Jump to content

Intreruperi la pornire rece sub 5 grade 525d LCI


Recommended Posts

Salutare tuturor.

 

Recurg la a scrie aici pe forum deoarece am o problema la masina proprie de aproximativ 2 ani si nimeni si nimic nu o poate rezolva.

 

Manifestare.

 

La pornirea la rece sub 5 grade celsius motorul are unele intreuperi, fara o ordine specifica fara nici o logica.

Uneori cate una si urmatoarele secunde merge rotund, alteori consecutive cate 2-3-4 depinde.

Toata sarabanda asta de sughituri tine cateva minute bune, cu cat mai rece afara cu atat mai rau.

Sughiturile apar si in mers pana masina incepe sa se incalzeasca.

La asta se mai adauga si faptul ca si motorul are un mers mult mai aspru la relanti cand temperatura scade, cu cat mai rece cu atat mai aspru.

Actualemnte masina are 208.000 km.

 

Incercari de reparatie:

 

Toti senzorii posibili de pe motor inlocuiti inclusiv egr(nou binenteles).

Debitmetru nou original.

Toate dar absolut toate furturnele de pe motor inlocuite (nu pierde gram de ulei pe nicaieri si nici nu il consuma).

Toate garniturile inclusiv toate supapele posibile ce actioneaza si sau au legatura cu diversele vacumuri de pe motor.

Filtru vortex.

Toate termostatele si termoflotul de la cutie ca si ala are termostat.

Tampoane noi motor cu toate furtunele si inclusiv cutie.

Bujii incandescente inclusiv releu

Testat injectoare+compresie, injectoarele in perfecta stare, compresie 26.5/2 pistoane,26/2 pistoane, 24.8/ 2 pistoane. Cei care au facut testul imi spuneau ca marja este 27 maxim-18 minim.

 

Masina nu prezinta nici o eroare si trage mai mult decat rezonabil in sarcina. bashwall.gif

 

De la ce sa fie o astfel de problema.

Sau

Cunoaste cineva pe forumul asta si in tara asta vreun mecanic care stie cu adevarat sa repare marca BMW.

Ca de dealeri sunt satul/mecanici multimarca la fel si nu mai vreau bajbaila ca toti au bajbait pana acum inclusiv eu care sunt proprietarul si nu i-am dat de cap.

 

Va mutumesc anticipat de ajutor.

Edited by e-man
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor.

 

Recurg la a scrie aici pe forum deoarece am o problema la masina proprie de aproximativ 2 ani si nimeni si nimic nu o poate rezolva.

 

Manifestare.

 

La pornirea la rece sub 5 grade celsius motorul are unele intreuperi, fara o ordine specifica fara nici o logica.

Uneori cate una si urmatoarele secunde merge rotund, alteori consecutive cate 2-3-4 depinde.

Toata sarabanda asta de sughituri tine cateva minute bune, cu cat mai rece afara cu atat mai rau.

Sughiturile apar si in mers pana masina incepe sa se incalzeasca.

La asta se mai adauga si faptul ca si motorul are un mers mult mai aspru la relanti cand temperatura scade, cu cat mai rece cu atat mai aspru.

Actualemnte masina are 208.000 km.

 

Incercari de reparatie:

 

Toti senzorii posibili de pe motor inlocuiti inclusiv egr(nou binenteles).

Debitmetru nou original.

Toate dar absolut toate furturnele de pe motor inlocuite (nu pierde gram de ulei pe nicaieri si nici nu il consuma).

Toate garniturile inclusiv toate supapele posibile ce actioneaza si sau au legatura cu diversele vacumuri de pe motor.

Filtru vortex.

Toate termostatele si termoflotul de la cutie ca si ala are termostat.

Tampoane noi motor cu toate furtunele si inclusiv cutie.

Bujii incandescente inclusiv releu

Testat injectoare+compresie, injectoarele in perfecta stare, compresie 26.5/2 pistoane,26/2 pistoane, 24.8/ 2 pistoane. Cei care au facut testul imi spuneau ca marja este 27 maxim-18 minim.

 

Masina nu prezinta nici o eroare si trage mai mult decat rezonabil in sarcina. bashwall.gif

 

De la ce sa fie o astfel de problema.

Sau

Cunoaste cineva pe forumul asta si in tara asta vreun mecanic care stie cu adevarat sa repare marca BMW.

Ca de dealeri sunt satul/mecanici multimarca la fel si nu mai vreau bajbaila ca toti au bajbait pana acum inclusiv eu care sunt proprietarul si nu i-am dat de cap.

 

Va mutumesc anticipat de ajutor.

 

Salut si eu am aceiași problema la rece cam 10,15 min.pana se ĂŽncĂŁlzește de 3 ani,pe tester nu a dat nici o eroare,dacĂŁ o rezolvi scrie cum ai dat de cap.BMW 525d an 2008 119000km.Mersi

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Ma bate gandul sa verific pe diagnoza presiunea pompei de inalte.

Cu toate ca un prieten mecanic imi spunea ca o pompa cand cade masina nici nu mai trage nu face doar la rece sau doar la cald.

Plus ca atunci ca odata ce incepe sa pice scoate span care ajunge in injectoare ce ar fi trebuit de 2 ani incoace sa fi picat deja de cateva ori ceea e nu e cazul.

 

Totusi din ce ma inteles trebuie vazut care sunt valorile si sa nu fie fluctuatii.

Cica daca valorile sunt aprope de cea optima dar cu fluctuatii ca nu ar fi pompa ci din distributie.

 

Vedem, o sa ii fac weekend-ul asta o diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Ma bate gandul sa verific pe diagnoza presiunea pompei de inalte.

Cu toate ca un prieten mecanic imi spunea ca o pompa cand cade masina nici nu mai trage nu face doar la rece sau doar la cald.

Plus ca atunci ca odata ce incepe sa pice scoate span care ajunge in injectoare ce ar fi trebuit de 2 ani incoace sa fi picat deja de cateva ori ceea e nu e cazul.

 

Totusi din ce ma inteles trebuie vazut care sunt valorile si sa nu fie fluctuatii.

Cica daca valorile sunt aprope de cea optima dar cu fluctuatii ca nu ar fi pompa ci din distributie.

 

Vedem, o sa ii fac weekend-ul asta o diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

Ce legătura are distribuția ? Cu temperatura de afara?? Ar trebui sa facă așa si cind e cald afara.La mine la 10 gC in sus pornește perfect fără oscilații ,doar cind e mai răcoare are probleme cu oscilația si scoate putin fum negru 2 sec.cred ca problema e in injectoare,bujii sau releu.sau ceva senzori de temperatura,dar nu înțeleg de ce nu face asta cind e cald afara? Si pompa nu are nici o treaba,sigur! O sa merg si eu Luni la un servis sa mai verific,pana atunci mi-a apărut o problema cu cutia automata tot cind a dat gerul nu înțeleg ce are nu se mai cuplează in D,R se pune automat in P,Luni fac o revizie Totala.

 

Si ĂŽncĂŁ ceva important am uitat sĂŁ-ți spun,sub partea șoferului este PREINCALZITORUL motorinei nu FILTRU tot trebue verificat,curĂŁțat sau schimbat ca dacĂŁ are probleme nu-ți apare pe tester

Edited by andreiwmb
Link to comment
Share on other sites

Iti zic din experienta: injectoarele date jos si puse pe banc (valorile de pe tester nu sunt relevante la pornirea la rece)

Merge curĂŁțate fĂŁrĂŁ date jos ? Am avut probleme cu un N. 43 an 2008 BENZiNA cu injectoarele la fel fĂŁcea si la cald, Le-am schimbat pe toate 4 ca am ĂŽnțeles ca e problema la ele Din fabrica.si nu am mai avut probleme.

Link to comment
Share on other sites

Salut.Cum spuneam mai sus.

Toti senzorii inclusiv regulatorul de pe pompa au fost schimabati noi.

Si cei de pe rampa si releul de bujii si bujiile-totul nou.

 

Injectoarele le-am testat pe banc si facut si test de compresie.

Totul ok.

 

Totusi azi dimineata fiind in Brasov si foarte frig (-14C) am observat o chestie.

Am pornit-o si in timp ce iesea aburul de pe esapament am vazut cum atunci cand "sughita" pauza aparea si in gazele de pe esapament pe ambele tevi.

A si sa mentionez faptul ca masina chiar si la temperaturile astea porneste din prima fara nici o ezitare la prima cheie.

Nu stiu daca are vreo logica dar poate unii mai cu experienta ar putea identifica de unde vine buba asta.

 

 

Va multumesc.

Edited by e-man
Link to comment
Share on other sites

Ce legĂŁtura are distribuția ? Cu temperatura de afara?? Ar trebui sa facĂŁ așa si cind e cald afara.La mine la 10 gC in sus pornește perfect fĂŁrĂŁ oscilații ,doar cind e mai rĂŁcoare are probleme cu oscilația si scoate putin fum negru 2 sec.cred ca problema e in injectoare,bujii sau releu.sau ceva senzori de temperatura,dar nu ĂŽnțeleg de ce nu face asta cind e cald afara? Si pompa nu are nici o treaba,sigur! O sa merg si eu Luni la un servis sa mai verific,pana atunci mi-a apĂŁrut o problema cu cutia automata tot cind a dat gerul nu ĂŽnțeleg ce are nu se mai cupleazĂŁ in D,R se pune automat in P,Luni fac o revizie Totala.

 

Si ĂŽncĂŁ ceva important am uitat sĂŁ-ți spun,sub partea șoferului este PREINCALZITORUL motorinei nu FILTRU tot trebue verificat,curĂŁțat sau schimbat ca dacĂŁ are probleme nu-ți apare pe tester

 

Sincer din pacate nici eu nu cred ca ar avea treaba.

Dar jur ca dupa atata chin mai am un pic si chem o ursitoare sa o descante.

 

Referitor la cutie.

Problema asta este ori din selector ori din bloc.

Eu i-am reparat cutia si nu am idee daca scriu se numeste reclama.

Singurii care i-au dat de cap au fost cei de la Automatico.

In conditiile in care mai fusese reparata de 2 ori inainte si era varza ca sa nu mai zic cate piese noi puse in ea dar nu rezolvau problemele in sine pentru ca nu stiau la ce sa se uite.

Poate reusesti si scapi usor doar cu o curatare mai temeinica a blocului hidraulic si un schimb de ulei.

Atentie mare ca nu sunt ieftini deloc!

Link to comment
Share on other sites

Sincer din pacate nici eu nu cred ca ar avea treaba.

Dar jur ca dupa atata chin mai am un pic si chem o ursitoare sa o descante.

 

Referitor la cutie.

Problema asta este ori din selector ori din bloc.

Eu i-am reparat cutia si nu am idee daca scriu se numeste reclama.

Singurii care i-au dat de cap au fost cei de la Automatico.

In conditiile in care mai fusese reparata de 2 ori inainte si era varza ca sa nu mai zic cate piese noi puse in ea dar nu rezolvau problemele in sine pentru ca nu stiau la ce sa se uite.

Poate reusesti si scapi usor doar cu o curatare mai temeinica a blocului hidraulic si un schimb de ulei.

Atentie mare ca nu sunt ieftini deloc!

Problema la cutie o știu deja 90% e vorba de o garnitura din plastic in forma de ochelari care crapĂŁ la MAX.60.70.km 14€ si 4 Garnituri in forma de tub din cauciuc 23€ + ulei BAE.multi din RO.nu știu de problema aceasta si repara cutiile la bani grei,Rușii o fac din aluminiu si scapĂŁ de problema aceasta.am aflat aceasta pe forumul din Anglia 80% aveau aceiași problema cu garnitura aia din plastic.daca n-o sa am Norok,Alta cutie SH.si Gata am gĂŁsit-o la 450€ e ĂŽncĂŁ pe masina cu garanție 2 ani.Mentionez ca masina e cumpĂŁratĂŁ Personal de noua acum are 119Km.la 70km am schimbat uleiul in cutie,in fine luni revin cu problema OSCILAȚII si ĂŽți spun ce mi-au gĂŁsit am cumpĂŁrat si un preincalzitor motorina

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Uite din pacate eu sunt trecut grav prin povestea asta cu cutia.

Am avut si cutie sh luata de la Materom cu garantie.

Sunt cateva aspecte de luat in seama.

Ochelarul ala si tubuletele care fac legatura intre bloc si cutie intradevar se mai uzeaza.

Dar la modelul lci problema asta nu mai este intalnita iar ochelarul ala nu mai crapa.

 

La mine au fost bulite convertizorul, blocul hidraulic si discurile de franare. (clutch E) sau mai bine zis discurile de conjunctie care sunt recunoscute ca problema la toate cutiile 6hp.

Referitor la cutia sh atentie ca e foarte importanta stanta de pe placuta ei.

Pe langa asta in functie de codul de pe stanta respectiva difera si taria arcurilor si dimensiunea ambreiajului din convertizor. La 6hp19z/6hp21-cutie de 525d lci sunt 4 modele de convertizor.

Deci cutia poate sa mearga perfect dar pe masina ta din cauza calculatorului masinii, calculatorului ei si convertizorului sa mearga super nasol sau oricum nu in paramentri.

Cutia sh luata a desfacut-o mecanicul si arata perfect, dar din pacate cutia respectiva era de break 525d lci cu mai multe optiuni ca amea si rezultatul a fost clar nu s-au potrivit .....avand acelasi cod atentie.

 

Acum referitor la topic:

 

In weekend am fost la prietenul mecanic.

Nu stiu daca e pura nimereala dar i-am schimbat pentru ca oricum trebuia, cureaua de la accesorii si mi-a venit mie sa ii schimb si senzorul de turatie la volanta.

Ce sa vezi, astazi pornita la +3 grade C. adica sub limita de 5 grade nu a mai facut nimic.

O tin sub observatie si anunt daca s-a rezolvat problema.

Cred totusi ca mecanicul are dreptate cand spune ca daca masina are probleme cu injectoarele poate sa aiba bujii beton releu la fel si baterie la fel.

Se va chinui tare de tot la pornire la -14 grade. Ceea ce la mine nu a fost cazul.

 

Cu stima

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor.

 

Recurg la a scrie aici pe forum deoarece am o problema la masina proprie de aproximativ 2 ani si nimeni si nimic nu o poate rezolva.

 

Manifestare.

 

La pornirea la rece sub 5 grade celsius motorul are unele intreuperi, fara o ordine specifica fara nici o logica.

Uneori cate una si urmatoarele secunde merge rotund, alteori consecutive cate 2-3-4 depinde.

Toata sarabanda asta de sughituri tine cateva minute bune, cu cat mai rece afara cu atat mai rau.

Sughiturile apar si in mers pana masina incepe sa se incalzeasca.

La asta se mai adauga si faptul ca si motorul are un mers mult mai aspru la relanti cand temperatura scade, cu cat mai rece cu atat mai aspru.

Actualemnte masina are 208.000 km.

 

Incercari de reparatie:

 

Toti senzorii posibili de pe motor inlocuiti inclusiv egr(nou binenteles).

Debitmetru nou original.

Toate dar absolut toate furturnele de pe motor inlocuite (nu pierde gram de ulei pe nicaieri si nici nu il consuma).

Toate garniturile inclusiv toate supapele posibile ce actioneaza si sau au legatura cu diversele vacumuri de pe motor.

Filtru vortex.

Toate termostatele si termoflotul de la cutie ca si ala are termostat.

Tampoane noi motor cu toate furtunele si inclusiv cutie.

Bujii incandescente inclusiv releu

Testat injectoare+compresie, injectoarele in perfecta stare, compresie 26.5/2 pistoane,26/2 pistoane, 24.8/ 2 pistoane. Cei care au facut testul imi spuneau ca marja este 27 maxim-18 minim.

 

Masina nu prezinta nici o eroare si trage mai mult decat rezonabil in sarcina. bashwall.gif

 

De la ce sa fie o astfel de problema.

Sau

Cunoaste cineva pe forumul asta si in tara asta vreun mecanic care stie cu adevarat sa repare marca BMW.

Ca de dealeri sunt satul/mecanici multimarca la fel si nu mai vreau bajbaila ca toti au bajbait pana acum inclusiv eu care sunt proprietarul si nu i-am dat de cap.

 

Va mutumesc anticipat de ajutor.

 

 

Compresie de 26?

<_< <_< <_<

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Nu am idee daca bari sau altceva.

Ma uit astazi si daca pot o sa postez si poza cu documentul.

 

Totusi nu am precizat un aspect.

In ziua cand am mers la mecanic i-am turnat in rezervor si aditiv curatare injectoare de la LiquiMoly injector spullung.

Inre timp i-am mai facut un plin si problema a revenit.

Ieri m0am enervat si am facut urmatorul test, nu prea mai avea multa motorina, in jurul a 15l si i-am turnat din nou aditiv exact ca cel de mai sus.

Am lasat-o sa se raceasca cand am plecat de la munca peste cateva ore am pornit si ce sa vezi...la -4,5 grade nici un sughit si si motorul mergea mai fin.

O tin in continuare sub observatie si vedem ce se intampla dar cred ca problema are legatura 100% cu injectoarele.

 

Va tin la curent!

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Nu am idee daca bari sau altceva.

Ma uit astazi si daca pot o sa postez si poza cu documentul.

 

Totusi nu am precizat un aspect.

In ziua cand am mers la mecanic i-am turnat in rezervor si aditiv curatare injectoare de la LiquiMoly injector spullung.

Inre timp i-am mai facut un plin si problema a revenit.

Ieri m0am enervat si am facut urmatorul test, nu prea mai avea multa motorina, in jurul a 15l si i-am turnat din nou aditiv exact ca cel de mai sus.

Am lasat-o sa se raceasca cand am plecat de la munca peste cateva ore am pornit si ce sa vezi...la -4,5 grade nici un sughit si si motorul mergea mai fin.

O tin in continuare sub observatie si vedem ce se intampla dar cred ca problema are legatura 100% cu injectoarele.

 

Va tin la curent!

 

Salut,

 

Ce aditiv folosesti, mai precis, de adaugat in rezervorul de combustibil sau de curatat injectoare prin recirculare in afara rezervorului?

Aditivul pentru rezervor se completeaza la un plin, nu la 15 litri, ai grija la dozaj, probabil ca problema ta a venit de la motorina proasta sau cu alti aditivi(apa,impuritati).

Incearca sa golesti rezervorul, schimba preventiv si filtrul de motorina si mergi pe motorina de calitate, asta depinde si de statiile disponibile in zona ta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,Ai rezolvat??

 

Salut tuturor.

 

Nu inca din pacate.

Saptamana asta sambata ii schimb injectoarele si problema se va rezolva cu siguranta.

Liqui Moly recomanda intradevar la un plin si nu se repeta decat peste 2000 km.

Daca intradevar e o problema cu ele ca ar fi infundate se baga toate tevile de tur in recipient si se recircula cu toata cantitatea din cutie. (recomandare LiquiMoly)

Dar la mine nu e problema de infundat-masina asta a vazut doar motorina de la Omv in Ro sau in afara tarii BP si Shell.

La mine e o problema electrica a lor, unul sau doua nu functioneaza in parametri chiar daca jetul e perfect pulverizat si cantitatea corecta.

 

Va tin la curent.

Link to comment
Share on other sites

Raspunsul sta probabil in prima piesa mentionata de tine ca fiind schimbata ,valva Egr.O problema asemanatoare am si eu,un mers intrerupt la prima cheie si cand este frig afara <4 grade.Masina nu are nici o eroare si are schimbate 2 lucruri:racitorul Egr pe care l-am gasit blocat si acum bujiile ......am gandit ca poate au obosit putin.Masina face la fel ,170k km.Pana sa se strice racitorul mergea beton,asa merge si acum dupa ce se incalzeste putin.

Suspectez o functionare "defectuoasa " a Egr la pornire(cod diferit de cea de pe masina) si am 2 rezolvari :

1montez valva veche care nu stiu daca este stricata

2 resoftare a masinii

In 12 februarie sunt programat la Bavaria.

Link to comment
Share on other sites

Salut

Stai sa ĂŽnțeleg un pic.

Când te referi la rãcitor la ce anume.

Termostaul de pe racitor? ala il am deja schimbat cu piesa originalĂŁ.

Nu a fost nici o diferențĂŁ.

Supapa egr și pe aia am schimbat-o nu originala ci aftermarket Pierburg... binenteles nici o diferențĂŁ.

Soft la fel ultima varianta disponibila.

Azi i-am schimbat și injectoarele...nu știu dar am feeling-ul cĂŁ tot nu o sa se rezolve.

Spun asta pentru cĂŁ acum pe searĂŁ când am ajuns acasĂŁ și fiind mai rece același mers aspru de zici cĂŁ e motorul sudat pe caroserie.

UrmĂŁtoarea e pompa și cred cĂŁ asta e jigodia.

Cu toate cĂŁ nu ĂŽmi explic cum poate sĂŁ tragĂŁ așa și sĂŁ porneascĂŁ la -17 grade fĂŁrĂŁ ezitare cu ea defectĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor.

Cum presupuneam binenteles problema nu etse rezolvata ci doar un pic mai fina.

Piese inlcouite 5 injectoare luate de pe o masina cu 70k si unul nou.

Pe langa asta clapeta de cutoff si ea noua si bineteles cu toate log-urile de soft aferente in urma interventiei.

 

Rezultat aceeasi mizerie in continuare.

Revin cu rugamintea daca stie cineva vreun mecanic oriunde are fi el sa duc masina sa se uite si sa zica asta e ti-o rezolvam si te poti duce linistit in viata.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Asa e la noi, mecanicii nu sunt mecani, ei stiu doar sa schimbe piese. Ai dat banii de pomana pe injectoare..

Fara o diagnoza competenta o sa schimbi toti senzorii de pe masina fara sa fie nevoie...sunt multe de verificat, senzor presiune rampa, regulator presiune pompa, relee...

Link to comment
Share on other sites

Asa e la noi, mecanicii nu sunt mecani, ei stiu doar sa schimbe piese. Ai dat banii de pomana pe injectoare..

Fara o diagnoza competenta o sa schimbi toti senzorii de pe masina fara sa fie nevoie...sunt multe de verificat, senzor presiune rampa, regulator presiune pompa, relee...

 

Salut.

Da ai mare dreptate.

Dar unde si la cine sa ma duc care sa stie diagnoza calumea si sa aiba experienta calumea cu motoarele astea.

Din pacate am luat-o eu din avans si am schimbat aproape tot si cand zic tot ma refer la tot ce este pe motor si intra o mufa in el sau furtun etc.

Nu mai sunt decat pompa de inalta, sondele lambda si senzorii de pe dpf sau daca nu motorul cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.