Jump to content

Probleme golire baterie bmw e61 525d


Recommended Posts

traducerea ta e departe de adevar...BSD nu e un sistem ci un semnal prin care DDE comunica (printre altele) cu alternatorul: rolul semnalului este de a comanda curentul de incarcare in functie de necesitati si de regimul motorului[/size][/color]

2. in cazul de fata sunt aproape convins ca problema e in alta parte, repet: postul meu a fost strict la afirmatia ca nimeni nu controleaza incarcarea...

Traducerea mea nu e deloc departe de adevar. Dar sa lasam asta..

In primul rand trebuie sa imi cer scuze pentru ignoranta cand citesc postarile altora. NU prea ma uit la numele/nickul celor care scriu. Scriu de pe telefon des iar textul e marit cat sa vad ce se discuta.. de aceea nu am observat ca ideea cu dioda a venit de fapt de la OP. Asta ca sa vedeti ce interes dau eu persoanei..

Iar tu ai pus DOAR textul de TIS.

Nu vrei sa detaliezi putin pentru mine? Adica, cum BSD este un semnal?

De unde vine el? Si in ce consta daca nu este generat printr-un modul/traductor sau poate altceva ce poti tu sa imi explici ca este acest BSD.

Intodeauna doritor de a intelege mai mult.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Traducerea mea nu e deloc departe de adevar. Dar sa lasam asta..

In primul rand trebuie sa imi cer scuze pentru ignoranta cand citesc postarile altora. NU prea ma uit la numele/nickul celor care scriu. Scriu de pe telefon des iar textul e marit cat sa vad ce se discuta.. de aceea nu am observat ca ideea cu dioda a venit de fapt de la OP. Asta ca sa vedeti ce interes dau eu persoanei..

Iar tu ai pus DOAR textul de TIS.

Nu vrei sa detaliezi putin pentru mine? Adica, cum BSD este un semnal?

De unde vine el? Si in ce consta daca nu este generat printr-un modul/traductor sau poate altceva ce poti tu sa imi explici ca este acest BSD.

Intodeauna doritor de a intelege mai mult.

 

Salut, iaca si iexplicatia😉

 

-serial data interface (BSD)

 

The bit-serial data interface is a single-wire data bus with a data transfer rate of 1.2 kBit/s.

 

The following components are connected across the bit-serial data interface with the DME/DDE control unit:

 

Alternator (varies according to version)Intelligent battery sensor (depending on model series)Preheating control unit (for diesel engines before introduction of the engines N47 / N57)Electric coolant pump (depending on variant)Oil condition sensor (depending on variant)

 

Only DDE control unit: Each component connected across the BSD is connected to its own pin on the DDE control unit. However, these pins are interconnected in the control unit.

 

Function

The following data is interchanged between the DME/DDE and the connected components:

 

Functional requirements from the DME/DDE to the componentsIdentification data of the components to the DME/DDEOperating values of the components and their functions to the DME/DDEFault messages of the components to the DME/DDE

 

Diagnosis

 

The DME/DDE monitors the communication across the bit-serial data interface to the connected components. This means that line faults are also detected.

 

The connected components have their own diagnosis functionality and monitor the following:

 

The executed functions are monitored for faults (e.g. faulty preheating circuit for the preheating control unit)Internal faults in the components

 

If a component detects a fault, it reports the fault across the bit-serial data interface to the DME/DDE. The DME/DDE then enters the fault in the fault memory.

Link to comment
Share on other sites

Foarte corect Zeronoo, interfata asta diabolica se ocupa nu doar de starea alternatorului ci si nivelul de incarcare a bateriei (depinzand daca masina are IBS sau nu); ..altfel raporteaza alternatorul direct la DDE (acesta stiind ce tensiune e pe baterie..) neavand raport din partea IBS..; ca si conditia/starea pre-incalzirii bujiilor, ..a pompei de apa- daca este electrica pe modelele care nu au motorul N47 (cand probabil au separat comunicarea cu pompa..) dupa cum si calitatea uleiului din motor..

 

Fiecare avand "limbajul"/felul lor de a raporta starea componentelor inclusiv, zic ei, starea conexiunilor..

 

Semnalul asta in nici un caz NU poate fi amestecat cu/pe curentul debitat de alternator, tras de bujii, luat de pompa de apa.. asadar trebuie sa existe o interfata-senzor pentru asa ceva..

 

Dar altceva eram eu curios, ca aici se vorbeste de fibra care intra in modulul bluetooth.

Ce rol are conectorul cu fibra aia sa intoarca semnalul inapoi?

 

Ce se intampla daca nu se pune asa ceva stie careva?

Nu trebuie codat nimic? Doar intorci semnalul in CIC.. bla-bla..?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

 

Semnalul asta in nici un caz NU poate fi amestecat cu/pe curentul debitat de alternator, tras de bujii, luat de pompa de apa.. asadar trebuie sa existe o interfata-senzor pentru asa ceva..

?

 

Dar altceva eram eu curios, ca aici se vorbeste de fibra care intra in modulul bluetooth.

Ce rol are conectorul cu fibra aia sa intoarca semnalul inapoi?

 

ca sa nu ramana inelul de fibra deschis, daca are cd changer , modul tv sau l7 nu ar mai functiona

 

Ce se intampla daca nu se pune asa ceva stie careva?

Nu trebuie codat nimic? Doar intorci semnalul in CIC.. bla-bla..?

daca masina nu are si modulele enumerate mai sus...nimic, doar ca nu o sa mai poti programa cic-ul

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

?

 

Semnalul asta in nici un caz NU poate fi amestecat cu/pe curentul debitat de alternator, tras de bujii, luat de pompa de apa.. asadar trebuie sa existe o interfata-senzor pentru asa ceva..

 

 

Iar am gresit? :D

Nu ma exprim prea popular?

 

Cand vorbim de semnale de control, acestea sunt de nivel mic; chiar ei vorbesc de interfata; nu intra ei in detalii ca nu se mai intelege nimic.

Ce am scris mai sus e o traducere in linii mari ce face semnalul BSD.

Face mai multe decat un singur lucru. Si totul pe un singur fir;deci e codat.

Asa cum am zis nu poate fi amestecat cu tensiunea si curentul dat de alternator, ... cu, controlul blocului de bujii, a pompei de apa. Este un fir separat pe care se transmit aceste date.

Serios, nici acum nu se intelege?

 

Nici nu trebuie sa ma uit sub capota; ii cred pe cuvant. :geek: :cheers:

 

By the way, multumesc de alte raspunsuri.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Iar am gresit? :D

Nu ma exprim prea popular?

 

nu te exprimi prea clar, asta faci de obicei ca sa ai portite de scapare in caz de...

Ce am scris mai sus e o traducere in linii mari ce face semnalul BSD.

nici pe departe

Face mai multe decat un singur lucru. Si totul pe un singur fir;deci e codat.

recunosc, afirmatia secolului :)))

Asa cum am zis nu poate fi amestecat cu tensiunea si curentul dat de alternator, ... cu, controlul blocului de bujii, a pompei de apa. Este un fir separat pe care se transmit aceste date.

Serios, nici acum nu se intelege?

esti singurul care a vorbit despre astfel de amestecaturi aici

By the way, multumesc de alte raspunsuri.

cu placere, oricand

 

 

p.s. 1.cand esti intrun anume fel (indiferent care), nu mai trebuie sa te dai pentru ca esti deja...

2.eu pun punct aici dar daca vrei neaparat, tu mai poti continua

Edited by zeronoo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zeronoo, pe cand o traducere din partea ta?

Sau ti-e rusine?

 

Incearca asta, din linkul tau:

The bit-serial data interface is a single-wire data bus with a data transfer rate of 1.2 kBit/s.

 

The following components are connected across the bit-serial data interface with the DME/DDE control unit:

 

Alternator (varies according to version)

Intelligent battery sensor (depending on model series)

Preheating control unit (for diesel engines before introduction of the engines N47 / N57)

Electric coolant pump (depending on variant)

Oil condition sensor"

 

 

"Single wire wire data-bus" pentru mine inseamna comunicare cu diverse echipamente prin doar doua fire, unul "cald" unul "rece".

Deci practic un singur fir/cablu..

Tu ce intelegi?

Sunt mai multe echipamente controlate de asa numitul sistem BDS?

Sunt enumerate mai sus, sau le vad numai eu?

 

 

Lasa portitele mele..

Nu le mai cauta din coltul in care analizezi ce se petrece.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Zeronoo, pe cand o traducere din partea ta?

Sau ti-e rusine?

 

Incearca asta, din linkul tau:

The bit-serial data interface is a single-wire data bus with a data transfer rate of 1.2 kBit/s.

 

The following components are connected across the bit-serial data interface with the DME/DDE control unit:

 

Alternator (varies according to version)

Intelligent battery sensor (depending on model series)

Preheating control unit (for diesel engines before introduction of the engines N47 / N57)

Electric coolant pump (depending on variant)

Oil condition sensor"

 

 

"Single wire wire data-bus" pentru mine inseamna comunicare cu diverse echipamente prin doar doua fire, unul "cald" unul "rece".

Deci practic un singur fir/cablu..

Tu ce intelegi?

Sunt mai multe echipamente controlate de asa numitul sistem BDS?

Sunt enumerate mai sus, sau le vad numai eu?

 

 

Lasa portitele mele..

Nu le mai cauta din coltul in care analizezi ce se petrece.

 

Multumim de informari colegu. Dar observ ca esti genul care isi gaseste placerea in a demonstra ceva anume (doar tu intelegi ce vrei sa demonstrezi). Eu am pornit acest topic pentru ca ma lovesc de o problema. Pana acum tot ce ai facut aici a fost sa fii ironic. Te rog sa imi spui si mie in ce context ma ajuta ceea ce ai scris tu? Pentru ca eu sunt limitat in a intelege. Vino cu ceva constructiv sau paraseste conversatia. Poate cand si daca se va gasi o solutie va mai ajuta si pe alticineva. Multumesc si o zi faina sa ai!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Multumim de informari colegu. Dar observ ca esti genul care isi gaseste placerea in a demonstra ceva anume (doar tu intelegi ce vrei sa demonstrezi). Eu am pornit acest topic pentru ca ma lovesc de o problema. Pana acum tot ce ai facut aici a fost sa fii ironic. Te rog sa imi spui si mie in ce context ma ajuta ceea ce ai scris tu? Pentru ca eu sunt limitat in a intelege. Vino cu ceva constructiv sau paraseste conversatia. Poate cand si daca se va gasi o solutie va mai ajuta si pe alticineva. Multumesc si o zi faina sa ai!

S-a consemnat.

Ma voi conforma.

 

Apropo de problema ta, cand ti-am spus si explicat (cum am crezut eu de cuviinta) ca NU este alternatorul, cum am fost?

(ca vad ca iar sunt criticat pentru CARACTER si nu pe subiect..)

 

Ai PM ca totul sa fie in regula.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

S-a consemnat.

Ma voi conforma.

 

Apropo de problema ta, cand ti-am spus si explicat (cum am crezut eu de cuviinta) ca NU este alternatorul, cum am fost?

(ca vad ca iar sunt criticat pentru CARACTER si nu pe subiect..)

 

Ai PM ca totul sa fie in regula.

Nu am afirmat ca este alternatorul ci doar ca il verific si pe el din motivul ca nu mai stiu ce sa ii fac... atat.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor.

 

Pot sa zic ca am trecut prin povestea asta ciudata cu bateria.

Schimbat acum doi ani bateria originala a masinii cu un Banner nou nout de 100 A, cu putere de pornire exact dupa specifcatii si dupa cateva luni m-am trezit ca raman cu masina in drum.

Eram prin Bulgaria la vremea respectiva m-am dus la unii mari cunsocatori vezi doamne de Bmw.

Pun alta baterie noua. Bosch de 120A cu putere chiar mai mare decat cele din specificatii.

Dupa doua saptamani raman iar cu ea in drum fix pe Victoriei Bucuresti.

Am dus-o la mecanic si acesta a verificat mai multe chestii la ea.

Printre altele curentul de incarcare dupa pornire dar si idle dupa aproximativ 15 min.

La start te poate fura cand vezi ca incarca cu 15-16 volti.

In realitate releul de incaracare de pe alternator nu trebuie sa ii dea voie sa urce peste 14.8V indiferent de sarcina.

In felul asta prajeste elementii din baterie.

Paradoxul este ca IBS-ul ar fi trebuit sa crape la asemena valori.

Ei acesta nu a crapat ci direct bateria Banner.

Schimbat releul de pe alternator si problema s-a rezolvat.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update

 

dupa ce masina sta desfacuta de cateva saptamani am reusit sa aflu ce lucrari s-au facut pe masina inainte de a ajunge la mine. Se pare ca la o incercare de schimb de ulei la cutie cei care au lucrat la ea au reusit sa strice slectorul de viteze. Dupa aceea masina nu mai pornea si s-au apucat sa schimbe CAS-ul si ulterior DME-ul cu toate ca se cerea doar schimbarea selectorului cu unul functional. La demontarea DME-ului original au rupt un pin din mufa si au incercat o lucreare pe stil romanesc de a inlocui mufa cu alta prin legarea firelor intre ele (de aici si erori pe comunicare CAN). Legaturi ce au fost facute slab si ascunse bine ca sa nu se vada. Dupa refacerea legaturilor se pare ca masina nu ar mai consuma curent. Inca se testeaza... sper ca asta sa rezolve problema.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.