Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Între timp, leak cu LCI:

 

2021-bmw-5-series-facelift-lci-830x553.jpg

2021-bmw-5-series-facelift-lci-1-830x553.jpg

 

Dacă vizual nu pot să zic că mă așteptam la cine știe ce, da se apropie din față mai mult de noua linie 7 (fără grila hidoasă - mie unul nu-mi place deloc) și din spate de linia lui G20 .... pot să zic că super interesant este viitorul 545e. Benzină 6 cilindri + Electric. Ideal :)

Edited by deeJayOg
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Chiar acum il vazusem pe farcebook si voiam sa-l postez, @deeJayOg ai fost ai rapid :D

 

Cat despre design: Yey, un seria 3 mai mare :)) Momentan, imi place mai mult pre-lci-ul unde toata lumea ii laudasera ca scapasera de marea asemanare dintre F10 si F30 si in sfarsit se disting destul de clar 5-ul si 3-ul. Consider ca au facut un pas in spate in acest sens.

 

Motorizari: Se revine la 3.0l 6 cil benzina + electric? Interesant :frantics: la F10 a mai fost motorizare asta, cu ActiveHybrid5.

Link to comment
Share on other sites

La LCI ĂŽmi plac mai mult liniile din bara fațĂŁ. Cum se continuĂŁ cu farul și apoi cu linia capotei. Pare mai agresivĂŁ așa.

 

La ce probleme cu ventilația te referi? :)

 

Pe https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1395349&page=5 si https://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=1146673 am vazut ca se plange lumea de probleme la AC(nu tine temperatura, display-ul ce arata temperatura se defecteaza) si parca mai era prbolema cu lichidul de racire, comuna si la N-uri.

 

Correct me if i'm wrong, nu am urmarit foarte atent topicurile de G30.

Link to comment
Share on other sites

Eu cel puțin n-am avut stres - par să meargă toate corect (dar eu nu am panoul digital de climă, ci pe cel clasic cu butoane fizice și doar dual zone - poate de aici diferențe) :) - Știu că pățise colegul Crysis21 (sper să nu confund) ceva dar credeam că e caz mai izolat; iar el parcă remediase cu update ilevel. Edited by deeJayOg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, cele digitale erau/sunt problematice, aparent nu-s doar cazuri izolate.

 

Am mai studiat putin LCI-ul, la pachetul M imi place mai mult bara spate, cu nervurile mai pronuntate la acei deflectori de lumina("ochi de pisica"), dar si tips-urile de la evacuare, ce sunt doua nu 4. Parca si bara fata e mai agresiva.

 

Cat despre faruri, sunt frumoase, nu zic nu insa cred ca in cativa ani putem spune RIP angel eyes, sunt tot mai incomplete si niste linii drepte, din cercurile si patratele ce erau inainte.

"Crosa" laterala vad ca a ranas.

Link to comment
Share on other sites

Tipsurile sunt doar În poza aia câte 4. Pare M550D. Depinde de motorizare. Dar În mod normal sunt identice vãd.

Ai dreptate, asta o sa depinda de motorizare.

In poze pare un design hybrid intre 530d pe spate(daca vad bine) si ceva hybrid de-a dreptul, datorita fantei de alimentare de pe aripa stanga fata.

Link to comment
Share on other sites

Cautam mai devreme inforamatii despre butucul rotilor BMW, ceva de 65.1 dar nu am gasit, majoritatea fiind de 72.6, ceva mai mari pe E39 si E34 parca si mult mai mici pe modelele sub 1985.

 

In fine, ce ma distreaza e ca toate astea noi, inclusiv subiectul topicului, au 66.6 diametrul la butuc si distanta intre prezoane de 5x112. Bye bye 5x120, welcome jante de VAG pe BMW si invers.

 

+ sunt tot mai inguste, pana si animalul ala de X7 are 9.5J pe 21 sau 22, foarte ingust.

 

Roti mai inguste => consum mai mic, emisii mai mici etc.

 

Se vor vinde mai bine cele aftermarket, daca vrei sa-ti pui 12J.

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

Nu știu dacă e tristă neapărat. Practic toată arhitectura CLAR a trecut la asta.

Unu din marile avantaje pare să fie greutatea; știm clar că noile generații G au avantajul ăsta față de F-uri. E mult maj ușor tot ansamblul.

 

Asta ca parte interesantă , poate. Miroase a marketing. :)

 

Realitatea pare să fie o aliniere a BMW cu ceilalți producători germani. Costuri mai mici probabil pe termen lung.

Edited by deeJayOg
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc si eu ca totul e marketing si reducerea costurilor insa parca se pierde tot mai mult din autenticitatea acestei marci.

 

Angel eyes-urile devin linii drepte, in ritmul asta in maxim doua generatii vor dispera.

Grilele devin uriase si mai nou unite, vezi iX3.

Acum jantele, se vor potrivi si pe alte marci inclusiv VAG(si inainte puteai pune, insa trebuiau flanse si/sau inele de centrare, era mai complicat).

Ce fain o sa fie cand rotile originale BMW vor fi si pe Passatul vecinului /facepalm.

Motoarele M s-au transformat din aspirate in turbo, curand hybrid.

Din motoare montate longitudinal, s-a ajuns la motoare montate transversal.

Downsize-ingul e la el acasa si asta... **** ue si normele lor.

 

Din pacate, it is all about the $$$.

 

Ce ma surprinde in mod placut in schimb e faptul ca pe "noul" seria 2 GranCoupe au pus panoramic, da, panoramic pe un "coupe/sedan/whatever". Bavarezii oferind aceasta optiune doar SUV si Touring pana acum, parca si pe 7 era. Cu siguranta urmeaza sa vedem panoramic si pe coupe-uri si alte sedanuri, aceasta optiune fiind deja de mult disponibila la Mercedes(cred ca si Audi).

A, apropo, este si seria 1 sedan :frantics:

Edited by VladE46
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama toti saracii cu Mercedes Benz, habar nu au ca jantele de pe masinile lor se potrivesc pe VWAG-uri si viceversa.

 

Si eu tot din cauza asta am renuntat sa iau G30, e inadmisibil sa aiba aceleasi specificatii ale prinderii jantei precum un Volkswagen.

 

/SARCASM

 

PS: Motoarele M sunt turbo de 2 generatii deja...alta blasfemie, sa aleaga eficienta si cuplul categoric superioare unui N/A in loc de...cum era aia “raspunsul instant la acceleratie”. “Raspuns instant” cu care ramai in brate intr-un M aspirat cand te prinde un diesel biturbo, Doamne-fereste.

 

LE: Intr-o nota serioasa, inteleg ca banii dicteaza directia companiei si profitul contureaza modelele noi, dar eu sunt descumpanit de mai tot ce face BMW in ultimul timp. Cu mici exceptii, s-au indepartat de “ADN-ul” si identitatea lor si nu reusesc inca sa disting cum au fost traduse aceste elemente in limbajul actual de design.

Edited by MikeOnline!
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare!

 

A schimbat cineva uleiul la cutia ZF de pe G30?Daca da, cum se comporta cutia dupa si unde ati schimbat(bucuresti) ?din ce am citit ZF recomanda dupa 120k ,bmw nu spune nimic..

Ati exerimentat scaunele ventilate ?eu chiar daca le dau la maxim ,mai mult bazaie motorasul decat sa simti ca racesc intradevar :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

A schimbat cineva uleiul la cutia ZF de pe G30?Daca da, cum se comporta cutia dupa si unde ati schimbat(bucuresti) ?din ce am citit ZF recomanda dupa 120k ,bmw nu spune nimic..

Ati exerimentat scaunele ventilate ?eu chiar daca le dau la maxim ,mai mult bazaie motorasul decat sa simti ca racesc intradevar :)

 

pt scaune ventilate iti trebuie un mercedes :)) NU sunt mare lucru la bmw

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ideea din spatele scaunelor ventilate nu este neapĂŁrat sa rĂŁceascĂŁ, ci sa previnĂŁ transpirația care ĂŽți face hainele fleasca ĂŽntr-o zi cĂŁlduroasĂŁ. Din punctul asta de vedere le consider eficiente, eu nu am avut probleme.

Ăn alta ordine de idei, ĂŽncearcĂŁ sa aspiri praful și scamele acumulate ĂŽn orificiile din șezutul și spĂŁtarul scaunelor, poate se amelioreazĂŁ funcționarea lor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.