Jump to content

Bec rosu aprins la presiune ulei numai la pornire.


Recommended Posts

Salut !

Am un 320D ,E90, an 2011 si de 5-6 saptamani se aprinde numai dimineata cand pornesc motorul, in computerul de bord semnul care arata ca sunt probleme cu presiunea la ulei.

Primul lucru care l-am facut, a fost sa-i schimb uleiul( cu toate ca cel vechi avea 5000 de km)si filtrul de ulei(cumparat de la BMW ). Apoi, i-am schimbat carcasa unde sta filtrul de ulei pt mi s-a spus ca supapa de la carcasa e de vina. Trebuie sa spun ca pana sa schimb carcasa asta care costa 250 de Euro si nu se gaseste decat originala la dealer, becul ramanea aprins cam 35-40 de secunde, apoi se stingea si nu se mai aprindea deloc, chiar daca opream motorul si-l porneam iar dupa 1 ora sau 5 .

Dupa ce am facut toate astea, becul s-a aprins iar dar numai vreo 4-7 secunde in functie de temperatura de afara. M-am dus iar in Service si mi-au spus sa-ncercam sa schimbam si senzorul de la presiunea de ulei; acum 2 zile au schimbat si senzorul iar a doua zi cand am pornit masina, s-a aprins iar becul pt 10 secunde.

Acum , nu stiu ce sa mai fac, am platit pana acum 600 de Euro si rezultatul e ca becul se aprinde in fiecare dimineata. Am mers cu masina ( de cand se tot aprinde becul ) cam 1500 de km; motorul se aude foarte bine chiar si dimineata cand se aprinde becul.

 

Poate cineva dintre voi a mai patit asa ceva sau are habar ce sa-i mai fac, pentru ca nu mai vreau sa merg in Service !

 

Va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si eu dar de ce face asa numai dimineata la prima pornire ?

 

Poate pompa se amorseaza mai greu(uzura) , sorbul e putin infundat ? Dupa prima pornire ,ai ceva ulei in instalatie si pompa se amorseaza mai usor . Peste noapte iar se scurge tot uleiul din instalatie.

Edited by seaman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poate pompa se amorseaza mai greu(uzura) , sorbul e putin infundat ? Dupa prima pornire ,ai ceva ulei in instalatie si pompa se amorseaza mai usor . Peste noapte iar se scurge tot uleiul din instalatie.

 

Daca sorbul e infundat trebuie baia de ulei data jos si curatata ( ea si sorbul ? )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand sa verifici presiunea uleiului cu un manometru,(cu uleiul initial) sa nu ai surpriza unei presiuni scazute, termini tot motorul inclusiv turbina.

 

Cand am dus masina la Service le-am dus-o seara la terminarea programului si le-am spus ca a doua zi, atunci cand pornesc motorul sa verifice presiunea uleiului, numai ca nu sunt sigur ca au facut lucrul asta. Eu locuiesc la Berlin si aici nu te lasa neamtul sa stai langa el. Pe factura mi-a trecut 1/2 ora de lucru verificarea presiunii de ulei; daca mergeam la un turc sau la un polonez puteam sa stau langa el. Aici am mers la recomandarea unei cunostinte care mi-a spus ca sunt buni si seriosi. Maine dimineata ma duc pana la ei sa-i intreb cat a avut presiunea atunci cand au controlat-o. Ma gandesc sa merg la altii si sa stau langa ei cand controleaza presiunea.

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Dai baia de ulei sa vezi daca nu ai bucati din patina rupte, sau altceva, care obtureaza circitul uleiului. Aia ar fi prima chestie pe care as face-o in locul tau.

 

In iulie-august ( nu mai stiu exact ) mi s-a rupt lantul de distributie ( motor N47! ) , aveam atunci 157000 km. Acum am 186000 de kilometri , deci am mers 29000 km de cand am reparat motorul si turbina. Ma gandesc ca daca ramaneau resturi prin motor, aveam problema asta mai devreme, habar n-am . Oare cat dureaza sa dea baia jos? Mi se pare ca trebuie ridicat motorul...

 

Mersi frumos!

 

Dai baia de ulei sa vezi daca nu ai bucati din patina rupte, sau altceva, care obtureaza circitul uleiului. Aia ar fi prima chestie pe care as face-o in locul tau.

 

Am scris mai devreme ca s-a rupt lantul de distributie in iulie-august dar nu anul asta ci in 2017 !

Link to comment
Share on other sites

Ai probleme cu pompa de ulei. Schimb-o pe aia si nu mai ai probleme. Diagnoza cu ISTA i-ai facut?

 

inca nu i-am facut nici o diagnoza, au masurat doar presiunea uleiului.

 

La e60 a trebuit suspendat motorul si lasata puntea in jos pentru a scoate baia. La e90 e o aventura si mai are fiind mult mai inghesuit fata de e60.

Daca e xdrive, doar cu motorul demontat o dai jos.

 

Mersi !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.