Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Pai pana la urma depinde fiecare, te poti bucura de la faptul ca iti schimba interiorul pana la un drum de munte cu trapa deschisa sau ca nu-ti mai rupi gatu prin intersectii sa vezi un semafor deasupra capului tau :)), mie unu imi place si cand ploua.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut masina cu trapa, simpla, si pot spune ca este super misto. Exista persoane carora nu le place, nu contest.

Daca in istoricul modelului nu exista probleme (asa cum e la vw, de exemplu), atunci, go. Nu-ti place, nu o folosesti.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as suporta ca la un moment dat sa imi ploua in masina din cauza unei probleme tehnice la trapa panoramica.

Nu am avut niciodata la vreo masina si imi e frica sa cumpar asa ceva desi este senzational de frumoasa starea din masina cand ai acoperisul din sticla.

Tot timpul cand merg intr un showroom ma gandesc cu jind cand ma urc intr o asa masina

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Romulus said:

Pentru mine zgomotul la vant e definitoriu cand vine vorba de trapa.

sunt zgomotoase chiar si la viteze mici, sub 160kmh?

din cauza canalelor de la imbinari si astfel aerul cand trece prin zona face zgomot?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, edit said:

sunt zgomotoase chiar si la viteze mici, sub 160kmh?

din cauza canalelor de la imbinari si astfel aerul cand trece prin zona face zgomot?

Eu am avut plafon panoramic pe Passat, si sincer nu am simtit vreo diferenta ( poate este dar minima as zice ) fata de o un Passat fara plafon. Nici iarna nu mi-a fost "mai frig". E misto senzatia de luminozitate, si daca era doar plafon fix, lipit, fara rabatare/scurgeri era perfect. Dar problemele arhicunoscute cu trapa/plafon panoramic in gama VAG cel putin, au palit in fata beneficiilor/atuurilor.

Link to comment
Share on other sites

Am avut trapa pe toate masinile  (cu exceptia unei dacii si a unui golf 2) normala sau panoramica si nu am avut niciodata probleme cu ea.Nici cu zgomotul si  nici cu apa.eu o folosesc foarte des atat pe deschis in sus sau deschisa total.

Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Buna seara

Am început sa fac retrofit la carligul electric am primit schema electrica cu toate detaliile am facut totul dupa schema(atasata, toate conexiunile verificate de doua ori )  Captură de ecran_20240414_201420_SamsungNotes.thumb.jpg.b207152b6f11941477fd87a25b4f669e.jpgdar dupa Adugare FA si codare nu functioneaza. Carligul l-am cumpărat la mana a doua iar restul pieselor noi, am schimbat tabloul de siguranțe din spate cu unul nou high dar modul- Lin am luat de la tabloul vechi cu inscripția 2 Medium. Captură de ecran_20240414_202110_Gallery.thumb.jpg.5875acc957ceec283e399254225f3ca2.jpgTrebuie schimbat cumva și acest modul-Lin cu unul cu inscripția 3 Max ?

Pe ista îmi da modulul Cârligului și ce tine de el cu rosu deoarece nu se poate conecta la el.

Ma gandesc doar la modulul Lin sau sa nu fi cumparat un carlig defect .

Îmi cer scuze dacă sunt off topic .

Masina Bmw G30 2017 2.0D 

Apreciez orice răspuns!

Mulțumesc anticipat 

Edited by Tattady
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare all. Doresc să achiziționez BMW seria 5 și sper să primesc ceva sfaturi înainte a face acest pas…ce trebuie luat în calcul, de ce trebuie să mă feresc, ce trebuie verificat..etc…caut modelul cu motor de 2l automat. Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Whitey said:

Salutare all. Doresc să achiziționez BMW seria 5 și sper să primesc ceva sfaturi înainte a face acest pas…ce trebuie luat în calcul, de ce trebuie să mă feresc, ce trebuie verificat..etc…caut modelul cu motor de 2l automat. Mulțumesc!

Benzina? Diesel? Cu Xdrive sau fara? An, dotari, km, buget?

Multumim si noi!

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare. Pt ca am dat F10-le si desi ziceam ca o perioada ma voi da cu Golf 5-ul sotiei, deja ma mananca sa-mi iau altceva. Mai exact de a doua zi dupa vanzarea F10-ului eram deja pe modul "search" 🙂 

La inceput am vrut sa "retrogradez" catre un Seria 3, G21 mai exact, dar dupa putina documentare mi-am dat seama ca este un downgrade totusi, iar asta prin prisma dotarilor in general care se regasesc mai rar pe un Seria 3 in comparatie cu un Seria 5. Prin urmare voi ramane tot la seria 5, G30 sau chiar G31. Ca si motorizare as vrea sa merg pe 2litri, versiunea 30i pe benzina ca prima optiune, iar la diesel as ramane pe acelasi 25d care de aceasta data are ceva mai multi CP. Benzina n-am mai avut cel putin pe BMW, dar stiu ca B48 alaturi de B58 sunt poate cele mai reusite motoare pe benzina de la BMW. Ideea este ca nu prea stiu cum sta cu consumul de ulei. De consumat cred ca majoritatea consuma, in functie si de exploatare. Sunt constient ca pe la 100k Km, astfel de modele au fost alergate prin prisma turatiilor mai ridicate decat in cazul unui diesel, prin urmare si uzura poate fi mai ridicata, iar consumul de ulei sa fie tot mai crescut. N-as vrea totusi sa ma pun sa-l resegmentez la 150k Km.

Pe langa aceste doua motorizari, imi doresc cat mai multe dotari, unele fiind un "must" din punctul meu de vedere. Aici le-as reaminti pe urmatoarele: scaunele comfort, faruri adaptive LED, cele cu DRL-uri groase (edgelights), ACC, camere 360gr, lumini ambientale, digital cockpit sau bord full digital, 6WB

Momentan am identificat doua modele:

 

1. 530i

2. 525d

 

Nefiind in domeniu, nu prea stiu care din toti handlerii de pe mobile sunt OK, de care trebuie sa fugi. Stiu si din alte discutii ca trebuie sa stai deoparte de turci, arabi, rusi, polonezi, doar ca in felul asta la nivelul Germaniei inseamna ca trebuie sa ii excluzi pe majoritatea. Cel putin in cazul primei masini, 530i-ul, a fost o cunostinta si a vazut-o. Mi-a transmis ca arata f bine, doar ca reprezentantul cu care a discutat era turc. Zicea de asemenea ca astia comercializeaza doar bmw-uri de ultima generatie. 

Orice sugestie e bine venita. Multam.  

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

@RaYn3 Am doua sugestii:

  • nu te lasa prins de mirajul celor 231 CP si renunta la 525d, mai exact motorizarea B47 cu doua turbine in serie. In cazul in care cumparai o masina noua sau cu rulaj redus (< 20k Km), nu as fi avut absolut nimic de zis. Dar, la rulaje mai mari - care inteleg ca sunt in zona ta de buget - 231 CP / doua turbine implica mult stres, pentru un motor Diesel de 2l. RIscul este ca tu sa fii cel care va deconta uzura acumulata;
  • pentru o mai buna selectie a potentialilor vanzatori, cauta printre masinile disponibile pe site-ul oficial BMW Germania, la sectiunea "Gebrauchtfahrzeuge":
    https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/
    Este de asteptat sa gasesti oferte ceva mai scumpe - desi nu sunt excluse surprizele placute, dar la un buget care se invarte in jurul a 30k€, cateva mii in plus pentru un vanzator de incredere reprezinta o cheltuiala justificata.
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Iti recomand sa cumperi doar Premium Selection si doar reprezentanta BMW.

Eu am cumparat 530i-ul de la Bavaria Baneasa prin Premium Selection iar 545e-ul direct de la Bmw Nuremberg, tot cu Premium Selection, te scapa de o grija.

Iti recomand cu drag motorul de pe 30i, este silentios, docil dar poate sa fie si nebun, nu e un motor cu probleme, vrea doar ulei bun si benzina buna.

Fugi de ce inseamna diesel la aceasta generatie, fugi de autohaus de turci, polonezi, rusi. 

Link to comment
Share on other sites

Da, stiu ce ziceti. In mare exista doua spetze.

1. Masina cu garantie din reprezentanta.

   Avantaje: garantie, 1-2 ani, verificata in prealabil, deci no stress din acest punct de vedere

   Dezavantaje: mai putin dotate, pret mai mare

 

2. Masina fara garantie

    Avantaje: mai multe dotari, pret mai mic

    Dezavantaje: lipsa garantiei pt acei 1-2 ani, desi sunt anumite autohaus-uri care iti ofera poate o

    luna. Necesita anumite cunostinte pe care sa le ai cu tine atunci cand mergi sa faci achizitia. 

 

Sincer sa fiu, as vrea sa profit la maxim de suma de bani alocata, asta insemnand ca prefer un nr mai mare de dotari cu toate ca poate imi asum anumite riscuri ca masina sa nu fie chiar "perfecta" ori la sange verificata. Cel putin la revanzare, vei avea mai multe sanse sa ceri un pret mai bun pe o masina dotata decat pe una mai putin dotata. Cel putin cumparatorul F10-ului a preferat sa dea mai multi bani pe una ca a mea cu destul de multe dotari decat pe altele care le mai vazuse, dar erau mai departe din acest punct de vedere. Deci mai exista si acest aspect, al revanzarii. Oricum in cazul revanzarii, nimeni nu-si va mai bate capul cu garantie la o masina cu si mai multi ani in spate. 

Pe de alta parte nici acea garantie care teoretic ar trebui sa functioneze la fel pe intreg teritoriul UE, nu prea functioneaza si in cazul nostru. Cel putin asta am inteles din relatarile celor care au optat pt o astfel de varianta. 

Tot pe varianta a doua am mers si acum ~8ani atunci cand am achizitionat F10-le. Am preferat ceva dotat, desi n-am beneficiat de garantie. 

Bugetul meu ar fi in jurul sumei de 30k Euro.

 

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pvsilviu said:

Poti sa incerci si la Tiriac Auto Rulate, eu de acolo am luat-o, preturi ok.

M-am uitat, dar nu-mi face nimic cu ochiul. Slab dotate, cele mai multe sunt 20d-uri, iar ca pret sunt la acelasi nivel cu ce gasesti pe mobile in DE. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.