Jump to content

BMW F10 518DA


Fane_05

Recommended Posts

De vanzare BMW F10 518DA

Fabricatie 05.2015 - import Olanda

Motor 2.0 B47 150cp euro 6

Cutie automata 8+1

196.800 km - WBA5E31090G040363 VIN pt verificare

Ultima revizie la 193.600 km in luna 09.2019

- BiXenon

- Navigatie Business

- Instrument Cluster Expanded

- Tapiserie din piele

- Scaune cu reglaj electric

- Clima dubla

- Senzori parcare fata/spate

- Iluminat ambiental interior/exterior

- Senzori presiune roti

 

Poze aici: https://imgur.com/a/penZzFT

 

Pret 14200e neg

Tel 0755543661

Link to comment
Share on other sites

Am observat si eu la decodare, banuiesc ca a fost schimbat interiorul complet de fostul proprietar, inclusiv fetele de usi. Am tot istoricul masinii, nu apare aceasta schimbare, dar e mai plauzibila decat ca s-a gresit la enumerarea optiunilor conform Vin-ului. Edited by Fane_05
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

goodjob.gifdrinks.gifLMAO.gif

 

mda.

 

(-17)

 

on topic:

 

150cp, pe f10...cum sunt ?!

 

e ok daca mergi linistit. 40 nm diferenta intre 518d si 520d (360nm vs 400nm)

 

F10 fara xDrive nu este o masina grea (1600~kg)

 

iti spune un fost propietar de 520d, 525d (2.0 bi-turbo) si de M550xd; toate 3 pe F10.

Link to comment
Share on other sites

Se misca destul de bine masina cu cei 150 de cai, gandeste-te ca pe A6 sunt variante de 136 de cai si tot se misca. Exista si varianta resoftarii, dupa cum am gasit si aici pe forum un topic, motorul si cutia sunt aceleasi cu cel de 190 de cai. Edited by Fane_05
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ai sa cauti pe site-urile tunerilor, 518 si 520 li se da aceeasi valoare finala la chip

O chestie foarte interesantĂŁ, dacĂŁ ajungi la aceeași putere/cuplu. Ăn ideea cĂŁ prețul de achiziție al unui 518d e clar mai avantajos decât 520d, iar cu 300 de euro rezolvi "problema".

Am cĂŁutat și eu, și nu ĂŽnțeleg de ce unii tuneri declara puteri de aprox. 190cp post resoftare, iar alții 220-230cp.

Link to comment
Share on other sites

O chestie foarte interesantă, dacă ajungi la aceeași putere/cuplu. În ideea că prețul de achiziție al unui 518d e clar mai avantajos decât 520d, iar cu 300 de euro rezolvi "problema".

Am căutat și eu, și nu înțeleg de ce unii tuneri declara puteri de aprox. 190cp post resoftare, iar alții 220-230cp.

Fiecare tuner are propriile harti si softuri, pe care le considere safe sau bune, de aici si diferenta.

Edited by Fane_05
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

O chestie foarte interesantĂŁ, dacĂŁ ajungi la aceeași putere/cuplu. Ăn ideea cĂŁ prețul de achiziție al unui 518d e clar mai avantajos decât 520d, iar cu 300 de euro rezolvi "problema".

Am cĂŁutat și eu, și nu ĂŽnțeleg de ce unii tuneri declara puteri de aprox. 190cp post resoftare, iar alții 220-230cp.

 

Nu mai stiu pe unde am citit ca orice 518d F se resofteaza la ~220cp, chiar si B47, deci la nivel de 520d. Insa 518 G B47 nu atinge aceste cifre, ci ~190cp, probabil ca au schimbat si 'hardware-ul'.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.