Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Mare greseala ai facut, dar asta e, acum e comisa.Crucile la BMW sunt ambutisate, inlocuirea lor e compromisa in 99% din cazuri in Romania, se taie cu totul si se sudeaza altele pentru ca nu le poti echilibra perfect daca le desfaci. Au aia niste vrajeala, ce dracu sa demonteze/monteze ei de pe masina...Jobul lor e sa echilibreze corect cardanul si sa dea semne la imbinarea sectiunilor ca sa-l pui fix in pozitia in care l-au echilibrat ei.

Presupun ca nu e vorba de RUNE, nu?

PS: Sper ca ai trimis TOT cardanul la ei, nu numai sectiunea din spate cu cele doua cruci, da?

 

Link to comment
Share on other sites

Mda, banuiam ca-s ei pt ca au reclama agresiva peste tot, aia sunt doi .......... care schimba cruci la dube si tractoare. Sfatul meu e sa iti iei gandul si sa ii pui cruce (pun intended), incepe sa cauti un cardan de xi pe grupurile de f a c e b o o k. Imposibil sa nu gasesti la dezmembrat, basca faptul ca sunt zeci de parcuri de dezmembrari numai pe centura Craiovei. Mai erau niste baieti la Targoviste care dezmembrau E46 la greu.

 

Uite anunt din august:

  • https://www.f acebook.com/groups/1480067072234140/posts/2972968626277303/
  • iunie:
  • https://www.f acebook.com/groups/1480067072234140/posts/2946672342240265/
  • aprilie:
  • https://www.f acebook.com/groups/BMW.lllDezmembrarilllPieselllAccesoriilllTuninglll/posts/2839294686324302/

Link to comment
Share on other sites

hmmm asa cum am banuit l-au pus la ochi nu e centrat pe strung... poti sa il arunci

cum au prins bucsile la loc cu cherner sau sudura?

da. exact. bucsile nu pot fi scoase si odata sudate la loc nu mai pot fi recentrate.

eu am acasa doua freze de 24 mm dar nu am avut timp sa incerc sa sterg sudura data de mine mai ales ca nu am strung sa la centrez corect

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Usor, lĂŁsați omul sa proceseze, m am bĂŁgat si eu in din astea la un moment dat. Sunt lucruri care se recondiționeazĂŁ si se merita si lucruri care nu merita, din cauza ca majoritatea reconditionarilor in România sunt de cacat.

 

Poate se descurca cu aia de la București si ĂŽși recupereazĂŁ banii, ori fac ce trebuie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu prea mai e mare lucru de procesat.

 

Cardanul nu l-am vazut decat demontat de pe masina pentru a fi trimis la reparat.

 

Astept sa-l dea jos si sa-l trimita inapoi, fara sa fiu optimist. Dupa, daca nu se rezolva, incerc sa-mi recuperez banii.

 

Intre timp, caut unul sh (am cautat si saptamana trecuta dar si in lunile trecute si nu am gasit). Daca nu schimba guvernantii nostri ceva impozite, in ianuarie cumpar unul nou.

 

Cu masina vom merge asa, prin oras, cat mai putin posibil.

 

Anul viitor, pe vremea asta, alta masina.

 

 

Deja mi l-am asumat ca esec, unul rasunator, cum se zice.

 

 

Si, chiar daca poate suna enervant, PACAT DE MASINA!

 

 

Hm, ma gandeam azi dimineata ca vorbisem cu colegul de munca pentru toamna asta de vopsire totala, antifonare, insonorizare, etc. Ce departe sunt lucrurile aste acum!

Cabrio, :)!!!

 

Au zburat toate dintr-o prostie.

Link to comment
Share on other sites

Au zburat toate dintr-o prostie.

 

Eh au zburat pe naiba, e un cardan da-l dreaq, gasesti cu 300 lei altul si gata, lasi masina neterminata dintr-o greseala? Daca ai hartiile, recuperezi si o parte din bani, daca nu pe toti si gata. Cat traiesti, inveti.Pune-l pe fiu sa caute pe fb daca tu nu le ai, sa intre in toate grupurile posibile si imposibile de BMW din RO + marketplace si e imposibil sa nu gasesti unul. Imposibil.

+OLX

Se potriveste de pe urmatoarele modele:https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?id=EU31-EUR-06-2003-E46-BMW-325xi&mg=26&sg=05&diagId=26_0181&q=26117502959&series=E46

 

Edited by .Bogdan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mai degraba eu decat fii-miu, :).

Am toate codurile, toate compatibilitatile, astept de la cineva de la Buzau un raspuns, dac-l mai are, ma ocup.

 

Nu zic ca nu gasesc, doar ca am ajuns la o limita (e pe bune, de data asta). Asa cum am mai scris, am avut probleme si cu cealalta din semnatura, doar ca acolo am un mecanic adevarat.

La asta totul este impotriva

Link to comment
Share on other sites

E masina veche , in Romania ,ai asteptari prea mari :) Ursul din semnatura a fost facut bucati si repus inapoi cu tot ce a fost posibil nou, si ghici ce? tot are /au aparut probleme , trebuie cumva sa nu ai asteptari ca daca schimbi tot o sa scapi de probleme sau va fi ca de fabrica. La fel nu vei putea niciodata sa schimbi absolut tot decat daca ai un buget fooaaarte generos. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Nervii mei, banii mei ... asta e, insa e pacat de masina, serios vorbesc.

Este si a fost alegerea ta, domnul inginer.

Sincer, te apreciez pt ambitia si perseverenta de a ti repara singur masina, jos palaria pt asta.

 

Dar hai sa i lasam pe altii care se pricep la asta.

Puteai merge lejer la bucale, acolo sunt cel putin 2-3 mecanici buni care stiu cu ce se mananca masina ta.

Puteai merge la x sau la y si iti rezolvai pana acum de 10 ori problemele avute.

Nu dau numele mecanicilor, nu le fac reclama, lumea stie ca s foarte buni pe ceea ce fac.

 

Nu ma refer neaparat la cardanul din situatia de fata, desi toti cei patiti spun ca singura solutie e unul sh, ma refer la toate cele de cand ai deschis topicul.

Este pacat ca in tot acest timp nu te ai bucurat de masina, ea este legenda, un 2.5i nu se va mai face vreodata …

 

 

Da i o sansa !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate cu asteptarile, cam tarziu, dar m-am convins si eu. E prea veche si a fost prea neingrijita.

Plecand de la cealalta, care, culmea, are 252k km pe bord (adica 252+, in realitate), am visat aiurea, crezand ca si pe asta o voi putea aduce la acelasi nivel.

 

In afara de fb, de azi dimineata caut peste tot si nu am gasit nimic (doar o parte din cardan, cea cu rulmentul, fara cod pe ea, la 400 lei).

Link to comment
Share on other sites

Este si a fost alegerea ta, domnul inginer.

Sincer, te apreciez pt ambitia si perseverenta de a ti repara singur masina, jos palaria pt asta.

 

Dar hai sa i lasam pe altii care se pricep la asta.

Puteai merge lejer la bucale, acolo sunt cel putin 2-3 mecanici buni care stiu cu ce se mananca masina ta.

Puteai merge la x sau la y si iti rezolvai pana acum de 10 ori problemele avute.

Nu dau numele mecanicilor, nu le fac reclama, lumea stie ca s foarte buni pe ceea ce fac.

 

Nu ma refer neaparat la cardanul din situatia de fata, desi toti cei patiti spun ca singura solutie e unul sh, ma refer la toate cele de cand ai deschis topicul.

Este pacat ca in tot acest timp nu te ai bucurat de masina, ea este legenda, un 2.5i nu se va mai face vreodata …

 

 

Da i o sansa !

 

 

Bine, de acord cu tine, nici eu nu vreau sa o radiez din circulatie. In plus, de fel, chiar daca ma mai impiedic, nu prea renunt.

 

Tocmai am primit un mesaj ca cineva are cardanul. Rezolv cumva aceasta problema cu cardanul si

 

 

Lansez aici o rugaminte catre un service care doreste macar sa-i faca o evaluare si care doreste sa se implice cu adevarat. Pot face un scurt istoric cu ce s-a lucrat la ea si cu ce ar mai trebui lucrat la ea.

 

 

Astept mesaje in privat.

Link to comment
Share on other sites

Man, ce naiba http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/grin.png.... Mecanicii buni sau managerii de service nu stau pe forumuri sa-ti dea tie mesaje private.Hotaraste-te ce vrei sa faci cu ea si cat/daca vrei sa mai investesti si apoi mai vedem. Fa o lista cu ce nu merge acum (sau ce crezi tu ca nu merge) ca nu citeste multa luma 'jde pagini in urma si in functie de asta te indrumam colo sau colo.Sau pune-o la loc intreaga, sa mearga decent si marit-o, daca ti-a scos peri albi.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ok.

 

Oricum, mesajul a fost generic, nu ma asteptam sa fiu sunat si primit cu covor rosu.

Am zis ca incerc si varianta asta, desi sunt sceptic (am purtat niste dicutii telefonice cu cineva cu service din Bucuresti si nu a parut, la final, ca e dornic).

 

 

Dar, ca sa nu zica cineva ca ma cramponez de Craiova, asa cum am scris, sunt dispus sa o duc in Bucuresti, sau altundeva. Voi sa veniti cu propuneri, daca vreti, evident.

 

 

Zilele urmatoare revin cu un rezumat.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

. Mecanicii buni sau managerii de service nu stau pe forumuri sa-ti dea tie mesaje

Asta incerc sa i explic si eu colegului.

 

Eu pun pariu ca tu nu vrei sa iti repari masina, pe bune acum!

Fara suparare …

Fa programare, mergi la Bucuresti si daca ai noroc pleci cu masina in aceeasi zi rezolvata.

Iti tot spun asta de juma‘ de an cred.

 

Tine minte un lucru, un mecanic bun (unu din aia 2-3 de care vorbeam mai sus) nu te inteapa, pacaleste, imbarliga, etc.Ala iti repara masina contra unei sume corecte.Nu te jupoaie.Un mecanic care negociaza gen sa zic de la 400 ron manopera la 200 ala nu mai e mecanic sa stii de la mine!Un mecanic bun isi face treaba bine, ala nu are nevoie de reclama sau sa stea pe forum la agatat clienti.

 

Recomandare, asa se cheama.

De ce il recomanda clientii?

Pt ca au fost multumiti :)

 

Problema ta cu cardanul vietii se rezolva cu cateva sute de lei, iei altul pe cod si gata.

Ti l montezi si tu ca nu e mare jmekerie.

Zice servisul ca e rulmentul pus invers ?

Harnela ….

Un rulment pus invers freca in toba si protectia ei, am incercat eu daca nu ma crezi :)))))

 

Cand vad atata prosteala pe banii clientului ma apuca nervii, jur.

Link to comment
Share on other sites

Ok, ma apuc acum de un rezumat si astept recomandari.

 

Insa, tot fara suparare, cel pe care mi l-ai recomandat, in final, nu a parut dornic sa ma ajute (poate nu stie, nu zic nu). Cand iti spune, tie, client, ca nu o mai faci fata mare, in loc sa-ti spuna: vino in data de ..., facem o evaluare care te costa atat, mergem si in probe cu ea, dupa care-ti spun ce stiu si ce pot sa-ti rezolv, eu, client ce pot sa mai zic?

 

Da, il inteleg, are clienti suficienti, mai multi decat poate duce, insa, tot fara suparare, nu este serios, este doar unul dintre ceilalti. Si atunci, pot considera ca merita sa merg la Bucuresti?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu le pui asa la suflet....si eu am o masina ce a implinit 20 de ani si a fost cateodata greu sa gasesc pe cineva priceput, sa aiba si chef, sa lucreze la masina; cam asta e nivelul de profesionalism in Romania...in toate domeniile, nu scoli profesionale, nu pregatire tehnica....
Link to comment
Share on other sites

Colegii sigur te pot indruma in alta parte.

 

Nu e un capat de tara daca te refuza telefonic un service, apreciaza ca omul ti a zis franc adevarul.

 

Era mai bine sa o tina in batatura 2-3 saptamani sa zica nu se poate boss ca la Craiova ?Nu era !

 

O avea multi clienti cum zici tu, te a refuzat el dintr un motiv anume.

 

Eu astept recomandarile colegilor pt colegul din Craiova.

 

Sunt curios daca te trimit in acelasi loc, de aia nu i am spus numele :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.