Jump to content

745Le xDrive vs 750i xDrive vs 740d xDrive


ambra

Recommended Posts

Va salut

Sunt nou pe acest site.

Detin un E270cdi si vreau sa trec la BMW.

M-am orientat spre seria 7. Sunt in dilema intre diesel, benzina sau hybrid.

Diesel parca nu e de viitor datorita restrictiilor ce planeaza in viitor , benzina vine cu un consum mai mare si o fiabiltate mai mica a motorului datorita turatiilor mult mai mari decat cele pe motorina. Despre modelul hybrid nu prea stiu multe. Ce fiabilitate are un hybrid? ( ma gandesc la baterii)

Poate puteti sa-mi dati vreun sfat.

Multumesc.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

motorul pe benzina mai putin fiabil?!

pai boss, tu te orientezi spre o masina care a costat noua intre 120k si 150k. tinand cont cat e tehnologizata, te poti astepta la cheltuieli medii de rulare a msinii de 1000 euro lunar exceptand casco si eventualele rate.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Turatii mai mari la benzina fata de diesel ai când mergi la mod “forja” ...mie îmi schimba între 1500-1800rpm in modul comfort...de hybrid m-as feri...ia benzina sau diesel...dacă e sa o folosești zilnic mergi pe 740d...

 

P.S. Sa ai ceva bani puși deoparte pt unele viitoare probleme, indiferent de ce alegi...

Edited by MuscleMike
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

motorul pe benzina mai putin fiabil?!

Pai una este o turatie a motorului la 1500-2000 rotatii si alta este la 3000-4000

Viata unui motor se calculeaza de obicei in cateva milioane de revolutii. Clar mersul la turatii mari uzeaza mai repede motorul. De fapt asta este si cheia durabilitatii diesel-ului fata de Otto, functioneaza la turatii mai joase.

te poti astepta la cheltuieli medii de rulare a msinii de 1000 euro lunar

:hyper: Pai de unde asemenea sume? Consideri ca E 270cdi-ul meu nu a fost o masina premium? A costat 68K euro.

In primi 5 ani in afara de ulei si filtre nu am avut alte costuri. ( 7 litri 0W40 mobil1 + filtre = apox 450 lei in fiecare an)

P.S. Sa ai ceva bani puși deoparte pt unele viitoare probleme, indiferent de ce alegi...

Nu asta ar fi problema ci faptul ca spui ca trebuie sa ma astept la probleme. Pai asa de putin fiabile sunt BMW-urile? La MB-ul meu prima problema am avut-o dupa 7 ani cand mi-a explodat o perna de aer. Restul au fost elemente de uzura... la 5 ani am schimbat placutele de frana, uleiul la cutia automata.

Edited by ambra
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca, colegii nu au inteles despre ce model e vorba, deoarece ai specificat 745Le vorbim de G11/G12, singurul disponibil in toate variantele de motorizare mentionate de tine.

 

Fiind vorba de o masina noua sau aproape noua(automat, in garantie), nu cred ca vei avea probleme de fiabilitate si daca ai, ce? de asta exista garantie si din ce am vazut, cumparatorii de 7 sunt tratati de reprezentante(cel putin de cea din Cluj), ca niste mini regi(lucru normal pana la urma, le lasi peste 100k euro in conturi).

 

Personal as alege versiunea

, v-a scoate un consum super bun in oras, folosind preponderent motorul electric(in special la porniri) , ai un motor de 3L in 6 cilindri, pe benzina, care sa fim seriosi, nu submotorizeaza caroseria respectiva nici singur, cu atat mai putin insotit de motorul electric si vei avea si sunet de benzinar. Intradevar nu va fi sunetul si feelingul V8-ului dar nu prea le poti avea pe toate. Sau? + e varianta long si daca vei avea pasageri in spate, iti vor multumi.

 

+ daca nu s-a schimbat legislatia, vei plati un impozit infim.

 

Ca si costuri de intretinere(anvelope, revizie etc), asteapta-te la costuri mai mari fata de E, e totusi o alta clasa.

Edited by VladE46
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La consun iti este gandul cand te gandesti prima data la un g11/g12?

Am vazut G12 740d 3k biturbo 320cp stoc si 7.7 consum mixt...

Feritiva de hibride de la BMW, deocamdata. Asteptati cativa ani pana la full electrice mari daca gandurile sunt fixe pentru electrice.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mie nu mi-a fost clar daca vrei masina noua ori nu, cati km faci pe an etc.

 

trag concluzia acum ca masina o vrei noua.

daca la 5 ani ai schimbat placutele de frana la E, inseamna ca faci pe la maxim 10.000km pe an.

 

daca masina e noua, ia-o cu garantie extinsa la 5 ani, costa vreo 4000 euro parca si nu vei avea nicio cheltuiala.

 

la sh-uri e complicat.

daca masina are deja 70-80k km, costurile incep sa curga garla pt ca incep sa apara consumabilele. la seria 5, discuri si placute fata/spate, senzori, manopera, tva, materiale mici, costa 1500 euro si asta cu 10% discount inclus. la seria 7, probabil 2000 euro. mai apar un brat si ceva bucse, poate rulmenti, mai un egr si te poate arde de peste 5000 euro anual.

motorina, RCA, impozit. un set de anvelope se apropie de 1000 euro(evident nu le schimbi anual). si uite asa pt a merge cu seria 7 scoti peste 10.000 euro pe an.

casco obligatoriu dpmdv...3000 euro anual(astia suplimentar celor 10.000 anterior mentionati).

daca mai ai si rate la ea, probabil esti primar de oras.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

mie nu mi-a fost clar daca vrei masina noua ori nu, cati km faci pe an etc.

Fac aproximativ 15K

trag concluzia acum ca masina o vrei noua.

.....

daca masina e noua, ia-o cu garantie extinsa la 5 ani, costa vreo 4000 euro parca si nu vei avea nicio cheltuiala.

Da, sunt intre doua variante. Noua, am o oferta la 135k cu reducere 105k ( inclusa garantie si service 5 ani)

sau una second din 2019 ( probabil mijlocul anului) cu aprox 6-10k la bord cumparata din Germania undeva la 55-70k.

Oricum sunt foarte nehotarat. Oscilez intre A8, S class si seria 7. Initial am vrut SUV, dar nevasta nu vrea. Spune ca e prea mare.

Feritiva de hibride de la BMW, deocamdata. Asteptati cativa ani pana la full electrice mari daca gandurile sunt fixe pentru electrice.

Asta este unul din aspecte pentru care am itrebat. Nu sunt sigur de fiabilitatea unui hybrid. Un hybrid este o masina pentru viitor. In mod normal as merge pe diesel dar mie frica de ce ne rezerva viitorul cu privire la viitoare posibile restrictii in orase.

Edited by ambra
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fac aproximativ 15K

 

 

Asta este unul din aspecte pentru care am itrebat. Nu sunt sigur de fiabilitatea unui hybrid. Un hybrid este o masina pentru viitor. In mod normal as merge pe diesel dar mie frica de ce ne rezerva viitorul cu privire la viitoare posibile restrictii in orase.

 

Nu vad de unde vine frica asta de masini hibride, in special in cazul unei masini noi.

 

 

Nu cred ca in urmatorii 5-6 ani trebuie sa ne facem griji pt diesel, pana la urma sunt Euro 6 DTemp, pana si in Germania sau alte tari mai avansate si cu restrictii pt diesel, daca ai ceva mai nou de Euro 4 nu ai probleme.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si acum o ultima intrebare.

O masina cumparata din Germania de la o reprezentanta sau diler, model 2019, fata de una cumparata de la noi tot de la reprezentanta,cu aceleasi dotari, are diferente una fata de cealalta?

Ma refer la partea de soft ( navigatie, meniuri.. etc care evident sunt in germana), sau se pot seta in engleza?

Ce altceva ar mai putea diferi?

Edited by ambra
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si acum o ultima intrebare.

O masina cumparata din Germania de la o reprezentanta sau diler, model 2019, fata de una cumparata de la noi tot de la reprezentanta,cu aceleasi dotari, are diferente una fata de cealalta?

Ma refer la partea de soft ( navigatie, meniuri.. etc care evident sunt in germana), sau se pot seta in engleza?

Ce altceva ar mai putea diferi?

 

Exista si "un mit" cum ca ar fi diferita calitatea materialelor folosite (dar la toate, nu doar la BMW, sau masini in general) intre produsele fabricate pentru Europa Centrala si de Vest si cele dedicate pietei de Est, insa vorbim totusi de un seria 7, nu cred ca vor fi probleme in sensul asta.

 

Softurile(motor etc) sunt aceleasi, mai putin la masinile produse pentru tari ca Belgia sau Olanda, unde se plateste impozit dupa caii putere si nu cilindree, acestea de obicei au power reduction. Ca si soft de bord, aplicatii etc, sunt aceleasi mai putin partea de harti, unde cel mai probabil masina va veni cu hartile pentru Europa centrala si de Vest si va necesita un "update" daca vei dori hartile pentru Romania si Europa de Est.

 

Meniul se poate seta in engleza.

 

Daca iei o masina de la BMW Premium Selection, garantia va fi valabila si in Ro.

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

1577883867[/url]' post='2508629']

.

 

, cumparatorii de 7 sunt tratati de reprezentante(cel putin de cea din Cluj), ca niste mini regi(lucru normal pana la urma, le lasi peste 100k euro in conturi).

 

 

Serios...unde, când, cum? Pe mine (cel puțin acum 4ani) m-au întrebat dacă vreau o cafea...am refuzat politicos și cam atât a fost “tratatia regală”.

 

...tratat și cu seria 3 (in garantie) și cu X6 post garantie la fel...indiferenta.

 

1577888792[/url]' post='2508638']

Da, sunt intre doua variante. Noua, am o oferta la 135k cu reducere 105k ( inclusa garantie si service 5 ani)

sau una second din 2019 ( probabil mijlocul anului) cu aprox 6-10k la bord cumparata din Germania undeva la 55-70k.

Oricum sunt foarte nehotarat. Oscilez intre A8, S class si seria 7. Initial am vrut SUV, dar nevasta nu vrea. Spune ca e prea mare.

.

 

Faci 15k km si îți este greu sa alegi între o mașina 2019 noua și una second hand 2019...una costa 100k euro iar cealalta 50k eur? In toată ecuația asta ce rol mai are hybrid-ul la cei 15k km pe an? Sunt doar eu sau ar trebui sa ma îndoiesc de logica ta...

 

Ia-ți Tesla P100D și ai terminat cu problemele...

 

P.S. Te uiți după mașini oberklasse și zici ca SUV urile sunt prea mari? News flash (excluzând GLS si X7): nu sunt mai mari, sunt mai înalte iar spațiul interior e cel puțin la fel sa nu zic mai mic...

Edited by MuscleMike
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Faci 15k km si ĂŽți este greu sa alegi ĂŽntre o mașina 2019 noua și una second hand 2019...una costa 100k euro iar cealalta 50k eur? In toatĂŁ ecuația asta ce rol mai are hybrid-ul la cei 15k km pe an? Sunt doar eu sau ar trebui sa ma ĂŽndoiesc de logica ta...

Nu, logica ta nu e buna. Gandul cu hybridul era pentru ca se bate tot mai multa moneda despre interzicerea dieselului. Deci un diesel peste 4..6 ani va fi poate imposibil de vandut.

Costa mai mult de 100K si respectiv 50k. Vreau sa aiba toate nebuniile de asistenta de condus, piele integrala, plafon panoramic, confort maxim pt. locurile din fata, faruri laser, etc.

P.S. Te uiți dupĂŁ mașini oberklasse și zici ca SUV urile sunt prea mari? News flash (excluzând GLS si X7): nu sunt mai mari, sunt mai ĂŽnalte iar spațiul interior e cel puțin la fel sa nu zic mai mic...

Nu! Pentru mine sunt cele mai OK. Daca ar fi dupa mine m-as uita numai dupa nouile Q7, X6 sau GLA.... dar in ecuatie intra si nevasta care dupa ce am dus-o cu un Q8 a spus ca ei nu-i trebuie suv.Tocmai inaltimea mare a pragurilor o derajeaza (pe mine nu). Suntem 2 persoane deci nu intra in discutie x7 sau gls ( au 7 locuri)

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mda...vorbești de 3l diesel 2019 euro 6 și îți e frica ca nu mai ai voie prin Europa peste 6 ani... Audi scoate motoare (noi) de 4l diesel, puse peVW, Porsche și Bentley-uri...serios: despre ce vorbim aici...?

 

Hibridul se pune oricum pe motoare benzina care nu au nici o treaba cu interzicerea lor prin orașe și s-au făcut o grămada de teste la Mercedes și Audi care sa arate ca, consumul este nesemnificativ afectat și ca e doar o chichița pt impozite/taxe.

 

P.S. La 15k km pe an eu as lua benzina, alegerea ta ar fi corecta dacă alegi benzina dar “not for the right reasons”.

Edited by MuscleMike
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Serios...unde, când, cum? Pe mine (cel puțin acum 4ani) m-au ĂŽntrebat dacĂŁ vreau o cafea...am refuzat politicos și cam atât a fost “tratatia regalĂŁ”.

 

...tratat și cu seria 3 (in garantie) și cu X6 post garantie la fel...indiferenta.

 

 

 

Din cateva vizite (3-4) facute la Automobile Bavaria impreuna cu un prieten ce pe atunci avea un F01 luat de nou de la ei si in garantie, am observat ca au fost mult mai atenti cu noi si mai responsive la noi si tot ce aveam nevoie, fata de indiferenta de care pomenesti si tu cand am fost cu masini din clasa mai mica si post garantie. :frantics:

 

Si da, intreaba daca vrei o cafea(la fel am fost tratat si la Forza Rossa in Bucuresti), doar sunt reprezentanta auto nu restaurant.

Link to comment
Share on other sites

La Cluj e Autotransilvania nu Automobile Bavaria și din ce spui tu acolo așa ar trebui (dar nu o fac) sa trateze toți clienții,egal, sa nu zic invers (ar trebui sa ii pupe in fund pe aia cu post garantie) și mașini gen seria 1,3 și 5 pt ca aia reprezintă majoritatea in Romania, nu seria 7 seria 6 și X5/6 in garantie...pt ca la cei cu mașini in garantie PIERD bani pe când la cei post garantie CÂȘTIGA bani...nu înțeleg exact la ce te referi tu când esti tratat regește la ei: ți-au zâmbit mai mult, ți-au făcut masaj ca altceva nu ii văd pe ăștia de la Autotransilvania sa facă. Îți zic eu cum am fost tratat la reprezentanta Audi in Viena când am fost la o simpla revizie: deși am întârziat cu vreo 2 ore, m-au luat după ce s-a eliberat primul elevator, sticksuri, sucuri și cafele (de toate felurile) la discreție (nici aia nu erau restaurant), mi-au făcut discount de 10% și mi-au dat doua umbrele mari Audi...eu asta o consider atenție fata de client nicidecum tratat regește... Edited by MuscleMike
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mda...vorbești de 3l diesel 2019 euro 6 și ĂŽți e frica ca nu mai ai voie prin Europa peste 6 ani...

Problema nu e ca nu ai voie, ci ca se vor mari restrictiile si posibil taxele si peste 5-6 ani nu pot sa o mai vand ca acum o masina euro 2 sau 3...

Hibridul ....... consumul este nesemnificativ afectat și ca e doar o chichița pt impozite/taxe.

Nu consumul ar fi problema ci tocmai valoarea de revanzare... Eu stau la curte, am garaj si curent trifazic. Asta ar fi un avantaj pentru detinerea unui hybrid.Cei 15k km/an sun facuti 85% prin oras.

P.S. La 15k km pe an eu as lua benzina, alegerea ta ar fi corecta dacĂŁ alegi benzina dar “not for the right reasons”.

Si eu ma gandeam la varianta benzina ca fiind mai de viitor ca dieselul

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ambra@ Pentru euro 6 nu au ce restrictii sa fie peste 5-6 ani, euro 2-3 sunt masini vechi de 20 ani e normal sa fie restrictii acum ca suntem in 2020 deja.

Eu sunt de parere sa iti iei ce iti place tie, mergi cu ce poti testa plus experianta cu masini predente si poti lua o decizie foarte usor, astazi, acum, cand traiesti, nu pentru peste 7 ani.

Nu te mai gandi la valoarea de revanzare ca nu investesti in terenuri, e o masina, orice ar fi isi pierde din valoare anual.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

.

............Nu te mai gandi la valoarea de revanzare ca nu investesti in terenuri, e o masina, orice ar fi isi pierde din valoare anual.

Ar fi valabil in general... dar cand iei o masina de 70k de euro (second hand -maxim un an vecime si vreo 15k km ca de noua ar depasi 100k), te gandesti daca poti recupera peste 4-5 ani cu 70-80k km, macar jumatate...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De aia zic: ia una second hand ca deprecierea va fi mai ușoarĂŁ...și da...cam acolo e o mașina de 4-5 ani...pe la 30-35k euro ...ce trebuie sa ai in vedere ca peste 4-5ani romanul tot mai repede va cumpara un 3000d decât un 4400benzina...asta așa dacĂŁ te gândești deja la revânzare...
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma uitam asa de curiozitate inca !!! De mers o sa merg in germania prin primavara ( am si neamuri in nordul germaniei) unde voi sta vreo 3 saptamani si voi cauta atunci impreuna cu nepotul meu care e neamt.

BMW740i pret vanzare 85.900 pretul de nou nu e afisat.

BMW 740 D pret vanzare 79.900 Preisempfehlung des Herstellers 121.439 EUR. BMW Premium Selection

Eu caut culoare deschisa , de preferinta gri metalizat si scaune piele . Evit tapiteria neagra.

Edited by ambra
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.