Jump to content

BMW X5 4.0d iDrive 2011


MariusJ

Recommended Posts

Nu stiu ce are!? A mers perfect pana cand am plecat de pe loc, mergand cu 20 km/h in oras la un momend dat sa oprit brusc motorul fara nicio eroare in bord. Am stat putin si am pornit fara probleme, numai ca in momentul cand amplecat de pe loc abia tragea, ce sa pun ca sa facut coada de masini dupa mine. Mergeam cu 10 km/h cu pedala la fund si fum alb dupa mine cu miros puternic de parca isi facea DPF-ul regenerare. Am ajuns la garaj tras si de atunci pornesc merge cateva secunde si se opreste motorul. Cat timp merge scoate fum alb cu miros puternic. Aveti idee ce ar putea avea?
Link to comment
Share on other sites

Daca mai are cineva si alte idei sau poate sa confruntat cu aceasta problema porneste si merge motorul frumos, fara zgomote suspecte dar scoate fum ca si cand seregenereaza dpf-ul, daca pun in d pleaca greu sau se opreste motorul, dace nu introduc in drive dupa cateva secunde moare motorul. Nu se accelereaza decat pana in 1000~1200 rpm si moare motorul. In bord se aprinde check engine dar inca nu am facut o diagnoza.

 

Daca era de la linie aveam zgomote in motor, dar porneste perfect, functioneaza perfect acele cateva secunde sau 2-3 min, dupa care se opreste, daca dau sa accelerez moare mai repede.

Link to comment
Share on other sites

motorul nu se opreste la relanti de la turbine defecte

 

Partial corect. :) Daca pica turbina mica, masina inca merge, nu se opreste. Totusi, exista un caz in care se opreste, daca faci cum am facut eu: cand pica turbina, insisti sa mergi in continuare cu ea, uleiul ajunge in dpf, dpf se infunda, gazele nu mai au pe unde sa iasa, si gata, masina porneste si se opreste. Dar, indirect de la turbine.

Link to comment
Share on other sites

doar daca obturau complet admisia altfel nu au cum, la relanti turbinele nu functioneaza in niciun fel

 

Nu am studii de inginerie mecanica, dar sunt pasionat de domeniu prin prisma pasiunii pentru masini si afirmatia asta ma intriga pentru ca eu sunt convins ca turbinele functioneaza din clipa imediat urmatoare dupa ce este pornit motorul, pentru ca gazele invart compresorul din partea calda. Gresesc?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am studii de inginerie mecanica, dar sunt pasionat de domeniu prin prisma pasiunii pentru masini si afirmatia asta ma intriga pentru ca eu sunt convins ca turbinele functioneaza din clipa imediat urmatoare dupa ce este pornit motorul, pentru ca gazele invart compresorul din partea calda. Gresesc?

 

Ai gresit dar ai nimerit ceva.......turbina se invarte din prima pentru ca evident invarte pe evacuare dar pe admisie exista geometria aia variabila care este variabila evident ,la relanti paletele stau inchise sa nu supraalimenteze si deschid la turatie.....

Link to comment
Share on other sites

Probema care ma supara cel mai tare este faptul ca masina functiona, pornea si mergea excelent, fara vriatii in relantiu,fara fum (tobe super curate), fara probleme la cutie sau sistemul xdrive..nimic. Totul sa intamplat dintro data la o plimbare in oras la o viteza de 20hm/h sa oprit motoril din senin in mers. Am stat cateva secunde pe avarii sa gandesc ce s-ar fi putut intampla. M-am uitat la bord dupa ce am pus contactul, motorina aveam 30% in rezervor, am pornit fara probleme, am introdus in drive si cand sa plec parca aveam 5cp.Am incercat sa ajung la garaj dar am o panta de 10%, nu am reusit sa urc, atunci am chemat fratele si ma tras la sufa. De atunci porneste fara probleme sta inrelantiu aproximativ 2-3 min dupa care se opreste. In tot acest timp scoate fum exact ca si cum isi face regenerare dpf. Nu o pot pune pe un tester pentru ca sunt plecat din tara si ajung in ianuarie acasa.
Link to comment
Share on other sites

Deci am avut un BMW X6 am fabricație 2009 3.5sd 286 cp Mergeam ce mergeam cu el și mi se oprea ĂŽn mers dar din ce ĂŽmi amintesc cĂŁ nu ĂŽmi scotea fum sau ceva mi se oprea pur și simplu am constatat la un Serviss cĂŁ era injectorul mi-a schimbat injectorul și a mers cum trebuie

 

La Serviss am fost la cel de pe Splaiul Unirii Serviss team am impresia

Edited by dadogus
Link to comment
Share on other sites

Eu am patit aproximativ la fel mai putin partea cu opritul. Intr-un sens giratoriu mai mare, am intrat ok si abia am iesit.

 

Si-a pierdut puterea si mergea cu maxim 20km/h. Pe drum drept abia am putut sa o intorc. Putere mai deloc. In bord nimic...

 

Pe diagnoza mi-a dat debitmertru. L-am inlocuit cu unul nou si a revenit totul la normal.

Link to comment
Share on other sites

Nu am studii de inginerie mecanica, dar sunt pasionat de domeniu prin prisma pasiunii pentru masini si afirmatia asta ma intriga pentru ca eu sunt convins ca turbinele functioneaza din clipa imediat urmatoare dupa ce este pornit motorul, pentru ca gazele invart compresorul din partea calda. Gresesc?

 

gresesti, presiunea pe admisie la relanti este egala cu cea atmosferica, daca scoti turbinele si pui o teava in locul lor motorul va functiona la fel (LA RELANTI!)

 

p.s. mor de curios ce defect este, nu inteleg de ce nu face test...si de ce nu verifica filtrul de ulei DUPA ce a patit treaba cu defectiunea...de urmarit popcorm1.gif

Edited by zeronoo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut. Multumesc pentru ajutor. Am descoperit axul rupt la turbina mica. Am cumparat second una si este ok. Numai ca dupa intamplare cred ca sa mai intamplat si altele pentru ca dupa ce am montat turbina second imi da cateva erori pe la presiuni. Probabil ceva senzori sau poate ca ai dreptate cu egr-ul ! Cine stie, o sa sap mai adanc. Ideea este ca porneste perfect, merge dar imi da cateva erori de engine proablems si semnul in bord dupa care ii dau ok si dispare dupa care apare iar, de vreo trei ori fac asa si dupa aceea ramane permanent. Habar nu am, dar perseverez, ii dau de capat pana la urma. Oricum mersi.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.