Jump to content

problema la rece e87 2011


dan0n333

Recommended Posts

Buna seara.

Acum 2 luni am achizionat un Bmw seria 1 e87 2011 motor N43B20A 105 kw Carburant: benzina Cilindre: 1,995 Putere: 143 cai.

 

Ca sa incep cu un inceput, cand am luat masina am fost la mecanic mergea in parametri normali nu avea nici un defect zgomot eroare nimic absolut nimic.

Dupa 1-2 saptamani aproximativ a inceput calvarul, in sensul ca :

 

-la pornirea de dimineata catre job ca sa zic asa in fiecare dimineata martorul check engine porneste intermitent masina se zguduie puternic ,acul de la turometru oscileaza in sensul ca ba creste ba scade si o tine asa pana se incalzeste motorul. Tin sa precizez ca acest lucru face doar la rece pentru ca dupa ce am luat masina am prins o parte mica cand nu erau 2-3-4 grade si nu facea asa.

 

Am mers la mecanic am schimbat bujiile,bobinele cu unele boch toate 4. Am schimbat bujiile si bobinele pentru ca imi dadea eroare pe cylindrul 4 si 3 si am zis sa le schimb pe toate .Toate bune si frumoase pana a doua zi dimineata cand ce sa credeti masina facea la fel.

 

Am mers cu ea asa dupa care la interval de cateva zile am facut o programare la Dormag cel de pe Stefan cel mare unde am facut o diagnoza , unde a aparut eroarea " 30EA nitric oxide catalytic converter, sulphurized poisoning " si Miss fire pe cilindrul 4 asta dupa ce eu am pus bobine noi. Aceasta eroare am inteles de la service ca ar fi de la senzorul de nox care a fost schimbat de vanzatorul masinii tot la dormag si dovedit prin factura .Eroare cu cilindrul nu am inteles-o pentru ca bobinele le-am schimbat.

 

Mi s-a sugerat sa merg la dezmembrariautogag pentru inca o diagnoza si eventual sa mi se desfaca motorul pentru a verifica amanuntit ce se intampla.

Zis si facut , am mers am lasat masina am fost sunat de acestia dupa 2 zile sa vin sa iau masina.

Ajuns la fata locului pentru a lua masina de la acestia mi s-a spus sa verific antigelul zilnic daca scade,pentru ca ei banuiesc ca undeva este vreo fisura undeva si antigelul ajunge in motor .

Din ce am citit si eu pe internet si am intrebat in stanga si in dreapta problema ar fi garnitura de la _chiulasa_ sau vreun furtun spre radiator care este fisurat.

 

Intrebarea mea pentru cine crede ca ma poate ajuta .... de ce tot trepideaza dimineata si de ce nici un mecanic nu a putut rezolva problema dupa nenumarate diagnoze toti si-au dat cu parerea dar nici unul nu a rezolvat ca sa zic asa .Am acceptat si demontarea motorului pentru verificarea chiuloasei si tot ce mai este nevoie dar m-au oprit pentru verificarea antigelului intai si nu prea am inteles ce legatura are pornirea la rece cu antigelul, adica de ce dupa ce se incalzeste masina merge ca noua .. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Te-ai gandit sa schimbi injectoarele? Primele modele N43 au problema asta.

Ai verificat macar cu ISTA, starea lor de la rece incepand?

 

(Indirect, intreb, de ce ai dus masina prima oara la mecanic? Nu fac nici o aluzie..)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.