Jump to content

Aburire parbriz E92


Recommended Posts

Buna ziua,

 

Am o problema la al meu E92 care se manifesta prin aburirea aproape instanta a parbrizului atunci cand opresc aerul conditionat. Inainte sa imi sara in cap baietii cu "baaaaaaaa saracule merci cu 3.0d si opresti aerul conditionat" vreau sa spun ca sinuzita nu imi permite lasarea aerului conditionat pornit in permanenta. Mai ales ca acum este iarna si nu ar fi imperativa folosirea aerului conditionat. Revenind la problema , in momentul in care opresc aerul conditionat se abureste toata masina de zici ca se desfasoara o orgie in masina. Filtru cu carbon activ Mann(3-4 filtre schimbate intre revizii). Probabil ca este o umezeala pe undeva dar nu am gasit absolut nimic. Cineva care s-a mai confruntat cu o astfel de problema?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 

Am o problema la al meu E92 care se manifesta prin aburirea aproape instanta a parbrizului atunci cand opresc aerul conditionat. Inainte sa imi sara in cap baietii cu "baaaaaaaa saracule merci cu 3.0d si opresti aerul conditionat" vreau sa spun ca sinuzita nu imi permite lasarea aerului conditionat pornit in permanenta. Mai ales ca acum este iarna si nu ar fi imperativa folosirea aerului conditionat. Revenind la problema , in momentul in care opresc aerul conditionat se abureste toata masina de zici ca se desfasoara o orgie in masina. Filtru cu carbon activ Mann(3-4 filtre schimbate intre revizii). Probabil ca este o umezeala pe undeva dar nu am gasit absolut nimic. Cineva care s-a mai confruntat cu o astfel de problema?

 

Multumesc

recircularea blocata pe on ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai mult ca sigur e umezeala mare in masina, incearca sa pui in masina un dezumidificator mai mic pentru o perioada si vezi daca se schimba ceva aburirea. Erau la Lidl intrun timp unele sub forma de saculet, asa ceva:

 

http://offers.kd2.org/ro/ro/lidl/pZEw/

 

am avut si ceva de genul al un ford si asa am rezolvat, la mine a aparut fenomenul dupa ce am spalat tapiteria.

Link to comment
Share on other sites

Opresc doar aerul conditionat, nu si ventilatia.

 

Nu este dat pe recirculare. Am incercat si cu saculeti de aia si nimic...Cred ca o sa incerc sa fac un tratament la geamuri cu o solutie ceva...Am vazut pe youtube la un baiat care facea un review si zicea ca nu se mai aburesc deloc.

Link to comment
Share on other sites

Daca incerci alte solutii nu pot fi decat temporare..

Gandeste-te ca condens/vapori tot se formeaza.

Tu doar ii elimini de pe geam cu solutie..

As verifica ca clapeta de recirculare e deschisa.. adica modul Automat functioneaza..

La mine (E90) recirculare -ON, in max 10 min am toate geamurile aburite!

 

Mi se pare ca in ISTA+ poti sa verifici si functionarea..

Link to comment
Share on other sites

Am verificat...Totul este in parametri...Recircularea functioneaza cum trebuie.#Mindblown

 

Acum imi vine in minte o alta chestie care mi se intampla vara si poate sunt in legatura...Vara daca incerc sa opresc aerul conditionat imi baga cumva aer cald si daca afara e oarecum racoare. Adica eu din martie/aprilie de cand sunt 15 grade afara trebuie sa stau cu aerul conditionat pornit. Altfel imi baga cumva aer cald.

 

Or avea legatura?

Edited by duicu_vlad
Link to comment
Share on other sites

Auzi, am patit si eu asa ceva la o masina de firma. Nu avea schimbat de mult filtrul de polen , acela care filtreaza aerul ce intra in habitaclu de afara si se abureau toate geamurile. Dupa schimbare , totul a revenit la normal .. si nu am mai intampinat problema asta .

 

Daca nu l.ai schimbat de mult , ar fi bine sa.l verifici.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Edited by valex9812
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum este la tine dar la F10 aveam ceva asemanator si scurgerea de apa venea de la o grila pusa aiurea. Intre capota si parbriz este o grila prin care se scurge apa de la ploaie. Se prelingea in compartimentul aerotermei si de acolo baga in habitaclu.

 

Merita investigat!!!(thumbs up)

Link to comment
Share on other sites

E normal sa se abureasca parbrizul cand opresti AC-ul, mai ales pe vreme umeda. Asta pentru ca exista apa colectata in dezumidificator, si care e preluata de aerul (mai) cald care vine brusc in masina. In plus, dezumidificatorul se opreste si el cand opresti AC-ul.

 

Te-as sfatui sa lasi AC-ul pornit mereu, e facut sa mearga si pe modul de incalzire tocmai ca sa scoata umezeala din aer. Daca nu poti, crapa un geam dupa ce ai oprit AC-ul si ar trebui sa se dezabureasca parbrizul in cca 10 minute.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La mine apas pe recircularea automata si se dezaburesc geamurile imediat, doar ventilatia pe 28 grade fara AC. Da-i sa-ti bage aer de afara si seteaza temperatura la maxim sau apasa pe dezaburire parbriz si isi face singur treaba. Baga saculeti in compartimentul aerotermei si verifica traseul de admisie al aerului sa fie in regula, eu cred ca iti patrunde apa acolo daca spui ca se aburesc mereu, indiferent daca ploua sau nu.
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu in seama, dar la fel cum zice si mgi, stiu ca trebuie sa ai AC-ul pornit chiar si pe timp de iarna a.i. sa nu se abureasca parbrizul. Eu cu toate masinile mele am mers si merg chiar si pe timp de iarna cu AC-ul pornit. Niciodata nu l-am oprit chiar si iarna tocmai din aceasta cauza. Si va pot spune ca n-am intampinat niciodata astfel de probleme cu nici o masina. Cum zice mgi, AC-ul stie sa functioneze si pe mod de incalzire, nu inseamna ca iarna o sa-ti bage aer rece cand tu ai nevoie de caldura.

 

LE. Tot timpul merg cu clima-ventilatia pe Auto cu temp setata la 23gr, vara-iarna.

 

Edited by RaYn3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Instalatia de AC nu face cald, face doar rece.

AC se porneste pentru ca unul din efectele lui este ca usuca aerul. Compresorul AC nu porneste sub o anumita temperatura exterioara.

 

Tot E92 am si eu, geamurile se dezaburesc fara AC pornit indiferent de temperatura. Daca pornesc AC si compresorul chiar porneste dezaburirea e mai rapida.

Edited by George
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Instalatia de AC nu face cald, face doar rece.

AC se porneste pentru ca unul din efectele lui este ca usuca aerul. Compresorul AC nu porneste sub o anumita temperatura exterioara.

 

Tot E92 am si eu, geamurile se dezaburesc fara AC pornit indiferent de temperatura. Daca pornesc AC si compresorul chiar porneste dezaburirea e mai rapida.

 

 

 

Multumesc...Apreciez oricum ajutorul si colegilor de mai sus dar ii rog sa citeasca postul...Am 4 masini in momentul de fata si am schimbat inca 8 inainte deci stiu cum merge treaba si cu AC si fara AC. Nu este un lucru normal ce mi se intampla acum la masina si vreau sa il rezolv...Atata tot!!!

Link to comment
Share on other sites

Corect, instalatia de AC nu face cald, dar AC-ul trebuie pornit ca sa mearga dezumidificatorul (in sensul ca trebuie apasat butonul). Ce voiam sa spun in raspunsul initial era ca daca ai AC-ul pornit si instalatia face cald, nu se anuleaza reciproc - adica nu intra in masina si caldura din calorifer, si aer rece de la AC.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca exista dezumidificator. Vaporii de apa condenseaza pe vaporizator (care e rece) si de aici efectul de dezumidificare.

 

Revenind la problema initiatorului:

 

- radiatorul sau conducte fisurate

 

- filtru de aer umed - intra apa atunci cand ploua

 

- probleme chedere, bariera de vapori din usi sau alte zone unde poate intra apa in masina

 

Daca nu piezi lichid de racire si problema apare si dupa perioade lungi in care nu ploua….cam SF

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Corect, instalatia de AC nu face cald, dar AC-ul trebuie pornit ca sa mearga dezumidificatorul (in sensul ca trebuie apasat butonul). Ce voiam sa spun in raspunsul initial era ca daca ai AC-ul pornit si instalatia face cald, nu se anuleaza reciproc - adica nu intra in masina si caldura din calorifer, si aer rece de la AC.

(Intreb si eu ce intreaba "zeronoo")

 

Daca am inteles bine, tu recomanzi sa mearga si cu ACul si cu caldura/temperatura crescuta la, probabil 20-22, ca sa dezumidifice aerul?

 

Personal, eu cred ca daca temperatura e mai mare ACul nu functioneaza aproape deloc, compresorul nu porneste..

 

Am pornit chiar acum AC-ul la 22.5 si nu am simtit sa porneasca/traga compresorul.

 

O fi altceva sa faca sa intre "dezumiduficatorul"

 

Cu AC oprit, toamna/iarna, daca nu pornesc recircularea NU se aburesc geamuri/parbriz deloc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.