Jump to content

G20 330Xi


Kragod

Recommended Posts

37 minutes ago, Viper05 said:

Til: daca o iei dupa 15 ani e sub 10% din pret. 
 

asta cu masinile noi nu merita , trebuie pusa la citate celebre, dece sa ai lucruri noi? “Nu se merita”

Normal ca se merita, dar in opinia mea numai daca nu ai ce face cu banii ! Dupa ce spal masina, chiar daca are 3 ani fara doua luni - inca arata noua nouta, despre ce vorbim aici ? Doar nu eram tampit la cap sa dau 80k pe o masina noua, cand la fel de bine am luat aceeasi masina cu doar 47k si putin utilizata, pentru mine a fost si inca este o afacere ultra profitabila ! Vorbim aici totusi de un motor cu 6 cilindri in linie, poate unul dintre cele mai bune de pe piata, nu de 320d/i sau 330i !

 

Nu am nimic cu cei care se infing la masini noi, bravo lor ... in felul asta mai castig si eu 🙂

 

Chestia e ca acum stau si rad de astia cu masini luate de noi, deja unii din ei au inceput pe forumuri si pe fel de fel de grupuri BMW pe FB cu intrebari de genul : se poate face retrofit la haion electric ? se poate face retrofit la sunet HK ? se poate face retrofit la camerele 360° ? se poate face retrofit la faruri Laser ? ca sa nu mai zic ca un tampit dorea retrofit chiar si la trapa ...

Edited by pedro_nr1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, pedro_nr1 said:

Dupa ce spal masina, chiar daca are 3 ani fara doua luni - inca arata noua nouta, despre ce vorbim aici ? Doar nu eram tampit la cap sa dau 80k pe o masina noua, cand la fel de bine am luat aceeasi masina cu doar 47k si putin utilizata, pentru mine a fost si inca este o afacere ultra profitabila

Pedro, teoretic ai dreptate, iar acest principiu are foarte multi adepti - printre care ma numar.

Pe de alta parte, luand in considerare numarul urias de oameni care cumpara masini noi, rezulta ca fie lumea este plina de tampiti la cap, fie - mai degraba - acest principiu aduce dupa sine dezavantaje pe care multi oameni prefera sa le evite. Ma intreb oare ce parere au cei care cumpara masini noi despre cei care vaneaza masini second-hand "ultra profitabile"...

  • Like 1
  • De acord! 1
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, FiveThreeFive said:

Pedro, teoretic ai dreptate, iar acest principiu are foarte multi adepti - printre care ma numar.

Pe de alta parte, luand in considerare numarul urias de oameni care cumpara masini noi, rezulta ca fie lumea este plina de tampiti la cap, fie - mai degraba - acest principiu aduce dupa sine dezavantaje pe care multi oameni prefera sa le evite. Ma intreb oare ce parere au cei care cumpara masini noi despre cei care vaneaza masini second-hand "ultra profitabile"...

Am spus clar ça se merita o masina noua in momentul cand ajungi sa nu te mai uiti la bani, momentan nu am ajuns la acest stadiu. Dar spre exemple eu daca as avea posibilitatea sa cumpar un BMW nou de 60/70k €, cu siguranta as mai face pe dracu in patru sa mai pun inca 15/20k € pentru a pune pe ea mai toute optiunile. Conteaza foarte mult la revanzarea masinii. Adica nu te crede nimeni ça ai avut 65k € pt o masina noua si nu ai mai avut inca 15mii sa o aduci aproape de full.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, pedro_nr1 said:

Am spus clar ça se merita o masina noua in momentul cand ajungi sa nu te mai uiti la bani, momentan nu am ajuns la acest stadiu. Dar spre exemple eu daca as avea posibilitatea sa cumpar un BMW nou de 60/70k €, cu siguranta as mai face pe dracu in patru sa mai pun inca 15/20k € pentru a pune pe ea mai toute optiunile. Conteaza foarte mult la revanzarea masinii. Adica nu te crede nimeni ça ai avut 65k € pt o masina noua si nu ai mai avut inca 15mii sa o aduci aproape de full.

Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste masina noua si eu prefer una de 1-2-3 ani, putin uzata care costa jumatate din pretul unei masini noi, sau mai bine zis a costat pana mai acum 1 an, ca de cand cu cresterea de preturi numai e chiar asa, dar tot e mai avantajos sa iei SH.

Ideea cu nu te crede nimeni ca nu ai mai plusat sa o duci aproape de full e in afara sferei logicii, pe de o parte ce ma intereseaza pe mine cine ce crede cand imi configurez o masina noua si pe de alta parte pe principiul asta am vedea numai M3 pe strada ca na, ce e 15k pe langa 65k ce imi e 15k pe langa 80k si tot asa pana ajungem la M.

Fiecare isi alege ce optiuni doreste si isi permite, asa cum pentru tine fara trapa nu se poate, pe altii nu i prea intereseaza trapa sau chiar o evita.

Probabil realizezi ca un 320d sau un 330i dotat mediu si cu un pret raportat la ceea ce este, se va vinde mai repede decat un 340i super dotat, care implicit e si mai scump.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, raduron10 said:

Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste masina noua si eu prefer una de 1-2-3 ani, putin uzata care costa jumatate din pretul unei masini noi, sau mai bine zis a costat pana mai acum 1 an, ca de cand cu cresterea de preturi numai e chiar asa, dar tot e mai avantajos sa iei SH.

Ideea cu nu te crede nimeni ca nu ai mai plusat sa o duci aproape de full e in afara sferei logicii, pe de o parte ce ma intereseaza pe mine cine ce crede cand imi configurez o masina noua si pe de alta parte pe principiul asta am vedea numai M3 pe strada ca na, ce e 15k pe langa 65k ce imi e 15k pe langa 80k si tot asa pana ajungem la M.

Fiecare isi alege ce optiuni doreste si isi permite, asa cum pentru tine fara trapa nu se poate, pe altii nu i prea intereseaza trapa sau chiar o evita.

Probabil realizezi ca un 320d sau un 330i dotat mediu si cu un pret raportat la ceea ce este, se va vinde mai repede decat un 340i super dotat, care implicit e si mai scump.

Si atunci care i avantajul sa cumperi noua cu 70mii fara optiuni, si sa nu cumperi de 2 ani vechime cu 45mii aceasi masina dar ultra dotata ? Ça doar vb de BMW nu de Logan care i cad portierele in 2 ani 😂

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

O masina sport inseamna printre multe altele ca are centrul de greutate cat mai mult spre centru si in podea, a.i. sa-i confere un dinamism mult mai bun, sa stea cat mai bine pe curbe. De aceea multi producatori atunci cand dezvolta versiuni sportive ale suratelor mai putin dotate, vor inlocui plafonul care default este din tabla ca si restul caroseriei cu cel din fibra de carbon si asta pt ca este mult mai usor si tocmai pt ca incearca sa-i tina centrul de greutate cat mai jos in podea si nu in plafon. Evident ca n-ai sa vezi versiuni din astea cu plafon din fibra de carbon si trapa pt ca ai anulat motivul pt care ai vrut s-o faci cat mai usoara in partea superioara. Sau poate ca sunt, nu stiu sigur, dar nu i-as vedea sensul. Nu mai vorbesc de supercar-uri, hypercar-uri unde predomina plafoanele manufacturate din fibra de carbon si prin urmare n-ai sa vezi trape care sa le confere sportivitate :)) Cred ca mai mult ai vrut sa te lauzi si tu pe acilea, ai zis ca daca o arzi prin Paris, intri tu aici la sarakiile astea sa le dai o lectie ca ei nu stiu cu premium, n-au bani suntem toti de la tara. Desi nu dai dovada decat de parvenitism tipic romanesc si ai impresia ca la stii pe toate, desi cu toti pretenii aia tai "profesionisti", nu prea stiti nimic. 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • De acord! 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, RaYn3 said:

O masina sport inseamna printre multe altele ca are centrul de greutate cat mai mult spre centru si in podea, a.i. sa-i confere un dinamism mult mai bun, sa stea cat mai bine pe curbe. De aceea multi producatori atunci cand dezvolta versiuni sportive ale suratelor mai putin dotate, vor inlocui plafonul care default este din tabla ca si restul caroseriei cu cel din fibra de carbon si asta pt ca este mult mai usor si tocmai pt ca incearca sa-i tina centrul de greutate cat mai jos in podea si nu in plafon. Evident ca n-ai sa vezi versiuni din astea cu plafon din fibra de carbon si trapa pt ca ai anulat motivul pt care ai vrut s-o faci cat mai usoara in partea superioara. Sau poate ca sunt, nu stiu sigur, dar nu i-as vedea sensul. Nu mai vorbesc de supercar-uri, hypercar-uri unde predomina plafoanele manufacturate din fibra de carbon si prin urmare n-ai sa vezi trape care sa le confere sportivitate :)) Cred ca mai mult ai vrut sa te lauzi si tu pe acilea, ai zis ca daca o arzi prin Paris, intri tu aici la sarakiile astea sa le dai o lectie ca ei nu stiu cu premium, n-au bani suntem toti de la tara. Desi nu dai dovada decat de parvenitism tipic romanesc si ai impresia ca la stii pe toate, desi cu toti pretenii aia tai "profesionisti", nu prea stiti nimic. 

Nu prea ma intereseaza parerile unora care detin BMW din 1900 toamna 😂😂😂 Ai scris mult prost si fara rost, eu zic sa ti vezi de treaba ta ça ti da cu virgula.

Edited by pedro_nr1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, RaYn3 said:

Esti doar un alt gibon pretene care nu merita bagat in seama. 😝

Ti am spus ça nu ma intereseaza absolut deloc parerea ta, sau ai greutati in a percepe ? Daca suferi de bagare in seama incearca pe farcebook, aici noi vb de G20 FYI ! 

Edited by pedro_nr1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/22/2022 at 10:40 PM, Viper05 said:

Nu uita de siglele M, fara minim 12 se stie ca nu e bmw

 

Ai vrut sa spui si tu ceva dar ti ai cam dat singur cu tesla n c😂 drept dovada ça vorbesti in necubostinta de cauza... daca ai fi avut BMW M Sport ai fi realizat ça are 13 semne M din fabrica... si ti le enumar aici sa nu spui ça doar vb in vant : volan, doua la pragurile usilor fata, doua pe aripile latérale fata, patru pe jantele M si inca patru pe etriere. Data viitoare incearca sa gandesti nitel inainte de a scrie.

2 minutes ago, Beam We said:

Romulus,m-ai avertizat pentru commentul "Pedro președinte",dar văd că tolerezi comportamente mult mai grave. Ce facem aici?

Stai calm ça nu m am suparat, nu mai am demult 15 ani 😂 atat timp cat nimeni nu insulta pe nimeni totul este OK din punctul meu de vedere. Normal sa existe contradictii, ça doar nimeni nu le stie pe toate, toti avem de invatat si mai ales din greselile celorlalti. 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Viper05 said:

Til: daca o iei dupa 15 ani e sub 10% din pret.

Este total irelevant acest fapt... pentru informatiile tale iti aduc la cunostinta ça o masina noua sufera o devalorizare maxima in primii 2 ani, si nu ca o spun eu, iti dau voie sa te documentezi sa vezi apoi daca am sau nu dreptate. Vrei sa cumperi bun si mai ieftin atunci astia i momentul oportun, sa vii si sa spui ça valoreaza 1% dupa 20 de ani nu are absolut nici o treaba cu ce discutam aici.

  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, mgi said:

Lasati mai, omul in lumea lui, ca n-are rost. Daca a stat sa numere siglele M, atat s-a putut. Asa e la pricepatori, d-astia cu masini sport cu trapa, sh dar totusi noi, cumparate exact la momentul oportun. Lumea obisnuita nu intelege.

😂😂😂 ai comentat doar ça te ai simtit pacalit de Viper05 la postarea lui cu cele 12 M ... 😂😂😂 Chiar doream sa subliniez acest lucru, dar multumita tie ça mi ai luata o inainte nu a mai fost nevoie.

 

Edit: normal ça am stat si numarat toate siglele M, doar asa puteti vedea si voi , tu si Viper05 ça sunteti intra o eroare maxima ! Sa vii si sa spui ça ala si a pus 12 sigle M ca sa stie ca e BMW cand ea din fabrica vine cu 13 sigle, denota eroarea in care traiti.

Edited by pedro_nr1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, WIN60 said:

Se poate si la trapa :)), s a făcut. 

Cred ça asta este singurul retrofit pe care nu l as face, prefer sa schimb masina decat asa ceva, si cred ça stii si tu cu siguranta care sunt motivele... pe de alta parte nu cred ça exista retrofit sa nu l poti face. Tinand cont ça am avut ceva problème ( zgomot in zona trapei ) la o trapa pusa din fabrica, ma indoiesc ça la retrofit nu i va da cu virgula. Eu am rezolvat problema gratuit pe garantia masinii, dar nu vad cum va répara cineva o eventuala problema ivita dupa 2/3 ani de la retrofitul trapei ... ça doar nu va iesi lucrarea de retrofit mai buna decat lucrarea din fabrica, sa fim seriosi totusi !

Edited by pedro_nr1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pedro_nr1 said:

Este total irelevant acest fapt... pentru informatiile tale iti aduc la cunostinta ça o masina noua sufera o devalorizare maxima in primii 2 ani, si nu ca o spun eu, iti dau voie sa te documentezi sa vezi apoi daca am sau nu dreptate. Vrei sa cumperi bun si mai ieftin atunci astia i momentul oportun, sa vii si sa spui ça valoreaza 1% dupa 20 de ani nu are absolut nici o treaba cu ce discutam aici.

Dupa primii 2 ani ai pierdut garantie si in plus orice leasing va fi neavantajos comparativ cu o masina noua.

de exemplu la o masina de 1 an ce ai castigat la pret , se pierde aproape in totalitate la dobanda.

dar tu ai o masina sh de 2 ani asa ca aia e alegerea perfecta, si toti sunt prost doar tu esti destept

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Viper05 said:

Dupa primii 2 ani ai pierdut garantie si in plus orice leasing va fi neavantajos comparativ cu o masina noua.

de exemplu la o masina de 1 an ce ai castigat la pret , se pierde aproape in totalitate la dobanda.

dar tu ai o masina sh de 2 ani asa ca aia e alegerea perfecta, si toti sunt prost doar tu esti destept

Nu, a mea are 3 ani garantie ... déci nu i obligatoriu sa fie 2, altfel discutand nu am facut pe nimeni prost aici, singur te ai facut si mai rau i ai facut si pe altii prin exprimarea ta novice !

Edited by pedro_nr1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, raduron10 said:

Probabil realizezi ca un 320d sau un 330i dotat mediu si cu un pret raportat la ceea ce este, se va vinde mai repede decat un 340i super dotat, care implicit e si mai scump.

Daca eu peste 3 ani doresc sa achizitionez un M340i, ma voi uita la 320/330i pentru ça sunt mai accessible ? Stai calm ça sunt oameni cu bani care au puterea sa cumpere ce si doresc indiferent de prêt sau daca e noua ori sh.

Edited by pedro_nr1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, pedro_nr1 said:

Si atunci care i avantajul sa cumperi noua cu 70mii fara optiuni, si sa nu cumperi de 2 ani vechime cu 45mii aceasi masina dar ultra dotata ? Ça doar vb de BMW nu de Logan care i cad portierele in 2 ani 😂

 

Exact asta am spus si eu, ca e mai avantajos dpdv financiar sa cumperi o masina de 2 ani mai ales cand esti persoana fizica si o cumperi cash.

Daca discutam de leasinguri sau firme atunci e altceva.

Si sa stii ca nu exista 2 tipuri de autovehicule: chele sau ultradotate, mai exista si variante de mijloc.

Loganului nu-i cad portierele in 2 ani, stai fara grija ca inca merg si dupa 15 ani si 500k de km unele.

 

5 minutes ago, pedro_nr1 said:

Daca eu peste 3 ani doresc sa achizitionez un M340i, ma voi uita la 320/330i pentru ça sunt mai accessible ? Stai calm ça sunt oameni cu bani care au puterea sa cumpere ce si doresc indiferent de prêt sau daca e noua sau sh.

Tu nu, ca poate e sub demnitatea ta sa conduci un 4 cilindri, dar pentru altii s-ar putea sa fie mai atragatoare pentru simplul motiv ca sunt mai economice si mai ieftine la achizitie.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, raduron10 said:

 

Exact asta am spus si eu, ca e mai avantajos dpdv financiar sa cumperi o masina de 2 ani mai ales cand esti persoana fizica si o cumperi cash.

Daca discutam de leasinguri sau firme atunci e altceva.

Si sa stii ca nu exista 2 tipuri de autovehicule: chele sau ultradotate, mai exista si variante de mijloc.

Loganului nu-i cad portierele in 2 ani, stai fara grija ca inca merg si dupa 15 ani si 500k de km unele.

 

Tu nu, ca poate e sub demnitatea ta sa conduci un 4 cilindri, dar pentru altii s-ar putea sa fie mai atragatoare pentru simplul motiv ca sunt mai economice si mai ieftine la achizitie.

Ti am dat o cupa pentru obiectivitate 😅 stiu ça sunt si masini echipate décent, dar eu unul mi am luat teapa cu vechiul F30 LCI dotat decent si cand am realizat caté optiuni exista si eu nu le am numai ce n am dat foc tigaii 😂😂😂 stiu ça optionalele sunt multe si scumpe si nu toti si le permit, este ceva normal, chestia e ça odata intrat in bransa BMW visezi tôt mai sus. 

La partea cu 320/330 tôt nu sunt lamurit, adica nu vad nici un motiv pentru care cineva ar renunta sa si achizitioneze un M340i doar pentru ça celelalte sunt mai ieftine. Adica daca tu iti doresti si esti dispus sa ti cumperi Samsung Galaxy 22 iti vei cumpara Samsung A55 doar ça este mai ieftin ? Nu, fiecare isi va cumpara ce si a propus, este irelevant ça altele sunt mai ieftine.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, edit said:

Ca sa nu te asezi in slobozul si in transpiratia altuia, asta e avantajul.

Plus placerea de masina noua, sa o conduc eu de la zero km. Pt mine a configura, a astepta, a ridica masina noua de la showroom, fac parte din placerile maxime ale vietii. 

Stai linistit, si la bmw este taba goala si cad portierile si geamurile ca la logan. Pt astfel de detalii, te uiti in alta parte, nu la bmw.

 

si ma si cac in optiuni. la final de zi nu folosesti decat AC si scaunele incalzite. Restul sunt ca sa te simti mandru.

Bine, ciné te impiedica sa nu i faci un detailing interior exterior si sa o aduci intro o stare utilizabila fara sa simiti mirosul de transpiratie al primului proprietar ? Este absolut o aberatie ce ai spus.  

Noua cumperi daca te tine cureaua, prefer sh si ultra dotate ... déjà sunt de 2 ori mai castigat. Da, pentru mine optiunile suplimentare sunt obligatorii. Asta nu inseamna ça e universal valabil cu toate ça 90% le ar vrea dar nu si le permit. Stiu ce spun ça si eu am facut parte din cei 90%

 

Eu de exemplu folosesc Drive Assistant Pro pe autostrada, merge singura, nu depaseste viteza legala déci nu iau amenzi, este ultra utila dar doar pentru cei ce cunosc ce spun, restul sigur vor fi reticienti.

 

Adica tu vrei sa spui ça un nespalat a avut 80mii sa dea pe masina ? Si eu am cumparat o de la acel neamt nespalat ? 😂😂😂😂

Edited by pedro_nr1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, edit said:

Mai este o chestie, Pedro. Tu vrei sa pari ceva ce nu esti.  Vrei sa afisezi indestulare, desi mereu alungi ideea asta, cand evident baietii de pe forum la misto o aduc in vorba...folosesti un soi de psihologie inversa. Imi place!

 

Nu cred ça ai observat exact, adica daca am niste posibilitati materiale poate mai ridicate asta nu inseamna automat sa fiu si tampit 😂 nu cresc banii prin copaci nici aici asa ça am invatat sa nu i arunc fara rost. Asa cum am mai spus si eu as vrea masina noua, dar inca nu ma arunc asa tare ( nu am asa mult incat sa mi fie indiferent o masina noua sau sh ), pana la urma fiecare face ce vrea cu banii lui.

 

Edit: daca ar fi sa iau noua tôt ultra dotata as vrea, clar sare peste posibilitatile mele momentan, nu cred ça poti compara 80k€ cu 47k €, correct ?

 

Edit II: ciné are puterea sa cumpere nou bravo lui, momentan merg pe ideea mai economica : sh si full options daca se poate !

Edited by pedro_nr1
  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.