Jump to content

N43 presiune ulei slaba


Recommended Posts

Am și eu o problema la un E92 320i din 2008 cu motorul n43 99k km reali.

DupĂŁ ce merg cu mașina ceva vreme și e cald motorul, daca o opresc și o las câteva minute iar apoi o pornesc ĂŽmi apare martorul de "low oil pressure".

DacĂŁ opresc și pornesc iar motorul dispare. Ăn mers niciodatĂŁ nu a apĂŁrut.

Am dus-o la mecanic și deja am schimbat senzorul de presiune ulei, s-a uitat la ghidajele de plastic de la lanțul de distribuție și nu sunt rupte și s-a uitat și cu o camera ĂŽnĂŁuntru și nu a vĂŁzut nimic care sa blocheze ceva.

Din ce am mai vĂŁzut pe forumuri mulți au pĂŁțit asta de la 11417584990 care am citit ca e o valva hidraulica care seteazĂŁ presiunea uleiului la relantii și tinde sa se strice: de la cĂŁldurĂŁ rĂŁmâne cumva blocata. Am schimbat-o si pe aia.

Am si ridicat rpm la relantii cu 100.

Am si citit din ista+ presiunea la relantii si e okay (si mecanicul a verificat chestia asta fizic cand a inlocuit senzorul de presiune)

Tot apare si dupa brusc dispare

 

Am mai citit ca oamenii sugereaza ulei 0w40 sau 5w40 pentru a rezolva asta. Altceva nu stiu ce sa mai fac.

 

A mai patit cineva?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Ce cana ulei?? Filtru ulei??? Eu am aceasta Problema din 2018 mi-a apĂŁrut oil pressure cu roșu cind era rece afara,am verificat presiunea ,,fizic pe la F ulei cu un aparat si era micĂŁ,,am schimbat VALVA Presiune ulei 850 ron partea dr.sofer mijloc motor,si a DispĂŁrut,si acum 3 luni iar ĂŽmi apare uneori.dar ĂŽnainte sa schimb valva ĂŽmi apĂŁrea imediat ce porneam motorul dupa 1min,si in mers.trebuea sa opresc motorul si sĂŁ-l pornesc si dispĂŁrea. Am mai citit pe forumuri ca poate fi si de la filtru ulei ca nu sa pus corect sau ce va Garnituri de la F.Ulei,CUZINETII, Pompa Ulei sau filtrul din BAE Ulei.o sa mai verific la mecanic ĂŽncĂŁ o data presiunea ulei Fizic Dar cu martorul aprins si motorul pornit.ma Bate grindul sa scot baea si Pompa sa vĂŁd in ce stare sint Cuzinetii.La mine ĂŽmi cam consuma ulei 2 L la 10.000 km.masina e 116i an 2008 LCI 140.000km
Link to comment
Share on other sites

cati km avea motorul cand ai patit asta?

si eu sper sa nu fie asta, dar cat te-a ajuns sa pui motor nou?

Nu e de Km, avea doar 63k parca, am cumparat o in Au(aici locuiesc), din cate am citit, vesticii au prostul obicei de a schimba uleiul la 30K...daca faci km acestia in 3-4 ani si nu schimbi uleiul, evident acesta nu mai are proprietatile initiale. Schimbul motorului(la BMW) a costat aprox 4000, e un motor mai mic 1.6 dar tot N43

Cere un test de ulei, la mine au gasit particule metalice...

Link to comment
Share on other sites

Nu e de Km, avea doar 63k parca, am cumparat o in Au(aici locuiesc), din cate am citit, vesticii au prostul obicei de a schimba uleiul la 30K...daca faci km acestia in 3-4 ani si nu schimbi uleiul, evident acesta nu mai are proprietatile initiale. Schimbul motorului(la BMW) a costat aprox 4000, e un motor mai mic 1.6 dar tot N43

Cere un test de ulei, la mine au gasit particule metalice...

Si eu fac schimbul la 10.000km mulți mi-au zis ca 70% e de la pompa ulei sau cuzineti ce conteaza la presiune.un mare noroc sa fie filtrul ăla cu sita ,,spart sau înfundat,,din BAE. Am schimbat toți senzorii din motor ce are legătura cu presiunea,temperatura.

Edited by andreiwmb
Link to comment
Share on other sites

Ce cana ulei?? Filtru ulei??? Eu am aceasta Problema din 2018 mi-a apĂŁrut oil pressure cu roșu cind era rece afara,am verificat presiunea ,,fizic pe la F ulei cu un aparat si era micĂŁ,,am schimbat VALVA Presiune ulei 850 ron partea dr.sofer mijloc motor,si a DispĂŁrut,si acum 3 luni iar ĂŽmi apare uneori.dar ĂŽnainte sa schimb valva ĂŽmi apĂŁrea imediat ce porneam motorul dupa 1min,si in mers.trebuea sa opresc motorul si sĂŁ-l pornesc si dispĂŁrea. Am mai citit pe forumuri ca poate fi si de la filtru ulei ca nu sa pus corect sau ce va Garnituri de la F.Ulei,CUZINETII, Pompa Ulei sau filtrul din BAE Ulei.o sa mai verific la mecanic ĂŽncĂŁ o data presiunea ulei Fizic Dar cu martorul aprins si motorul pornit.ma Bate grindul sa scot baea si Pompa sa vĂŁd in ce stare sint Cuzinetii.La mine ĂŽmi cam consuma ulei 2 L la 10.000 km.masina e 116i an 2008 LCI 140.000km

 

pare ca avem probleme diferite, faptul ca am schimbat valva aia nu a ajutat si nici nu imi apare in mers

 

daca ar fi ceva de la filtru de ulei/garnituri o sa se rezolve relativ usor, sper doar sa nu fie ceva nasol

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.