Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Inflatia in auto, utilaje si nu numai, a venit de la cresterile de pret ale componentelor si ale materiei prime.

La munca am avut o crestere a pretului de achizitie in oct anul trecut cu aproape 3% iar anul asta in iunie cu 6%.

 

In auto, prima crestere considerabila a fost in primele luni ale anului trecut

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

subscriu. Urmaresc un G30 540i de ceva timp si comparativ cu inceputul anului preturile au crescut cu cateva mii de euro ca si SH

Am prieten ce si-a cumparat anul trecut inainte de sarbatori G30 540i in jurul a 34k euro acum este intre 38 - 40k ( cu aceleasi optiuni )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BunĂŁ seara!Am o nelĂŁmurire și doresc a cere și pĂŁrerea voastrĂŁ.

530 D Xdrive G30, urmeazĂŁ service schimbul de placute(mi a apĂŁrut ĂŽn computerul de bord). Masina o dețin de 4 luni deci este primul service al meu cu ea. Locuiesc ĂŽn Germania, am cerut oferte la reprezentante dar și la service-uri normale. Ăntrebarea este ce sa aleg și ce este cel mai ok deoarece am vĂŁzut ca pĂŁrerile sunt ĂŽmpĂŁrțite.

Pe original ĂŽn reprezentanta unde ĂŽnlocuirea plĂŁcuțelor fata/spate ma duce la 840 euro sau aftermarket ATE intr un service normal unde totul costa undeva ~550€.

Mentionez ca nu vorbesc de bani aici ci de faptul dacĂŁ sunt aceleași performante pe aftermarket ATE sau oricare alt producĂŁtor de top la un preț mai redus.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

ieri, masina in parcare, cand m-am urcat in ea si am inchis usa, crapatura parbrizului (care am reparat-o la atelier), s-a instins aproape pe tot parbrizul, s-a auzit un "poc"..... petarde de geamuri.... pe nici o masina, in 22 de ani, nu am avut probleme de genul. am mai avut parbrize ciupite, pietre, etc, dar nici unul nu s-a crapat. exista vreo varianta aftermarket de calitate mai buna decat originalele?? acum trebuie sa schimb parbrizul, si nu vreau sa il schimb iar la anul, ca pe ulei....nu e consumabil, totusi. aveti idei?

 

La mine s a crapt putin de la o piatra si dupa a pornit in toate partile s-a facut praf, cum am zis mai sus nu am vazut parbriz mai prost ca asta niciodata si la mine e al treilea pe masina, urmeaza al patrulea. Il schimbi o data la 2 revizii:)).

Link to comment
Share on other sites

Intereseaza-te cat poti de bine daca poti gasi un parbriz mai gros decat prostia aia de geam care il pune BMW in fabrica.

Desigur trebuie luat in calcul si daca grosimea gasita mai intra in cheder si toate plasticele alea din jurul parbrizului..

 

(Si zi-ne si noua daca ai gasit si ce ai facut)

 

Desigur nu trebuie sa fie decat cu cativa microni mai gros, dar suficient sa ii confere o viata mai lunga. Si desigur cei care il vor pune pe masina pot sa asigura garantia pe lucrare, a calitatii geamului (claritate/opacitate..).

 

din ce vad in catalogul BMW, parbrizul este acelasi pt F90 M5, G30 si G31, cod OE 51317388745. poate cineva sa confirme daca asta e codul?

 

"Il schimbi o data la 2 revizii:))." ))))))))))))) ar trebui pus in "caietul" de service ))))

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

wyktor@ Ai grija unde il schimbi, nu putine au fost cazurile cand nu au fost montate calumea, fie intra apa fie nu erau lipite drept, fie vajaia la viteze mari.

Daca ai HUD este parbriz special, altfel nu se mai vede proiectia HUD-ului. Apoi G30 are niste camere/senzori in spatele oglinzii lipite de parbriz, cu ele nu stiu cum e, dar trebuie lucrat cu grija.

Link to comment
Share on other sites

@sarajevo,

 

Ce preturi avrti in Germania?!?!

Un set de placute originale bmw, fie fata, fie spate, au fost 350 de euro, inclusiv tva si manopera.

Discuri fata/spate plus placute, cand le-am schimbat impreina, au fost 1700 euro, tva si manopera incluse.

De la sumele astea s-a primit 10% discount

 

E drept ca 30d are franele mai mari ca 20d iar daca are pachetul M sunt si mai mari, insa 840 euro pt placute este aberant.

Ai si manopera inclusa in banii astia?

Practic, la mine placutele au fost 630 euro.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@sarajevo,

 

Ce preturi avrti in Germania?!?!

Un set de placute originale bmw, fie fata, fie spate, au fost 350 de euro, inclusiv tva si manopera.

Discuri fata/spate plus placute, cand le-am schimbat impreina, au fost 1700 euro, tva si manopera incluse.

De la sumele astea s-a primit 10% discount

 

E drept ca 30d are franele mai mari ca 20d iar daca are pachetul M sunt si mai mari, insa 840 euro pt placute este aberant.

Ai si manopera inclusa in banii astia?

Practic, la mine placutele au fost 630 euro.

Atât mi s a cerut cu tot cu manopera. ĂnsĂŁ am gĂŁsit la un service placute /discuri fata spate ATE 1330 cu manopera.

Edited by Sarajevo
Link to comment
Share on other sites

Daca dau pe 16 grade baga rece si la picioare daca schimb pe 17 si mai sus direct aer cald la picioare, in fata baga aer rece mereu

 

Verifica setarile climei sa fie barile pe rece, nu am inteles niciodata setarea aia ce sens are dar poate sa conteze, ma refer atunci cand apesi pe butonul Menu la clima.

Oricum AC-ul din G30 e slabut, adica raceste greu cand e cald afara si dureaza destul pana ajunge la puterea lui maxima, adica vreo 10 minute. Si chiar si atunci e mult mai slab decat la alte masini pe care le-am avut. Daca nu e foarte cald afara parca e mai eficient AC-ul.

Iar pe caldurile astea e o placere sa te urci in masina, a mea mai e si neagra. Trebuie sa pornesc motorul fara sa sa ma asez, apoi prefer sa stau afara in soare vreo 2-3 min cu 2 usi deschise sa ajunga la sub 45 de grade in masina.

Edited by raduron10
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Liniutele elea din bord sunt sa nu iti bage foarte rece in fata le am date pe rece.

E slab ac-ul g30 ul. Cand nu era asa cald era bine. Problema la g30 nu este sistemul in sine, baga aer rece bine, doar ca nu tine temperatura constanta pe auto, nu baga debitul care trebuie, softul nu este bine facut probabil deaia baga si cald la picioare si rece in fata, poate un update ar rezolva ceva... nu stiu sigur.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e la voi, dar la mine baga rece de ingheti pe viteza 1 de la auto. La 21 grade e setat si baga perfect.

In schimb ventilatia scaunelor nu pot sa zic ca e wow.

 

 

Da, asa era si la mine.

Tu ai panoul ala standard pt climatizare?

 

Stiu ca au mai fost masini care au avut probleme cu modul cum functiona climatizarea, acestea avand displayul ala mai mare pt clima.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.