Jump to content

consum EXAGERAT de ulei e87 118i N47


croitorumihai15

Recommended Posts

salut! am un e87 118i 143 cp. cod motor N43 (am gresit in titlu). Consuma ulei 1 litru la 200km. NU SCOATE FUM !

am schimbat :

-semeringuri supape (victor reinz)

-ulei recomandat castrol 5w30. am pus 10w40

-am verificat compresia la pistoane : 14 bari pe toate 4

-am verificat daca imi scoate ulei pe unde scoate gazele de carter cu un furtun de proba. nu scapa ulei.

 

cu ce informatii ma puteti ajuta (solutii)? multumesc mult

Edited by croitorumihai15
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

salut! am un e87 118i 143 cp. cod motor N43 (am gresit in titlu). Consuma ulei 1 litru la 200km. NU SCOATE FUM !

am schimbat :

-semeringuri supape (victor reinz)

-ulei recomandat castrol 5w30. am pus 10w40

-am verificat compresia la pistoane : 14 bari pe toate 4

-am verificat daca imi scoate ulei pe unde scoate gazele de carter cu un furtun de proba. nu scapa ulei.

 

cu ce informatii ma puteti ajuta (solutii)? multumesc mult

In mod sigur nu trebuie sa pui 10w40, din contra pentru motorul tau cred ca recomandate sunt cele din gama 0W30, 5W30; cel mai bine e sa gasesti un service decent, care poate sa identifice cauza consumului, deoarece este imens 1L la 200 km.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

salut! am un e87 118i 143 cp. cod motor N43 (am gresit in titlu). Consuma ulei 1 litru la 200km. NU SCOATE FUM !

am schimbat :

-semeringuri supape (victor reinz)

-ulei recomandat castrol 5w30. am pus 10w40

-am verificat compresia la pistoane : 14 bari pe toate 4

-am verificat daca imi scoate ulei pe unde scoate gazele de carter cu un furtun de proba. nu scapa ulei.

 

cu ce informatii ma puteti ajuta (solutii)? multumesc mult

E enorm consumul.

Uleiul pus de tine nu prea e ok, eu puneam in fostul N43 5W 30 sau 5W 40(la peste 200k km).

De curiozitate cam cat ai mers cu masina, totusi in motorul ala intra 4.25 litri, deci in 800 km practic iti papa un schimb de ulei.

Deci trag o concluzie(pripita) de pierderi, nu neaparat de consum.

 

Si acum te intreb cum stai cu :

-o ringul de la pompa de vacuum

-o ringurile de la vanos

-garnitura baie

-futunurile(cele 3) de la PCV

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

E enorm consumul.

Uleiul pus de tine nu prea e ok, eu puneam in fostul N43 5W 30 sau 5W 40(la peste 200k km).

De curiozitate cam cat ai mers cu masina, totusi in motorul ala intra 4.25 litri, deci in 800 km practic iti papa un schimb de ulei.

Deci trag o concluzie(pripita) de pierderi, nu neaparat de consum.

 

Si acum te intreb cum stai cu :

-o ringul de la pompa de vacuum

-o ringurile de la vanos

-garnitura baie

-futunurile(cele 3) de la PCV

 

asa e. am bagat foarte multi bani in ulei pana acum. nu pierde ulei pe la garnituri. motorul si scutul sunt curate.

din ce am mai observat consuma mai mult ulei la turatii mari si in oras. mi-a consumat un litru de ulei in aproximativ 30-40 km in bucuresti dar tot cam un litru mi-a consumat la un drum galati-bucuresti

alta observatie ar fi ca atunci cand incepe sa fie uleiul pe terminate (adica sa raman cu vreo 3,5 litri) se aude un huruit de la motor cand e in jur de 1000 rpm fara ca motorul sa inceapa sa vibreze.

am verificat si daca nu este defect senzorul. am scos uleiul din baie cand imi spunea ca este la minim si am avut cam vreo 3.3 litri.

Edited by croitorumihai15
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Totusi, motorul tau functioneaza cu amestec benzina/ulei, este imposibil sa nu produca si fum/toba ar trebui sa aiba ceva funingine, sau sa observi fum la acceleratii.Cauta un service mai experimentat, deoarece prin deductii nu vei reusi decat sa pierzi si mai mult timp/bani.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Totusi, motorul tau functioneaza cu amestec benzina/ulei, este imposibil sa nu produca si fum/toba ar trebui sa aiba ceva funingine, sau sa observi fum la acceleratii.Cauta un service mai experimentat, deoarece prin deductii nu vei reusi decat sa pierzi si mai mult timp/bani.

inaintea schimbarii semeringurilor de la supape masina scoatea fum dupa 4-5 mii de rpm. acum nu mai scoate fum deloc. am ajuns la acest forum dupa ce am venit din 2 service-uri cu "experimentati" care nu m-au mai ajuta cu nimic.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

trebuia sa segmentezi motoru, nu te-a ajutat simeringurile de supape cu consumu de ulei,sa stii.Tot il vei avea in continuare

Nu ai bani de intretinerea masinii, dar ti-ai luat BMW

nu cred ca ma cunosti si topicul l-am deschis pentru a primi raspunsuri de la persoane care doresc sa imparta din experienta, nu din comentarii complet nelofolistoare.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa segmentezi motorul. Degeaba ai facut compresia, daca ai segmentii de ungere blocati pe piston sau segmenti rupti.Aia nu ies la compresie dry.gif

inlocuieste PCV-ul

 

Exact asta a patit un motor de Astra dupa ce a bagat ulei de cacat in el ...adica 15W-40 ,mineral 100%.Compresie blana dar manca 1 litru/1000 km si afara mergea de rupea.Desfacut motorul si segmentii de sus erau ok,uzura normala pe cilindri dar cei de ungere (aia de jos) blocati pe canal....nici o sansa sa scape.A pus omul alti segmenti ca erau ieftini ...300 ron desi putea sa-i lase si pe aia vechi si a mai consumat in primii 500 km cam 300ml ulei si dupa aia ....zero ulei ,cat baga atat scotea .

Regula este ca un motor care papa ulei si nu pierde se desface,mai sunt si exceptii cu motorul ala cu supapele de la E46 ,dar regula cam asta este.

Ai cam gresit daca ai bagat 10W40.

Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.