Jump to content

bmw xdrive vs rear wheel drive


stranger

Recommended Posts

Salut, va rog o parere legata de X drive, nu am avut pe nici un BMW, ma intreb daca sportivitatea ramane si daca mai poti rupe aderenta cand vrei ( se poate decupla sa ramana puterea doar pe spate ?).

Multumesc.

 

M5 F90 e mașina potrivitĂŁ pentru tine.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut, va rog o parere legata de X drive, nu am avut pe nici un BMW, ma intreb daca sportivitatea ramane si daca mai poti rupe aderenta cand vrei ( se poate decupla sa ramana puterea doar pe spate ?).

Multumesc.

Salut, depinde ce vrei tu personal . Eu prefer Xdrive si nu ma intereseaza sa rup aderenta, ba din potriva ,prefer sa am o masina cat mai stabila. Evident xdrive ofera un plus in acest sens, vazut si testat personal, se simte si pe asfalt umed nu doar la zapada diferenta intre ele .

Link to comment
Share on other sites

Eu as fi tentat sa afirm ca peste 70 % dintre persoanele care s-ar sui la volan intr-o masina, fara sa cunoasca configuratia, in conditii normale si respectand regulile de circulatie pe drumurile publice ar reusi sa ghiceasca daca este xdrive sau rwd.Dar foarte multi cumparatori, de la skoda pana la mercedes isi inchipuie ca bifand aceasta optiune, cumpara oarecum "mai multa masina", si ca e un must have pentru siguranta lor si a familiei, ca situatii limita, aderenta, valoare la revanzare, ....samd

 

Xdrive este dupa mine, o foarte buna gaselnita de marketing a BMW, deoarece reusesc sa vanda un procentaj ridicat de masini avand aceasta optiune (deci profit extra) pe masini/motorizari pe care nu se justifica un asemenea sistem (nu vorbim de puteri de peste 350 CP), sau care nu isi vor gasi niciodata utilitatea reala de-a lungul utilizarii masinii.

Iar ca sa afirmi ca este utila in conditii limita, pai intai condu legal, normal pe drumurile publice, cu viteza adaptata conditiilor de drum, si nu ai nevoie de xdrive; daca vorbim de iarna, zapada, gheata etc, acolo conteaza fff mult anvelopele si adaptatea condusului la conditiile meteo.

Link to comment
Share on other sites

Eu as fi tentat sa afirm ca peste 70 % dintre persoanele care s-ar sui la volan intr-o masina, fara sa cunoasca configuratia, in conditii normale si respectand regulile de circulatie pe drumurile publice ar reusi sa ghiceasca daca este xdrive sau rwd.Dar foarte multi cumparatori, de la skoda pana la mercedes isi inchipuie ca bifand aceasta optiune, cumpara oarecum "mai multa masina", si ca e un must have pentru siguranta lor si a familiei, ca situatii limita, aderenta, valoare la revanzare, ....samd

 

Xdrive este dupa mine, o foarte buna gaselnita de marketing a BMW, deoarece reusesc sa vanda un procentaj ridicat de masini avand aceasta optiune (deci profit extra) pe masini/motorizari pe care nu se justifica un asemenea sistem (nu vorbim de puteri de peste 350 CP), sau care nu isi vor gasi niciodata utilitatea reala de-a lungul utilizarii masinii.

Iar ca sa afirmi ca este utila in conditii limita, pai intai condu legal, normal pe drumurile publice, cu viteza adaptata conditiilor de drum, si nu ai nevoie de xdrive; daca vorbim de iarna, zapada, gheata etc, acolo conteaza fff mult anvelopele si adaptatea condusului la conditiile meteo.

[/quote

Perfect de acord cu tine , multa lume cumpara O masina fara sa calculeze utilitatea acesteia...de aceea exista marketing. Nu inginerii se ocupa de vanzari. Insa poti testa cu si fara Xdrive masina, ulterior sa iei decizia adaugand acel 0.1% situatie cand poate vei avea nevoie si alte sisteme de siguranta precum xdrive . Evident experienta, temperamentul si responsabilitatea soferului conteaza la fel de mult. Daca esti bombardier, poti avea orice sistem de siguranta, ca tot in sant ajungi. Vezi pantofarii care raman suspendati in fiecare iarna pe Valea Prahovei sau aia de le ia fluxul masina de pe plaja.

Link to comment
Share on other sites

Acolo unde ramane RWD este de vina soferul nu masina.

Of...sunt atâtea exemple clare pe soselele patriei iarna...si cu toate acestea ne place ipocrizia maxim, noua romanilor. Distributia maselor in cazul BMW este de vina. 10% diferenta Între axe face diferenta! Acolo unde fizica nu poate nici mama soferului n-are ce face! E vorba de kg/cm2 si atât, iar asta n-are a face cu soferul.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

din pacate nu prea gasesti fara Xdrive , mai ales pe motorizari mari . F rare , eu nu am gasit , de obicei cine nu a pus Xdrive la achizitie nu a pus nici cine stie ce optionale deci s-ar putea sa gasesti o masina f simpla , depinde si ce cauti concret .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.