Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Am scos azi si izolatia urat mirositoare din portbagaj.

Ramane de vazut, la primavara, ce pun in loc.

 

Am scos furtunul de vacuum de la clapeta din esapament, l-am blindat cu un surub si mi s-a aprins check-ul galben.

Am pus furtunul la loc si am sters eroarea.

Clapeta este bine intepenita in pozitia deschis, nu am putut sa o misc. Deocamdata ramane asa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ca tot vorbeam cu soția saptamana trecuta sa-i punem o bara de m3, ca nu prea e zdravĂŁnĂŁ asta de pe masina, a rezolvat-o fii-miu asta seara, cu un seria 5.

Asta e, pauza ĂŽn garaj, tocmai când mergea și ea bine.

Ca pedeapsa, o sa-l las pe el sa se descurce, eu achit devizul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cand spun rezolvat, ma refer la un mic accident de circulatie, cu un bmw seria 5. Scuze de informatii incomplete.

 

Masina e in garaj, deocamdata. Fii-miu mai are sambata un examen si se apuca dupa.

Am scos de pe realoem un necesar de piese, coduri, preturi, ramane sa vad ce lipseste de pe masina si ce se poate recupera (pe interior sunt multe sarme, coliere, tiganie).

 

Variantele sunt doua:

 

-Bara M tech 2 noua am (am vazut 2 tipuri de material, plastic abs si polipropilena)

-Bara M din dezmembrari (aici nu am aprofundat, inteleg ca cele de pe coupe nu merg pe sedan)

 

Ceva recomandari?

 

Daca totul iese ca la carte, urmeaza si bara spate (alta tiganie, pe interior) dar si niste style 135 pe 18 ca sa simtim si praful de pe strada (masina are suspensie sport, daca nu gresesc, arcurile sunt cele negre).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am nevoie de un pic de ajutor, pentru montajul barii M Tech 2:

 

-Canalele de aerisire frane actuale, se potrivesc sau se pot modifica pentru noua bara? Citeam pe forum ca se pot modifica sau se pot pune invers. Greu de gasit la dezmembrari.

-Canalul de aer central actual este ok? Este nevoie doar de un mic decupaj?

-Suportul de metal pentru bara (cel care se leaga de absorberi si de care se prinde bara) este identic? Pe realoem asa apare. Nu stiu inca daca trebuie sa schimb si tragerul, suportul actual este varza.

Link to comment
Share on other sites

Asta ma gandeam mai devreme, nu mai stiu, cred ca da, din ce imi amintesc, astep sa ajunga fii-miu acolo sa-mi trimita poze.

Cred ca seamana cu M Tech 2, doar ca e originala (nici asta nu am verificat, am vazut-o pe fuga).

Oricum, daca e ceva in neregula, anulez tot si cumpar after market noua cu 600 lei.

Edited by pvsilviu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La demontat nu prea mai am ce poza, decat pentru distractie.

Maine ma apuc de desfacut. Din ce am vazut pe acolo, sambata, cand am prin ce a mai ramas din bara cu niste surubele si sarme, nu mai exista cleme, nuturi, cred ca sunt ani de cand nu mai avea asa ceva. Armatura e taiata, are cu vreo 35-40 cm mai putin.

Practic, trebuie sa desfac sau sa tai, mai bine zis, tot, pana la absorberi, sa-i dau jos, posibil unul sa fie afectat, tragerul zic ca e ok, nu s-a strambat in accident si sa refac totul ca la carte.

 

Prinderile laterale pentru m tech2 sunt de nfl, trebuie sa le cumpar, probabil noi, 22 lei bucata, fata de 25 la dezmembrari, te crucesti nu alta.

Necunoscutele mele acum sunt clemele si niturile de prindere bara de intaritura, suruburile de la absorberi si canalele de aer pentru frane.

Link to comment
Share on other sites

La impact, bara si cu armatura s-au deplasat putin in sus, s-a spart grila din dreapta si s-a infundat putin capota.

In schimb, linia din stanga e putin arcuita, pe langa aripa.

Daca nu o pot aranja, dupa montajul barii, am gasit deja una completa, la dezmembrari.

cat mai costa o capota ? ma gandesc pe viitor sa imi pun o capota fl pe nfl dar nu vreau sa o colantez

mai functioneaza interfata de pe olx? a mea a crapat deja, o chinezarie ieftina se incalzea si a crapat

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Capota completa (cu sigla, grile si insonorizarea de pasla), la dezembrari, fara rugina, 400 lei.

Mai sunt si alte oferte, tot cam pe acolo. Daca iese bine partea cu bara, o schimb.

 

A venit bara M Tech 2, am luat armatura (100), cu suruburi de prindere pe absorberi (cea de pe masina are niste improvizatii), suportii laterali nfl (50), urmeaza si clipsurile de prindere (sper sa fie ce trebuie), ramane sa ma apuc de treaba.

Mai ramane de vazut daca trebuie sa schimb si absorberii.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Bara de pe masina avea componente sparte (acum, dupa accident s-a spart si ea si arata, repusa pe masina, intr-un mare fel). De asemenea, armatura era taiata, probabil se indoise si au eliminat ce era stramb). Suruburile cu care se prinde de absorberi, nu mai erau originale, am vazut pe realoem cum arata, asa mi-am dat seama. Nici absorberii nu sunt prinsi ok de trager, in loc de 4 sunt cate 2 suruburi.

Refac tot.

 

Prinderea barii de armatura se face cu cele din poza? Cate bucati? 4?

post-97284-0-21527900-1613734650_thumb.jpg

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.