Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Asa arata minunea acum, cu bara cheala, am dat jos tot de pe ea, inclusiv proiectoarele.

Scut nu are, nu gasesc de 325xi, este diferit de celelalte.

Salut! Daca montezi bara M tech 2, ai nevoie de canale de aer si carenele de la rotile fata pentru bara M. Carenele si canalele de aer nu se potrivesc de la bara normala la bara M.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De ce sa fie simplu si nu complicat.

 

Desi ninge frumos, m-am apucat pe la 8 de desfacut. Nu ma mai lungesc, lonjeronul dreapta e stramb si armatura sta ridicata la partea din dreapta.

 

Luni ma duc la un tinichigiu sa vad cum pot rezolva.

Sper ca nu trebuie dat motorul jos, taiat si sudat.

 

Ce bun era un casco ...

Link to comment
Share on other sites

 

Ce bun era un casco ...

 

Nu neaparat casco, dar un rca extins, care costa aproximativ cat un rca normal si te scapa de cheltuiala DOAR DACA lovesti alt autoturism din vina ta.

Nu cred ca mai puteai face casco la o masina asa veche.

Edited by Horus
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, asa cred si eu. Nu poti pleca de pe loc, intr-o parcare si sa o faci varza.

Insa, nu mai conteaza, va ajunge in service si vedem dupa evaluare ce se poate face.

 

Pacat de ea, totusi, ca nu a fost ingrijita. Eu o consider, in continuare, o masina deosebita si voi incerca sa o readuc acolo unde-i este locul.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Daca montezi bara M tech 2, ai nevoie de canale de aer si carenele de la rotile fata pentru bara M. Carenele si canalele de aer nu se potrivesc de la bara normala la bara M.

 

Azi am achizitionat canalele de aer (nu din prima incercare), de la dezmembrari.

Se potrivesc si cu bara si cu carenele de pe masina, am pus poze.

 

Codurile oem sunt:

 

-51717894707

-51717894706

 

Ramane de vazut daca se pupa si carenele cu bara. Daca nu apare ceva, aflu saptamana viitoare, cand intra la tinichigerie plus restul.

post-97284-0-66801700-1614016481_thumb.jpg

post-97284-0-56519200-1614016491_thumb.jpg

post-97284-0-03522700-1614016633_thumb.jpg

post-97284-0-78922000-1614016974_thumb.jpg

Edited by pvsilviu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am in plan, din 2 motive:

-primul, ca e alta smecherie pe interiorul ei

-al doilea, sa fie treaba completa.

 

Nu o vopsesc fiindca masina e colantata total (bara fata, 400 - colantarea).

 

Astept sa vad cu iese fata, dupa, mai vedem.

 

Pana la ea, mai trebuie si niste jante M, style 135, pe 18 (dorinta lui fii-miu).

 

Tocator de bani ... vorba lui Torvalds, in prima pagina.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am terminat partea de tinichigerie la masina si montajul barii M Tech II.

A trebuit sa schimb suportii laterali cu unii nfl si canalele de aer (fl cu M). De asemenea, am schimbat si mufele de la proiectoare, cele de pe masina nu se potriveau. Super tare tipul, a taiat, sudat, indreptat capota, pret superbun. Per total, sunt foarte multumit. Mai ramane sa colantez capota si bara.

 

Bara M Tech II noua este dezamagitor de slaba calitativ (a trebuit sa rigidizez proiectoarele si capacele de mascare, unele elemente nu se imbina perefect, etc). In plus, la un eventual impact, sunt sigur ca se va face tandari. De aratat, in schimb, arata ok, cand va fi gata, pun si poze (bara M, fata de cea fl, este mai simpla, nu are atatea plastice adaugate pe ea).

 

Nu am gasit bara M sh care sa-mi convina cum arata, plus ca pretul era enorm, 800-1000 lei (desi, la ce calitate are cea am, acum nu mi se mai pare mare).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am dat valva disa jos si m-am uitat putin la ea.

 

Daca rotesc clapeta si obturez cu degetul, ramane in pozitie dar, incet, incet, incepe sa revina la pozitia initiala, deci pierde vacuum, foarte putin dar pierde.

De asemenea, uitandu-ma pe yt, cu ea desfacuta dar legata la curent, daca pun contactul, nu se misca nimic.

 

Sa intelwg ca e cazul sa o schimb?

Link to comment
Share on other sites

Si eu am dat-o jos sa o inspectez, daca actionez manual clapeta si pun degetul pe gaura, clapeta se misca putin spre pozitia initiala dupa care ramane blocata. Am auzit-o cum rontaia la relanti acum vreo 2 saptamani, si de cateva ori in mers pe la 40-50 la ora cand eram in aceleratie in liniste totala noaptea pe la 2-3 cand eram singur pe strada, ea probabil face mai des dar nu am auzit-o eu. Am mai observat bucati mici care lipseau din garnitura aia portocalie din jurul cadrului care tine clapeta, avea un strat de ulei uscat subtire intarit pe clapeta si mirosea puternic a benzina.

 

Pentru linistea mea, am sa cumpar o disa noua si kit-ul acela din anglia, vine cu clapeta si pin din aluminiu + o vaselina speciala. A mea se pare ca 'functioneaza' mai putin pin-ul ala care e ruginit si probabil ala cauzeaza rontaitul.

 

Costa cam 500 de lei una after market la noi in Romania + kit-ul de Anglia tot cam atat. Pe OEM vreo 250$ am gasit-o doar pe ebay, SUA parca.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Greu de gasit sh, vad ce voi cumpara, kit sau una noua. Nu sunt lamurit cu partea electrica, actioneaza sau nu clapeta la punerea contactului?

 

Intre timp, fii-miu a scos un 9 sec de la 0 - 100 (cu ambele rezervoare pline ochi), cartea da 7,6 insa nu cred ca la o asemenea vechime si km, poti scadea sub 8,5. Cand am luat-o, am scos 12, deci am imbunatatit vizibil functionarea ei.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Cum sa nu gasesti SH, dezmembrari sunt pe toate drumurile. Intra in grupuri de FB cu E46 si in 5 min ai 20 oferte :). Da, clapeta inchide la contact. Nu trebuie s-o dai jos, e suficient sa ii scoti mufa cu motorul mergand si cand o pui la loc o s-o auzi cum cupleaza. Sau ma rog, ar trebui s-o auzi :)

Cu 150lei + transport iti iei tot kitul de reparatie, cu clapeta si ax din aluminiu + oring + supapa care te va tine mai mult ca masina. Da-mi un PM sa-ti las link daca te hotarasti sa repari una in caz ca asteia i-a murit electrovalva. La SH trebuie sa tii cont ca toate au cel putin 15 ani vechime si chiar daca pe moment functioneaza, viata lunga nu mai are niciuna.Cu 300 lei iti faci una SH boboc sau daca vrei sa nu te doara capul si n-ai skill-uri de bricolaj, una noua e vreo 1200 lei. Repet, nu-ti lua non-OE, sunt bani aruncati pe fereastra.

https://postimg.cc/Y4hN0t4j

https://postimg.cc/sBqYZbSm

https://postimg.cc/GTJGV2fg

https://postimg.cc/sv7cdkdq

Edited by .Bogdan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.