Jump to content

Temperatura lichid racire


Recommended Posts

Salut,

 

Am un e83 3.0sd (286cp) M54 din 2007 si am observat ceva bizar , nu stiu daca este normal asa ca va cer opinia:

 

Temperatura lichidului de racire scade cand nu merg in forta .

Exemplu pe autostrada 140-150-160 e ok si dupa daca am o portiune in care se merge constant cu 60-70 si turometrul ala sta pe la 1500 rpm maxim scade.

Am patit o de 2 ori - pe coborare pe valea Prahovei spre Bv si aseara pe valea oltului spre Sb.

Masina da caldura totul e ok dar acul se duce langa patratelul albastru.

 

Am avut o eroare pe o pompa auxiliara de apa si am inlocuit-o.

Mai sunt colegi care au acelasi comportament, este normal?

Ce parere aveti poate fi termostatul ?

Se poate verifica sau este mai bine sa il inlocuiesc.

 

Va multumesc!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Alexgan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update,

 

Azi am schimbat termostatul de sub racitorul de ulei din fata.

Cand spui 2 termostate consideram si cel de langa pompa de apa auxiliara termostat?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Motorizarea m57 are 2 termostate pe motor. Iar daca e si automata mai are un termostat undeva pe langa racitor. Cand unul din astea e defect, lichidul de racire nu ajunge la 90 grade.

 

 

Ideea este ca da este automata, si cred ca am schimbat doua dintre ele cel de sub racitorul de ulei , cel de langa pompa auxiliara de apa , unde ar fi al3 lea?6342fac0ead2cacf11db8afe01c7edd7.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu consideram a fi termostat. Termostatul este termostat. In poza apare o electrovalva si o pompa auxiliara, care au rol doar pentru habitaclu. Unul e pe racitorul egr, termostatul principal e in fata motorului, pe langa pompa de apa. Pe racitorul uleiului de la cutie este un plastic negru. In acel plastic e termostatul. Cauta pe net codul '17217803830' ca sa-ti dai seama dsp ce e vorba. Ar trebui sa se gaseasca doar termostatul nu tot ansamblul. Pe realoem gasesti toate termostatele pe care le are masina si pozitionarea lor.
Link to comment
Share on other sites

Motorizarea m57 are 2 termostate pe motor. Iar daca e si automata mai are un termostat undeva pe langa racitor. Cand unul din astea e defect, lichidul de racire nu ajunge la 90 grade.

Daca ai bagat in discutia problemei termostatul cutiei, acesta vrei sa spui ca are un rol pentru care motorul nu ajunge la regim?

 

Cred ca autorul topicului e confuz.

Poate e cazul sa clarifici ce vrei sa spui cu, cele 3 termostate.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
exista 3 termostate, termostatul principal, cel pt EGR si cel de pe racitorul uleiului de la cutia de viteze. Primele 2 au un impact serios asupra mentinerii unei temperaturi optime o motorului ; nu stiu daca se poate spune acelasi lucru si despre cel de-al treilea, desi si el deschide si da drumul antigelului mai departe....17107558267 asta este codul pt masina mea, pesemne codurile difera la alte modele, dar cred ca toate modelele cu transmisie automata au acest termostat Edited by Ionut_mara
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.