Jump to content

745Le xDrive vs 750i xDrive vs 740d xDrive


ambra

Recommended Posts

DupĂŁ ultimul tĂŁu comentariu, cred cĂŁ lumea și-a bĂŁtut gura degeaba pe aici. Trebuia sĂŁ spui din prima cĂŁ ai rude ĂŽn Germania, stai la ele câteva sĂŁptĂŁmâni, și te ajutĂŁ ei sĂŁ cumperi o mașinĂŁ la aprox. 100k euro. Edited by Cristian.O
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

DupĂŁ ultimul tĂŁu comentariu, cred cĂŁ lumea și-a bĂŁtut gura degeaba pe aici. Trebuia sĂŁ spui din prima cĂŁ ai rude ĂŽn Germania, stai la ele câteva sĂŁptĂŁmâni, și te ajutĂŁ ei sĂŁ cumperi o mașinĂŁ la aprox. 100k euro.

Pai eu cred ca tu nu ai citit atent ce am scris. Eu nu am intrebat de unde sau cum sa cumpar o masina , ci CE MODEL de BMW sa cumpar. Adica si titlul era X vs Y vs Z. Deci eu eram - si sunt inca - interesat care model e mai fiabil, care e mai de viitor si cu care o sa am mai putine probleme previzibile.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Review 745e:

 

Dupa mine, 740D ar fi cel mai ok dintre toate. Ce consider a fi intr-adevar ceva plauzibil, sansa mai mare ca pretul la masinile diesel sa scada la vanzare, devalorizarea masinii, dar totusi se stie cat de mult se devalorizeaza seria 7, deci oricum se vor pierde f multi bani prin devalorizarea masinii, indiferent de motorizare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Review 745e:......

Superb. cum eu folosesc oras 80% , mi-ar veni ca o manuse. Cred ca si bateriile sunt mai fiabile ca cele de pe generatiile anterioare.

Dupa mine, 740D ar fi cel mai ok dintre toate........

Daca nu ar fi tata frasuiala asta cu poluarea ( ca na, diselistii amatori polueaza nu tirurile..), as mergefara nici o indoiala pe D. Nu inteleg de ce nu fac hybrid si pe diesel. MB au motoare pe D si in varianta hybrid.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

https://www.motor1.com/news/391414/bmw-committed-combustion-engines/

 

lasa-i pe altii sa se teama.

 

ia-ti ce motor vrei tu.

" ...On the diesel side, Klaus Froehlich said the three-cylinder 1.5-liter along with the quad-turbo found in the M550d and M50d models will be retired. According to a recent report, the torquey inline-six 3.0-liter unit will be dropped later this year, with the M550d Sedan and Touring the first ones to get the axe this summer...."

Link to comment
Share on other sites

si chiar de era pe lista lui M50d, nu are a face.

acest motor nu se va mai produce pt ca e scump si nu are clientele, ca atare nu merita a fi dezvoltat, dar asta nu inseamna ca daca isi ia el acum un sh, va avea probleme la revanzare, ca doar alte dieseluri vor mai fi produse aprox 20 de ani dupa cum spune bmw, deci evident ca dieselurile produse in 2040 vor mai fi legale apoi inca 10-15-20 de ani. Deci poate pana in 2060.

sau hai poate ca situatia va evolua mai repede si dieselurile vor fi produse pana in 2035...la acel moment, masina despre care discutam va fi de mult facuta cusca pt cainele maidanez din ograda unei gospodarii. ca sa fim pesimisti pana la capat, putem estima ca dieselul produs in 2035 va mai fi legal si in 2050, nu pana in 2060 in variant prima, cea relaxata.

 

cred ca tot ce era de discutat pe acest topic a fost discutat. spor la cumparaturi :)

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

...... s-au fĂŁcut o grĂŁmada de teste la Mercedes și Audi care sa arate ca, consumul este nesemnificativ afectat și ca e doar o chichița pt impozite/taxe.

 

Am uitat sa spun ca nu hybrid ci plug in hybrid, adica cu incarcare la priza. Din 17k km/an 12..13k ii fac in oras. Cum am spus, locuind la curte si avand si 380V nu ar fi o problema cu incarcatul .Pe de alta parte, la o masina noua, diferenta de pret fata de o masina pe benzina este de aproximativ 10k euro.( vorbim de 740i - 745ie) Cu 10k de euro pot circula la un consum de 10-12 l/100 (1,2eur / lit) vreo 5-6 ani gratis in oras. Daca ma gandesc la deranjul cu incarcatul, plus ca nu e chiar gratis kw-ul si ca dupa 6 ani bateria nu mai e in garantie......parca imi vine sa nici nu ma mai gandesc la PHEV.

 

Link to comment
Share on other sites

:)

10-12% ia a mea in oras

740i consuma 20% in oras

 

asta e prima ta masina, sa inteleg?

Ai inteles gresit.

Cred ca nu ai citit ce am scris de la inceput:1. Detin un MB E 270cdi2 am detinut in ordine Dacia 1300, Oltcit, Mercedes 300SE apoi 240CDI (masini vechi la mana a doua aduse din Germania in 1993) Ford scorpio Ghia 2lit benzina, MB E270cdi cumparat de nou.3 Nici macar MB 300SE de 3lit nu consuma 20% cu un motor de 3 lit aspirat natural4. Scorpio de 2 lit benzina nu consuma mai mult de 8 in oras. ... consuma chiar mai putin decat Oltcitul.

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai inteles gresit.

Cred ca nu ai citit ce am scris de la inceput:1. Detin un MB E 270cdi2 am detinut in ordine Dacia 1300, Oltcit, Mercedes 300SE apoi 240CDI (masini vechi la mana a doua aduse din Germania in 1993) Ford scorpio Ghia 2lit benzina, MB E270cdi cumparat de nou.3 Nici macar MB 300SE de 3lit nu consuma 20% cu un motor de 3 lit aspirat natural4. Scorpio de 2 lit benzina nu consuma mai mult de 8 in oras. ... consuma chiar mai putin decat Oltcitul.

 

Scorpio , 2L , 8 in oras ? Vezi ca ori ai probleme cu computerul ori nu stii cata benzina bagi in rezervor . 8 in oras consuma un Polo cu motor de 1,4 L - are jumatate din greutate unui Scorpio .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am eu 540i si mananca lejer 18-20 in oras. Daca vreau sa merg al consum, scade pe la 14... asa ca sa fii sanatos ca un 7 nu o sa pape prea putin.

 

Ai mai jos consumul de la plin la plin

 

Nu stiu ce sa spun. Poate 740i 2019 o fi mai bun???Uite ce am gasit despre 540i:Pe acelasi sit unde am gasit 740i-ul

Scorpio , 2L , 8 in oras ?
hai poate si 9 cateodata.. dar depinde cum mergi, in ce oras si mai ales cand ..... in 1996 nu era circulatia de acum... vorbesc de Brasov.

post-97340-0-03089900-1580582467_thumb.jpg

Edited by ambra
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ai trimis date de e39 si crysis are g30:))

 

M-ai bagat in ceata e39..e30... pai 740i -ul ce este?. Ca doar el compara masina lui 540i cu motorul 740i

Nu stiu nimic despre tipurile de motoare BMW. Nu am avut niciodata BMW. Acum cochetez sa iau

 

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ce voiam sa spun e ca am acelasi motor, 3.0 Benzina cod B58, cu masinile expuse de tine. Daca la masina mea consuma atat, tinand cont ca e mai usoara, nu iti face iluzii ca pe un 7-at mananca mai putin.

 

@edit da, iarna se aduna multe drumuri. Plus ca pe vara am avut rotile rupte si am mers cu alta masina in vacanta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce voiam sa spun e ca am acelasi motor, 3.0 Benzina cod B58, cu masinile expuse de tine. Daca la masina mea consuma atat, tinand cont ca e mai usoara, nu iti face iluzii ca pe un 7-at mananca mai putin.

Deci sa inteleg ca tot mai rentabil este un 745ie PHEV pe care pot sa-l incarc noaptea acasa?

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare cam la misto topicul asta. Daca vrei masina de oras si sa consume putin, ia-ti ceva electric si gata. 7-le nu e masina de oras. Eu fac 35000 pe an, din care majoritatea la drum lung. Economia unui hibrid ar fii fix pix pentru mine. Iar 1000 eur economisiti in 2-3 ani sunt egal cu 0 pe langa costurile masinii. Casco singur te costa 3-4000 eur anual. Asa ca eu unul, nu te inteleg... ca e 40i, ca e 45e cam tot dracu ala e. Ca ai poate o evonomie de benzina mergand electric prin oras, ar trebui sa o privesti ca pe un bonus, dar nu reprezinta punctul forte in alegerea acelei motorizari. Edited by Crysis21
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

DupĂŁ ultimul tĂŁu comentariu, cred cĂŁ lumea și-a bĂŁtut gura degeaba pe aici. Trebuia sĂŁ spui din prima cĂŁ ai rude ĂŽn Germania, stai la ele câteva sĂŁptĂŁmâni, și te ajutĂŁ ei sĂŁ cumperi o mașinĂŁ la aprox. 100k euro.

Am semnalizat mai devreme cĂŁ aici se vorbesc vorbe

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.