Jump to content

Z4 E89 sDrive28i


CAXAP

Recommended Posts

Stie cineva daca este normal sa se activeze ESP-ul, si ca atare masina sa nu raspunda la acceleratie cam o secunda, dupa fiecare limitator de viteza (speed bump)? Sa fie de la suspensiile mai "sport"?

te referi imediat ce ai trecut cu ambele punti ? normal doar daca pierzi aderenta sau poate e vreun moment in care diferenta de nivel activeaza sistemul

Link to comment
Share on other sites

Da, practic imediat ce trece roata spate de limitator incepe sa clipeasca martorul de ESP si acceleratia nu raspunde pentru vre-o secunda. Nu pierd aderenta, pentru ca le iau destul de incet (sub 30 km/h in general), si nu patesc aceeasi chestie la F10, deci nu e ceva specific BMW in general.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu accelerez deloc, nici nu as putea. Imediat ce roata spate trece de limitator, in special daca e un limitator din acelea de plastic, care e mic si abrupt, ca sa spun asa, si roate trece peste cu un oarecare soc, se aprinde matrorul si acceleratia nu mai raspunde. Daca e un limitator mai mare, din asfalt, peste care roata trece lin, totul este ok.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Eu as vedea mai simplu problema, si anume ca esti la o "distanta" de 15 secunde pana se decapoteaza acoperisul si ai aer conditionat natural :thumbsup:

Din experienta mea cu cabrio, am folosit AC-ul destul de rar, ori era extrem e cald si doream niscai racoare si implicit confort, ori ploua si atunci eram capotat si foloseam clima.

Ce insa am folosit destul de frecvent insa a fost caldura, in zilele sau serile mai racoroase un 25 de grade pe clima cu ventilatie moderata pe la picioare face foarte placuta calatoria mai ales pt consoarta din dreapta soferului :shifty:

 

Ai (aproape) perfecta dreptate, decapotez masina si e utilizabila imediat. Doar scaunele raman incinse daca erau cumva in soare, si aici ar fi fost bune scaune ventilate, insa nu am vazut aceasta optiune la nici un Z4 E89.

 

Insa AC-ul il folosesc des pe rece zilele astea, iti permite sa mergi decapotat si confortabil chiar pana pe la 35 de grade (fara AC devine mult prea cald)

Link to comment
Share on other sites

Am inchiriat acum 2 veri un Mustang convertible si avea scaune cu ventilatie/racire ... era de superba optiunea asta, racorea foarte repede scaunele incinse si puteai sa mergi decapotat cu racirea in scaune pornita.

 

Sa inteleg ca tu folosesti A/C-ul decapotat? Nu am incercat pana acum insa ma gandesc ca eficienta e minimala si cea mai mare parte a aerului rece se pierde rapid.

Link to comment
Share on other sites

Este foarte eficient de fapt, masina e facuta bine si nu "sufla vantul" nici la viteze mari (cu geamurile ridicate, desigur), astfel aerul rece persista destul de mult, mai ales la nivelul partii de jos a corpului. Face o diferenta enorma.

 

Scaunele ventilate da, sunt foarte utile in orice masina, iti permit sa urci intr-o masina incinsa la soare fara sa transpiri pana isi face efectul aerul conditionat.

Link to comment
Share on other sites

Ai (aproape) perfecta dreptate, decapotez masina si e utilizabila imediat. Doar scaunele raman incinse daca erau cumva in soare, si aici ar fi fost bune scaune ventilate, insa nu am vazut aceasta optiune la nici un Z4 E89.

 

Insa AC-ul il folosesc des pe rece zilele astea, iti permite sa mergi decapotat si confortabil chiar pana pe la 35 de grade (fara AC devine mult prea cald)

 

Nu as putea merge decapotat pe vremea asta nici cu 2 aparate Daikin deasupra capului :crazy:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu as putea merge decapotat pe vremea asta nici cu 2 aparate Daikin deasupra capului :crazy:

 

Noroc ca nu te forteaza nimeni, iar colegul poate alege ce vrea fibra lui. Curat noroc, nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca te forta cineva sa mergi decapotat cu doar un aparat Daikin deasupra capului; or, doamne-fereste, cu vreun Gree.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

post-60251-0-88639200-1593782441_thumb.jpg

 

Uneori, o poza chiar face cat o mie de cuvinte.

 

WOW...cat hate si ce inseamna sa judeci prosteste, am avut 2 seria 3 cabrio timp de vreo 6 ani am condus numai cabrio in perioada aia, nu aveam alta masina si era ideea ca pe calduri de genul asta nu ma puteam bucura de faptul ca am decapotabila, dar poate unii sunt mai rezistenti am gresit eu se pare. Eu nu ma simteam comfortabil la 40 de grade cu capul in soare.

Atat

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ca sa continuam gluma: cu 2 aparate Daikin deasupra capului cred ca ai putea merge si in iad.

 

La modul serios: depinde ce te deranjeaza. Daca e soarele - atunci te ascunzi de el la umbra si nu mergi decapotat (eu port palarie sau chipiu + crema solara pe partile expuse). In schimb daca e temperatura - aerul conditionat ajuta mult.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.