Jump to content

Z4 E89 sDrive28i


CAXAP

Recommended Posts

De curand am mai bifat un punct din asa-numitul "bucket list", si anume un BMW roadster (pe vremea cand a intrat in lista era Z3, dar a trecut ceva timp, Z3 e deja cam invechit, asa ca a fost sa fie un E89, mai ales ca am tinut cu tot dinadinsul sa fie hard-top).

 

 

Am ales sa-mi iau masina din Germania, de la un dealer autorizat, prin anunt pe site-ul BMW.de. Sotia a vrut culoare vie a caroseriei si deschisa a tapiteriei, eu am vrut motor varf de gama, adica 28i sau 35is. Am fost pe faza cateva luni (nu ma grabeam nicaieri, mai ales ca se terminase sezonul de vara si roadsterele nu se vindeau mai deloc) si s-a nimerit acest 28i sa ne satisfaca majoritatea cerintelor. 2016, sub 30,000 km. L-am adus pe la mijlocul lui noiembrie, condusul pe autobahn a fost o placere, pe spidometru a aratat la un moment dat ca a depasit 250 km/h, desi se zice ca ar fi limitate electronic. Pe putinele serpentine pe care le-am intampinat in drumul spre casa a fost iarasi la nivel. Interiorul este un pic cam depasit, se vede ca este E si nu F, chiar daca e din 2016. Portbagajul este exact cum te-ai astepta de la un hard-top, insa am putut baga un bagaj mare de cala + un rucsac gen de laptop plin cu diverse + poseta sotiei si alte maruntisuri, in asa fel incat sa poata fi deschisa capota (nu ca am fi avut vremea necesara). Deci este si o masina destul de potrivita pentru drumetii in 2.

 

Ce regret este ca nu am gasit una care sa aiba si Comfort Access, si eventual High Beam Assistant, m-am cam obisnuit cu astea de la cealalta masina. HUD-ul este iarasi ceva fara care trebuie sa invat sa traiesc, dar asta nu exista nici macar ca optional pe E89. Ca de obicei, am fost dezamagit de diferenta dintre consumul dat de BMW si cel din realitate; 8.2-8.5 pe autostrada la 135 imi pare cam mult pentru un motor de 2 litri, iar in oras sub 12 nu prea am vazut. Dar la asta ma cam asteptam, am luat masina pentru placere, nu pentru economie.

post-85547-0-33361400-1575577387_thumb.jpg

post-85547-0-40385400-1575577390_thumb.jpg

  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De curand am mai bifat un punct din asa-numitul "bucket list", si anume un BMW roadster (pe vremea cand a intrat in lista era Z3, dar a trecut ceva timp, Z3 e deja cam invechit, asa ca a fost sa fie un E89, mai ales ca am tinut cu tot dinadinsul sa fie hard-top).

 

 

Am ales sa-mi iau masina din Germania, de la un dealer autorizat, prin anunt pe site-ul BMW.de. Sotia a vrut culoare vie a caroseriei si deschisa a tapiteriei, eu am vrut motor varf de gama, adica 28i sau 35is. Am fost pe faza cateva luni (nu ma grabeam nicaieri, mai ales ca se terminase sezonul de vara si roadsterele nu se vindeau mai deloc) si s-a nimerit acest 28i sa ne satisfaca majoritatea cerintelor. 2016, sub 30,000 km. L-am adus pe la mijlocul lui noiembrie, condusul pe autobahn a fost o placere, pe spidometru a aratat la un moment dat ca a depasit 250 km/h, desi se zice ca ar fi limitate electronic. Pe putinele serpentine pe care le-am intampinat in drumul spre casa a fost iarasi la nivel. Interiorul este un pic cam depasit, se vede ca este E si nu F, chiar daca e din 2016. Portbagajul este exact cum te-ai astepta de la un hard-top, insa am putut baga un bagaj mare de cala + un rucsac gen de laptop plin cu diverse + poseta sotiei si alte maruntisuri, in asa fel incat sa poata fi deschisa capota (nu ca am fi avut vremea necesara). Deci este si o masina destul de potrivita pentru drumetii in 2.

 

Ce regret este ca nu am gasit una care sa aiba si Comfort Access, si eventual High Beam Assistant, m-am cam obisnuit cu astea de la cealalta masina. HUD-ul este iarasi ceva fara care trebuie sa invat sa traiesc, dar asta nu exista nici macar ca optional pe E89. Ca de obicei, am fost dezamagit de diferenta dintre consumul dat de BMW si cel din realitate; 8.2-8.5 pe autostrada la 135 imi pare cam mult pentru un motor de 2 litri, iar in oras sub 12 nu prea am vazut. Dar la asta ma cam asteptam, am luat masina pentru placere, nu pentru economie.

 

 

 

foarte tare, acum suntem 2 aici :goodjob:

DSC_0308.JPG

Edited by cotti
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cateva sute? Se poate mai multe detalii?

 

cateva sute spre 1000.... te sfatuiesc sa citesti topicul asta: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1211167

 

daca nu ai rabdare sa citesti tot, poti citi doar prima pagina unde se explica tot si apoi sa sari direct la pagina 6:

 

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1211167&page=6

 

la un moment dat am trimis si cuiva din Australia cablajul si cheia pentru un Z3(sauZ4)

 

pe la pagina 13 sunt si poze mai recente:

 

https://www.e90post.com/forums/showpost.php?p=23820090&postcount=267

 

am trimis chei originale si cablaje de comfort access prin toata lumea :thumbsup: te sfatuiesc sa nu ti faci chei clonate daca ajungi sa faci retrofitul asta si sa iei doar chei originale de la BMW

Edited by SKW
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor.

 

Sunt curios cum te descurci cu iesitul de pe stradute. đĹ 

Cu care parte, botul lung? E mai dificil intr-adevar, dar cu grija merge. Decat botul lung e mai deranjant ca unii parcheaza practic in intersectie si iti blocheaza vizibilitatea, mai ales cu masini inalte.

Bordurile par sa fie insa o problema mai mare, am urcat pe una destul de mica, pentru ca nu aveam unde parca in alta parte in oras, si la coborare mi-a racait un pic bara fata.

Vrem mai multe poze, sa vedem si cu interiorul. :popcorn:

Am atasat si o poza cu interiorul, deocamdata am doar pozele facute de dealer, inca nu am avut timp sa-i fac eu poze (mai ales ca ar trebui sa o spal intai).

 

Cat a costat?

 

26,000 fara TVA (e luata pe firma). Stiu ca e mult comparativ cu preturile de pe autovit, dar prefer sa-mi iau BMW de la reprezentanta din Germania, cu garantie si incredere ca masina e in regula.

post-85547-0-92462200-1575622761_thumb.jpg

Edited by CAXAP
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

am trimis chei originale si cablaje de comfort access prin toata lumea :thumbsup: te sfatuiesc sa nu ti faci chei clonate daca ajungi sa faci retrofitul asta si sa iei doar chei originale de la BMW

 

Nu exista chei clonate la BMW, se virgineaza chei originale din dezmembrari si se aloca in calculatorul masinii, functioneaza la fel ca una noua :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu exista chei clonate la BMW, se virgineaza chei originale din dezmembrari si se aloca in calculatorul masinii, functioneaza la fel ca una noua :)

 

daca nu ai inteles idea, iti explic mai pe limba ta: sfatul meu era sa nu cumpere chei clonate (de la baieti "indemanatici") ci doar cheie originala noua de la BMW care vine pe seria de sasiu si este urmatoarea cheie in lista de chei din CAS ul masinii (considerand ca nu au fost comandate toate cheile, caz in care trebuie comandat al cas+set 2 chei)

 

in concluzie ceea ce sugerezi tu este ilegal si periculos. multi s au trezit ca masinile lor "au facut pasi" inexplicabil dupa ce si au facut chei clonate si nu le au mai dat de urma. asta ar fi doar unul din cel mai rele lucruri care se poate intampla atunci cand iti lasi securitatea (cheile+CAS ul) masinii pe mainile unor baieti "indemanatici"!

Edited by SKW
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Intrebare: conform decodarii VIN eu am pe masina urmatoarele servicii:

 

S6AEA	Teleservices
S6AKA	Connected Drive Services
S6AMA	RealTime Traffic Information
S6ANA	Concierge Services
S6APA	Remote Services
S6NRA	Apps
S6NSA	Convenience Phone Expanded Smartphone

 

Care dintre ele functioneaza si in Romania si cum le activez? M-ar interesa in special Remote Services (daca inteleg corect ca este posibilitatea sa incui usi si aprinzi faruri, etc din aplicatia de mobil), nu stiu daca mai merita si altceva (mai ales ca am telefon cu Android). Am instalat aplicatia pe telefon, pentru activarea masinii a spus ca-mi trimite un cod pe masina, dar nu apare nici un mesaj nou in masina, am doar unul din septembrie 2016, probabil cand a fost vanduta masina, si atat.

Edited by CAXAP
Link to comment
Share on other sites

Intradevar ai bifat o optiune interesanta din "bucket list" ... cer senin & destinatii frumloase = reteta momentelor de vis :thumbsup:

 

Foarte probanil ca serviciile Connecteddrive sa fi ramas activate pe vechiul propietar. Ar trebi sa inregistrezi masina pe portal pe numele tau trimitand o cerere pe email la bmw-connecteddrive@bmw.de cu o copie a certificatului de inregistrare a masinii prin care sa dovedesti ca esti propietarul masinii.

Edited by cornel
Link to comment
Share on other sites

Am primit codul intr-un sfarsit (se pare ca nu primesc mesajele pe masina pana nu pornesc motorul), dar masina nu a putut fi inregistrata pe site (fara vre-o explicatie), voi trimire email la acea adresa sa vedem ce rezolv.

Ce nu inteleg este daca eu am acele optiuni, cum ar fi "Apps" incluse pe viata, sau doar posibilitatea sa le platesc in fiecare an.

Link to comment
Share on other sites

 

Ce regret este ca nu am gasit una care sa aiba si Comfort Access, si eventual High Beam Assistant, m-am cam obisnuit cu astea de la cealalta masina. HUD-ul este iarasi ceva fara care trebuie sa invat sa traiesc, dar asta nu exista nici macar ca optional pe E89. Ca de obicei, am fost dezamagit de diferenta dintre consumul dat de BMW si cel din realitate; 8.2-8.5 pe autostrada la 135 imi pare cam mult pentru un motor de 2 litri, iar in oras sub 12 nu prea am vazut. Dar la asta ma cam asteptam, am luat masina pentru placere, nu pentru economie.

 

Salut.

Si eu am avut o nebunie cu cabrio,obligatoriu hart top, m-am indreptat spre seria 3 (buget mai mic, asta e).

Eu am motorul n43, si mie mi s-a parut maricel consumul, asta pana am vazut in talon ca are...1.7 tone. Adica diferenta infima de greutate intre e93 si f10. De aici si conumul mai mare, zic eu.

 

Misto jucaria, sa o alergi fara probleme.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma am primit email ca masina a fost inregistrata, vad din aplicatie ca pot sa incui si deschui usile, si sa vad locatia masinii (desi dureaza prea mult ambele operatiuni ca sa fie cu adevarat utile). Se pare ca nu pot sa aprind si sting lumini, nu gasesc nici cum as putea trimite un traseu, trebuie sa ma mai documentez.

 

 

razzzzvan: ce este HU?

Edited by CAXAP
Link to comment
Share on other sites

In primul rand sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara incidente. Referitor la aplicatie din ce app store ai descarcat o? Eu am absolut toate functiile dar am descarcat o din Germania. Si cel mai des folosita la mine este partea de webasto. E foatrte misto sa fii oriunde, sa nu fie masina in raza cheii, dar tu sa gasesti cald in masina cand ajungi la ea. Dar aplicatia este utila deoarece poate ti se intampla sa nu ti aduci aminte daca ai inchis masina. Te uiti in ea si daca ai uitat poti sa o inchizi oriunde ai fi.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.