Jump to content

R17 peste frane M sport


zyx13

Recommended Posts

2forge au 17x8.

Cu 17x9 et30 clar nu cred ca atingi la interior, dar suna cam overkill pt rulmentii de la butuc.

Nu iti face griji pentru franele spate - sunt destul de mari si ferite de stres ca sa se supraincalzeasca. Nu acolo sunt problemele "noastre".

La 255 ma refer ca e ok daca te ajuta la tractiune/stabilitate. Poate pe M3-uri e ok unde vorbim despre masa mai mare cu 100-150kg decat la noi dar si puterea e aproximativ dubla...

Nu stiu sa spun cat am castigat de la brate. Pot sa iti spun doar ca, softul si bratele m-au ajutat sa scad de la 2:08 la 2:05 complet oem in rest.

Ti-am mai zis parerea mea: tie iti trebuie exercitiu, nu modificari. Masina ta ar trebui sa fie in intervalul 2:01-2:02

Edited by zyx13
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate cu 2forge, am vazut doar et58, nu am fost atent ca era un interval de fapt acolo.

 

 

Nu iti face griji pentru franele spate - sunt destul de mari si ferite de stres ca sa se supraincalzeasca. Nu acolo sunt problemele "noastre".

 

Nu imi fac griji cu temperaturile franelor din spate, dar daca as face widebody m-as ocupa si de asta sa fie facuta. Cand le-am facut pe fata diferenta de temperatura a fost masiva, inainte nu puteam sta langa janta in pantaloni scurti dupa o sesiune de 20m, acum e mai rece ca spatele si nici nu am mai fiert lichidul de frana. Ar fi mai ieftin sa le fac impreuna decat separat.

 

 

La 255 ma refer ca e ok daca te ajuta la tractiune/stabilitate

 

255 vor avea ca dezavantaj demaraj mai lent si top speed mai mic, dar realist vorbind, nu afecteaza deloc pe noi, insa ne-ar permite sa pastram viteza mult mai mare in viraje. Orice pilot de time-attack am gasit care isi documenteaza "descoperirile" am vazut ca a castigat timp cu cat a crescut latimea. Stiu pe cineva care se dadea cu 275 tot cu un N20 (stock tune). Voi documenta si eu cand ajung acolo, momentan nu e buget.

 

 

Ti-am mai zis parerea mea: tie iti trebuie exercitiu, nu modificari.

 

Mai mult decat asta imi trebuie tupeu :)) Eu menajez masina foarte mult, daca as conduce-o ca si cum ar fi furata probabil as scade lejer 2-3 secunde, insa nu cred ca voi face asta vreodata.

Edited by ngl
Link to comment
Share on other sites

Nu imi fac griji cu temperaturile franelor din spate, dar daca as face widebody m-as ocupa si de asta sa fie facuta. Cand le-am facut pe fata diferenta de temperatura a fost masiva, inainte nu puteam sta langa janta in pantaloni scurti dupa o sesiune de 20m, acum e mai rece ca spatele si nici nu am mai fiert lichidul de frana. Ar fi mai ieftin sa le fac impreuna decat separat.

Stai ca m-ai cam pierdut aici: cum adica ai facut pentru fata?! BMW-urile au tubulatura oem care dupa din fata direct la frane... Tu ai mai facut suplimentar?! Ce placute de frana folosesti? si ce lichid?

Link to comment
Share on other sites

A mea nu a avut. Cand am configurat-o am pus suspensia M ( pe care am schimbat-o ), franele M, scaunele M( pe care intre timp le-am dat afara ), dar nu am bifat si pachetul exterior crezand ca e doar estetic ( fiind n20 nu are radiator de ulei, doar n55-ul are, deci ramane spatiu gol acolo asa ca am zis sa economisesc niste bani ). In realitate, pachetul estetic contine si canalele de frana si optional poate avea inca un radiator de apa. Astazi as configura-o un pic diferit :).

 

Asa ca anul trecut am facut conversie la pachetul M si acum am tubulatura stock, care este foarte ok atat timp cat nu e blocata de roti prea late. Fara ele ajungeam la 90 grade masurat de senzorul de TPMS, cu ele maxim am avut 68 grade, pe Federal 595 RSR. De anul asta voi putea masura si temperatura discului si a placutelor, am adaugat un pyrometru cu termocupla la "track toolkit".

 

Ca lichid folosesc RBF 660 si placute Ferodo DS2500. Discurile sunt inca cele stock.

Link to comment
Share on other sites

... pai din ce vad, e loc la frane: placutele iti dau o alta incredere (apropo de tupeu). DS2500 sunt fastroad si sa zicem circuit pentru masini usoare, nu 1400+ cat au ale noastre. Lasa discurile ca sunt cele mai bune pret/calitate/performante. Desigur ca e loc de mai bine, dar pentru max 1kg diferenta dai cat nu face.
Link to comment
Share on other sites

Da, le-am ales ca sunt trackday pads, dar le pot folosi si pe strada si inca nu vreau sa schimb placutele cand ajung la circuit si din nou cand plec. Sunt superioare celor OE ( brembo ) pe care le-am dezintegrat intr-o singura sesiune de 20m pentru ca s-au supraincalzit.

 

Am mai folosit EBC Yellowstuff si am fost multumit de ele, tin putin peste 500km ( la rotac aveam EBC ). DS2500-urile le-am folosit la doar doua trackday-uri, e prima data cand folosesc asa ca nu am multe date despre ele, dar daca tin la fel de mult ca EBC-urile o sa le prefer pentru ca sunt mai ieftine cu ~400 lei / set.

Nici nu vreau sa exagerez cu placutele pentru ca deja presiunea uleiului scade periculos de mult pe franare ( pe linia dreapta am scazut la 1bar la 3000rpm ), cu placute mai performante si fara oil baffles risc sa raman fara motor ( sunt multe cazuri documentate, personal stiu 4 N20-uri care si-au dat ultima suflare pe Adancata ). Asta e motivul pentru care m-am ferit si de Nankang, prea multa aderenta duce mai repede la oil starvation. Ti-am zis ca o menajez :) Lucrez la o rezolvare pentru problema cu uleiul, care sper sa fie gata pana la prima cursa si fac upgrade si la datalogger sa pot colecta date mai bune.

 

Tu cu ce placute te dai ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.