Jump to content

Ce sa fie oare?


Recommended Posts

Nu stiu cum se face ca atunci cand e mai cald sau dupa ce se incalzeste un pic masina ,la trecerea peste liniile de tramvai, din diferitele intersectii se auda batai pe fata.

Am verificat articulatia si nu s-a gasit nimic .Se poate sa bata amortizoarele numai atunci cand se incalzeste uleiul din ele sau e vreo piesa care numai sub greutatea masinii face "poc"... ca mecanicii au zis ca e strong articulatia

Link to comment
Share on other sites

La suspensia fata de la E34, bataile la trecerea peste sine pot avea mai multe surse.

Cauzele cele mai frecvente insa sunt:

a. capetele de bara;

b. pivotul de la bratul inferior (cel perpendiculat pe directia de mers a masinii.

Alte cauze posibile (dar mai putin probabile), in ordinea descrescatoare a probabilitatii:

c. pivotul de la bratul superior;

d. joc destul de mare in rulmentul din flansa amortizorului, sau chiar flansa in sine;

e. bucsinle de la brate (superior, respectiv inferior);

f. rulmentul fata.

 

Daca un cap de bara defect este foarte usor de diagnosticat, ai grija ca jocul in pivotii bratelor, si in special jocul in pivotul bratului inferior, trece deseori nesesizat la testele clasice din service. Asta pentru ca se manifesta la alt unghi decat cel pe care-l face masina cand sta.

 

Iti recomand sa verifici din nou a. si mai ales b. Cand verifici b., testeaza cu masina avand suspensia de pe partea unde bate incarcata la diverse valori (foloseste un cric sa o incarci, sau similar).

Link to comment
Share on other sites

La suspensia fata de la E34, bataile la trecerea peste sine pot avea mai multe surse.

Cauzele cele mai frecvente insa sunt:

a. capetele de bara;

b. pivotul de la bratul inferior (cel perpendiculat pe directia de mers a masinii.

Alte cauze posibile (dar mai putin probabile), in ordinea descrescatoare a probabilitatii:

c. pivotul de la bratul superior;

d. joc destul de mare in rulmentul din flansa amortizorului, sau chiar flansa in sine;

e. bucsinle de la brate (superior, respectiv inferior);

f. rulmentul fata.

 

Daca un cap de bara defect este foarte usor de diagnosticat, ai grija ca jocul in pivotii bratelor, si in special jocul in pivotul bratului inferior, trece deseori nesesizat la testele clasice din service. Asta pentru ca se manifesta la alt unghi decat cel pe care-l face masina cand sta.

 

Iti recomand sa verifici din nou a. si mai ales b. Cand verifici b., testeaza cu masina avand suspensia de pe partea unde bate incarcata la diverse valori (foloseste un cric sa o incarci, sau similar).

26571[/snapback]

Capetele de bara schimbate recent cu tot cu bara de conexiune..am schimbat si un brat inferior pe stanga acum 1 luna bucsile la semicaseta la fel..deci acesta e motivul pt care ma streseaza..

La levier sau cand trag aia cu mana de roti nu se simte(vede nimic)..poate un stand unde o zgaltaie din toate incheieturile ar fi bun sa-mi zice ce si cum..

Link to comment
Share on other sites

Cineva de pe aici ar spune imediat: flansele amortizoarelor sunt varza.

Ma tot bate la cap si pe mine sa le schimb la rechin si la urs. Cred ca are dreptate, ca am aceleasi simptome ca si tine, iar articulatiile par ok.

Link to comment
Share on other sites

eu nu mai zic nimic ca a spus til pt mine.sau bieletele.care nu se pot controla decat cu rotile pe asfalt.daca ridici masina tensioneaza in ele si nu vezi nici un fel de joc la bielete.deci flanse amortiz si bielete cu masina normal lasate pe strada te bagi sub ea si tragi de ele .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.