Jump to content

Lecție pentru seria 3


Crsss3

Recommended Posts

Da, arata bine.

Erau scumpe rau Viper atunci.

Cred ca la inceput multi dintre noi au fost bossi.

De ce zic asta?

Pai hai sa ti spun eu ce inteleg prin asta:)))

Sper sa nu mi pun forumu n cap!

Deci 1. folie( am avut fata plus spate)

2.muzica ba nene( woofer, subwoofer, boxe) am avut si din alea vreo 1.500 w rms

3.angel eyes/proiectoare/ xenoane ( si xenon am am avut)

4.jante maaaari( si acum se poarta) din alea n am avut ca mi place masina stock

5.sigla de capota bineinteles

6.alarma cu beep beep sau sa clipeasca si farurile

7.sapca n cap sau gluga( depinde de anotimp)

8.trapa batata sau deschisa( se mergea cu ea batata ca dadea bine) toate masinile mele au avut trapa

9.si mai trebuie o chestie...sa dati timpul inapoi 10-15 ani.

 

Punctul 7, cu sapca sau gluga in masina, e maxim :))) plus scaunul dat in spate abia sa ajungi la volan si sa se vada doar crestetul capului de afara . Am vazut pe unul azi , era inaintea mea la 'peco' , a bagat de 30 de lei si i-a dat talpa cu scart . Super :) !

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Punctul 7, cu sapca sau gluga in masina, e maxim :))) plus scaunul dat in spate abia sa ajungi la volan si sa se vada doar crestetul capului de afara . Am vazut pe unul azi , era inaintea mea la 'peco' , a bagat de 30 de lei si i-a dat talpa cu scart . Super :) !

 

Am si eu pe langa mine numai smecherasi d-astia cu A6 4.4 benzina, seria 7 740 si baga motorina de 20-30 lei cat sa mearga de acasa pana la colt. :))

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare, știu si ĂŽmi cer scuze pentru crearea unui topic asemĂŁnĂŁtor cu cele pana acum.

Vreau sa ĂŽmi achiziționez un seria 3, preferat 320d, din perioada 2006-8..Stiu câte ceva legat de distribuție, aer, citire dvd dar as vrea totuși sa ĂŽmi spuneți la ce sa ma aștept?

Am maxim 5mii €. Dați-mi un sfat 😁🏼

Aici ai cautat?

 

http://www.bmwclub.ro/forums/forum/71-vanzari-auto-bmw/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, arata bine.

Erau scumpe rau Viper atunci.

Cred ca la inceput multi dintre noi au fost bossi.

De ce zic asta?

Pai hai sa ti spun eu ce inteleg prin asta:)))

Sper sa nu mi pun forumu n cap!

Deci 1. folie( am avut fata plus spate)

2.muzica ba nene( woofer, subwoofer, boxe) am avut si din alea vreo 1.500 w rms

3.angel eyes/proiectoare/ xenoane ( si xenon am am avut)

4.jante maaaari( si acum se poarta) din alea n am avut ca mi place masina stock

5.sigla de capota bineinteles

6.alarma cu beep beep sau sa clipeasca si farurile

7.sapca n cap sau gluga( depinde de anotimp)

8.trapa batata sau deschisa( se mergea cu ea batata ca dadea bine) toate masinile mele au avut trapa

9.si mai trebuie o chestie...sa dati timpul inapoi 10-15 ani.

 

 

 

 

Pai da bravo ma, ca si cum eu nu eram la fel gen, trapa era inchisa, dar in rest treling, Abibas, gluga, angel, lupe, jante cu bordura, individual, bizonic, bizon la volan, ciptuning, serpi, m42,mama mama ce jmecherie era, e90nfl, ma pipi pe el

 

PS daca nu va place bizonul macar masinutza merita un plus unu de la cineva :blush:

Edited by BOASKA
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce talon aveai la anvelope, mai ceva ca la Aro.

 

 

 

iti spun daca imi pui si tu o poza cu masina ta din 2010, si cu anvelopele de pe ea, astea erau noi, verifica lista de dimensiuni ptr e36

nu e nevoie, erau buza polisata pe 14/15 ET13 bbs , 205 55 cred nu mai stiu sigur

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Devine sentimental topicul asta, parca vad ca isi investeste initiatorul cei 5000 e intr-un E36; adevarul este ca unul intretinut, in stare buna, are sanse sa intoarca mai multe priviri; iar daca gaseste si niste fete ce stiu ce inseamna oldies but goldies, are sanse mari sa se distreze decat intr-un E90 banal.
Link to comment
Share on other sites

O alternativa interesanta la un banal 320d M47 si peste 300.000 de km ar putea fi un e60 525i sau d. Cel putin 525i-ul M54 il poti gasi la acei aprox. 5000 de euro si la sub 200.000 de km. Si chiar este un motor robust, fiabil si de 1000 de ori mai rafinat decat un M47 care chiar daca e fiabil, e depasit tehnologic de mult timp. Diesel-urile moderne sunt mult mai rafinate, tehnologia a progresat mult in vremurile recente.Un N47 de pe F10 pare la ani lumina distanta fata de un M47 de pe E60 sau E90. Un M47 il auzi pornit si de la 20 de m distanta.

Plus ca e plina piata din Romania de M47; cred ca 90% din E90 non facelift de pe strazi au aceasta motorizare. Pacat, oferta de motorizari de pe E90 fiind una destul de bogata.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O alternativa interesanta la un banal 320d M47 si peste 300.000 de km ar putea fi un e60 525i sau d. Cel putin 525i-ul M54 il poti gasi la acei aprox. 5000 de euro si la sub 200.000 de km. Si chiar este un motor robust, fiabil si de 1000 de ori mai rafinat decat un M47 care chiar daca e fiabil, e depasit tehnologic de mult timp. Diesel-urile moderne sunt mult mai rafinate, tehnologia a progresat mult in vremurile recente.Un N47 de pe F10 pare la ani lumina distanta fata de un M47 de pe E60 sau E90. Un M47 il auzi pornit si de la 20 de m distanta.

..cine nu stie ca intretinerea unui seria 5 e mai scumpa decat a unui seria 3? Sau, asta nu conteaza? Masina in 5k sa fie.. :vava:

Cel putin asta se cunoaste foarte foarte bine in partile vestului UE..

 

(Acelasi lucru e valabil intre 5 si 7..)

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

..cine nu stie ca intretinerea unui seria 5 e mai scumpa decat a unui seria 3? Sau, asta nu conteaza? Masina in 5k sa fie.. :vava:

Cel putin asta se cunoaste foarte foarte bine in partile vestului UE..

 

(Acelasi lucru e valabil intre 5 si 7..)

 

Pai daca mai pui 1.000-1.500 iti iei si un Range Rover sau Jaguar XF si la prima piesa picata iti plangi de mila.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca mai pui 1.000-1.500 iti iei si un Range Rover sau Jaguar XF si la prima piesa picata iti plangi de mila.

(Nu am crezut ca trebuie sa mai explicc o data..

Pe de alta parte eu zic sa ne referim doar la BMW nu si la alte marci de masini)

 

Ok. De bagat de seama ca piesele de schimb ca si manopera (ca traim in Romania..) este mai mare la un model

dintr-o gama superioara. Iar eu cred ca si de asta trebuie tinut cont, nu doar de cat de populare unele modele sunt fata de altele.

 

Sau poate asa e mai bine inteles: "fitzele costa" si dupa ce o cumperi; la unele mai mult ca la altele.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Cavaliere, banuiesc ca ai avut ambele motoare. Spune-mi si mie cu, cat consuma mai putin un N47 fata de un M47?

 

Eu am condus o saptamana un F30 ED 2014, nou-nout, 184 cp-biturbo sau twin-turbo, whatever; nimic impresionant ca si consum la N47. Condus exact cum conduc M47; doar pe Eco-Pro faci economie! Doar in modul sport simti puterea si cum sw aseaja la drum un E90 cu mai multi cai-putere. Asta e parerea mea.

 

..Cati din cei care au F30 aici ar scoate Eco-Pro? Foarte multi. Asa ca daca vrei sa simti un BMW inca sub c*r ar trebui sa fie un E90, dar fara primele modele cu N47 unde evident sunt sanse de rupere distributie mult mai mare.

 

Dar, aici am uitat, topicul nu este despre cum E90 fata de F30, nu? ;)

Asta cu economia de motorinĂŁ e o p__a de cangur!!! Asta de 163 de cai Da consuma mai puțin,dar cele de 184 sau cele noi b47 de 190 cp consuma de le ia dracu. Eu nu pot sĂŁ scot b47 sub 6,5. Am avut Rover 75 cu m47 consum de 5,5 pânĂŁ ĂŽn 6. Așa cĂŁ sa nu mai laude n47 ca e economic ca nu e nici pe departe așa.Si mai puțin zgomotos???? Eu nu as zice. Rover-ul avea aproape 400k gram de ulei nu manca de la schimb la schimb si la zgomot era la fel la b 47!!! Si cum zicea un coleg aici ca i-a schimbat distributia de douĂŁ ori,atunci ĂŽmi bag ....ĂŽn el de BMW mai bine ĂŽmi iau pe curea ca aia mĂŁcar stiu ca trebuie sa o schimb regulat!

  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Asta cu economia de motorină e o p__a de cangur!!! Asta de 163 de cai Da consuma mai puțin,dar cele de 184 sau cele noi b47 de 190 cp consuma de le ia dracu. Eu nu pot să scot b47 sub 6,5. Am avut Rover 75 cu m47 consum de 5,5 până în 6. Așa că sa nu mai laude n47 ca e economic ca nu e nici pe departe așa.Si mai puțin zgomotos???? Eu nu as zice. Rover-ul avea aproape 400k gram de ulei nu manca de la schimb la schimb si la zgomot era la fel la b 47!!! Si cum zicea un coleg aici ca i-a schimbat distributia de două ori,atunci îmi bag ....în el de BMW mai bine îmi iau pe curea ca aia măcar stiu ca trebuie sa o schimb regulat!

 

Nu știu cum ai ajuns la datele astea, dar fii convins că B47 e o idee mai economic ca N47 (nu cu mult), N47 care la rândul lui e un motor FOARTE economic, fără să fie nevoie să-l menajezi la extrem pentru a obține consumuri mici.

Iar cu distribuțiile schimbate e o paranoia total nefondată. Situațiile reale de nevoie de schimb fiind cu mult diferite de panica absurdă creeată în ultima vreme.

 

Panica, panica nefondată să trăiască, că așa toți proprietarii de service-uri specializate BMW trăiesc foarte bine. :superstition:

Edited by deeJayOg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai terminam o data cu economicitatea si cu astea ca nu ajungem nicaieri.

 

Eu la M47 in concediu anul trecut, cu clima, am avut 6%. Anul asta, la fel, cu clima, dar am mers o idee mai tare (de multe ori pusa la 150kmh pe pilot), a fost 6.5%.

 

LE: Seria 5, plina cu bagaje, plus 4 pers.

 

N47 cat sa fi luat? Cu 0.3-0.4 litri mai putin, in niciun caz sa fi fost o diferenta mai mare.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

F30-ul cu N47 la se oprea în jur de 5.7 de cele mai multe ori la drumurile externe - cu mers semi agitat și reprize de depășiri pe ici pe colo. Cu G30-ul sunt tot cam pe acolo. (kilogramele sunt cam aceleași că G30 a scăzut cu vreo 60kg față de F10 în aceeași configurație, deci se apropie de F30)

Clima este mereu pornită, nu aș putea să mai merg în mașină vreodată fără climă activă. Pentru clasa mașinii, pentru cât tragi de ea și mai ales că nu trebuie să mergi ca băbălăul, consumurile astea sunt foarte mici. Nu ești nici singur pe șosea să mergi cum vrei, nu poți merge nici constant iar condițiile de trafic sunt din ce în ce mai proaste -> mult mai multe mașini, mers haotic...etc

 

Dar da, este cea mai subiectivă și prost orientativă discuție legată de consum când achiziționezi o mașină! De acord! :thumbsup:

Edited by deeJayOg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg boala asta cu un consum cat mai mic, impozit minim, dar motoare de 2000 si aproape 200 de cai putere. Am mai auzit aberatii ca M47 si N47 iau si 3% in afara si 7% in Bucuresti :LMAO: Daca o masina de 1,5 tone, merge cu 130-15 km/h constant si consuma 6-7-8% nu mi se pare mult deloc. Diferenta de un litru sau 2 legat de piciorul fiecaruia, e fix nimic. Toata lumea ma intreaba cat consuma masina mea si zic 17% in BUcuresti si 10-12% in afara. Toti dau pe spate ca e mult , ca e stricata, ca e praf motorul, EGR-ul, ce sa mai, e dauna totala. Raportul de consum/putere este la motorul de 2000, restul e cancan.

 

Asta cu distributiile iar e o isterie generala. Chiar sunt curios la cat % din motoarele BMW a crapat distributia inainte de 200k km ? Nu stiu daca putem gasi undeva nr total de BMW-uri produse si motoare dauna de la distributie. Aici pe forum daca nu schimbi distributia saptamanal, cam cand speli si masina, e nasol. Eu daca as lua un BMW la mana a doua cu peste 200K km, i-as schimba distributia direct si nu as avea emotii. Chiar acum ma uit la 325D sau 330D E90 m pack ( mi-a ramas mie sufletul la masina aia) si as vrea sa iau una la 300K km, sa mai bag 2-3K in ea si s-o fac bombonica si aia e, mai tine 150K km fara probleme.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ok, deci fata de 6.0 %, un N47 ar avea 5.7%... mare lucru....

 

Plus ca eu cam cu 2T umblu dupa mine, cand ziceam consumurile alea... masina + bagje serioase (touring) + 4 persoane + plinul mereu facut... cand era la jumate alimentam.

 

Deci hai sa nu mai zicem ca wow, e ce stii ce diferenta intre M47 si N47, pentru ca nu e.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Toata lumea ma intreaba cat consuma masina mea si zic 17% in BUcuresti si 10-12% in afara. Toti dau pe spate ca e mult , ca e stricata, ca e praf motorul, EGR-ul, ce sa mai, e dauna totala. Raportul de consum/putere este la motorul de 2000, restul e cancan.

 

Jur că asta m-a întrebat unul când am vândut F30-ul, că cum așa să ia peste 10% în București când i-am zis că ia și 12% la nevoie, că sigur are ceva mașina :rolleyes:

 

 

@P.I.M.P. - diferențele sunt minime. Dar sunt motoare FOARTE ECONOMICE considerând că N47 are puterea și cuplul crescute față de M47 în configurații similare - la piața actuală. 7% extern la condițiile actuale de drum este un consum MIC!

Trebuie luată și asta în calcul. Cifrele alea de 0.5 contează mult la statisticile mari ale companiilor, contează aproape deloc la buzunarele noastre :)

Edited by deeJayOg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea N47 si B47 este un motor net superior fata de M47.La consum cred ca stau cam la fel dar la performante nici vorba,B47 este mult mai silentios si de putere nu mai vorbim.Distributie eu nu am schimbat la nici una,am avut un F30 pe care l-am vandut la 270.000 km si nu avea nici o problema,acum este sarit de 300.000 si merge in continuare.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ultimele motoare n47 au avut upgrade din fabrica la distributie si nu au mai avut probleme, ca toata lumea schimba distributii ca asa trebuie e altceva, si f30.ul meu scotea 5-5.5% pe ruta romania germania, dar mers pe tempomat si dat gaz, la e46 am avut mereu consum mai mic ca la f30, stiu ca la arad faceam plinul si aveam 1300-1400 autonomie, chiar si acum mi se pare ca scoate cam la fel sau cateodata mai putin decat focusul care este 1.6tdci 6trepte, mai ales ca daca o pisti pe la 150 constant m47 scade sub 5%, a fost dintotdeauna cel mai eco motor pe care l-am avut, nu are dpf, nu face regenerari la fiecare 200km

N47 de pe f30 este un n47t upgradat, alta gasca, twinscroll, injectoare, distributie, e super faina masina si motorizarea, comfort, tot ce vrei

Din seria e90 as opta ptr un e92 frumos cu 2.5 minim automata

Edited by BOASKA
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

N47 de pe f30 este un n47t upgradat, alta gasca, twinscroll, injectoare, distributie, e super faina masina si motorizarea, comfort, tot ce vrei

N47T este produs (si) in 2012.

Nu stiu daca a mai avut acest T alt upgrade.

 

Cand am fost la A.T.U sa cer oferta pt schimb ulei zicea sa am grija ca e n47, ca are unu la reparat cu motorschaden.Am intrebat imediat cati km are?Peste 200k.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.