum zis, aproximativ doua ori mai mult decat N47; eu am luat in calcul ED-ul de 163cp si faptul ca nu imi amintesc sa fi stat langa un M47 pornit si sa nu ma deranjeze.

 

Poate aveau DPF off alea langa care ai stat tu. :rolleyes: Cum de altfel nu exista mai mult de 10-20% masini cu peste 250k km, care sa aiba DPF in stare ok (euro 4 sau 5).

 

De fapt, diferenta intre euro 3 si 4 e doar adaugarea DPF (sunt aceleasi motoare de multe ori). In DE poti sa convertesti euro 3 in 4, doar prin adaugarea de DPF pe evacuare.

 

Diferentele intre euro 4 si 5, sunt de eficienta, si de aici rezulta consum mai mic, si bineinteles CO2 mai putin. Bujiile merg mai mult, dar in principiu, bottom line e diferenta de 30g/km de CO2. Ceea ce nu e spectaculos, nici nu e de doua ori mai nepoluant. Ai impresia ca cu fiecare norma de poluare ei au imbunatatit noxele (indiferent de care) de 2 ori sau mai mult?

 

Diesel euro 5, ca si poluare e pe la nivelul unei benzinare euro 2 (ambele masini sa fie in stare buna). Pentru ca pur si simplu asta e dieselul, toxic.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Imi mentin parerea ca M47 polueaza de, asa cum zis, aproximativ doua ori mai mult decat N47; eu am luat in calcul ED-ul de 163cp si faptul ca nu imi amintesc sa fi stat langa un M47 pornit si sa nu ma deranjeze.

 

 

Daca tu nu gasesti linkul, lasa ca l-am gasit eu:

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars

 

Ce diferente observi?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.