Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Raduron, cu ce compari cand spui ca clima e slabuta pe g30?

Mie mi s-a parut fantastica raportand cu ce am la A6. E drept ca bmw-ul a fost alb dar nici A6-le nu e o culoare inchisa.

 

E90/Fiat 500 fac rece mult mai repede si efectiv aerul care iese il simti la mana ca este rece.

O sa merg sa verific freonul in orice caz poate o fi si asta o cauza.

Link to comment
Share on other sites

La E90 / Fiat 500, traseul climei este mai scurt, precum si cantitatea de freon mai mica. La fiesta a lu a mea i bagĂŁ rece destul de bine intr un minut de când ai lĂŁsat o toatĂŁ ziua in soare, la E60 ĂŽntr-adevĂŁr DupĂŁ vreo 10 minute bagĂŁ, ĂŽnsĂŁ la fiesta degeaba bagĂŁ rece imediat ca ti e cald si trebuie sa tii ventilația pe putere mai mare, la E60 pe treapta 1 in exterior trebuie sa pun rotitele alea pe 23-24 grade ca mi e prea frig si atunci se intampla uneori cum reclama branevl, la picioare imi bagĂŁ cald, iar la bord mi o face exact cun vreau, adicĂŁ nu foarte rece.
Link to comment
Share on other sites

La E90 / Fiat 500, traseul climei este mai scurt, precum si cantitatea de freon mai mica. La fiesta a lu a mea i bagĂŁ rece destul de bine intr un minut de când ai lĂŁsat o toatĂŁ ziua in soare, la E60 ĂŽntr-adevĂŁr DupĂŁ vreo 10 minute bagĂŁ, ĂŽnsĂŁ la fiesta degeaba bagĂŁ rece imediat ca ti e cald si trebuie sa tii ventilația pe putere mai mare, la E60 pe treapta 1 in exterior trebuie sa pun rotitele alea pe 23-24 grade ca mi e prea frig si atunci se intampla uneori cum reclama branevl, la picioare imi bagĂŁ cald, iar la bord mi o face exact cun vreau, adicĂŁ nu foarte rece.

 

Nu te contrazic, oricum, fiecare resimte comfortul termic la temperaturi diferite. Eu unul suport mai bine frigul decat caldura excesiva, si cum fac drumuri scurte de multe ori, nu prea are timp sa sa raceasca in masina.

Link to comment
Share on other sites

Da, asa era si la mine.

Tu ai panoul ala standard pt climatizare?

 

Stiu ca au mai fost masini care au avut probleme cu modul cum functiona climatizarea, acestea avand displayul ala mai mare pt clima.

 

Am panou cu touch in fațĂŁ și clasic cu rotițe pe spate.

Baga rece ca lumea, ce mi se pare slabut e ventilatia scaunelor. Ma asteptam sa fie mai puternica

Link to comment
Share on other sites

Ventilatia scaunelor e ok, baga indeajuns, daca mergi mai mult la drum lung e ok, in oras nu are cum sa raceasca rpd scanul , plus ca prea rece pt spate nu e bine.Ce nu imi place ca ventilatoarele sunt cam galagioase. Am vb cu cineva cu tot cu g30 2017 are aceeasi probleme cu clima, clima normala, nu cea pe 4 zone.
Link to comment
Share on other sites

Presupun ca te deranjeaza grosimea lui (sau mai degraba lipsa ei).Inainte de a te hotari, mergi la un centru de parbrize (daca esti din Bucuresti - AGER pe Serban Voda, de ex) - si ii rogi pe oameni sa-ti spuna din experienta lor ce si cum, grosimi/rezistenta/rata de inlocuire etc. De exemplu la AGER seful de service e un tip foarte de treaba

AGC sunt chinezi, au intrat masiv pe piata acum cativa ani datorita costurilor reduse, nu cred ca se pot compara cu Pilkington sau SG.

T

Link to comment
Share on other sites

Si la Merces si Audi sunt probleme.

Cineva pe forum a trecut la E klasse si i se parea inferior lui G30-ul pe care l-a avut.

 

La modelul nou de A6 este disperare cu imbinarea materialelor la interior. Desi la atingere si apasare materialele par si sunt peste G30, am niste greieri infernali peste tot, interiorul pare ca se dezmembreaza la fiecare denivelare. Iar asta dupa 1000km.

Si oamenii de pe forumul AudiWorld se plang despre asta.

 

Masinile premim costa sa le produci cu 20% peste echivalentul nonpremium la acelasi nivel de echipare, insa pretul este dublu.

Platesti, in fapt, pt asocierea ta cu marca respectiva, pt cum te vezi din exterior si, din pacate, mai putin pt ceea ce primesti si consumi.

 

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu compar cu Insignia 2018, care avea Pilkington peste tot, și Insignia A din 2014, care avea Saint Gobain peste tot. Pe A am luat o piatra de s-a fĂŁcut un ochi de bou. Și acum, amicul meu, cĂŁruia i-am vândut mașina, are același parbriz, deși toți ziceau ca se va sparge la prima iarna... si au trecut vreo 6 ierni....l-am lipit și asa a rĂŁmas. Ca sa nu zic ca pe Hyundai Coupe, o piatra cât un ou de porumbel, a fĂŁcut o panza de pĂŁianjen de vreo 7 cm ĂŽn diametru, cu bucĂŁți de sticla lipsa la suprafata, și nici mĂŁcar nu am mai lipit ca eram sigur ca se sparge, și asta e al 3lea an când nu se sparge... iar pe parbriz scrie doar Hyundai... dezamĂŁgitoare soluția BMW...

Cred ca am eu pretenții prea mari, dar, pe o mașina "premium", trebuie sa pui și geamuri premium .. ca doar când te duci ĂŽn showroom sa o configurezi, costa premium...pĂŁcat de ce a ajuns brandul...

 

Nu voi mai cumpĂŁra BMW. Nu am senzația aia care trebuia sa mi-o ofere o mașina de 95.000 euro, preț de catalog. GSI-ul din-nainte mi-a oferit senzația de toți banii dați și inca peste. De la BMW am simțit doar ca este supra evaluat.

 

Asta este pĂŁrerea mea pertinenta, iar viitorii cumpĂŁrĂŁtori de G30 și bmw ĂŽn general ... sa se gândeascĂŁ bine.

Wyktor, fara sa iau apararea BMW, este clar ca au probleme si sunt supraevaluate (ca toate marcile premium de altfel), faptul ca la Opel a crapat si nu s-a extins, nu este neaparat un argument. La masinile mele (2 X5 si un ML), am avut parbrziul crapat din primul an. Dar am mers cu el cativa ani fara sa-l schimb (pentru ca ma asteptam sa mai iau pietre in parbriz) si nici o data nu s-a extins. De fapt, nici macar nu a mai crapat serios. Parbrizul la F15, si geamurile in general, sunt pe cat de proaste le descrii tu, dar am mers 4 ani cu o singura crapatura serioasa in parbriz care nu s-a extins.

Personal, ii acuz doar de faptul ca pe F15, geamurile au o izolatie fonica jalnica raportat la pretul masinii. Comparatie directa cu ML, pentru care nu alesesm izolatie fonica speciala (de fapt nici nu cred ca era disponibila cand am comandat masina). Mai nou am vazut ca pe GLE (fostul ML), deja trebuie platit separat daca vrei izolatie fonica. Ma tem ca aici politica BMW, Audi si Mercedes (nu stiu despre Lexus) este destul de similara.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am si eu un G30 din 2019 cu doar 45k km la bord si ma deranjeaza ca la franare, fie mai usoara fie mai puternica, am o vibratie. Aceasta nu se simte agresiv si apare in special in volan, dar si putin in pedala.

Masina are placute / discuri originale. Rotile sunt echilibrate. Face asa de cand am cumparat-o, la 38k km si nici nu s-a inrautatit, nici n-a scazut.

Aveti idee la ce as putea sa ma uit? N-as vrea sa ma apuc sa schimb discurile si placutele si sa constat ca face la fel, mai ales ca nu sunt deloc ieftine.

La revizie i-am schimbat lichidul de frana si pe standul de franare a iesit totul in regula. De altfel, masina franeaza bine, dar se simte vibratia asta enervanta.

 

Mai am garantie pana anul viitor, daca e in vreun fel relevant.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Ai discurile putin ovalizate si se rezolva doar prin inlocuirea lor impreuna cu placutele, in general cele pe fata se ovalizeaza. Daca ai garantie ar trebui sa le schimbe ei. Ce motor ai? Ai frane m sport sau normale?

Eu am m sport brakes si sunt incredibile, nu vibreaza nimic fac ca si o comparatie cu f10 care vibrau si de noi cand se incalzeau.

Link to comment
Share on other sites

Discurile se schimba pe garanție, dar cu anumite condiții.

 

Ca si o informație suplimentarĂŁ, pe E60 discurile frâna fata ( nu știu daca si spate ) au uzura minim 28,4 mm ( scrie pe ele ). Iar noi au 29,5, deci daca a scĂŁzut sub 28,4 grosimea teoretic poate sa apara ovalizarea si alte probleme, inclusiv daca mergi la bmw si ai 28 mm, recomanda schimbarea lor.

 

Asta am vãzut pe ce am avut Înainte Zimmerman perforate, am crezut din cauza ca sunt perforate este recomandat ca minimul sa fie 28,4 mm, Însã când am vãzut acum ca si pe cele originale scrie la fel m am crucit.

 

Mi se pare o mare idioțenie, la forduri minimul discurilor este de 22 mm si la vw/audi din ce știu.

 

Probabil duc fĂŁrĂŁ probleme pana la 24-25 mm ĂŽnsĂŁ totuși.. cum sa pui minim 28,4 când noi au 29,5.

 

Nu știu daca la F10/G30 s a pĂŁstrat aceasta limita, dar daca e sa ti schimbe in garanție ceva, clar ĂŽți va schimba decât daca ai peste minim, mașina este in garanție si sunt ovalizate ( cu ceasul comparator ).

 

Wyktor, alea perforate când franam de la viteza mare puternic, zici ca venea avionul, asa de tare se auzea un huruit care scĂŁdea in intensitate, nu mi plĂŁcea, cu astea originale noi, e absolut alta mașina, de când o am de 6 ani nu a fost frânarea atat de finuta, adicĂŁ fĂŁrĂŁ vibrații.

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri.

Masina este un 520i Luxury Line.

Am intrebat la Cobalcescu si mi-au transmis ca garantia la discurile de frana este undeva la maxim 30 de mii de km, deci clar operatiunea s-ar face pe cheltuiala mea.

 

As vrea sa merg la Dormag pentru verificari si schimb. A avut cineva o interactiune cu ei? Am vazut ca sunt laudati si au preturi ceva mai prietenoase comparativ cu reprezentantele.

Edited by FlorinMihai89
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update. Am fost la Dormag si am facut un test de ovalitate si atat discurile de pe fata cat si cele de pe spate au abateri, astfel ca se recomanda inlocuirea lor.

Voi face un schimb complet de placute si discuri in curand, dupa ce primesc notificare in bord ca placutele necesita schimbare.

Am cerut o oferta si costul este de 4500 lei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare colegi! Am o ĂŽntrebare relativ ciudata! Cauciucurile de vara sunt aproape la limita și m am gândit sa le ĂŽnlocuiesc.Cum de iarna nu am ĂŽncĂŁ, m am gândit sa achiziționez direct pe cele de iarna și sa le montez. Momentan nu ĂŽmi permit sa cumpĂŁr 2 seturi vara/iarna(multe nunti bata' le vina asa ca m-am gândit sa le pun pe cele de iarna, din timp ce-i drept. Se vor uza mai repede, afecteazĂŁ intr un fel? Locuiesc ĂŽn Germania ĂŽn zona de munte și dimineața am 7 grade iar pe zi undeva la 15 iar maxima de 25 rar.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca faci accident cu gume de iarna in Germania, politia ce zice? Am intrebat doar, nu dati/da cu parul.

 

Parerile sunt impartite, si eu am cautat raspunsul in engleza.. si nu ll-am aflat.

 

As zice ca handlingul adica manevrabilitatea s-ar putea sa sufere.. franarea, as zice ca tot acolo.. uzura (?) cauciuc mult prea moale pentru vremea pentru care a fost proiectat..

 

Probabil o sa fii ok pana la urma.. daca si legal esti impacat nu ai decat sa faci cum consideri. ;)

 

Daca nu te dai tare, ca iarna NU POTI sa te dai tare, cred ca scapi.

Eu nu as pune..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.