Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Sincer cel mai mare obiect pe care l-am luat pe capota a fost un cerb, aveam 90 a venit din stanga si a sarit peste capota mea , soarele tot pe stanga nu se observa nimic de stralucirea lui, sambata pe la 12 asta a6.a zi de munca, cred ca de atunci am inceput sa detest sa se traga de mine pana la epuizare, am dedus ca si oboseala m-a facut sa nu il vad cum alerga in paralel cu mine blanosul.... deci nu numai viteza este un factor ci si alte imprejurari, eu aveam 80 max 90 cand am facut accident, daca aveam mai putina viteza probabil ca intra peste mine in masina asa a patinat pe masina si a aterizat pe cealalta parte a carosabilului

cand esti tanar faci multe prostii, si bmw e o masina care te indeamna sa le faci, cere sa te joci cu el

 

tin minte si acum ca aveam un e36 coupe si plateam 1500e asig pe an la allianz, ba platisem si 850 extra ca sa trec de la sf200 la sf 150% , , diferenta intre de si ro , in germania vrei bmw platesti, nu stiu cati ar fi platit 2300e pe o asigurare auto, a fost asigurarea pe un an mai scumpa decat masina http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/pardon.gif

boscorodea si brokerul ceva ns exact ce, ii placea pisicuta si m-a felicitat cred ca am avut curajul sa platesc atati bani ptr el, eu oricum nu intelegeam nimic din ce spune

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

 

Dar ti-ai (v-ati) pus vreodata intrebarea IN CE MASURA ai putea tu, cu experienta ta de sofer sa stapanesti (situatia) si SA EVITI ACEL incident???

 

 

Cred ca asta e cea mai importanta intrebare, de fapt.

 

Ca o poveste despre acelasi subiect, am fost acum cativa ani la un eveniment in care bmw prezenta niste masini. Parte a prezentarii era si un mic traseu, in care soferul trebuia sa evite doua jaloane si sa franeze apoi. Din cate am vazut, un procent destul de mare dintre soferi, spre jumatate, nu stiau sa franeze! Si nu e gluma. Erau niste marcaje pana unde trebuiau sa opreasca masina, si nu erau in stare. Aceeasi masina pe care ceilalti o opreau, si la care trebuia doar sa apesi pe frana (era automata). Am ramas cu sechele dupa ziua aia. Si mi-am dat seama ca 'sofat preventiv' e doar un termen de dictionar pentru multi de pe strazi.

 

Apropo de camera, am comandat un kit cu 2 camere. Are cineva experienta cu instalarea pe G30? Ca vreau sa ii activez și funcția de ĂŽnregistrare ĂŽn parcare.

 

 

Ca sa inregistreze in parcare, trebuie conectata la sigurante. Si iti trebuie un kit de conectare care sa aiba detectie de voltaj cu cut-off. Asta ca sa nu-ti consume toata bateria daca sta mai mult. Daca nu e in pachet, se gasesc de cumparat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Apropo de camera, am comandat un kit cu 2 camere. Are cineva experienta cu instalarea pe G30? Ca vreau sa ii activez și funcția de ĂŽnregistrare ĂŽn parcare.

 

Legat de pĂŁțania ta Boaska, bunicul meu a luat cu 50 la ora un porc mistreț și s-a rĂŁsturnat. Porcul nu a avut nimic și nu a plecat de lângĂŁ mașina pana când nu s-a saturat sa o loveascĂŁ și sa muște din ea )) apoi a ieșit și bunica-miu din mașina) ))

 

fereasca sfantul de mistret, poate sa iti dea dauna totala daca il iei in plin, foarte tare faza cu bunicul tau, imi aduce aminte de bunicul meu saracul care era si vanator si intr-o zi l-au incoltit mistretii singur in padure si a tras in ei cu alice frectie ptr pielea lor, asa ca l-au atacat si s-a suit intr-un copac unde a stat 2 zile pana l-au recuperat ceilalti vanatori ingrijorati ca nu mai apare http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh1.gif

Link to comment
Share on other sites

Vad ca discutia a dat-o in diverse, si cu toate astea va scapa din vedere cateva lucruri:

- BMW vinde foarte mult la flote, iar pentru flote e foarte suficient un 2.0 de 190 de cai

Cred ca le tin asa pt a avea un nivel scazut de CO2 => mai atractive pt companii si flote, impreuna cu mentenanta "lifetime".

 

Vad ca discutia a dat-o in diverse, si cu toate astea va scapa din vedere cateva lucruri:

- Nevoie mai mare de putere ai doar in tarile bananiere, unde nu se circula civilizat.

Fix pe genul de drumuri de care vb s-ar vedea diferenta, adica la depasiri din scurt.

 

In concluzie, de ce ar trebui BMW sa investeasca bani si timp in motorul de 2l diesel

Ar fi trebuit sa investeasca pt ca motorul de 2l diesel a fost mereu (si cred ca inca este) top la vanzari.

 

De acum inainte ar putea avea o scuza daca si-ar redirectiona eforturile catre electric, dar si acolo a fost devansat de alti producatori.

 

Cat despre intrebarea ta, anume de ce nu ne luam vw sau merc, este pt ca o masina nu inseamna doar motor.

Edited by LYM
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tocmai pentru ca e top la vanzari, si pentru ca vanzarile au crescut de la an la an (cu exceptia anului trecut) , inseamna ca motorul e ok. Vezi ce am scris mai sus si de ce parerea ta e irelevanta.

 

Electricele o sa apara. Dar profitul mare vine deocamdata din motorizarile clasice, unde, dupa cum spuneam, vanzarile cresc. Deci de ce sa se grabeasca? Si in plus, mi se pare ca i4 si ix nu sunt chiar asa de in spate fata de restul.

 

Iar daca masina nu e doar motor, inseamna ca esti multumit cu ea asa cum e, si motorul nu e atat de prost totusi. Si ne intoarcem la punctul unde vanzarile cresc :)

Link to comment
Share on other sites

Ai vazut ce preturi au i4 sau ix? Vezi ca scria Bala pe forum o poveste legata de ele la un moment dat. Ca sa fac iar o comparatie cu VW, cu toate ca nu sunt absolut deloc fan al marcii, am mers cu i3 si cu id.3, iar id3-ul mi s-a parut cu mult peste bmw.

 

Chiar nu inteleg de ce vezi lucrurile doar in alb sau negru. Nu am spus ca e un motor prost, dar "ok" este si motorul de Logan, raportat la categoria sa. Eu cu siguranta nu voi mai merge pe motor de 2L daca urmatoarea masina va fi tot bmw, tocmai din cauza ca unii producatori sunt in stare sa faca un 2L ceva mai rafinat, iar bmw nu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

i3 e o masina proiectata acum 10 ani. ID3 e proiectata anul trecut, si tot nu reusesc sa-i rezolve problemele de soft.

 

Daca faci comparatii de-astea poti sa zici ca uite si cat costa seria 5 comparativ cu un passat, e similar.

 

Si revenind la motoarele clasice, deci exista alternativa, chiar de la bmw. Si atunci care e problema?

Link to comment
Share on other sites

110 pe dn nu e puțin, eu merg 100-120 pe dn, in localitĂŁți 60, dar pe dn ul ala depĂŁșesc tot ce merge sub 100-120 cat imi permite legal si fĂŁrĂŁ riscuri, drumul. Nu ma bag in curbe, linie continua, nu accelerez la limita ĂŽncât sa ĂŽl jenez pe cel care vine de pe contrasens.

 

Dar in România sa mergi cu 100-120 pe Dn ĂŽnseamnĂŁ sa faci foarte multe DepĂŁșiri, pentru cei mai mulți merg cu 70-80, iar dupĂŁ ce ies din localitate dupĂŁ 10 minute ajung inapoi la viteza din afara localitĂŁții 🤷

 

Wyktor știam de clipurile de pe YouTube :)), asteptam sa imi raspunzi la ce am zis mai sus ca sa ti le pun aici, dar mi a luat o altcineva ĂŽnainte. Oricum ar fi testul ala, este un test iresponsabil si trebuie sa ĂŽți asumi, am si eu ceva video uri pe canalul de YouTube, ĂŽnsĂŁ mi le asum pe toate.

 

La viteza aia nu ai ce sa mai faci in caz de orice zi/noapte, dar sa mai stai si cu telefonul in mana.. ai avut noroc ca nu ai avut ghinion.

 

Pe autostrada nu merg mai mult de 140 niciodatĂŁ, pentru ca sunt mulți țĂŁrani care nu știu sa se asigure la schimbarea benzii. Uneori merg mai tare pe dn decât pe autostrada când intru in vreo depĂŁșire.

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Apropo de condusul inconstient.

Oricat de tare as merge, cel mai frica mi-e de acvaplanare si incetinesc tare de tot.

Pe DN1, cand ploua tare, la vreo 5-10-15km sud de Comarnic se formeaza niste mici raulete transversale pe sosea cu apa care se scurge de pe dealuri.

Intrau inconstientii cu harburile si opincile, cu peste 100kmh, de ma miram ca nu moare niciunul.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Cum in weekendul ce urmeaza trebuie sa schimb uleiul si filtrele la cazan, as vrea o parere referitor la ce ulei sa pun, sa merg tot pe 0w30 sau pe clasiul 5w30? :) In istoricul ei, cat a fost masina de reprezentanta avut numai 0w30, eu cand am luat-o si i-am facut revizia, tot 0w30 i-am pus, dar parca nu i-as mai pune, nu ii vad rostul coroborat cu clima noastra... :)
Link to comment
Share on other sites

Acel 0W are avantajele lui in sezonul rece la primele porniri ale masinii. Acest 0W este mai fluid la rece si prin urmare va ajunge intr-un timp mai scurt prin toate cotloanele motorului a.i. sa-i asigure ungerea necesara in acele momente "critice". Posibil ca masina sa fi fost cumparata de noua undeva prin nord, unde clima e mai rece. Eu as ramane pe acest 0W30 pana la urma. La cald va avea aceeasi vascozitate ca si clasicul 5W30.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.