Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Mai am o problema la ea, suparatoare: cand deschid un geam vine un miros urat, cam ca de parafina. Intrucat acest miros se simte si cand deschid portbagajul, am dedus ca de vina este acel material, pasla sau spumacare captuseste partea de sus.

Solutia pe care o vad este sa demontez spatarul de la bancheta si tableta cu difuzoare si sa izolez cu ceva gen folie de plastic.

 

Ce ziceti, ati mai intalnit o situatie similara?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hai ca de cand cu covidu, nu am mai scris pe aici.

Rezolvat cu greierasii, totul ok.

Intre timp i-am luat si sigla spate, din litere si cifre individuale, fara x (nu am gasit) dar si 325i arata ok.

Din pacate una din chei am taiat-o sa-i inlocuiesc acumulatorul si nu era nevoie (acum sta operata intr-o punguta). Am aflat, cu 60 lei, cum se reinitializeaza o cheie la care nu mai functioneaza telecomanda (eu am crezut ca nu mai sunt buni acumulatorii). Asta e, invatam, platim, :).

 

Revin: are cineva idee despre mirosul de parafina (sau ulei de masina de cusut, cum mi-a zis cineva)?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Mirosul vine de la antifonarea de sub mocheta din portbagaj.

Cele din lateral care acopera oalele amortizoarelor, mai ales daca sta la soare, emana niste gaze saracia aia de antifonare.

Si eu vreau sa o dau jos si sa pun altceva mai ok.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ieri am rezolvat cu macaralele, azi bag ceva pivoti pe fata, scut motor (lipseste), semnalizare spate dreapta (arata urat), maruntisuri.

Am pus ochii si pe niste jante cu tot cu cauciucuri de iarna, insa mai au de asteptat (momentan am jante de tabla cu cauciucuri 50%).

Inghite bani si e46 daca-l vrei la zi.

Link to comment
Share on other sites

Maine schimb ambele macarale de la usile spate sa-mi iau o grija de pe cap.

Stie cineva daca este valabila defectarea si a celor din fata sau astea sunt mai rezistente (25, 35 ani, :), ca au deja 18, sunt majore)

poti sa le schimbi linistit; odata cu ele, inspecteaza starea garniturilor/cheder ce tine umezeala afara(cea prin care gliseaza geamul), de multe ori macaraele(cablu) ruginesc din cauza umezelii.

Link to comment
Share on other sites

Mare pasiunea :) bravo!

Am si eu un E46 cabrio si tot surubaresc la el. Pe parte tehnica as zice ca am cam terminat in linii mari si as vrea sa ma apuc de caroserie si mai ales de partile ce nu se vad de sub masina.

De aceea te intreb, cu rugina cum stai?

Link to comment
Share on other sites

Azi, la final, pe elevator, m-am uitat putin pe sub ea.

Ziceau baietii, cunoscatori, ca arata excelent, pentru 18 ani.

Unul dintre ei mi-a aratat niste brate pe spate care ruginesc, se vedeau si la mine dar nu pot aprecia cat sunt de afectate. In rest, e ok, atat cat am putut vedea.

Maine sper sa reusesc sa montez si scutul, dupa care as vrea o pauza, ma rog, mai e rca-ul, deloc neglijabil, 100 euro 6 luni.

 

Cabrio, ... , frumoase, foarte frumoase, la mine nu a vrut fi-miu altceva, nici macar coupe.

Oricum , eu sunt innebunit dupa design, daca mai avea si trapa, ... , era perfectiunea insasi.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai eficient considerand vechimea masinii ar fi sa schimbi sabotii, de asemenea cumpara si un set accesorii frana de mana ... o sa ramai stupefiat cand o sa demontezi rotile si o sa observi cat de uzat arata tot ansamblul franei de maina :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Alta intrebare, :):

 

Cate scuturi are sub ea: 1, 2, sau 3 (este vreunul metalic)?

 

In prezent am doar un scut mic, de plastic, sub cutie, am mai cumparat unul, tot de plastic (nu l-am montat) si cica ar mai fi unul. Se potrivesc la toate sau sunt dedicate?

Ce am gasit la dezmembrari, in Craiova, este metalic.

Link to comment
Share on other sites

Cel putin cazul meu as zice ca are propiu zis doar un scut de protectie sub motor si acela din plastic.

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BW31-EUR-02-2006-E46-BMW-325Ci&diagId=51_3283

 

Mai exista o piesa de ranforsare ce are partial si rol de scut, protejand destul de bine de posibile lovituri baia de ulei. In dreptul busonului de ulei e un capac de vizitare din plastic (eu nu il mai am) ce faciliteaza accesul in vederea schimbului de ulei motor.

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BW31-EUR-02-2006-E46-BMW-325Ci&diagId=51_3283

 

Cat priveste baia de la cutia de viteza este total neprotejata, Doamne fereste de o lovitura cu ceva dur ca instant ramai fara ulei in cutie.

Link to comment
Share on other sites

N-am apucat sa fac poze.

Azi am facut un drum de 400 km.

In prima suta am observat ca, la turatie constanta, a avut niste mici caderi, intreruperi, ca o frana de motor(si pe gaz si pe benzina).

Consum cam mare desi am mers foarte cuminte.

Sa fie sondele lambda? 4 la nr. ca de, ne respectam, 6L.

In continuare am ocilatii la relanty, insa nu tot timpul.

Din pacate, nu stiu daca sau cand or fi fost schimbate.

In iarna am avut pe tester si amestec sarac bank 2 de cateva ori.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut consum mĂŁrit cand am avut defect debimetrul, ĂŽn cazul sondelor lambda nu am sesizat acelasi aspect.

In cazul schimbãrii acestora iti recomand sondele bosch, nu le schimba pe rând deoarece o sa cada toate mai devreme sau mai tarziu, iar debimetrul vdo siemens.

Edited by Sir 10
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am nevoie de un sfat de la voi.

 

Am un obd2, chinezarie, cu care monitorizez parametrii de vreo 2 zile. Am observat mai devreme ca, uneori, pe bank 2, nu apar informatii de la cele doua sonde lambda, pentru o perioada de timp ci doar de pe bank 1. Asociez cumva cu mersul in care apar si oscilatiile la relanty.

 

Gresesc cumva? Logic ar fi sa dea semnal tot timpul toate 4, nu?

Sa fie un semn ca sunt pe duca?

Link to comment
Share on other sites

Personal consider ca ar fi trebuit inlocuite pana acum, fara supãrare insa nu inteleg de ce tot amanati momentul schimbãrii, daca acestea nu au fost schimbate pânã sigur nu mai functioneaza În parametrii recomandati.

Ca idee o sa simti o imbunatatire atat dpdv al consumului cat si al functionarii.

Link to comment
Share on other sites

Personal consider ca ar fi trebuit inlocuite pana acum, fara supãrare insa nu inteleg de ce tot amanati momentul schimbãrii, daca acestea nu au fost schimbate pânã in prezent, sigur nu mai functioneaza În parametrii recomandati. Edited by Sir 10
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.