Jump to content

probleme motor N20B20


soryn37

Recommended Posts

va salut. vreau sa va impartasesc problema pe care am avut-o cu acest tip de motor. intr-o zi prin octombrie am auzit un zgomot la motor si m-am dus la service (BMW) sa identifice de la ce provine zgomotul. dupa verificari mi-au spus ca nu are nimic si pot sa plec acasa, ceea ce am si facut. dupa 5-6 km am auzit un zgomot mai puternic in motor si imi apare in bord un mesaj de genul "presiune ulei scazuta, opriti imediat motorul" ceea ce am facut in secunda urmatoare.am sunat la BMW si am dus masina pe platforma la ei. dupa verificari au constatat ca s-a rupt patina de la distributie, a cazut in baie astupand sorbul de la pompa de ulei ceea ce a dus la functionarea motorului fara ungere si atacarea cuzinetilor si a arborelui cotit. rezultatul, necesar motor. am inlocuit motorul pe banii mei cu anumite discounturi facute numai de cei de la BMW de aici. cei de aici s-au comportat ok. am si eu vreo 2 intrebari pt BMW Germania:

1. de ce s-a rupt patina la 147.000 km?

2. daca stiau de problema asta cu patina( am inteles ca in SUA au fost probleme cu patina la tipul asta de motor), din cate am citit erau probleme legat de policarbonatul din care era realizat plasticul?

3. de ce au fost atacati cuzinetii si arborele cotit daca am respectat ce scria in mesajul din bord de a opri imediat? ce rost mai are mesajul daca vine dupa ce s-a defectat motorul?

4. daca s-a eliminat aceasta problema la motoarele N20B20 produse dupa 2015?

in concluzie atentie cei care aveti masini cu acest tip de motor N20B20 produs pana in 2015, mai bine schimbati distributia preventiv.

Link to comment
Share on other sites

e defectiune tipica la motorul asta, motivul principal este patina sau mai bine zis materialul din care e facuta, modelul revizuit e ok, daca ai fi schimbat patina inainte sa se rupa era totul ok, e un motor fiabil mai putin problema cu patina...

 

1.in cele mai multe cazuri la 100k km patina e deja rupta

2. stiu de problema, exista model revizuit care nu se mai rupe (teoretic)

3. uzura cuzinetilor se face in timp, cand apare mesajul cu presiunea, motorul e deja compromis total

4. greu de spus...au fost revizuite mai multe acolo in afara de patina: lant, intinzator mecanic...

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

e defectiune tipica la motorul asta, motivul principal este patina sau mai bine zis materialul din care e facuta, modelul revizuit e ok, daca ai fi schimbat patina inainte sa se rupa era totul ok, e un motor fiabil mai putin problema cu patina...

 

1.in cele mai multe cazuri la 100k km patina e deja rupta

2. stiu de problema, exista model revizuit care nu se mai rupe (teoretic)

3. uzura cuzinetilor se face in timp, cand apare mesajul cu presiunea, motorul e deja compromis total

4. greu de spus...au fost revizuite mai multe acolo in afara de patina: lant, intinzator mecanic...

 

mersi de raspuns. daca stiam de problema inlocuiam patina, nu motorul. singurul lucru bun este ca am motor nou 2018 cu 0 km :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.