Jump to content

Sfaturi achizitie F10


gvrxx

Recommended Posts

Salut! Doresc sa achizitionez un F10 de prin 2011-2012 (520d sau 525d). Din pacate, este prima data cand achizitionez o masina second-hand si as vrea sa stiu mai multe pareri.

Mentionez ca stau de o luna de zile si ma interesez despre tot ce se poate in legatura F10 si piata masinilor SH.

 

Sunt destule anunturi cu F10-uri cu 80-90-100k km maxim. Preturile sunt undeva la 15-17k euro. Chiar de curand am gasit un 525 cu alcantara, navi mare, automata, pachet M din fabrica, trapa, jante pe 19', 90.000km, la 17.000 de euro.

 

Este un pret bun pentru dotarile acestea?

F10-urile vechi de 9 ani, cu asa putini km, sunt ok? Mi se pare greu de crezut ca o masina asa de veche, sa aiba asa de putini km sau ma insel eu?

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Sunt ok, cu conditia sa crezi in Mos Craciun.

Acele masini ââŹĹdestuleââŹÂ, din 2011/2012 cu 90k la bord au probabil ceva cu 90k... 190,290,390...dupa noroc. Nu cumpara nimeni diesel in vest sa mearga ~10k/an.

Probabil ca exista si masini mai putin rulate, dar nu la 15-17k.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@gvrxx

 

Nu trebuie sa-ti pui astfel de intrebari sau mai bine zis nu trebuie sa fii asa de ingrijorat.

Mergi la un dealer BMW si ii verifici istoricul sau pe cele cateva websituri ($/€) dedicate pentru asa ceva.

Daca intrebi aici pe forum o sa primesti numai raspunsuri ca cele de mai sus care te vor duce spre a nu cumpara nimic.

 

Nu se rezolva nimic "pe net" ci in lumea reala.

Tot/orice gasesti, verifici. Nu e ok, nu cumperi. E atat de simplu.

 

Spor!

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1579506403[/url]' post='2510047']

 

 

Nu sunt prietenul tau!

 

 

Din fericire...

 

 

Pai unde gĂŁsești tu mașina mai sus menționata cu opționalele alea in Germania la prețul ĂŁla sa nu mai vorbim și costurile cu adusul, inmatriculatul, etc...Ca iti place ție sa visezi frumos e altceva...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai usor ca speriati omul care abia s-a inregistrat pe forum <_>

 

mai exista varianta ca masinile respective pe care le-a gasit el pe autovit sa fie aduse de pe licitatii si sa fie ok, inclusiv km reali. ideea e sa verifici masina inainte sa o cumperi, inclusiv istoric service.

 

daca masina este adusa de pe licitatii, anumite site-uri de verificari VIN iti arata inclusiv poze de pe site-ul de licitatii cu masina.

Link to comment
Share on other sites

ce va mai place sa generalizati si sa vorbiti aiurea. sunt o gramada de parcuri sau vanzatori de masini si la noi care sunt cinstiti si nici macar masina de polish nu pun pe masina...chiar nu vreau sa deschid un subiect care probabil nu se termina niciodata si ramane fiecare cu parerea lui, dar cred ca am fost de suficiente ori in Germania dupa masini ca sa inteleg lucrurile un pic mai bine decat anumiti oameni de pe aici, de multe ori am avut masini rezervate cu avans si am ajuns sa ma cert cu ei sa imi dea banii inapoi pentru ca masina nu era ce trebuie, pe langa ca in Germania mai mult de un istoric sau o verificare online nu prea ai ce sa verifici, nu merge nimeni cu tine la service + ca bugetul nu este de masina de dealer autorizat ca sa ai garantie la ea + ca nu iei niciodata masina de la privat, doar parcuri si se stie ce nationalitate au propietarii de parcuri din Germania + ca masinile de Germania sunt mult sub masinile de Belgia, Olanda. nu vorbesc deloc din povesti, pur si simplu din experientele mele. oricum fiecare e liber sa se minta singur, sa creada ca le stie pe toate si sa generalizeze ca oricum asta e sport national!
Link to comment
Share on other sites

Complicat rau ROMANUL cand vrea sa isi cumpere o masina din tara si spun asta din pc de vedere al cumparatorului si al vanzatorului( lucrez chiar in domeniu, leasing financiar), dar ma opresc putin la cel al vanzatorului acum; avand masina mea la vanzare sunt sunat si intrebat: de ce o vand asa de repede de la cumparare( de 2 ani este la mine) .......de ce a fost cumparata de la cineva care a adus-o de la licitatii( deci te doare capul cand auzi asemenea ineptii) de ce.......de ce........ :), asta dupa ce ii verifica km on-line si vad ca sunt ok, tot nu vor o masina reala si intretinuta, vor chilipir premium la pret de..... :) Subscriu la ce a zis colegul ckh mai sus, cat de complicat este cu hendler-ii germani si faptul ca iei de acolo doar cu verificare on-line pe cand de la noi duci masina in reprezentanta si o verifici si-n...... deci cu rabdare poti sa gasesti ceva real si la noi.... Edited by coco1382
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca iti iei teapa de la "samsari" este doar pentru ca te uiti dupa masini care sunt mult mai ieftine decat merita modelul respectiv sau pur si simplu nu o verifici, sunt si masini bune de vanzare la noi. special aduse pentru vanzare de afara sau masini personale cumparate la un moment dat de afara si intretinute corespunzator. acum toti stiu sa isi aduca o masina de afara, ideea e sa cumperi si ce trebuie fara sa te minti ;)
Link to comment
Share on other sites

Este ft simpla achizitia unei masini corecte. O masina cu km reali, dotari si bine intretinuta, are pretul ei. Niciodata nu o vei gasi cu 2-3-5k sub pretul de Germania. Orice chilipir cu 4K mai ieftin ca-n Germania, e clar ca o e teapa frumos impachetata pt gascanii care vor sa fie mintiti frumos. Vrei M pachet si optiuni, platesti pretul. Nu poti sa iei o masina full, cu km putini la 15K pt ca nu exista. Masina ai costa 18-20K euro. In Romania 99% din masini sunt vandute de samsari si toate au peste 300K km reali, insa la noi toate au 150-180K km. Rar vezi o masina cu 255K sau 315K km reali....
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ce capeti de la o masina din RO vs una din EU:

- intretinerea ei de catre proprietarul roman mai neconforma cu "manualul" si in unele situatii aplicarea procedurii "lasa ca merge si asa"

- drumurile mai de proasta calitate ca in EU

- motorina (carburantii in general) mai de proasta calitate ca in EU - proprie experienta, testat pana acum pe 4 masini diferite

- praful din orase in cantitati mult mai mari fata de EU

 

 

Nu cumpara de la proprietar din DE sau de oriunde din EU!

De cele mai multe ori sunt vandute inainte de un (mare) service ori inainte de ITP ori ca are un defect si costa ceva sa-l faca ori ori ori...

Nu ai garantie. Si alea 6 luni minim cat primesti de la un dealer, face foarte mult in unele situatii.

 

Daca ti-e frica de tot felul de dealeri, atunci te orientezi numai spre cei mari.

Desi din experienta proprie pot spune ca nu am avut nici o problema cu nimeni. Fie ca a fost turc, croat, iranian sau polonez. Totul tine de comunicare si asteptarile pe care ti le setezi/impui.

Daca te descurci bine cu germana, nu ai absolut nici o problema. Dar daca vorbesti doar engleza ca limba straina, scoti pe oricine din zona de confort si clar multe lucruri nu vor merge dupa cum vrei tu.

 

Ca masinile din BE sau NL sunt mai bune, e doar un mit.

 

Acum ca o masina are sub 100k km si are 9 ani vechime, totusi nu poti fi asa naiv sa crezi ca e impecabila/ireprosabila.

Totusi masina aia e de 9 ani pe strazi, are si alte uzuri pe langa cea de km.

  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Este ft simpla achizitia unei masini corecte. O masina cu km reali, dotari si bine intretinuta, are pretul ei. Niciodata nu o vei gasi cu 2-3-5k sub pretul de Germania. Orice chilipir cu 4K mai ieftin ca-n Germania, e clar ca o e teapa frumos impachetata pt gascanii care vor sa fie mintiti frumos. Vrei M pachet si optiuni, platesti pretul. Nu poti sa iei o masina full, cu km putini la 15K pt ca nu exista. Masina ai costa 18-20K euro. In Romania 99% din masini sunt vandute de samsari si toate au peste 300K km reali, insa la noi toate au 150-180K km. Rar vezi o masina cu 255K sau 315K km reali....

 

cam mare procentul tau de 99% din masini, pe ce te bazezi? eu verific zilnic zeci de masini si sa stii ca te pot contrazice ;) si nu e pe imaginatie...hai sa inchidem subiectul mai bine...ca asa ne place sa vorbim si sa aberam...

 

Ce capeti de la o masina din RO vs una din EU:- intretinerea ei de catre proprietarul roman mai neconforma cu "manualul" si in unele situatii aplicarea procedurii "lasa ca merge si asa"- drumurile mai de proasta calitate ca in EU- motorina (carburantii in general) mai de proasta calitate ca in EU - proprie experienta, testat pana acum pe 4 masini diferite- praful din orase in cantitati mult mai mari fata de EUNu cumpara de la proprietar din DE sau de oriunde din EU!De cele mai multe ori sunt vandute inainte de un (mare) service ori inainte de ITP ori ca are un defect si costa ceva sa-l faca ori ori ori...Nu ai garantie. Si alea 6 luni minim cat primesti de la un dealer, face foarte mult in unele situatii.Daca ti-e frica de tot felul de dealeri, atunci te orientezi numai spre cei mari.Desi din experienta proprie pot spune ca nu am avut nici o problema cu nimeni. Fie ca a fost turc, croat, iranian sau polonez. Totul tine de comunicare si asteptarile pe care ti le setezi/impui.Daca te descurci bine cu germana, nu ai absolut nici o problema. Dar daca vorbesti doar engleza ca limba straina, scoti pe oricine din zona de confort si clar multe lucruri nu vor merge dupa cum vrei tu.Ca masinile din BE sau NL sunt mai bune, e doar un mit.Acum ca o masina are sub 100k km si are 9 ani vechime, totusi nu poti fi asa naiv sa crezi ca e impecabila/ireprosabila.Totusi masina aia e de 9 ani pe strazi, are si alte uzuri pe langa cea de km.

 

am vazut eu cazuri "lasa ca merge si asa" pe afara de m-am saturat + ca vorbeam de o masina adusa de afara si vanduta aici. iar asta cu motorina si drumurile zici ca tu o sa mergi cu ea pe alte drumuri...iar legat de belgia/olanda eu mi-am spus parerea din propria experienta...dupa zeci de masini cumparate de acolo vs zeci de masini cumparate din germania...deci nu stiu daca asta se poate numii un mit.

Link to comment
Share on other sites

Legat de experienta individuala, sa va vb din a mea:

 

1. Prima masina luata din germania, de la un dealer turc. Un e36 fara rugina, 98000 km, am constatat mai tarziu ca erau reali. Masina f buna. Km reali s-au dovedit si din intretinerea mica necesara in anii urmatori.

 

2. A doua masina luata de la un privat neamt (era un neamt nascut si crescut acolo). Avantajul a fost mare la negocierea pretului, cred ca mi-a lasat vreo 800 de eur. Am primit 8 roti, statie, subwoofer si tot ce mai avea neamtul. Daca masina ajungea la dealer, cu siguranta nu mai avea toate accesoriile pe ea.

 

3. Masina luata de la un dealer mare. Avantaje nu prea au fost, in afara ca a mers f repede cu actele, au pus numere provizorii pana la "primaria" lor, si in maxim 2 ore am plecat cu masina la drum.

 

 

Bun, acum referitor la masinile din tara. Conteaza f mult de la cine cumperi. Cine a cumparat masini de la mine, a primit o plasa de facturi, bonuri si toata mentenanta masinii dovedita. Plus topicuri pe diverse forumuri samd. Deci da, se poate gasi masina buna si in tara, trebuie doar sa ai antenele ridicate.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.