Jump to content

Probleme pornire N42, distribuție schimbata


Recommended Posts

Scoate mufa de la motorașul valvetronic. Dacă pornește ușor, atunci schimbă senzorul excentric.

 

Gresit !!

 

"http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/86-distributie-valvetronic-vanos-bmw.html"

 

atunci cand decizi sa "opresti" motorasul vvt, el trebuie pus intro pozitie care sa permita deschiderea la maxim a supapelor de admisie... a se citi despre ridicarea supapelor care este reglata permanent/continu de motorasul vvt.

 

dar...fiecare face ce vrea cu masina si banii lui.

 

popcorm1.gif

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Am pus-o pe tester mi-a dat senzorul excentric, la ala trebuie data distribuția jos ca sĂŁ ĂŽl poatĂŁ schimba.

asta de unde a mai scos-o? daca e vorba de crankshaft sensor, adica cel situat pe vibrochen, se demonteaza doar admisia (am auzit ca unii mai skilled au reusit pe sub masina)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gresit !!

 

"http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/86-distributie-valvetronic-vanos-bmw.html"

 

atunci cand decizi sa "opresti" motorasul vvt, el trebuie pus intro pozitie care sa permita deschiderea la maxim a supapelor de admisie... a se citi despre ridicarea supapelor care este reglata permanent/continu de motorasul vvt.

 

dar...fiecare face ce vrea cu masina si banii lui.

 

popcorm1.gif

Total gresit!!! La relanti supapele se deschid cel mai putin, la turatie mare se deschid la maxim.indiferent de pozitia valvetronicului motorul porneste si sta la relanti in mod normal

Poate senzorul nu vede ca se misca partea mecanica vvt. Darnu are nicio legatura cu pornirea si relantiul.

Altele sunt cauzele. Pe e-automobile

e doar pur teorie +poze frumos colorate.Descrierea e doar pentru copii

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

asta de unde a mai scos-o? daca e vorba de crankshaft sensor, adica cel situat pe vibrochen, se demonteaza doar admisia (am auzit ca unii mai skilled au reusit pe sub masina)

 

senzorul excentric e una ( e in motor pe romaneste si da, trebuie dat jos cel putin vanosul de admisie)

crankshaft e alta.....

Link to comment
Share on other sites

Total gresit!!! La relanti supapele se deschid cel mai putin, la turatie mare se deschid la maxim.indiferent de pozitia valvetronicului motorul porneste si sta la relanti in mod normal

Poate senzorul nu vede ca se misca partea mecanica vvt. Darnu are nicio legatura cu pornirea si relantiul.

Altele sunt cauzele. Pe e-automobile

e doar pur teorie +poze frumos colorate.Descrierea e doar pentru copii

 

....sa-i zic si lui florin din chitila de treaba asta, poate nu stie.

 

cand Florin a anulat motorasul vvt ( la masina personala, dupa schimbarea distributiei si a supapelor, masina tot nu mergea ok) l-a pus pe deschis maxim, ca sa pot merge cu ea.

 

dupa ce am schimbat si axul vvt/excentric masina a mers si merge foarte ok.

 

in legatura cu problema vvt-urilor ( vechi de peste ~15-16-17 ani ) ...depinde si unde sunt duse la "reparta"

Link to comment
Share on other sites

....sa-i zic si lui florin din chitila de treaba asta, poate nu stie.

 

cand Florin a anulat motorasul vvt ( la masina personala, dupa schimbarea distributiei si a supapelor, masina tot nu mergea ok) l-a pus pe deschis maxim, ca sa pot merge cu ea.

 

dupa ce am schimbat si axul vvt/excentric masina a mers si merge foarte ok.

 

in legatura cu problema vvt-urilor ( vechi de peste ~15-16-17 ani ) ...depinde si unde sunt duse la "reparta"

Chiar te rog sa-i spui,si o sa-ti confirme acelasi lucru, gandestele logic la ce am spus eu mai sus, tu ca sa poti merge cu ea, normal ca a trebuit sa le lase deschis pe maxim pentru ca tu nu aveai cum sa mergi cu masina doar la relanti, astfel la tine motorul( fara vvt activ) a devenit un motor normal.sistemul vvt e pentru a face un pic de economie la carburant+ noxe ceva mai mici. N-are treba doar cu pornirea sau cu relantiul.

Link to comment
Share on other sites

senzorul excentric e una ( e in motor pe romaneste si da, trebuie dat jos cel putin vanosul de admisie)

crankshaft e alta.....

Vorbești prostii. Senzorul excentric e sub capacul de la culbutori. Nu trebuie datĂŁ jos distribuția și niciun vanos.

Colegu' verificĂŁ cum ți-am scris câteva postĂŁri mai sus.

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Cat motorul este rece VVT nu este activ. Axul VVT trebuie sa ramana in pozitia pt deschidere maxima a supapelor. In acest timp motorul functioneaza ca unul fara VVT, admisia de aer fiind controlata de clapeta de acceleratie. O data ce lichidul de racire depaseste o anumita temperatura (parca 50 de grade) este activat valvetronic - clapeta este deschisa la maxim si supapele de admisie ii preiau rolul. Practic supapele se deschid mai mult sau mai putin in functie de cat apesi pe acceleratie.

Daca la pornire axul VVT nu este in pozitia care permite deschiderea maxima a supapelor acceleratia va fi limitata la cat se pot deschide supapele.

Daca am timp fac o captura din INPA cu pozitia VVT la pornire si dupa ce s-a incalzit motorul.

Link to comment
Share on other sites

Cat motorul este rece VVT nu este activ. Axul VVT trebuie sa ramana in pozitia pt deschidere maxima a supapelor. In acest timp motorul functioneaza ca unul fara VVT, admisia de aer fiind controlata de clapeta de acceleratie. O data ce lichidul de racire depaseste o anumita temperatura (parca 50 de grade) este activat valvetronic - clapeta este deschisa la maxim si supapele de admisie ii preiau rolul. Practic supapele se deschid mai mult sau mai putin in functie de cat apesi pe acceleratie.

Daca la pornire axul VVT nu este in pozitia care permite deschiderea maxima a supapelor acceleratia va fi limitata la cat se pot deschide supapele.

Daca am timp fac o captura din INPA cu pozitia VVT la pornire si dupa ce s-a incalzit motorul.

Senzorul funcționând defectuos vede axa ĂŽnchisĂŁ dar ea rĂŁmânând deschisĂŁ de la ultima oprire. Din moment ce pe tester ĂŽi aratĂŁ senzorul posibil asta sĂŁ fie buba.

Colegul mi-a venit o idee. CautĂŁ pe cineva cu ista+ sĂŁ ĂŽți seteze distanța minimĂŁ de deschidere a supapelor la 0.3mm sau la 0.8 dupĂŁ caz, de preferat prima valoare. DacĂŁ ești din Timișoara te pot ajuta eu.

Eu am avut eroare pe tester pe senzorul excentric, i-am setat distanța minimĂŁ la 0.3mm apoi nu a mai apĂŁrut.

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Sa se inteleaga ceva, sistemul valvetronic nu are nici o legatura cu pornitul la rece! Am motorul refacut complet (distributie, vanosuri, sistem vvt, senzor axe came si vibrochen, valva pcv si furtunele aferente) si am folosit piese originale! Si totusi inca n-am rezolvat problema cu pornitul balbait, debitmetrul e in parammetri, sistemul de alimentare merge ok, update de soft e facut.. Singurul lucru care amelioreaza cat de cat problema este benzina de la mol standard.
Link to comment
Share on other sites

Sa se inteleaga ceva, sistemul valvetronic nu are nici o legatura cu pornitul la rece! Am motorul refacut complet (distributie, vanosuri, sistem vvt, senzor axe came si vibrochen, valva pcv si furtunele aferente) si am folosit piese originale! Si totusi inca n-am rezolvat problema cu pornitul balbait, debitmetrul e in parammetri, sistemul de alimentare merge ok, update de soft e facut.. Singurul lucru care amelioreaza cat de cat problema este benzina de la mol standard.

Ori iti pierde presiunea catre rampa cu injectoare, ori ai vre-un injector naspa pana se incalzeste putin motorul. Daca o tii putin accelerata cateva minute, aproape ca relantiul isi revine la normal. Ar trebui sa faci si un test de compresie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.