Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Prima parere e ca ar fi fain daca ai pune niste poze/un link de vanzare si eventual mai multe detalii despre istoricul masinii(influenteaza mult ce investitii vei face sau nu in urmatorii 50k km de exemplu). 

Daca ai tu un pitic pt camera, intereseaza-te cum si daca se poate face retrofit. Daca masina e ok din toate punctele de vedere, nu merita ratata pt ca n-are camera, a doua parere. 

Edit: acum vad ca ai deschis un topic pe tema retrofitului.

Edited by VladE46
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Cam teapa, parerea mea.

Dai banii, ca ti trimite el actele.

Masina aia e luata cu credit, masina aia nu e platita, masina aia apartine bancii.

Dar ii dai tu banii, el o plateste la banca, apoi iti da tie actili in cateva zile.

Si dupa nume e romanas :))))))

De aia fug nemtii la credite de romani ca necuratul de tamaie si le cer contractul de munca in original si multe altele, ca unde mergem ne facem de cacat.

Ne meritam soarta, jur !

  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, branevl said:

@inginerul Cat poti sa bati campi... Si nemti nu au credite sau cum sau doar romanii?  Sunt multi nemti care au masina pe credit si vor sa o vanda si nu este achitata stiu mai multe cazuri. Nu mai fa atata offtopic aiurea. 

combinatia pare dubioasa, adică dai banii iei mașină și apoi? iti da el actele? pai dacă zice aaaa împrumutul la banca a fost mai scump mai am nevoie de 2000 Eur ce faci?

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as fi asa negativist la anuntul din Germania- aproape toti din DE isi cumpara masina pe credit bancar

Eu am fost in situatia similara - am cumparat una la fel de la o persoana fizica - in felul urmator- am cerut actele masinii- sa vad ca el e proprietarul, am facut un contract de vanzare pentru masina - in care am scris ca i-am dat avans - suma necesara sa inchida creditul bancar (la mine a fost cam 20K)- am platit suma prin virament bancar (sa exista o dovada) - iar dupa ce a fost creditul inchis - iar banca i'a eliberat brieful - am platit restul sumei (tot prin banca)

In cazul acesta, riscul e minim (aproape 0)- practic ii dai suma necesara sa inchida creditul ca avans

Tot ce trebuie sa te asiguri este ca masina este a lui- adica a luat credit bancar - si nu e in leasing - ca atunci ar fi a bancii- de aia se cer actele - iar pe brieful masinii scrie cine e proprietarul

In DE e mult mai simplu si sigura partea asta (mai ales ca totul cu banca se rezolva on-line intr-o zi doua) - daca stau sa ma gandesc - nu cred ca as cumpara o masina de la o persoana din DE care a cumparat masina cu banii jos (fara credite)- abia asta ar fi dubioasa rau

 

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare.

Intelege careva de ce pe 20 de inch nu se pune o combinatia de anvelope astfel incat diametrul sa fie cat mai identic?

Daca pe fata sunt 245/35, logic ar fi ca ele sa fie imperecheate cu 285/30 pe spate...in felul asta rotile pe spate ar avea 0.5mm mai putin in diametru.

 

Cu 275/30 pe spate, cum vin din fabrica, sunt 6.5mm mai putini in diametru pe spate. Este enorm.

Si la E klasse e la fel.

 

Exista vreun fel de logica in imperecherile rotilor?

 

Eu zic ca tot rahatul care se mananca, inclusiv pe forum, cu rotile avand diametre diferite (probabil sub 10mm este optim) fata/spate este nefondat, masina "stiind" ce are de facut in situatia asta.

Pt ca apoi pui roti de iarna cu 245/45r18 pe toate colturile, deci diametre identice...neputand spune ca masina era "setata" sa mearga cu roti cu diametru mai mic cu 6.5mm pe spate cand purta roti de vara.

 

Cea mai mare diferenta pe care am identificat-o este la cayenne pe 21 de inch..rotile fata avand 7.5mm in plus pe diametru.

 

 

 

 

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiam cum sa iti explic ca sa intelegi.

 

6.5mm este diferenta de diametru, ce naiba?!

Tu cand calculezi talonul unei anvelope pe care pui janta de 20 de inch calculezi 30% din 275mm. Talonul inseamna distanta de la asfalt pana la janta...adica 82.5mm. 

Pe un diametru de anvelopa ai de 2 ori talonul plus janta.

35% din 245 inseamna 85.75mm rezulta 3.25mm diferenta pe talon.

 

Cand pui de 2 ori talonul, rezulta 6.5mm diferenta pe diametrul anvelopei, care este enorm.

Trust this assist, dupa cum spunea un manager olandez acum mai bine de 19 ani cand m-am angajat la firma la care lucrez.

 

Edited by edit
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si tie iti mergea masina si sus si jos pe astfalt in acelas timp sa conteze de 2 ori talonul? e ineptie ce zici tu dar fiecare cu ale lui:)). Cand merge masina pe asfalt diferenta de la o roata la alta e cum am zis eu 3.25 mm nu de 2 x 3.25 mm daca intelegi bine daca nu ...

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.