Jump to content

Intreruperi la pornire rece sub 5 grade 525d LCI


Recommended Posts

Salutare tuturor.

 

Revenind la subiect se pare ca o rezolvare exista, mai ales ca cineva aici a sugerat rezolvarea asta insa mi-a fost un pic neclar ce e de facut.

 

Ce s-a mai facut la masina intre timp s-a inlocuit clapeta cut-off (cu una noua binenteles) si un set nou de bujii incandescente cu stergere erori(datorate desfacerii de diverse mufe) binenteles...nici un rezultat.

Totusi studiind un pic simptomatica, mecanicul meu a a juns la concluzia ca problema trebuie sa fie legata de temperatura motorului si in urma diagnozei nici filtrul nu se regenera fiind incarcat 50%.

 

Un aspect pe care nu l-am mentionat era faptul ca din toamna anului 2019 de cand a venit frigul pe langa intreruperi/motor sudat de caroserie etc la un drum mai lung cu viteza peste 100 dupa o vreme climatzarea nu mai baga cald sau scadea destul de mult volumul de aer cald introdus in haitaclu.

Asa ca am facut un nou test cu ea dupa ce s-au sters toate erorile.

Am activat meniul ascuns pentru afisarea pe display-ul dintre ceasuri a temperaturii motorului.

Eh la plimbraea facuta in afara orasului la iesire din oras motorul area la 90-92 de grade pe pacurs a scazut temparatura la 65 de grade.

 

Mai trebuie mentionat inca un aspect conform cu spusele mecanicului ca daca moturul scade sub 65 de grade inseamna ca nu e busit doar termostatul de la egr ci si cel principal de pe motor.

la mine statea intre 65-67 de grade, deci bi-pasul pe care il facea micul gunoi de termostat era suficient cat sa nu lase motorul sa ajunga la temperatura de lucru.

Astfel ca am schimbat doar termostatul de la egr, in conditiile in care anul trecut le-am mai schimbat odata pe amandoua, cel principal si de la egr inclusiv termoflotul de la cutie-toate noi si originale.

 

Rezultat:

Surpriza motorul nu mai este sudat de caroserie.

Pe langa asta au disparut si nelamuririle cutiei legate de cre treapta sa foloseasca la viteze mici 40kmh adica 3 sau 2.

La accelerari la jumatate de pedala retrogradeaza o treata, la fund inainte de kickdown doua trepte, pe kickdown peste 80 la ora 3 trepte.

Toate regtogradarile facute fin fara far nimic brusc ca sa zic a asa intr-un flux continuu si gradual de putere.

 

Efecte:

Mai trebuie adaugat si faptul ca acum cu termostatul nou si la 160kmh pe autostrada temperatura sta la 90-92 de grade fara nici o problema.

Cum am iesit pe autostrada a inceput automat regenerarea dpf-ului si a tinut aproximativ 15 minute timp in care masina a scos nori de fum.

In tot timpul asta masina a stat in treapta 5 in loc de 6 si temperatura la 97 de grade.

Dupa regenerare temperatura a revenit la 90-92 de grade.

 

Cu stima si multumiri tuturor pentru sfat-uri si neaparat verificati temeperaturile de lucru ale motorului (treaba asta se pare ca scoate la lumina multe aspecte si disfunctionalitati).

Acum ramane de observat dupa ce vor scadea temperaturile exterioare sub 5 grade daca mai apar sughiturile-presupunerea mea e ca si astea au disparut.

Voi reveni cu up-date.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut !

Am si eu o problema cu conducta de adblue, si anume, s-a spart si curge. Aveti idee cat dureaza si daca este dificil de schimbat ?

Asta nu este topicul corect.

Nu se discuta despre conducta de AdBlu aici. Nu poti scrie oriunde orice. Citeste regulile generale ale forumului.

 

Nu ai dat detalii depre ce model ai. Nu toate conductele adblu tre prin acelasi loc. De aici alti timp si costuri.

Acesta este un topic oarecum mai potrivit:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/185102-ad-blue-system-fault/page__p__2479335__hl__conducta+adblue__fromsearch__1#entry2479335

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Salutare tuturor.

 

Recurg la a scrie aici pe forum deoarece am o problema la masina proprie de aproximativ 2 ani si nimeni si nimic nu o poate rezolva.

 

Manifestare.

 

La pornirea la rece sub 5 grade celsius motorul are unele intreuperi, fara o ordine specifica fara nici o logica.

Uneori cate una si urmatoarele secunde merge rotund, alteori consecutive cate 2-3-4 depinde.

Toata sarabanda asta de sughituri tine cateva minute bune, cu cat mai rece afara cu atat mai rau.

Sughiturile apar si in mers pana masina incepe sa se incalzeasca.

La asta se mai adauga si faptul ca si motorul are un mers mult mai aspru la relanti cand temperatura scade, cu cat mai rece cu atat mai aspru.

Actualemnte masina are 208.000 km.

 

Incercari de reparatie:

 

Toti senzorii posibili de pe motor inlocuiti inclusiv egr(nou binenteles).

Debitmetru nou original.

Toate dar absolut toate furturnele de pe motor inlocuite (nu pierde gram de ulei pe nicaieri si nici nu il consuma).

Toate garniturile inclusiv toate supapele posibile ce actioneaza si sau au legatura cu diversele vacumuri de pe motor.

Filtru vortex.

Toate termostatele si termoflotul de la cutie ca si ala are termostat.

Tampoane noi motor cu toate furtunele si inclusiv cutie.

Bujii incandescente inclusiv releu

Testat injectoare+compresie, injectoarele in perfecta stare, compresie 26.5/2 pistoane,26/2 pistoane, 24.8/ 2 pistoane. Cei care au facut testul imi spuneau ca marja este 27 maxim-18 minim.

 

Masina nu prezinta nici o eroare si trage mai mult decat rezonabil in sarcina. bashwall.gif

 

De la ce sa fie o astfel de problema.

Sau

Cunoaste cineva pe forumul asta si in tara asta vreun mecanic care stie cu adevarat sa repare marca BMW.

Ca de dealeri sunt satul/mecanici multimarca la fel si nu mai vreau bajbaila ca toti au bajbait pana acum inclusiv eu care sunt proprietarul si nu i-am dat de cap.

 

Va mutumesc anticipat de ajutor.

 

Curata galeria de admisie. Da-o jos si vezi ce mizerie este acolo. Curata galeria si masina o sa mearga. Crede-ma. Masina se balbaie si da fum alb la rece,CURATA GALERIA DE ADMISIE!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.