Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Salutare baieti, detin un BMW G30 din 2017 si nu vad prin service history ceva legat de schimb ulei cutie automata. Aveti idee la cat timp trebuie schimbat uleiul pentru cutia automata ? Va multumesc.

 

Nici nu cred ca poate sa iti apara vreodata pentru ca nu intra in lista de mententanta pentru BMW, cel putin nu conform reprezentantelor.

In mod normal e bine sa schimbi uleiul intre 80 si 120k de km

 

La cererea clientului se poate schimba uleiul si la dealer dar sunt reticenti la operatiunea asta cel putin pe unde am intrebat eu.

Link to comment
Share on other sites

Nici nu cred ca poate sa iti apara vreodata pentru ca nu intra in lista de mententanta pentru BMW, cel putin nu conform reprezentantelor.

In mod normal e bine sa schimbi uleiul intre 80 si 120k de km

 

La cererea clientului se poate schimba uleiul si la dealer dar sunt reticenti la operatiunea asta cel putin pe unde am intrebat eu.

 

 

Multumesc frumos de raspuns. Se poate vedea cumva daca a fost schimbat uleiul sau nu ?

Link to comment
Share on other sites

A condus careva g30 atat diesel cat si benzina?

 

Dar indeajunsi km ca sa isi dea seama de nivelul de zgomot interior.

 

Traiesc cu impresia ca masinile pe benzina sunt mai prost antifonate din prisma motorizarii mai silentioase, astfel zgomotul interior fiind mult mai mare la benzinare.

 

Dar nu la viteze mici, pana in 120kmh, pt ca pana acolo benzinarul pare in avantaj.

Peste 120 se schimba sutuatia, iar la 200kmh zgomotur interior devine infernal la benzinar in raport cu diesel.

 

Vreo opinie?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Eu imi pot da cu parerea despre ce am condus - F31 340i e clar mai liniste in interior la 200+ (2800 rpm) vs F11 525d (3000 rpm); mai ales dupa ce am pus pachet aerodinamic (prelungire bara fata + oglinzi M + diffuser spate).

Ma gandesc ca G30 540i e si mai silentios in interior la viteze mari, iar G30 e probabil mai bine antifonat decat F10.

 

Apropo de pachetul aerodinamic, initial l-am pus pt design, apoi l-am dat jos si am vazut ca e mai galagie in interior la viteza mare, si l-am pus la loc; bineinteles ca merg cu peste 130 doar pe autobahn.

Link to comment
Share on other sites

Sincer mie g30 520xd mi se parea foarte bine antifonat.

Acum am luat un E klasse, tot diesel, si mi se pare chiar mai bine antifonat si decat g30. DiferentĂŁ de zgomot benzina-diesel e mai mult la ralanti, odata ce masinile sunt in miscare sunetul de diesel se estompeaza mult. Sincer nu cred ca fie diferente de antifonare diesel benzina. Ar insemna costuri in plus si nu cred ca la ce politica de cost saving au toti in ziua de azi, ar face asa .

Link to comment
Share on other sites

VĂŁ salut și vĂŁ urez la mulți ani! A fost nevoit cineva sĂŁ schimbe bateria auxiliarĂŁ de 12Ah (12V și 200A, necesarĂŁ pentru funcționarea casetei de direcție de 24V) situatĂŁ ĂŽn portbagaj? VĂŁ ĂŽntreb deoarece la manevre de parcare, când ajunge volanul spre capĂŁtul cursei, ĂŽmi apare pe display o eroare "Change in steering force" și un martor portocaliu cu un volan și semnul exclamĂŁrii. Mașina e fabricatĂŁ ĂŽn noiembrie 2016, problema a apĂŁrut cu o lunĂŁ ĂŽn urmĂŁ odatĂŁ cu venirea frigului.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pt cei care au motorul 30i de 2 litri benzina.

La harbul de audi imi cere sa inlocuiesc bujiile la 60.000km si distributia la 90.000. asa e si la bmw?

Avand cutie cu dublu ambreiaj, imi cere si uleiul de cutie la 60.000, insa despre asta stiam ca nu e "pe viataa" ca la zf8.

 

 

prin comparatie cu 520d g30, filtrul de polen are planul identic, adica 2 ani sau 60000km, prima atinsa, filtrul de aer la 90.000km, fara limita de ani(e aberant numarul asta), iar lichidul de frana la fiecare 2 ani)la bmw era prima data dupa 3 ani si apoi la fiecare 2 ani.

 

pare ca filtrul de combustibil de schimba la fiecare revizie, adica la 30.000km. la bmw era la fiecare a doua revizie.

 

nu stiu cum reusesc, insa ambele masini mi-au calculat prima revizie la maxim 23.000km...practic acelasi stil de mers, rezultand revizia in acelasi timp.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Pai daca e pe curea distributia, cam asa, trebuie schimbat dupa plan, ca merge pe uscat..

La bmw merge pe ud, si tot se rupe.. asa ca intra tot la revizie 😬

Bujiile, o sa iti spuna si producatorul, pe el sa il crezi, NU o sa te tina o vesnicie.. mai crapa ceramica, mai oxideaza elementele..

Filtrele si alte lichide, acolo la zeci de mii, cand ai timp sau bani.. categoric e mai bine decat sa nu le schimbi deloc.

Link to comment
Share on other sites

o sa schimb de fiecare data uleiul si toate cele 4 filtre, asa cum am facut si la g30, desi si la bmw imi cerea cel de aer pt motor si de combustibil la fiecare a doua revizie.

 

 

eram curios despre bujii la 530i, ca am inteles ca distributia desi e lifetime, in fapt nu e.

care e codificarea(numele) ultimei generatii de 4 cilindri benzina de la bmw?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Ultima generatie de 4 cilindri benzina de la BMW e B48. 

 

Cat despre bujii, eu am motorul 30i (B48) pe seria 3 si de la reprezentanta mi-au zis ca planul de service spune ca schimbarea bujiilor se face la fiecare a doua revizie (unde revizia e calculata la 30,000km).

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare!

Avem pe forum colegi care sa fi fost cu masina la recall-ul R/2021/037 ?
Problema e descrisa aici: https://www.vehicle-recall.co.uk/recall/R/2021/037
Din cate inteleg, se manifesta prin scurgeri de lichid de racire pe la EGR pe galeria de admisie.

Pe un forum din UK am gasit acest topic: https://forum.bmw5.co.uk/topic/147704-g30-egrinlet-manifold/ - galeria arata groaznic in poza aia.

Din datele din primul link, deduc ca a mea n-ar fi afectata, teoretic; doar ca mi-e un pic neclar, seria nu apare in vreunul din intervale insa data efectiva de productie (in CoC si brief e trecuta 07.06.2018) ar sugera ca s-ar incadra in intervalul de productie 17.10.2016 - 19.06.2018.

Cand eram in discutiile cu reprezentanta de unde am cumparat-o, am intrebat specific despre orice campanii de recall, update, etc ce ar putea exista la ea si raspunsul a fost negativ.

Daca as duce-o in tara la verificat, credeti ca s-ar apuca sa desfaca p-acolo sa se uite cu endoscopu sau ar face o simpla verificare vizuala?

Mersi de orice idee.

Link to comment
Share on other sites

Poserorii de G30, cum se comporta plasticele din 5-ar? ? Trimuri consola centrala? Usi? Cotiera? Bord? Torpedou? La F10 si F30 scartaie groaznic. La F10 am remediat cu Epoxy Gorilla insa nu mi se pare normal la o masina premium. As vrea sa trec anul asta la un G31 3,0i si am dubii legat de scartait 🙂 Multumesc anticipat pentru informatii! 

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, branevl said:

Nu fac zgomot, doar vara la inceput pocneste bordul cand dai drumul la ac dupa ce sta in soare. Mie la f10 nu imi scartaie, depinde si cat de uzata e masina.

Confirm si eu, in cei cinci ani de zile n-am avut treaba cu genul asta de probleme la al meu F10. Recent i-am schimbat si cotiera din usa-sofer fara sa constat nici un greiere ulterior. Am instalat si o cutiuta in bord pt AA, acest lucru insemnand ca am desfacut trim-urile dar si consola centrala, la fel, nici un scartzait dupa aceea. 

Edited by RaYn3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tony said:

Ma poate ajuta cineva cu informatii despre cum pot activa video in motion la G30 din 2017?
Multumesc.

La câte tablete ieftine există sper să nu faci asta. Cumpără pasagerilor tablete. E mai ieftin și mai sigur pentru toți. Părerea mea.

Link to comment
Share on other sites

On 3/2/2022 at 12:18 PM, six in line said:

Poserorii de G30, cum se comporta plasticele din 5-ar? ? Trimuri consola centrala? Usi? Cotiera? Bord? Torpedou? La F10 si F30 scartaie groaznic. La F10 am remediat cu Epoxy Gorilla insa nu mi se pare normal la o masina premium. As vrea sa trec anul asta la un G31 3,0i si am dubii legat de scartait 🙂 Multumesc anticipat pentru informatii! 

Asa cum a scris si branevl, vara pe caldurile mari mai pocneste bordul cand dai drumul la AC, in rest sunt acceptabile. Trebuie avut grija la ornamentele lucioase pentru ca se zgarie usor.

Plasticele din jurul butoanelor pentru geamuri sunt de o calitate foarte proasta, netratate cu solutii se cam albesc. Iarasi tavita din stanga volanului e sub orice critica. Plasticele din partea inferioara a usilor sunt destul de rezistente.

Pielea Dakota e asa si asa, se cuteaza cam repede chiar si intretinuta corect. Nappa cred ca ar fi alegerea mai buna, nu degeaba e si mai scumpa.

Pielea de pe volan iarasi e o problema de pe la 30k de km devine lucioasa si neplacuta la atingere.

Nu pot compara cu F10 sau F30, dar la G30 sigur interiorul e mai solid ca la E Class.

3 hours ago, Tony said:

Ma poate ajuta cineva cu informatii despre cum pot activa video in motion la G30 din 2017?
Multumesc.

Eu mi-am activat cu bimmercode, aplicatie care se gaseste pe App Store sau Google play.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.